خرید مبل الدورادو ، هرآنچه باید بدانید

خرید مبل الدورادو

برای کسانی که عاشق دکوراسیون و چیدمان منزل هستند و همیشه به دنبال برندهای خوش نام و معروف برای استفاده در چیدمان منزل‌شان باشند خرید مبل ” الدورادو” اولین گزینه آنها خواهد بود. الدورادو یک برند ثبت شده و شناخته شده در عرصه تهیه و تولید سرویس مبلمان، میز ناهارخوری، سرویس خواب، عسلی و کالاهای دکوری است. انتخاب محصولات الدورادو با توجه به کیفیت و ضمانت کالاهای این برند انتخابی آگاهانه و منطقی به نظر میرسد. در این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با این برند و البته مبلمان‌های تولیدی آن آشنا کنیم.

انواع مبلمان الدورادو

الدورادو نیز همانند دیگر برندها سعی کرده است مدل‌ها و طرح‌های مختلفی متناسب با سلیقه مخاطب ایرانی ارائه کند.  اگر به دنبال خرید مبل راحتی جدید یا خرید مبل کلاسیک، مبلمان طرح ال یا حتی خرید مبل استیل و به اصطلاح سلطنتی هستید می‌توانید از میان انواع مبلمان الدورادو یکی را انتخاب کنید. اگر چه امروزه مبلمان راحتی و خرید مبل ال به سلیقه اکثر مخاطبان ایرانی نزدیک‌تر است. با این وجود می‌توان انتخاب‌های متفاوتی بر اساس سلیقه و سبک چیدمان مورد علاقه افراد در نظر گرفت.

خرید مبل الدورادو
خرید مبل الدورادو

مبل راحتی الدورادو

با توجه به آماری که می‌توان از فروش مبل راحتی الدورادو به دست آورد این نتیجه حاصل می‌شود که این سبک از مبلمان یکی از پرفروش‌ترین مدل‌ها در انواع مبلمان ارائه شده توسط این برند تجاری است. همانطور که اشاره کردیم در سراسر دنیا مبل‌های راحتی در زمره پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین مدل‌ها قرار دارند اگر چه بیش از ۲۰۰ سال از زمان ساخت اولین مدل‌های راحتی می‌گذرد، در خصوص ویژگی‌های خاص مبلمان راحتی الدورادو می‌توان به کیفیت بالای پارچه‌ها و فنرهای این برند اشاره کرد.

مشاهده
بهترین نوع پارچه برای مبل راحتی

استحکام، ویژگی مهم در خرید مبل الدورادو

استحکام مبلمان الدورادو نیز از ویژگی‌های خاص این مدل مبلمان است، تقریبا می‌توان گفت اگر به دنبال با کیفیت‌ترین نوع مبل هستید این سبک از مبلمان از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود، این در شرایطی است که شما در کنار کیفیت مدل‌های فوق‌العاده در انواع و اقسام رنگ‌ها را با یک انتخاب خواهید داشت، بهتر است بگوییم با یک تیر چند نشان را می‌زنید!

روش‌های تمیزکردن و نگهداری

با این وجود هنگام خرید این مدل از مبلمان می‌توانید در خصوص ویژگی‌های آن از فروشنده سوال کنید، روش‌های تمیزکردن و نگهداری مبل نیز یکی دیگر از سوالاتی است که می‌توانید از فروشندگان بپرسید. استاندارد بدنه، حجم و ارتفاع مبلمان راحتی یکی از ویژگی‌هایی است که سبب می‌شود این مبل واقعا راحت باشد. در مبلمان الدورادو سعی شده است که  این فاکتورها رعایت شده و کالای استانداردی به کاربران عرضه شود.

رنگ و طرح

یکی دیگر از ویژگی‌های مبل راحتی الدورادو آن است که سعی شده است در انتخاب رنگ و طرح از رنگ‌هایی استفاده شود که امکان ست شدن با انواع چیدمان‌های رنگی برای کاربران فراهم باشد، اگر چه می‌توان رنگ مبلمان راحتی سفارشی را مطابق با سلیقه مشتری تغییر داد.

یکی دیگر از امکاناتی که مبلمان الدورادو برای کاربران در نظر گرفته است امکان سفارش تمامی ‌مدل‌ها با چرم است. به این ترتیب به سلیقه مشتریانی که کمی ‌سخت پسندتر هستند نیز احترام گذاشته می‌شود.

نکات مهم قبل از سفارش مبل الدورادو

نکاتی که در این قسمت به آنها می‌پردازیم نه تنها در خرید مبلمان الدورادو بلکه قبل از خرید انواع مبلمان باید به آنها دقت کنید. مهمترین نکته در انتخاب مبلمان سایز آن است که با توجه به مکانی که در آنجا قرار داده خواهد شد انتخاب می‌شود. توجه داشته باشید که اگر فضای نشیمن منزل شما کوچک است می‌توانید از مبل‌های ال و یا تک نفره الدورادو استفاده کنید.

مشاهده
تمیز کردن مبل مخمل

رنگ انتخابی مبلمان

نکته بعدی که باید به آن توجه کنید رنگ انتخابی مبلمان است، باید رنگ‌هایی را در نظر بگیرید که بتوان آن را تا مدتها حفظ کرد و با چیدمان و دکوراسیون منزل شما برای چند سال همخوانی داشته باشد، چرا که مبلمان از جمله کالاهایی است که معمولا تا چندین سال مورد استفاده قرار می‌گیرد و امکان تعویض آن به دلایل مادی کمتر از سایر کالاها است.

سبک چیدمان منزل

سبک مبلمانی که انتخاب می‌کنید بستگی به سبک چیدمان منزل شما دارد، اما برخی از مدل‌ها مثل مبلمان ال و راحتی همیشه طرفداران خود را دارد و از جمله مدل‌هایی است که اسپرت محسوب شده و با هرچیدمانی در هر زمان و مکانی همخوانی دارد.

انتخاب رنگ مبلمان یک امر کاملا سلیقه ای است اما اگر در منزل بچه کوچک دارید پیشنهاد میکنیم از طرح‌ها و رنگ‌های پر نقش و نگار انتخاب کنید تا اگر احیانا لکه یا آسیب دیدگی روی مبل ایجاد می‌شود کمتر به چشم بیاید.

با توجه به نکات ارائه شده شما می‌توانید مناسب ترین سبک مبلمان را برای منزلتان انتخاب کنید، ممکن است خرید مبل راحتی چستر اولین انتخاب شما باشد، یا از طرفداران مبلمان کلاسیک باشید، شاید مبل استیل با سبک دکوراسیون منزل شما همخوانی بیشتری دارد، این شما هستید که در نهایت تصمیم می‌گیرید چه مدل، طرح و رنگی را انتخاب کنید.

خرید مبل الدورادو
خرید مبل الدورادو

خرید مبل الدورادو از اینترنت

از آنجایی که امروزه اکثر برندهای مشهور دارای سایت فروشگاهی در دنیای مجازی هستند، خرید مبل الدورادو به صورت آنلاین نیز کار سختی نیست. برند الدورادو و نمایندگان رسمی ‌این برند نیز از جمله سایت‌های فعال در زمینه فروش آنلاین مبلمان و میز عسلی، میز تلویزیون، میز غذاخوری و صندلی در عرصه وب هستند. هنگام سفارش آنلاین مبل الدورادو باید توجه داشته باشید تا ضمانت‌های لازم جهت انجام خدمات پس از فروش و همچنین کیفیت کالا و بیمه شدن کالا در صورت ارسال صورت گیرد تا از خسارت‌های احتمالی جلوگیری شود.

مشاهده
آموزش دوخت رومبلی سلطنتی

فروشگاه اینترنتی خرید مبل الدورادو

بنابراین کاربرانی که قصد دارند از مدل‌های این برند تجاری دیدن کرده و یا سوالی در خصوص استفاده از کالاهای این برند دارند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی الدورادو اقدام به خرید اینترنتی مبلمان کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنند. امروزه خرید اینترنتی امکان دسترسی کاربران به انواع برندهای مشهور و نمایندگی‌های آنان در کسری از ثانیه را فراهم کرده است و می‌توان بدون در نظر گرفتن بعد مسافت به راحتی از هر شهری خرید موفقی را تجربه کرد.

شعبه در یافت آباد و جاجرود

این مجموعه دارای دو شعبه در یافت آباد و جاجرود است که امکان خرید حضوری برای مشتریان را فراهم کرده است، شما می‌توانید با مراجعه به سایت فروشگاهی انواع محصولات ارائه شده توسط برند الدورادو را مشاهده کرده و حتی مدل‌های سفارشی خود را برایشان ارسال کنید. البته باید گفت سایت‌های دیگری هم هستند که مبل‌های این برند را می‌فروشند که در بعضی موارد قیمت بهتری را هم می‌توان تجربه کرد.

اثاث چین
ارسال دیدگاه