نحوه چیدمان مبل چستر

نحوه چیدمان مبل چستر

یکی از المان‌هایی که خانه‌ی شما را شیک و خاص نشان می‌دهد؛ چیدمان مبلمان است. توجه به چیدمان مبلمان هر سبکی از دکوراسیون را منظم و چشم نواز نمایان می‌کند. در این مقاله نحوه چیدمان مبل چستر را شرح می‌دهیم. با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید در مورد مبلمان چستر بدانید

مبل چستر یکی از انواع مبلمان لوکس و همیشه مد در دکوراسیون منازل است و به عنوان پادشاه مبل‌ها شناخته می‌شود. پیشینه تاریخی و اولین طراحی آن به سال 1770برمی‌گردد. در گذشته این مبل‌ها مورد استفاده خانواده اشرافی و افراد خاص بود اما با گذشت زمان، به دلیل ساختار مناسب و شکل و طراحی خاص عموم مردم نیز به آن‌ها علاقه مند شدند.

هر آنچه که باید در مورد مبلمان چستر بدانید

مبل چستر چیست؟

مبل چستر نشان مشخصی دارد که به خوبی آن را از سایر مدل‌ها متمایز می‌کند. دسته‌های استوانه‌ای بلندتر از پشتی، اولین وجه تمایز و نشان خاص مبل چستر است. متریال به کاررفته در آن نوع خاصی است که نشیمنگاه آن را بسیار نرم و دلچسب می‌کند. دکمه‌هایی نیز جهت طراحی و محکم کاری در آن‌ها به کار رفته است.

مبل چستر چیست؟

چطور مبلمان چستر را بچینیم؟

اگر علاقه مند به این نوع خاص مبلمان باشید، باید در نحوه چیدمان و دکوراسیون آن‌ها مواردی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال این مبلمان باید در فضای مناسب و فاصله زیادی از دیوار قرار گیرند. به هیچ وجه نزدیک یا چسبیده به دیوار نگذارید. در نحوه قرار گیری کاناپه‌ها اصل تقارن را درنظر بگیرید. در انتخاب آن‌ها می‌توانید مبل‌های تکی را از رنگ‌های مکمل انتخاب کنید. مثلا رنگ‌های طوسی و زرد و یا سرخابی و طوسی ترکیب زیبایی در سبک مدرن دارند.

مشاهده
پارچه مبلی مسکو

چطور مبلمان چستر را بچینیم؟

مبل چستر برای سالن بزرگ

این مبل‌ها به دلیل استفاده از فوم‌های زیاد و سنگین ابعاد و اندازه‌های بزرگتری دارند و فضای بیشتری را اشغال می‌کنند؛ معمولا برای فضاهای بزرگ و محیط اداری انتخاب و استفاده می‌شوند. در منازل نیز باید متناسب با فضا انتخاب شوند. معمولا به دلیل سایز بزرگ ان‌ها برای خانه‌های کوچک مناسب نیستند. برای خانه‌های کوچک و آپارتمان‌ها می‌توان از مبلمان ال چستر و ال استفاده کرد.

مبل چستر برای سالن بزرگ

بهترین رنگ مبل چستر

این مبلمان بیشتر مناسب سبک‌های کلاسیک، مدرن و سنتی هستند. در انتخاب مدل‌های کلاسیک باید به رنگ آن‌ها توجه کرد؛ معمولاً رنگ‌های کرم، طلایی و سفید مناسب سبک کلاسیک‌اند. اما رنگ‌هایی مثل سرخابی، بنفش، آبی و زرد به علت جسارت و تنوع رنگی بیشتر مناسب طراحی و فضای مدرن تری هستند. برای فضاهای اداری نیز رنگ‌های مشکی و چرم قهوه‌ای انتخاب مناسب و بهتری است.

بهترین رنگ مبل چستر

انواع مدل مبل چستر

این مبلمان باشکوه و کاربردی در سبک‌های مختلفی همچون ایتالیایی،فرانسوی،ترک و امریکایی عرضه می‌شوند؛ تفاوت اندکی بایکدیگر در قیمت و مواد به کاررفته دارند. در مدل های ایتالیایی مبل‌های تکی طراحی مستطیل شکلی دارند ولی در مدل‌های فرانسوی متقارن و گرد تر اند. در نوع اسفنج و فوم به کار رفته نیز کمی متفاوت‌اند.

انواع مدل مبل چستر

بهترین پارچه برای مبل چستر

پارچه‌های به کار رفته در این مبلمان با دقت بسیار زیادی انتخاب می‌شوند. بهترین نوع پارچه برای این مبلمان چرم است و چون نشیمن‌گاه آن‌ها باید بسیار نرم و راحت باشند فوم به کار رفته در آن‌ها با دقت و در اندازه‌های متفاوتی انتخاب می‌شوند. فوم آن‌ها در اندازه‌های ۳۰ و ۳۵ کیلویی تهیه می‌شوند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بهترین پارچه برای مبل چستر

لمسه کاری چیست؟

در ساختار مبل چستر، طرح لمسه به کار رفته است. لمسه معمولاً مبل‌های ساده و راحتی را از شکل سادگی و بی‌رنگ و روح آن در می آورد و باعث ظرافت و زیبایی آن‌ها می‌شود.در لمسه کاری با استفاده ازدکمه‌ها یا پلیسه‌ها مبلمان ظاهری زیباتر پیدا میکنند.لمسه با طرح‌های هندسی متداول‌تر است.

مشاهده
لمسه کاری چیست؟

لمسه کاری چیست؟

دکوراسیون با مبل چستر

سبک این مبلمان کلاسیک است. و تنوع رنگی به ان‌ها ظاهری مدرن‌تر می‌بخشد. در انتخاب میزها،صندلی‌ها،آباژور و سایر تزئینات به سادگی و سبک مینیمال توجه داشته باشید. چون قرارگرفتن تعداد زیادی از لوازم غیر ضروری ظرافت طراحی شما را از بین می‌برد و خانه شما را شلوغ و شلخته نشان می‌دهد. توجه به نحوه‌ی چیدمان این مبلمان می‌تواند هر سبکی از دکوراسیون را بسیار خاص و منحصر جلوه دهد.

دکوراسیون با مبل چستر

کدام پارچه برای مبل چستر بهتر است؟

در جدیدترین نوع این مبلمان از پایه‌های فلزی، استیل و چوبی ارائه می‌شوند. معمولا پایه‌های استیل برای سبک‌های مدرن مناسب تراند و پایه‌های چوبی نیز با سبک کلاسیک همخوانی بیشتری دارند. رنگ پایه‌های این مبلمان می‌تواند طلایی، مشکی کروم یا رزگلد باشد که بسته به نوع پارچه این مبل‌ها انتخاب می شود. پارچه‌های مبلمان نیز در انواع نانو،چرم و پارچه مسکو است. مدل‌های چوبی همراه با پارچه‌های ساده برای سبک کلاسیک مناسب اند، پارچه‌های چرم نیز برای محیط های اداری.مدل‌های پارچه‌ای ساده و مسکو نیز برای خانه‌ها انتخاب‌های مناسب و هوشمندانه است چرا که کالیته‌های عرضه شده در بازار برای انتخاب پارچه متنوع اند و شما آزادی عمل بیشتری در انتخاب آن‌ها دارید.

کدام پارچه برای مبل چستر بهتر است؟

در چیدمان مبل چستر باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در نحوه قرارگیری آن‌ها باید به ترکیب کاناپه و رنگ دیوار و پرده توجه کرد. معمولاً دیوارهای سفید با هر رنگ مبلی هماهنگ می‌شود اما اگر دیوار شما سپید نیست می‌توانید هارمونی یا هماهنگی یا تضاد را انتخاب کنید. در هماهنگی و همخوانی رنگ‌ها فضای کوچک بزرگ جلوه داده می شود و در تضاد فضا کوچکتر به نظر می‌رسد. اگر مبلمان شما در رنگ‌های بژ، طلایی و کرم است ترکیبی از رنگ سفید و طلایی زیبایی فضای شمارا بیشتر دلنشین‌تر می‌کند.

مشاهده
مبل راحتی کودک

در چیدمان مبل چستر باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

مبل چستر چرم

چرم برازنده‌ی مبلمان چستر است. یکی از لوکس ترین و شیک ترین مبلمان در حال حاضر مبل چستر است. این مبلمان شیک و به روز که همیشه مد هستند و شما می‌توانید با خیال راحت همیشه ازآن‌ها استفاده کنید. با هر سبک دکوراسیونی ست می‌شوند و به راحتی چیدمان خانه‌ی شما را جذاب و چشم نواز می‌کنند.

مبل چستر چرم

مزیت خرید اینترنتی مبل چستر چیست؟

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح،رنگ،نقش،سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در گالری ‌های مبلمان و فروشگاه‌هایی که صنایع چوبی را عرضه می‌کنند، امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبربه شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی مبل چستر است.

مزیت خرید اینترنتی مبل چستر چیست؟

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم نکاتی راجع به نحوه چیدمان مبل چستر ارائه کنیم. مبل چستر از جمله مبلمانی هستند که شما با خیال راحت می‌توانید از آن‌ها سالیان سال استفاده کنید؛ بدون اینکه دغدغه دمده شدن داشته باشید. مبلمان چستر مناسب فضای بزرگ و سبک کلاسیک هستند و تنوع رنگی آن‌ها را مناسب سبک مدرن و فضاهای اداری می‌کند. در چیدمان آن‌ها باید به تقارن و نقاط کانونی دقت کنید و چیدمانی خاص و منحصر به فرد داشته باشید.

https://all-mebels.ru/upload/iblock/928/928257abe06368b95dd4c59f23fcadf5.jpg

سوالات متداول

  1. مبلمان چستر مناسب چه فضاهایی هستند؟ مبلمان چستر مناسب فضاهای بزرگی مثل خانه‌ها و همچنین محیط اداری و مطبها هستند.
  2. از چه نوع پارچه‌هایی در طراحی و ساخت آن‌ها استفاده می‌شود؟ کالیته‌های عرضه شده و تنوع رنگی پارچه‌ها زیاد است اما چرم مشخصه اصلی آن‌هاست.
  3. مبل چستر در چه سبک‌هایی تولید می‌شود؟ سبک اصلی این مبلمان کلاسیک است و با مدل‌های متنوع روسی،فرانسوی،ترک،ایتالیایی و آمریکایی طراحی و ساخته می‌شوند.
اثاث چین
ارسال دیدگاه