با مبل طوسی چه فرشی ست میشه؟

با مبل طوسی چه فرشی ست میشه؟

ست کردن فرش و مبلمان یکی از مهم ترین بخش‌های دکوراسیون است. هم خوانی فرش و مبلمان در چیدمان هر خانه‌ای بسیار اهمیت دارد. با توجه به اینکه این روزها اکثر مردم طرفدار رنگ‌های خنثی شده‌اند لازم است بدانیم که مثلا با مبل طوسی چه فرشی ست میشه؟ این نکات به ما کمک می‌کند که در هنگام چیدمان اثاث به هارمونی رنگ‌ها و تناژ آن‌ها دقت کنیم تا دکوراسیونی شیک و خاص داشته باشیم. در این مقاله نکاتی راجع به فرش‌ها و ست کردن مبلمان با آن‌ها ارائه می‌کنیم. با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید در مورد فرش‌ها بدانید

فرش با خانه ایرانی‌ها عجین شده است. خانه بدون فرش غیر قابل تصور است. از دیرباز تا کنون هنر ایرانی در فرش حد اعلای خود را نشان داده است. و از گذشته تا به امروز فرش‌ها دستخوش تغییرات اساسی شده‌ و علاوه بر شکل ظاهری، کیفیت و طرح و رنگ‌های گوناگونی به خود گرفته اند.

هر آنچه که باید در مورد فرش‌ها بدانید

فرش‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

فرش‌ها به دو دسته اصلی دستبافت و ماشینی تقسیم می‌شوند که هر کدام از آن‍‌ها نیز زیر مجموعه‌های دیگری دارند. فرش دستبافت بسته به نوع نقش و طرح شهر تولید شده نامگذاری می‌شود. مثل فرش دستبافت هریس. فرش ماشینی نیز به انواع فرش اکریلیک،بی اف سی،ابریشمی و سنتی تقسیم بندی می‌شوند که در ادامه هر یک از آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

مشاهده
پرفروش ترین رنگ مبلمان

فرش‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

معرفی فرش دستبافت

این فرش‌ها هنر دست ایرانی هاست که با استفاده از پشم و نخ طبیعی رنج به رنج تار و پود آن را می بافند این فرش‌ها از لحاظ هنری، اقتصادی و تجاری ارزش بالایی دارند. طرح و نقش به کار رفته در آن‌ها در شهر‌های مختلف، متفاوت است.

معرفی فرش دستبافت

مبل طوسی با فرش دستبافت

معمولا در دکوراسیون‌های شیک امروزی کمتر از ترکیب مبل و فرش دستبافت استفاده می‌کنند. اما اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که به سلامتی و راحتی خود بیش از دکوراسیون منزل اهمیت می‌دهید؛ می‌توانید در کنار فرش دستبافت از مبل طوسی هم استفاده کنید. فرش دستبافت به علت رنگ‌ آمیزی گرم خود هنگام ترکیب با مبل طوسی، دکوراسیونی شاد و سرزنده را به همراه دارد.

مبل طوسی با فرش دستبافت

مزیت‌های فرش ماشینی چیست؟

این فرش‌ها در ابعاد، تراکم و رنگ‌های متفاوت و متنوعی تولید می‌شوند. علت اینکه خرید این فرش‌ها بیشتر از فرش‌های دستباف رواج دارد این است که متناسب با هر سبک دکوراسیون می‌توان فرش را ست کرد. فرش‌های دستباف معمولاً در حدود رنگ‌های طبیعی و ترکیبی از قرمز، آبی و سفید بافته می‌شوند. اما فرش‌های ماشینی تنوع رنگی و طرحی بسیار بالایی دارند.

مزیت‌های فرش ماشینی چیست؟

بهترین فرش برای ست کردن مبلمان چیست؟

فرش ماشینی ابریشمی در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوتی تولید و بافته می‌شود. این فرش‌ها رنگ و روح جذابیتی خاص به دکوراسیون خانه شما می‌بخشند. بسیار راحت تر از فرش های دیگر با سبک دکوراسیون خانه شما ست می‌شوند و انتخابی مناسب برای دکوراسیون کلاسیک و مدرن هستند.

بهترین فرش برای ست کردن مبلمان چیست؟

فرش ابریشمی چه رنگ‌هایی دارد.

یکی از از محاسن فرش ابریشمی این است که رنگ‌های بسیار متنوعی دارند. این فرش در رنگ های فیروزه ای، قرمز، سبز آبی، صورتی، زرد، ارغوانی و رنگ‌های مختلف بافته می‌شوند. رنگ‌های متفاوت این فرش این امکان را به شما می‌دهد که آن‌ها را با هر سبکی دکوراسیونی ست کنید. رنگ‌های متنوع باعث انرژی بخشی و شادی در خانه می‌شود. به طور مثال ترکیب یک فرش ارغوانی ابریشمی بامبلمان چستر طوسی ترکیب رنگ بسیار زیبا و دکور شیکی خواهد ساخت.

مشاهده
مبل استیل و انواع مختلف مدل‌های استیل

فرش ابریشمی چه رنگ‌هایی دارد.

جنس فرش ابریشمی از چیست

این فرش از ویکسوز بافته شده است. ویکسوز الیاف پلی استر است که به آن الیاف مصنوعی نیز می گویند نام دیگر فرش ابریشمی فرش بلژیکی است. این فرش‌ها در مقایسه با فرش های اکریلیک عمر کوتاه تری دارند زیرا اکریلیک از ویکسوز الیافی محکم و مقاوم تری دارند.

جنس فرش ابریشمی از چیست

مبلمان کلاسیک را با چه فرشی ست کنیم؟

مبلمان کلاسیک طراحی‌ ظریف و هارمونی رنگ متفاوت و بسیار شیکی دارند. درکنار این مبلمان می‌توانید از فرش ابریشمی فیروزه ای یا کرم یا صورتی استفاده کنید. این ترکیب رنگ ملایم می‌تواند سبک کلی دکوراسیون خانه شما را بسیار زیبا و چشم نواز جلوه دهد.

مبلمان کلاسیک را با چه فرشی ست کنیم؟

مبلمان سلطنتی را با چه فرشی ست کنیم

مبلمان سلطنتی چون با هنر منبت کاری و حکاکی روی چوب ساخته و تولید می‌شوند طرح‌های شلوغی دارند. برای این مبلمان باشکوه و زیبا باید از فرشی ساده و با طرح و رنگی ملایم استفاده کنید. مثلاً برای مبلمان سلطنتی با پارچه‌های گلدار می‌توانید از یک فرش ماشینی ابریشمی کرم یا فیروزه‌ای استفاده کنید.

مبلمان سلطنتی را با چه فرشی ست کنیم

چه فرشی برای اتاق خواب بهتر است‌ ؟

یک تخت دو نفره بیشترین حجم و فضای اتاق خواب را به خود اختصاص می‌دهد. پس بهتر است فرشی را انتخاب کنید که در مجاورت تختخواب قرار گیرد و فضای خالی را پر کند. اگر سرویس خواب شما طوسی است یک فرش ابریشمی در رنگ‌های دلخواه خودتان یا رنگ‌هایی پرطرفدار و محبوب مثل فیروزه‌ای و یا بنفش یا ارغوانی یا سفید می‌تواند یک اتاق خواب شیک برای شما به ارمغان آورد.

چه فرشی برای اتاق خواب بهتر است‌ ؟

چرا فرش ابریشمی براق است

فرش ابریشمی بسیار براق و پر زرق و برق به نظر می‌رسد و یکی از دلایل علاقه مندی مردم به استفاده از فرش‌های ابریشمی در دکوراسیون خانه‌های شان این است که زیبای این فرش‌ها بسیار خیره کننده است دلیل اینکه این فرش بسیار براق به نظر می‌رسند این است که نخ به کار رفته در این فرش بسیار خوش رنگ، چشمگیر، لطیف، درخشان و ظریف است بافت کلی و طرح اصلی فرش نیز بسیار زیبا و براق به نظر می‌رسد.

مشاهده
چیدمان مبل ال

چرا فرش ابریشمی براق است

مزیت خرید اینترنتی مبلمان

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح،رنگ،نقش،سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در گالری ‌های مبلمان امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر به شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی است.

مزیت خرید اینترنتی مبلمان

نتیجه گیری

در این مقاله به ست کردن مبلمان با انواع مختلفی از فرش‌ها پرداختیم.امروزه بیشتر مردم در خانه‌های خود از اثاثی در رنگ‌های خنثی استفاده می‌کنند. برای همین شاید برای شما هم سوال باشد که با مبل طوسی چه فرشی ست میشه؟ فرش‌های ماشینی از جمله ابریشمی ماشینی به دلیل رنگ بندی متفاوت و متنوعی که دارند می‌توانند با بیشتر مبلمان ست شوند. برای مبل طوسی فرش ابریشمی سفید، کرم، طوسی، زرشکی، ارغوانی و بنفش می توانند ترکیب رنگ‌های بی‌نظیر و خاصی را بسازند.

https://res.cloudinary.com/force/image/upload/v1581354732/fotolia/gallery/rugs/Fotolia_59132459_Subscription_Monthly_XXL.jpg

سوالات متداول

1.برای مبلمان چه فرشی مناسب است؟ معمولا برای چیدمان مبل‌ها از فرش‌های ماشینی که طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی دارند استفاده می‌شود.

2. برای مبلمانی با رنگ طوسی، چه فرشی بهتر است؟ برای این مبلمان فرش ابریشمی سفید، کرم، طوسی، زرشکی، ارغوانی و بنفش بهتر هستند.

3. آیا در کنار مبلمان می‌توان از فرش‌های دستبافت استفاده کرد؟ در دکوراسیون امروزی به ندرت اما در مواقع خاص از ترکیب مبل با فرش دستبافت استفاده می‌شود.

اثاث چین
ارسال دیدگاه