معرفی انواع صندلی کانتر

معرفی انواع صندلی کانتر

صندلی‌هایی که برای کانتر یا پیشخوان طراحی و تولید شده‌اند؛ معمولا پایه‌های بلند با پشتی نصفه بدون بازو دارند. که همین امر نشست و برخاست را آسان‌تر می‌کند. در سبک دکوراسیون مدرن می‌توانید از اپن یا کانتر به عنوان میز ناهارخوری استفاده کنید. برای اینکه استفاده از آن‌ها راحت‌‌تر باشد؛ نیاز به صندلی‌هایی شیک و خاصی دارید که علاوه بر زیبایی دکور حس راحتی و کارایی را نیز بهبود ببخشد. در این مقاله با معرفی انواع صندلی کانتر با شما خواهیم بود. با ما همراه باشید.

صندلی کانتر چیست؟

صندلی‌های مخصوص جلوی کانتر معمولا به صورت گرد بدون پشتی و بازو طراحی و تولید می‌شوند. یکی از پرکاربردترین مدل‌ها، صندلی با نیمه پشتی است که به صورت یک بازوی نیمه دور کمر فرد قرار می‌گیرد و از آسیب‌ و صدمه جسمی پیشگیری می‌کند. این تکیه گاه به صورت نیمه پشتی است که تکیه دادن و استفاده از آن آسان است. معمولا به جز رنگ مشکی، در رنگ‌هایی همچون قرمز، زرد، سفید و طوسی و… طراحی و تولید می‌شوند.

صندلی کانتر چیست؟

آشنایی با دکوراسیون سبک مدرن

سبک دکوراسیون مدرن از اواخر قرن نوزدهم میلادی در اروپا مطرح شد. این سبک نو انقلابی در چیدمان کلاسیک و سنتی خانه‌های اروپایی به وجود آورد و کم‌کم طرفداران سادگی و ظرافت و زیبایی از سراسر جهان شیفته این سبک زیبا شدند و به تدریج جایگزین سبک‌ پرهزینه‌ی کلاسیک شد. دکوراسیون داخلی مدرن، بسیار محبوب و پرطرفدار است.

آشنایی با دکوراسیون سبک مدرن

سبک دکوراسیون مدرن چه ویژگی‌هایی دارد

این سبک خاص وساده ویژگی و المان‌هایی دارد که به راحتی می‌توان تفاوت آن را با سبک‌های دیگر تشخیص داد‌.‌ ترکیب‌های نامتناسب، استفاده از رنگ‌های سیر یا تیره، تنوع مواد اولیه، استفاده از طرح‌های حیوانات وگل و گیاه طبیعی در خانه آشپزخانه‌های کرومیومی و براق،نورپردازی های انتزاعی و استفاده از نور طبیعی، استفاده از وسایل فلزی، استفاده از مبلمان راحتی با کارایی بالا و ایجاد حس فضای باز و آزادی از المان‌های به کار رفته در این سبک دکوراسیون است.

مشاهده
مشخصات صندلی استاندارد

سبک دکوراسیون مدرن چه ویژگی‌هایی دارد

استفاده از کانتر به عنوان میز ناهار خوری

بعضی اوقات به دلیل کمبود مکان یا تعداد کم افراد از کانتر یا جزیره اشپزخانه به عنوان میز ناهارخوری استفاده می‌شود. در این صورت محل قرارگیری و نوع صندلی که استفاده می‌‌‌‌‌‌شود بسیار مهم است. انتخاب صندلی باید در سبک و تم اصلی آشپزخانه باشد.

استفاده از کانتر به عنوان میز ناهار خوری

صندلی‌های آشپزخانه به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

این صندلی‌ها به دو دسته‌ی اصلیه چرخدار و ثابت تقسیم می‌شوند. صندلی‌های چرخدار بیش از صندلی‌های ثابت و بدون چرخ طرفدار دارند. زیرا دسترسی و انعطاف پذیری بیشتری را در اختیار افراد قرار می‌دهند. اما در جلوی کانتر بهتر است از صندلی‌های ثابت استفاده کنید. این نوع صندلی‌ها معمولا در محل‌هایی کاربرد دارند که احتیاج به جابه جایی بیشتری ندارند و می‌توان تا مدت‌ها در یک جای به خصوص و ثابت از آن‌ها استفاده کرد.

صندلی‌های آشپزخانه به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

صندلی کانتر برای کافی شاپ

علاوه بر کانتر اشپزخانه، می‌توان برای کانتر رستوران‌ها و کافی شاپ‌ها نیز از صندلی‌های مخصوص کانتر استفاده کرد. این صندلی‌ها با پایه‌ی بلندتری نسبت به صندلی‌های مخصوص آشپزخانه طراحی می‌شوند. معمولا بدون بازو هستند و در قسمت پایین محلی برای قرار گیری پاها از کف زمین دارند. نوع چوبی آن‌ها بیشتر از سایر متریال‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

صندلی کانتر برای کافی شاپ

نکاتی که قبل از خرید صندلی کانتر باید رعایت کنید

قبل از خرید صندلی حتما بر روی آن بنشینید و جک ( دسته‌ی تنظیم کننده) آن را امتحان کنید. جک باید به آسانی و نرمی حرکت کند و ارتفاع صندلی را در حد استانداردی بالا و پایین بیاورد. اگر چرخان است حرکت چرخ‌ها نیز باید چک شود تا در یک سمت قرار بگیرد و موقع حرکت هماهنگ باشند. اگر قصد خرید نمونه‌های ثابت را دارید؛ بهتر است جنس پایه و نوع آن را امتحان کنید.

نکاتی که قبل از خرید صندلی کانتر باید رعایت کنید

یک صندلی استاندارد چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

یک صندلی استاندارد باید ارتفاع مناسبی با میز، اپن یا کانتر داشته باشد. باید وقتی بر روی آن می‌نشینید؛ ساعد شما با میز زاویه‌ی 90 درجه بسازد. این زاویه مناسب‌ترین حالت نشستن است. ارتفاع خود صندلی تا میز نیز باید حدودا 75 سانتی متر باشد. در کل حالت نشستن شما باید مناسب و راحت و بدون تغییر دادن خاصی باشد.

یک صندلی استاندارد چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

صندلی جلوی اپن با کیفیت

اگر به دنبال صندلی با کیفیتی هستید که در حین کار از ستون فقرات و کمر و گردن شما نهایت دقت و حمایت را داشته باشد؛ بهتر است علاوه بر نشیمن گاه و تکیه گاه صندلی، به جنس روکش آن نیز دقت و توجه کافی داشته باشید. پارچه و وینیل دو متریال پر کاربردی هستند که در طراحی و ساخت این نوع صندلی‌ها به کار می‌روند.

صندلی جلوی اپن با کیفیت

صندلی‌های جلوی کانتر با قابلیت تنظیم ارتفاع

قابلیت تنظیم ارتفاع یکی از اصول بسیار مهم در این صندلی هاست. با قابلیت تنظیم ارتفاع شما می‌توانید ارتفاع صندلی را متناسب با قد خود تنظیم کنید. اگر صندلی مناسب با قد شما باشد در این صورت پاهای شما کاملا روی زمین قرار می‌گیرند در این صورت گردش خون بهتر می‌شود و از خستگی و پیری زودرس جلوگیری می‌کند و شما پا درد یا گرفتگی عضلات نخواهید داشت.

مشاهده
راهنمای خرید صندلی انتظار

صندلی‌های جلوی کانتر با قابلیت تنظیم ارتفاع

کدام روکش برای صندلی بهتر است؟

پارچه شکل ظاهری مناسب و کیفیتی پایدار به صندلی می‌بخشد. اگر به زیبایی و دوام صندلی‌های جلوی اپن اهمیت می‌دهید؛ بهتر است از روکش‌های پارچه‌ای که طرح‌های متنوعی دارند استفاده کنید. اما اگر تمیز کردن روکش‌ها برای‌تان سخت است، پیشنهاد ما به شما روکش وینیل است. وینیل یا همان روکش چرمی روش شستشوی آسان‌تری نسبت به پارچه دارد و در مقابل آب نفوذ ناپذیر است.

کدام روکش برای صندلی بهتر است؟

چگونه از صندلی مخصوص کانتر استفاده کنیم؟

در موقع استفاده از صندلی باید حالت بدن در زاویه‌ی 90 درجه باشد و به دست‌ها، ساعد و مچ‌ها آسیبی وارد نشود. هرچه وضعیت بدن در حالت قائم باشد، صرف غذای شما لذت بخش و مفید خواهد بود. هرچه در وضعیت نامناسبی باشید؛ علاوه بر مشکلات ستون فقرات احتمال دارد مشکلات گوارشی را نیز تجربه کنید.

چگونه از صندلی مخصوص کانتر استفاده کنیم؟

صندلی برای جزیره

در برخی از اشپزخانه‌های سبک نئوکلاسیک جزیره به عنوان میز ناهارخوری مورد استفاده قرار می‌گیرد. در کنار آن‌ها باید از صندلی‌های مخصوص کانتر استفاده کرد. به این منظور بهتر است از صندلی‌هایی سه پایه‌ که هارمونی رنگی متناسبی با سبک، طرح و رنگ آشپزخانه‌ دارند؛ استفاده کنید.

صندلی برای جزیره

جزیره چیست؟

معمولا در سبک کلاسیک، نئو کلاسیک و مدرن از یک کابینت بزرگ و جادار در وسط آشپزخانه استفاده می‌کنند که از هر طرف آزاد است و جای کانتر یا اپن‌های قدیمی را گرفته است. جزیره می‌تواند جا دارترین کابینت آشپزخانه شما باشد که حکم میز ناهار خوری را دارد.

جزیره چیست؟

مزیت خرید اینترنتی صندلی چیست؟

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح،رنگ،نقش،سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در گالری ‌های مبلمان امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبری همچون اثاث چین به شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی صندلی‌های کانتر است.

مشاهده
صندلی گیمینگ

https://germanstudio.az/uploads/07092021/9.1-metbex-m%C9%99tb%C9%99x-mebel-mebeli-mebeller-mebell%C9%99r-ada-adal%C4%B1-metbex-germanstudio.az.jpg

نتیجه گیری

در این مقاله به معرفی انواع صندلی کانتر پرداختیم. درسبک مدرن می‌توان از جزیره، کانتر و اپن آشپزخانه به جای میز ناهارخوری استفاده کرد. در کنار آن‌ها می‌توان صندلی‌های مخصوص کانتر به کار برد. این صندلی‌ها با پایه‌ی ثابت و چرخان در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها وجود دارند. معمولا روکش خارجی آن‌ها از پارچه و وینیل تشکیل یافته است. استفاده از هر کدام آن‌ها مزایای مخصوص به خود را دارد. علاوه بر فروش حضوری در خرید اینترنتی با تنوع محصولات بیشتری رو به رو هستید.

http://www.mir-kuhni.com/information/recommendation/images/kitchen_beige_56.jpg

سوالات متداول

1. .صندلی‌های مخصوص کانتر چه ویژگی‌هایی دارند؟ معمولا به صورت گرد بدون پشتی و بازو طراحی و تولید می‌شوند.

2.چه نکاتی را قبل از خرید باید رعایت کنیم؟ قبل از خرید صندلی حتما بر روی آن بنشینید و جک ( دسته‌ی تنظیم کننده) و حرکت چرخ‌های آن را امتحان کنید.

3.مزیت خرید اینترنتی چیست؟ تنوع محصولات، امکان مقایسه قیمت، مشاوره‌ی 24 ساعته و تحویل درب منزل از جمله مزیت‌های خرید اینترنتی است.

اثاث چین
ارسال دیدگاه