خرید جلو مبلی گرد ، خانه شما را خاص میکند

خرید جلو مبلی گرد

اگر اهل رعایت اصول چیدمان و دکوراسیون باشید حتما می‌دانید که خرید جلو مبلی گرد مناسب یکی از فاکتورهایی است که باعث می‌شود مبلمان منزل شما کامل شود. میزعسلی یا جلومبلی گاهی به عنوان میز کوچک پذیرایی از میهمانان در جلوی مبل قرار داده می‌شود و گاهی به عنوان بخشی از دکوراسیون منزل به شکل پایه‌ای برای کالاهای دکوری نظیر مجسمه یا گلدان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در هر صورت مهمترین نکته در مورد این کالای لوکس آن است که مکمل سرویس مبلمان است و باید برای خرید آن به نکات مهمی ‌دقت داشت. در این مطلب شما را با این نکات مهم آشنا خواهیم کرد.

انواع جلو مبلی

همانطور که می‌دانید میزهای جلو مبلی نیز مانند سرویس مبلمان دارای طرح‌ها و مدل‌های مختلفی هستند. گاهی هنگام خرید سرویس مبل، جلومبلی‌هایی که با سرویس ست هستند خریداری می‌شود اما گاهی باید انتخاب جداگانه‌ای داشت.

انواع میزعسلی

در این مواقع انتخاب از میان مدل‌های مختلف جلومبلی کار سختی به نظر می‌رسد. اگر بخواهیم به انواع میزعسلی اشاره کنیم باید گفت این میزها در انواع گرد، بیضی، مستطیل، مربع شکل و گاهی اشکال فانتزی و چند ضلعی دیده می‌شوند. این شما هستید که باید انتخاب کنید کدام مدل با سبک دکوراسیون منزل شما هماهنگ‌تر خواهد بود. البته باید گفت جلومبلی‌های گرد یکی از مدل‌هایی است که با تمام انواع سبک مبلمان ست می‌شود و می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

مشاهده
انواع میز ناهارخوری ، راهنمای کامل خرید
خرید جلومبلی گرد
خرید جلومبلی گرد

جنس میزعسلی

جنس میزعسلی نیز یکی از فاکتورهایی است که در طبقه بندی این کالا موثر است. برخی از جلومبلی‌ها از جنس چوب  هستند، برخی ام دی اف و برخی دیگر نیز از جنس فلز با رویه شیشه‌ای. هرکدام از این مدل‌ها کاربردهای خاصی دارند و مناسب یک سبک از  دکوراسیون هستند. اگر منزل شما یک واحد آپارتمانی کوچک است می‌توانید از مدل‌های کشو دار استفاده کنید و وسایل پذیرایی مثل چاقو، چنگال، قاشق و بشقاب را در آن قرار دهید.

بد نیست بدانید نوع خاصی از جلو مبلی نیز وجود دارد که در اصطلاح دکوراسیون داخلی به آن  اصطلاحا عثمانی می‌گویند. عثمانی‌ها دارای سطحی از جنس خود مبلمان است که دارای چیزی شبیه به تشک است.

خرید جلو مبلی گرد

اگر قصد دارید برای سرویس مبلمان منزل خود جلومبلی‌های مناسب خریداری کنید می‌توانید از سایت‌های فروش اینترنتی جلومبلی نیز دیدن کنید. اگر چه خرید حضوری حسن‌های زیادی از جمله تست کیفیت، رنگ و جنس دارد اما می‌توان با خرید آنلاین مدل‌های بیشتر را با صرف وقت و هزینه کمتر مقایسه کرد. همچنین می‌توان از نمایندگی‌های برندهای مشهور با اطمینان خاطر خرید کرد. یکی از مزایای خرید آنلاین آن است که دیگر مرزها تعریفی ندارند و شما می‌توانید هرکالایی که مد نظر دارید از هرکجا سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.همچنین می‌توانید در این سایتها اقدام به خرید مبل کلاسیک، خرید مبل استیل، خرید مبل چستر، خرید مبل ترکیه ای و بسیاری از مدلهای دیگر مبلمان نیز بکنید.

نکات مهم در خرید جلومبلی

در این بخش قصد داریم نکات مهمی ‌را به شما گوشزد کنیم که در انتخاب جلومبلی کمک بزرگی به شما خواهد کرد. هنگامی‌ که برای تماشای مدل‌ها و بررسی قیمت‌ها به مراکز فروش جلومبلی می‌روید حتما به یاد داشته باشید که این نکات مهم را در خرید جدی بگیرید، البته باید گفت این نکات از پایه‌ای‌ترین نکات خرید است ولی گاهی اوقات به دلیل نادیده گرفتن همین نکات پیش پا افتاده متحمل خریدی غیر اصولی می‌شویم که دیگر قابل تغییر نیست.

مشاهده
میزکار مناسب، راهنمای انتخاب

انتخاب مدل و طرح جلومبلی

اولین و مهمترین فاکتور انتخاب مدل و طرح جلومبلی است. در این خصوص شما باید به ویژگی‌هایی مثل ابعاد خانه و بخصوص بخش نشیمن و پذیرایی، مدل و سبک دکوراسیون، طرح مبلمان منزل دقت لازم را داشته باشید. بهترین انتخاب برای خانه‌های کوچک میز عسلی با فرم بیضی یا مستطیل است. دقت کنید مهم‌ترین مرحله خرید این کالا همین است و قبل از خرید به خوبی اندازه و فرم همه چیز را محاسبه کنید.

رنگ میز جلومبلی

نکته مهم دیگری که باید به آن دقت کنید رنگ کالایی است که خریداری می‌کنید. رنگ میز جلومبلی باید با رنگ مبلمان و دیگر کالاهای موجود در چیدمان داخلی هماهنگ باشد. بهترین رنگ برای میزهای جلومبلی استفاده از رنگ‌های خنثی است تا بتوان با انواع دیگر رنگ‌ها‌ هارمونی زیبایی به وجود آورد. البته می‌توانید رنگی کمی ‌تیره‌تر یا روشن‌تر از مبلمان خود هم انتخاب کنید. یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب رنگ باید به آن اهمیت بدهید ارتباط رنگ با فضای منزل است برای مثال در خانه‌های کوچک بهتر است از رنگ‌های روشن‌تر استفاده شود.

خرید جلو مبلی گرد
خرید جلو مبلی گرد

ابعاد استاندارد در خرید جلو مبلی گرد

نکته دیگری که باید به آن دقت کرد ابعاد استاندارد محصول است. اصولا میزهای جلومبلی باید ۵ سانتی متر بالاتر از ارتفاع مبل باشند. این به آن معنا است که در حالت استاندارد ارتفاع میز عسلی باید حدود ۴۰ تا ۵۰ سانتی متر باشد.

سعی کنید از اجناس با کیفیت خریداری کنید تا طول عمر و دوام بالایی داشته باشند، انتخاب این که میز جلو مبلی ساده و مدرن خریدار کنید یا یک مدل کاملا لاکچری بستگی به سلیقه و البته سبک چیدمان منزلتان دارد.

مشاهده
خرید میز تلویزیون ، راهنمایی برای مشکل پسندان

جلو مبلی با رویه شیشه ای

برخی از جلومبلی‌ها رویه شیشه‌ای دارند که این مسئله به تمیز نگه داشتن سطح آنها کمک می‌کند و در صورت قرار دادن اشیایی مثل بشقاب یا سینی احتمال خراش و صدمه دیدن در این مدل عسلی‌ها کمتر است. البته باید بگوییم برای اطمینان می‌توانید از هر مدل میز عسلی که تهیه می‌کنید یک رویه شیشه‌ای برای محافظت از میز روی آن قرار دهید. ولی باید این نکته را هم در نظر بگیرید که این سبک از شیشه‌ها کم کم در حال حذف شدن از میزها هستند.

پس فراموش نکنید که هنگام خرید میزعسلی به این نکات دقت لازم را داشته باشید تا خریدی رضایت بخش را تجربه کنید.

خرید جلو مبلی گرد ایرانی یا ترک

سوالی که در ذهن خریداران زیادی ایجاد می‌شود این است که کالای ایرانی بهتر است یا ترک؟ خرید جلو مبلی گرد بهتر است یا مدل‌های مستطیل و بیضی؟ در جواب به این سوال باید بگوییم اولین چیزی که اهمیت دارد این است که چه میزان بودجه برای این کار در نظر گرفته‌اید. اگر می‌خواهید از برندهای مشهور خریداری کنید مسلما بودجه بیشتری نیاز دارید. یا مثلا کارهای تمام چوب معمولا گران‌تر از مدل‌های دیگر است. اصولا مدل‌های میزعسلی گرد برای کسانی که در منزل کودک دارند مناسب‌تر است و بخاطر نداشتن گوشه و زاویه‌های تیز ایمن‌تر به نظر می‌رسد.

در حال حاضر برندهای ایرانی نیز کیفیت‌های بالایی دارند و می‌تواند انتخاب مناسبی باشد ولی برای کسانی که به دنبال مدل‌های خاص و لاکچری هستند و مدل‌های به روز را می‌پسندند میز عسلی‌های ترک مناسب هستند.

اثاث چین
ارسال دیدگاه