میز برای مبل راحتی

میز برای مبل راحتی

انتخاب میز مناسب برای جلو مبلی به اندازه‌ی مبلمان اهمیت و کاربرد دارد. ست جلو مبلی باید هماهنگ با سبک دکوراسیون منزل باشد تا هارمونی و تناژ طرح و رنگ به خوبی صورت گیرد. انواع مختلفی از جلو مبلی و عسلی‌ها برای مبلمان وجود دارد. در این مقاله قصد داریم میز برای مبل راحتی را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید در مورد مبلمان راحتی بدانید

مبل راحتی همانطور که از نامش پیداست نسبت به مبلمان سلطنتی و کلاسیک از راحتی و نرمی بیشتری برخوردار است. متریال به کار رفته در نوع راحتی با مبلمان کلاسیک متفاوت است و همین امر باعث تفاوت آن با سایر مدل ها می شود. در طراحی مبلمان راحتی، خلاقیت و ابتکار عمل بیشتری وجود دارد به دلیل استفاده بیشتر از فوم و پارچه می توان مدل های گوناگونی از آن‌ها را ساخت و تولید کرد.

انواع مختلف مبلمان راحتی

مبلمان راحتی از گذشته تا به امروز دارای طرح ها و شکل های گوناگونی هستند و شما می توانید مطابق با سلیقه و علاقه مندی خود به انواع مختلف آن را سفارش دهید. مبلمان راحتی با آن که نام های متفاوتی دارند اما می توان در سه دسته اصلی مبل راحتی: طرح کلاسیک، چستر و ال دسته‌بندی کرد. مدل های دیگر مبلمان راحتی فقط نام های متفاوتی دارند.بیشتر آنها ۷ نفره هستند و معمولاً یک کاناپه سه نفری یک کاناپه دو نفری و ۲ مبل تکی هم دارند. مبلمان ال معمولاً همین ساختار را دارند اما به صورت پیوسته در کنار هم قرار می گیرند.

مشاهده
میزناهارخوری برای فضای کوچک

کدام مبل راحتی بهتراست؟

اولین نکته در انتخاب مبلمان راحتی توجه به علاقه شماست. ابتدا باید بدانید سلیقه شما با کدام یک از انواع مبل راحتی همخوانی دارد و کدام یک مناسب خانه شماست. دومین نکته توجه به متراژ خانه شماست اگر فضای خانه شما خیلی کوچک است مبلمان ال انتخاب مناسبی هستند؛ چون فقط در یک سمت قرار می گیرند و فضای بیشتری را اشغال نمی کنند بدترین انتخاب برای یک خانه کوچک انتخاب مبلمان کلاسیک است.

کدام مبل راحتی بهتراست؟

کدام میز برای مبل راحتی بهتر است؟

انواع مختلفی از میزها برای مبلمان طراحی و ساخته شده است. اما سوال اینجاست که کدام یک از آن‌ها برای مبل راحتی بهتر است؟ میزها می‌توانند به صورت ساده، گرد، مستطیل و یا مربع باشند. همچنین متریال به کاررفته در آن‌ها نیز می‌تواند چوب، ام دی اف، استیل و یا حتی شیشه باشد. ترکیب جلو مبلی با عسلی‌ها را می‌توانید با میز تلویزیون و کنسول ست کنید تا چیدمانی منظم و شیکی داشته باشید. در ادامه چندین مدل جدید و پرطرفدار را معرفی می‌کنیم.

میز جلو مبلی و عسلی ماریا

میزهای استیل طلایی در ترکیب با مبلمان راحتی و کلاسیک بسیار چشم نواز و خاص هستند. ست ماریا که از یک جلو مبلی و ۳ عدد عسلی تشکیل شده ام‌دی‌اف است که پایه های آن‌ها به صورت اشکال هندسی است. ست ماریا می تواند انتخاب مناسبی برای چیدمان نشیمن شما باشد‌.

میز جلو مبلی و عسلی حصیری

اگر به دنبال میزهایی هستید که هم با مبلمان کلاسیک و هم مبلمان مدرن ست شوند، بهترین انتخاب میز جلو مبلی و عسلی حصیری است. این میز با ترکیب MDF و فلز آبکاری شده ترکیب چشم نوازی را به وجود می‌آورد.

میز جلو مبلی و عسلی شاندیز

اگر به دنبال میزی هستید که ظرفیت بالا اما جاگیری کمی داشته باشد، میز جلو مبلی و عسلی شاندیز مناسب شماست. میزهای عسلی این ست در کنار جلو مبلی قرار می‌گیرند، که هم می‌توانند ظرفیت جلو مبلی را افزایش دهند و هم مواقعی که از آن استفاده نمی‌کنید در یک گوشه قرار گیرند و جای کمی اشغال کنند.

میز جلو مبلی و عسلی شاندیز

میز جلو مبلی و عسلی آرشه

یک میز ساده و شیک که در سبک مدرن طراحی شده باشد، مناسب خانه‌های کوچک است. اگر فضای زیادی در اختیار ندارید می‌توانید از میز جلو مبلی و عسلی آرشه کمک بگیرید. ست آرشه علاوه بر پذیرایی شیک برای مهمان می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

مشاهده
ست میز جلومبلی و عسلی ، نکات خرید موفق

میز جلو مبلی و عسلی آرتمیس

اگر به استفاده بهینه از فضا علاقه دارید و می‌خواهید وسایل پذیرایی‌تان را در داخل میز جا بدهید؛ تا همیشه در دسترس باشند، میز جلو مبلی و عسلی آرتمیس مناسب شماست. می‌توانید این ست را همراه میز تلویزیون و کنسول سفارش دهید تا از ترکیب این مدل و هارمونی رنگی آن دکوراسیونی شیک و خاص داشته باشید.

میز جلو مبلی و عسلی رومینا

دوست دارید از یک میز تلفیقی و ترکیبی استفاده کنید؟ میز جلو مبلی و عسلی رومینا این امکان را به شما می‌دهد که عسلی‌ها را در کنار جلو مبلی قرار دهید و طول آن را بیشتر و فضا را صمیمی تر کنید. اگر هم می‌خواهید که به صورت تک نفره از مهمان‌هایتان پذیرایی کنید؛ می‌توانید آن‌ها را به آسانی جابه جا کنید.

میز جلو مبلی و عسلی آنیل

ترکیب مشکی و طلایی یکی از ترکیب رنگ‌هایی خاص و منحصربه فردی است که جلوه چشم نوازی به دکوراسیون منزل شما میبخشد. یکی از ست‌های اثاث چین که به راحتی فضای خانه شما را شیک و خاص می‌کند، میز جلو مبلی و عسلی آنیل است.

میز جلو مبلی و عسلی آنیل

‌میز جلو مبلی و عسلی الوند

میز جلو مبلی و عسلی الوند، به سادگی و ظرافت معروف است. ترکیب ام دی اف و فلز آبکاری شده یک ست مینیمال را به وجود آورده است که می‌توان با خیال راحت در سبک مدرن از آن بهره برد. با مدل‌های ساده ترس دمده شدن نخواهید داشت.

میز جلو مبلی و عسلی لارا

یکی دیگر از میزهای ترکیبی که در دل خود یک عسلی شیک را هم جای می‌دهد، میز جلو مبلی و عسلی لارا است. این ترکیب طراحی مدرن و خاصی دارد که در کمترین فضا کارایی بسیار بالایی از خود به نمایش می‌گذارد.

میز جلو مبلی و عسلی پارسه

اگر به ترکیبات و صنایع چوبی علاقه دارید و دوست دارید محیط پذیرایی و نشیمن شما گرم و صمیمی به نظر برسد، بهتر است که از میز جلو مبلی و عسلی پارسه استفاده کنید. این ست که از MDF ساخته شده است، می‌تواند گرما و صمیمیتی که به دنبال آن هستید را برایتان به ارمغان بیاورد.

مشاهده
خرید جلو مبلی گرد ، خانه شما را خاص میکند

چیدمان مبلمان راحتی چگونه باید باشد؟

حتماً باید به نوع قرار گرفتن مبلمان در کنار یکدیگر دقت کنیم. مبل‌ها باید در کنار هم به گونه‌ای قرار گیرند که مانع عبور و مرور نشوند در جای مناسب و محلی باشند که به خانه نظم و آرامش دهند. می توان با استفاده از چیدمان اصولی فضای منزل را بزرگتر و یا کوچکتر نشان داد انتخاب میزها و سایر اکسسواری‌ها نیز از اهمیت بیشتری برخوردار است.

چیدمان مبلمان راحتی چگونه باید باشد؟

مزیت خرید اینترنتی میز چیست؟

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح،رنگ،نقش،سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در گالری ‌های مبلمان امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبری همچون اثاث چین به شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی ست جلو مبلی و عسلی است.

نتیجه گیری

در این مقاله میز برای مبل راحتی را بررسی کردیم. انتخاب ست جلو مبلی و عسلی به اندازه‌ی مبلمان اهمیت دارد. یک میز خوب باید هماهنگ با سبک اصلی دکوراسیون منزل شما باشد. میزها در شکل‌ها و مدل‌های گوناگونی با متریال مختلفی طراحی و ساخته می‌شوند. برای داشتن دکوراسیونی شیک و منظم می‌توان جلو مبلی و عسلی‌ها را با میز تی وی و کنسول ست کرد. از جمله جدیدترین و پرفروش‌ترین مدل میزها می‌توان به ست جلو مبلی و عسلی ماریا، حصیری، شاندیز، آرشه، آرتمیس، رومینا، الوند، آنیل، لارا و پارسه اشاره کرد.

سوالات متداول

1.برای انتخاب میز به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ به سبک دکوراسیون منزل و همچنین مدل، رنگ و چیدمان مبلمان باید توجه کرد.

2.ست کامل یک میز برای مبلمان شامل چه اجزایی می‌شود؟ یک عدد جلو مبلی و 2 میز عسلی می‌شود.

3. برای مبلمان راحتی چه میزی مناسب است؟ میزی با کارایی بالا و مدل ساده و شیک برای این مبلمان مناسب است.

اثاث چین
ارسال دیدگاه