تولیدی مبل راحتی

تولیدی مبل راحتی

با فرا رسیدن بهار و عید نوروز؛ کم‌کم تغییر دکوراسیون و تعویض مبلمان هم شروع می‌شود. طبیعتا در این ایام قیمت‌ اجناس بیشتر از روزهای دیگر سال می‌شود. یکی از بهترین گزینه‌هایی که می‌توان در این اوضاع محصولی با کیفیت ولی با قیمت پایین‌تر خریداری کرد؛ تولیدی‌ مبلمان است. چون مبلمان راحتی بیشتر از سایر مبلمان نیاز به تغییر و تعویض دارند؛ در این مقاله تولیدی مبل راحتی را مورد بررسی قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

 

هر انچه که باید از مبمان راحتی بدانید

این مبل‌ها شاید یکی از بهترین اختراعات بشر بوده است. از گذشته تا به امروز شکل ظاهری و طرح‌های آن‌ها دستخوش تغییرات عمده بوده و بارها تغییر یافته و به نوع بسیار راحت و کاربردی تبدیل شده اند.در طراحی مبلمان راحتی، خلاقیت و ابتکار عمل بیشتری وجود دارد و به دلیل استفاده بیشتر از فوم و پارچه می توان مدل های گوناگونی از آن‌‌‌ها را ساخت و تولید کرد.

هر انچه که باید از مبمان راحتی بدانید

مبلمان راحتی به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

این مبل ها با نام‌های متنوع و متفاوتی به بازار عرضه می شود. انواع مبل‌های چستر، نئوکلاسیک وال از جمله مبلمانی هستند که برای راحتی و آسایش بیشتری طراحی شده اند. مبلمان راحتی معمولاً در ست ۷ نفره عرضه می شوند. آن‌ها یک کاناپه سه نفری، یک کاناپه دو نفری و دو مبل تکی دارند.

مبلمان راحتی به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

تولیدی مبل راحتی در تهران

در تهران تولیدی‌های زیادی مشغول فعالیت هستند. اما آنچه که یک تولیدی مبل را از سایر رقبا متمایز می‌کند، طرح‌های به روز در کنار کیفیت برتر است. دوخت خوب و متریال به کار رفته نیز باید از جنس خوب و درجه یک باشد. چون مبل راحتی نسبت به سایر مبل‌ها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ باید در خرید آن‌ها دقت و توجه لازم را داشته باشید.

مشاهده
پارچه مبل مخمل از گذشته تا امروز

تولیدی مبل راحتی در تهران

کدام مبل راحتی بهتره؟

اولین نکته در انتخاب مبلمان راحتی توجه به سلیقه و علاقه شماست. ابتدا باید بدانید کدام مبل مناسب دکوراسیون خانه‌ی شماست و به شما احساس لذت، آرامش و راحتی را منتقل می‌کند. دومین نکته توجه به متراژ منزل است. برای متراژ کم مبلمان ال انتخاب مناسبی هستند؛ چون فقط در یک سمت قرار می گیرند و نیاز به فضای بیشتری ندارند. بدترین انتخاب برای یک خانه کوچک انتخاب مبلمان کلاسیک است.مبل چستر نیز در هر متراژی چشم نواز است.

کدام مبل راحتی بهتره؟

در خرید مبل راحتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

یکی از عوامل مهمی که در خرید مبل راحتی تاثیر گذار است؛ هزینه‌ای است که باید برای انتخابتان بپردازید. مسلما اگر کیفیت متریالی مثل چوب و فومی که در ساختار مبل به کار می‌رود بالا باشد, قیمت آن نیز بیشتر است. کیفیت دوخت و نوع پارچه نیز مهم است. مبلمان راحتی چون استفاده بیشتری نسبت به سایر مبلمان دارند باید پارچه مرغوب و دوخت محکم و تمیزی داشته باشند تا بتوان مدت زمان زیادی از آن‌ها استفاده کرد. رنگ مبلمان نیز از دیگر عوامل مهمی است که باید به ان توجه کرد. مثلا انتخاب رنگ‌های ساده و مینیمال عمر استفاده از مبلمان را بالاتر می‌برد. اما رنگ‌‌‌‌‌‌های جیغ و روشن موجب شلوغی فضا و دلزدگی می‌شوند. هرچه مدل مبلمان ساده تر باشد؛ کارایی و عمر بیشتری خواهند داشت.

در خرید مبل راحتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

تولیدی مبلمان راحتی

در تولیدی‌های مبلمان راحتی انواع مختلفی از مبلمان به چشم می‌خورند. مبل‌های راحتی در سه دسته اصلی کلاسیک، چستر و ال تقسیم بندی می‌شوند. چون بدون واسطه و مستقیم از تولیدی می‌خرید؛ معمولا قیمت بسیار کمتری نسبت به بازارها و گالری‌های مبلمان دارند. همچنین در هنگام خرید از تولیدی می‌توان نوع پارچه و رنگ ومدل آن را به دلخواه خود سفارش دهید.

تولیدی مبلمان راحتی

چیدمان مبل راحتی چگونه باید باشد؟

در زندگی امروزی باید جسارت انتخاب های خلاقانه را داشت. دکوراسیون منزل شما باید متناسب با روحیات و خلقیات خانواده شما باشد و مهمترین کسانی که باید احساس راحتی کنند شما هستید این احساس راحتی و آرامش می تواند با انتخاب مناسب و چیدمان مبل راحتی کسب شود. مبل‌های راحتی چون تنوع رنگی متفاوتی دارند؛ گزینه‌های بیشتری را در پیش روی شما قرار می‌دهند.

مشاهده
خرید مبل چستر ، رازهای یک خرید با کیفیت

چیدمان مبل راحتی چگونه باید باشد؟

مدل جدید مبل راحتی کلاسیک

مبلمان کلاسیک در واقع به مبل‌هایی گفته می‌شود که بسیار هنرمندانه و با تکیه به هنر و خلاقیتی اصیل طراحی و ساخته می‌شوند؛ این مبلمان که خاستگاه اصلی آن‌ها در اروپاست اما بسیار مورد علاقه خانواده‌های ایرانی است. در مقابل مبلمان راحتی یکی از اثاث‌های بسیار ضروری در دکوراسیون خانه‌های امروزی است. مخصوصا اگر از مبل راحتی شیک و در سبک کلاسیک استفاده کنید؛ باعث آرامش و آسایش خانه شما می‌شود.

مدل جدید مبل راحتی کلاسیک

مدل جدید مبل چستر

پادشاه مبلمان چستر فیلد است. فرقی نمی‌کند که دکوراسیون کلاسیک داشته باشید یا دکوراسیون مدرن؛ این مبلمان خاص با رعایت هارمونی و هم خوانی هم با مبلمان سبک کلاسیک و هم با مبلمان سبک مدرن ست می‌شوند. راحتی و کارایی در کنار جذابیت و شیک و اصیل بودن این مبلمان، هر شخص مشکل پسندی را راضی می‌کند. مبلمان چستر با طراحی جالب و به روزی که دارند، از گذشته تا به امروز چشم و قلب افراد را تسخیر می‌کردند. و بر تعداد طرفداران انها در سراسر جهان اضافه می‌شود.

مدل جدید مبل چستر

مدل جدید مبلمان ال

مبلمانی زیبا، مدرن و شیک که با ساختار و کارایی خود که متناسب با هر فضا و سبک دکوراسیونی ست می‌شوند. مبلمانی با زاویه 90 درجه درکنار هم قرار می‌گیرند. انواع مختلف و رنگ‌های متفاوتی دارند که سخت‌گیر ترین و مشکل پسندترین سلیقه‌ها را مجذوب خود می‌کنند. این مبلمان با طراحی مینیمال برای سبک دکوراسیون کلاسیک،مدرن و نئوکلاسیک مناسب هستند.

مدل جدید مبلمان ال

مزیت خرید اینترنتی مبلمان راحتی چیست؟

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح،رنگ،نقش،سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در گالری ‌های مبلمان امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر به شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی است.

مشاهده
مبل راحتی کودک

مزیت خرید اینترنتی مبلمان راحتی چیست؟

نتیجه گیری

در این مقاله تولیدی مبل راحتی را مورد بررسی قرار دادیم. در طراحی مبلمان راحتی، خلاقیت و ابتکار عمل بیشتری وجود دارد و به دلیل استفاده بیشتر از فوم و پارچه می توان مدل های گوناگونی از آن‌‌‌ها را ساخت و تولید کرد. خرید مبلمان از تولیدی‌ها بسیار با صرفه وهوشمندانه است. زیرا در تولیدی‌ها به دلیل حذف واسطه‌ها قیمت کمتر از بازار است. همچنین می‌توان رنگ، مدل و طرح مبلمان را نیز به دلخواه خود تغییر دهید.

https://www.mayuriinternational.com/images/sofa/pureleathersofa/big/LTHSO-041.png

سوالات متداول

  1. در چیدمان مبل راحتی باید به چه نکاتی توجه کرد؟ در انتخاب مبلمان و نحوه چیدمان باید به نوع، رنگ؛ علاقه, متراژ خانه و دکوراسیون کلی دقت کرد.
  2. در چیدمان اصولی چه ملاک هایی را مد نظر قرار می دهیم؟ در چیدمان اصولی دقت به هارمونی رنگ ها یا استفاده از تضاد رنگی و سبک دکوراسیون باید توجه کرد.
  3. چرا خرید از تولیدی مبل به صرفه است؟ در تولیدی مبلمان به دلیل حذف واسطه‌ها و خرید مستقیم قیمت کمتر از بازار است.
اثاث چین
ارسال دیدگاه