پارچه مبلی سافت

پارچه مبلی سافت

یکی از بحث‌های همیشگی بین اعضای خانواده، هنگام خرید مبل، انتخاب پارچه مبلی مناسب از نظر طرح، رنگ و کیفیت است. شما در بعضی از مواقع نگاه‌تان به پارچه‌ای خاص معطوف می‌شود که ممکن است پارچه انتخابی شما کیفیت لازم را نداشته و صرفاً به دلیل رنگ و طرح مورد پسند شما قرار گرفته است. به همین دلیل قصد داریم با معرفی انواع پارچه‌های مبلی برای شما در طی چند مقاله که قابل دسترسی در مجله آموزشی اثاث چین بوده، انتخاب شما را هنگام خرید هوشمندانه‌تر کنیم.

پارچه مبلی سافت موضوع مطلب امروز است. این پارچه با ویژگی‌های منحصر به فردی که داراست مورد پسند بسیاری از خریداران مبل قرار گرفته است. برای شناخت این پارچه جذاب با ما همراه شوید…

پارچه مبلی سافت برای چه مبلمانی استفاده می‌شود؟

پارچه سافت برای مبل راحتی، مبل چستر و مبل ال قابلیت استفاده دارد. این پارچه به دلیل ساده بودن برای مبل استیل که بیشتر از پارچه‌های گلدار بر روی نشیمن و تکیه‌گاه استفاده می‌شود کاربردی ندارد.

پارچه سافت برای انواع مبلمان

جنس پارچه مبلی سافت

در بازار پارچه مبلی، پارچه‌های مبل راحتی به دو دسته پارچه معمولی و چرم پارچه تقسیم می‌شوند. پارچه مبلی سافت از نوع چرم پارچه است. برای عزیزانی که با چرم پارچه آشنا نیستند باید به آنها بگوییم که چرم پارچه‌ به پارچه‌ای گفته می‌شود که بر روی خود طرح چرمی داشته و نسبت به سایر پارچه‌ها کمی ضخیم‌تر است. چرم پارچه سافت از مدل‌های باکیفیت بازار بوده و گرماژ آن بین 350 تا 400 است.

مشاهده
پاف سرویس خواب چیست؟

چرم پارچه سافت ساخت کجاست؟

پارچه و چرم پارچه‌های بازار بیشتر ساخت چین و ساخت داخل هستند. چرم پارچه سافت هم خارج از این قاعده نبوده و مدل‌ها و کالیته‌های داخلی و چینی عرضه می‌شود. متأسفانه در بعضی از موارد دیده می‌شود که فروشنده پارچه تولیدات چین و یا ایران را با نام پارچه ترک در بازار عرضه می‌کند! باید به شما بگوییم، تولیدات کشور ترکیه در بازار پارچه ایران به سختی یافت می‌شود و تقریباً تمامی پارچه‌ها از جمله چرم پارچه سافت ساخت کشور چین است.

چرم پارچه سافت ساخت کجاست

رنگ‌بندی کالیته پارچه سافت

اگر به دنبال پارچه‌ی مقاوم با رنگ‌بندی متنوع و جذاب هستید، چرم پارچه‌ی سافت می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای دکوراسیون داخلی خانه شما باشد. معمولاً در خانه‌هایی با سبک مدرن و جدید از رنگ‌های متنوع و زیبا در دکور خود استفاده می‌برند؛ پارچه مبلی سافت از سری پارچه‌هایی بوده که به راحتی بیشتر طیف‌های رنگی را در کاتالوگ خود داراست و شما به آسانی می‌توانید از رنگ‌بندی آن استفاده حداکثری را ببرید. کالیته پارچه سافت شامل 25 رنگ است که 7 رنگ ابتدایی آن روشن(کِرم و طوسی) الباقی آن‌ها در رنگ‌های گرم و تیره تقسیم می‌شوند.

رنگ‌بندی کالیته پارچه سافت

خرید پارچه سافت

خرید پارچه مبلی سافت برای کسانی که ساکن تهران هستند کار آسانی است. شما می‌توانید در یک روز تعطیل و خلوت به بازار مبل دلاوران و یا بازار مبل یافت‌آباد مراجعه کنید و از فروشنده مبل یا پارچه درخواست کالیته‌ی سافت کرده و با مشورت با اعضای خانواده رنگ مدنظرتان را خریداری کنید. امّا برای عزیزانی که ساکن خارج از تهران هستند بهترین کار خرید اینترنتی مبل و پارچه است. شما بعد از خرید آنلاین مبل، از اپراتور و پشتیبانی سایت درخواست ارسال تصویر کالیته پارچه مدنظرتان را کرده و نسبت به طراحی دکوراسیون داخلی خانه‌، مناسب‌ترین رنگ را انتخاب می‌کنید.

مشاهده
آموزش ساخت کلاف مبل چستر
خرید پارچه سافت

قیمت پارچه مبلی سافت

پارچه در سال 1399 با افزایش نرخ ارز، دچار افزایش قیمت زیادی شد و توان مصرف کننده برای خرید پارچه مبلی باکیفیت را پایین آورد. چرم پارچه سافت مانند سایر پارچه‌های بازار با افزایش قیمتی در حدود متری 30 هزارتومان در یک‌ سال، تورمی قابل توجه داشت.

قیمت چرم پارچه سافت در بازار بسته به کشور تولید کننده، به شکل زیر به فروش می‌رسد:

قیمت(هر متر)مدل پارچه
115000 هزار تومانپارچه سافت چینی
105000 هزار تومانپارچه سافت ایرانی

نکته: در بعضی از موارد قیمت‌ پارچه مبلی سافت از مقدار گفته شده در بالا کمتر است که عمده دلیل آن گرماژ پایین‌تر این پارچه نسبت به مدل استاندارد است.

قیمت پارچه مبلی سافت

عکس کالیته پارچه سافت

برای درک بهتر شما از نوع و ظاهر پارچه سافت، تصویر زیر را مشاهده کنید:

هر مبل راحتی چندمتر پارچه مصرف می‌کند؟

اگر قصد خرید پارچه سافت برای مبل راحتی یا مبل چستر ترک را دارید باید متراژ حدودی پارچه به کار رفته در مبل را بدانید. به طور میانگین در مبل‌ راحتی 7 نفره بین 28 الی 30 متر پارچه استفاده می‌شود که اگر به ست مدنظرتان مبلی اضافه شود متراژ پارچه‌ بالاتر می‌رود.

نتیجه گیری

پارچه مبلی سافت از سری پارچه‌های مقاوم با تنوع رنگی بالا بوده که مناسب برای مبل راحتی، مبل چستر و مبل ال است. چرم پارچه سافت در دو مدل چینی و ایرانی ساخته و در بازار عرضه می‌شود که مدل چینی کمی گران‌تر از مدل ایرانی است. برای خرید پارچه مبلی سافت می‌توانید از دو روش خرید حضوری و یا خرید اینترنتی مبل استفاده کرده و رنگ مدنظرتان را مطابق با سبک دکوراسیون داخلی خانه‌تان انتخاب کنید. کالیته پارچه سافت دارای 25 رنگ متنوع بوده که در نوع خود بسیار کامل است.

مشاهده
مبل استیل و انواع مختلف مدل‌های استیل

پرسش و پاسخ

  • پارچه مبلی سافت چه نوع جنسی دارد؟

پارچه سافت از نوع چرم پارچه‌های بازار بوده و بسیار مقاوم است.

  • پارچه مبلی سافت ساخت کجاست؟

چرم پارچه سافت در بازار پارچه در دو حالت ساخت چین و ایران عرضه می‌شود.

  • قیمت پارچه سافت چقدر است؟

در حال حاضر قیمت هر متر پارچه مبلی چینی سافت 115 هزار تومان و مدل ایرانی آن 105 هزار تومان است.

اثاث چین
ارسال دیدگاه