مبل بدون پایه

مبل بدون پایه

شاید دیدن مبلمان بدون پایه کمی برایتان عجیب باشد. اما اگر از میزان گرمی و لطافت آن‌ها با خبر شوید، به این راحتی از کنار آن‌ها نمی‌گذرید. مبلمان راحتی در مدل‌های بدون پایه طراحی و ساخته می‌شوند که زیبایی کم نظیری را به دکوراسیون خانه‌ی شما می‌بخشند. در این مقاله قصد داریم مبل بدون پایه و نحوه‌ی چیدمان آن‌ها را بیان کنیم. با ما همراه باشید.

چطور مبل‌های بدون پایه ساخته می‌شوند؟

مبل‌های بدون پایه در دسته‌ی مبلمان راحتی قرار می‌گیرند. در این نوع مبلمان کناف ساختاری آن‌ها به صورت یکسره طراحی و ساخته می‌شوند. پارچه مبلمان نیز تا به همین گونه یعنی از تاج یا بالاترین نقطه‌ی تکیه گاه کار شده و تا پایین مبلمان ادامه دارد. این مدل مبلمان برای افرادی که جابه جایی ندارند و در یک خانه ساکن هستند؛ مناسب است. اما برای خانه‌های کوچک و آپارتمان‌هایی با متراژ کم گزینه‌ی مناسبی نیستند. مگر اینکه از مدل‌های شیک و ظریف فرانسوی استفاده کنید. البته از این مدل مبلمان برای لابی هتل، دفتر کار و مطب‌ها هم استفاده می‌شود.

چطور مبل‌های بدون پایه ساخته می‌شوند؟

انواع مبلمان راحتی

این مبل‌ها شاید یکی از بهترین اختراعات بشر بوده است. از گذشته تا به امروز شکل ظاهری و طرح‌های آن‌ها دستخوش تغییرات عمده بوده و بارها تغییر یافته و به نوع بسیار راحت و کاربردی تبدیل شده اند. این مبل ها با نام‌های متنوع و متفاوتی به بازار عرضه می شود. انواع مبل‌های چستر، نئوکلاسیک وال از جمله مبلمانی هستند که برای راحتی و آسایش بیشتری طراحی شده اند.

در خرید مبلمان راحتی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در خرید این مبلمان باید علاوه بر توجه به سلیقه، روحیه، سبک دکوراسیون خانه، به متراژ خانه هم توجه کنید. استفاده از این مبلمان در خانه‌هایی که کوچک هستند انتخاب هوشمندانه‌ای است. اگر چیدمان این مبل ها به درستی صورت گیرد؛ می‌توانید فضای منزل خود را بزرگتر نشان دهید. نشیمنگاه این مبل‌ها به علت استفاده از مقدار زیادی فوم از نرمی و راحتی بیشتری برخوردار است. متریال به کار رفته در این مبلمان حتی جنس پارچه با سایر مبل‌ها متفاوت است. پارچه‌های این مبل‌ها باید با دوام تر و با کیفیت بالا باشد؛ زیرا استفاده از مبل‌های راحتی بیشتر از سایر مبل هاست.

مشاهده
صفر تا صد چیدمان مبل

در خرید مبلمان راحتی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

مبل بدون پایه چه ویژگی‌هایی دارد؟

این مبلمان همانند مبل‌های دیگر طراحی و ساخته می‌شوند. تنها تفاوتی که با سایر مبلمان راحتی دارند این است که قسمت پایه‌ی نما در این مبلمان به کار نرفته و تا انتهای مبلمان پارچه کشیده شده است. ارتفاع این مبلمان کمی کمتر از سایر مبلمان است و همین امر نشست و برخاست بر روی آن‌ها را آسان‌تر می‌کند. این مدل مبلمان برای افرادی که از زانو درد و پادرد شکایت دارند و نمی‌توانند به راحتی نشست و برخاست کنند؛ گزینه‌ی مناسب و هوشمندانه‌ای است.

مبل بدون پایه چه ویژگی‌هایی دارد؟

انتخاب مبلمان راحتی برای سبک مدرن

سبک مدرن معمولاً دکور خلوت و شیک تری دارد. آکسسواری‌های چوبی در حد معمول و خیلی کمتر استفاده می شوند. این سبک دقیقاً مورد علاقه مینیمالیست‌ها است. برای انتخاب مبلمان در این سبک نیاز به جسارت و انتخاب‌های خلاقانه تری دارید. مثلا بر خلاف معمول که از رنگ‌های کرم،قهوه‌ای و سفید و خاکستری استفاده می‌شود؛ می‌توانید از رنگ‌های شاد نیز در دکوراسیون خانه خود بهره ببرید. به شرط آنکه رنگ مکمل نیز در دکوراسیون به کار رود تا بتوانید یک ترکیب چشم نواز ایجاد کنید.

انتخاب مبلمان راحتی برای سبک مدرن

دکور شیک با مبلمان راحتی

مهم ترین ویژگی که باید به آن توجه کنید؛ راحتی و ارامش شما و خانواده تان درخانه است پس زیاد درگیر مد نباشید. هر انچه که آرامش را به شما هدیه می‌دهد بهره ببرید. اثاثیه منزل جز عوامل تاثیرگذار بر روحیه خانواده است گاهی با یک تغییر کوچک در دکوراسیون به یک تغییر بزرگ روحی و شادی منجر می شود و می‌تواند محیط خانه‌ی شما را بسیار گرم و پر از صمیمیت نشان دهد.

مشاهده
مبل راحتی کودک

دکور شیک با مبلمان راحتی

دکوراسیون مبلمان راحتی چگونه باید باشد

در طراحی دکوراسیون با مبلمان راحتی باید به دیوارها، فرش‌ها، متراژ خانه سقف و پرده و سایر اثاث منزل دقت و توجه کرد. استفاده از یک رنگ اصلی و دو رنگ فرعی که به صورت مکمل یا در تضاد با هم استفاده شود تغییرات عمده و زیبا تری در سبک دکوراسیون خانه شما به وجود می‌آورند.

دکوراسیون مبلمان راحتی چگونه باید باشد

مبلمان راحتی را چگونه بچینیم؟

.به طور مثال اگر رنگ دیوارهای شما سفید است؛ می‌توانید از تمام رنگ‌های مبلمان استفاده کنید. ترکیب هر رنگی با سفید بسیار جذاب و تاثیر گذار است. اما دیوار با رنگ دیگری دارید یا در پوشش دیوار کاغذ دیواری یا آینه کاری به کار رفته است؛ بهتر است که به رنگ مبلمان بیش از پیش دقت کنید. اگر سبک دکوراسیون خانه شما مدرن است مشکلی بابت هماهنگی پرده و مبلمان نیست زیرا در این سبک مبلمان و پرده‌ها مدرن و ساده و بدون هیچ تزئینات اضافی انتخاب می‌شوند.

مبلمان راحتی را چگونه بچینیم؟

کدام مبل راحتی بهتره؟

اولین نکته در انتخاب مبلمان راحتی توجه به علاقه شماست. ابتدا باید بدانید سلیقه شما با کدام یک از انواع مبل راحتی همخوانی دارد و کدام یک مناسب خانه شماست. دومین نکته توجه به متراژ خانه شماست اگر فضای خانه شما خیلی کوچک است مبلمان ال انتخاب مناسبی هستند؛ چون فقط در یک سمت قرار می گیرند و فضای بیشتری را اشغال نمی کنند بدترین انتخاب برای یک خانه کوچک انتخاب مبلمان کلاسیک است. مبلمان چستر نیز محیط خانه شما را بسیار شیک و جذاب نشان می‌دهند.

کدام مبل راحتی بهتره؟

کدام رنگ مبل راحتی بهتر است؟

رنگ مبلمان کاملا متناسب با تم و سبک اصلی دکوراسیون منزل انتخاب می‌شوند. اما برای اینکه انتخاب مناسبی داشته باشیم بهتر است در مورد روانشناسی رنگ‌ها نکاتی بدانیم. متداول‌ترین رنگ برای مبلمان راحتی، کرم و قهوه‌ای است. این رنگ برای اکثر سبک‌های دکوراسیون‌ها کاربرد دارد. تناژ روشن و تیره آن کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. از رنگ‌های روشن و تند نیز می‌توان برای سبک مدرن استفاده کرد تا فضای داخلی از بی حسی و سردی به گرمی و لطافت تغییر کند.

مشاهده
خرید مبل الدورادو ، هرآنچه باید بدانید

کدام رنگ مبل راحتی بهتر است؟

مبل راحتی چه رنگی بخریم؟

رنگ‌ها و طرح‌های مبلمان راحتی بسیار زیاد است. رنگ‌های روشن معمولا برای سبک مدرن به کار می‌روند. اما برای سبک کلاسیک معمولا از رنگ‌های اصلی استفاده می‌کنند. اگر قصد تعویض زود هنگام مبلمان را دارید معمولا از هر رنگی که خوشتان بیاید می‌توانید خرید کنید. اما اگر قصد دارید مدت زمان زیادی از مبلمان راحتی استفاده کنید بهتر است از رنگ‌های ملایم یا با تناژ گرم و تیره استفاده کنید.

مبل راحتی چه رنگی بخریم؟

مزیت خرید اینترنتی مبلمان بدون پایه چیست؟

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح، رنگ، نقش، سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در گالری ‌های مبلمان امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر به شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی است.

نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی مبل بدون پایه پرداختیم. این مبلمان ست‌های جمع و جوری هستند که علاوه بر منازل می‌توان در مطب‌ها، هتل و اداره‌ها نیز از آن‌ها استفاده کرد. ظاهری ساده و شیکی دارند که آن‌ها را متناسب با هر سبکی از دکوراسیون می‌کند. مدل‌های بدون پایه سنگین و حجیم برای خانه‌های کوچک و آپارتمان‌هایی با متراژ کم مناسب نیستند. اما اگر نشیمن بزرگی دارید، می‌توانید روی شیک و منحصر به فرد بودن این مبلمان حساب کنید.

سوالات متداول

  1. در چیدمان مبل راحتی باید به چه نکاتی توجه کرد؟ در انتخاب مبلمان و نحوه چیدمان باید به نوع، رنگ؛ علاقه, متراژ خانه و دکوراسیون کلی دقت کرد.
  2. در چیدمان اصولی چه ملاک هایی را مد نظر قرار می دهیم؟ در چیدمان اصولی دقت به هارمونی رنگ ها یا استفاده از تضاد رنگی و سبک دکوراسیون باید توجه کرد.
  3. در دکوراسیون مدرن برای خانه ها و اپارتمان های کوچک معمولا از چه نوع مبلمانی استفاده میشود؟ در دکوراسیون مدرن معمولا از مبلمان راحتی،چستر و ال برای ایجاد خطای دید و تفکیک فضا استفاده می کنیم.
adminuser adminuser
ارسال دیدگاه