راهنمای خرید صندلی انتظار

راهنمای خرید صندلی انتظار

بدون صندلی، انتظار ناممکن بود! تصور کنید برای یک کار اداری یا در مطب مجبور هستید چندین ساعت منتظر بمانید، در همین جا به اهمیت یک صندلی خوب پی می‌برید. صندلی‌هایی که برای اتاق انتظار طراحی و تولید می‌شوند، انواع مختلفی دارند. در این مقاله راهنمای خرید صندلی انتظار را ارائه خواهیم کرد. با ما باشید.

صندلی انتظار چیست؟

متداول‌ترین نوع صندلی انتظار همان صندلی‌های پلاستیکی یا فلزی سفت و خشکی هستند که به وسیله‌ی یک پایه‌ی فلزی به همدیگر متصل شده و به صورت یک ردیف در آمده‌اند. این مدل صندلی‌های بیشتر در سالن انتظار بیمارستان‌ها و بانک‌ها و امکان عمومی کاربرد دارند. هرچه محل انتظار خصوصی‌تر باشد؛ نوع صندلی مورد استفاده شیک‌تر و خاص‌تر است. مثلا می‌توان به جای صندلی‌های خشک و سفت از صندلی‌های تک نفره چرمی یا مبلمان چستر استفاده کرد.

صندلی انتظار چیست؟

یک صندلی استاندارد چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

یک صندلی استاندارد باید دارای ارتفاع مناسبی باشد تا نشست و برخاست بر روی آن آسان تر باشد. باید وقتی بر روی آن می‌نشینید؛ حالت بدن شما زاویه‌ی 90 درجه بسازد. این زاویه مناسب‌ترین حالت نشستن است. ارتفاع خود صندلی تا میز نیز باید حدودا 75 سانتی متر و فاصله‌ی زیادی بین میز جلوی مبلمان نبوده در کل حالت نشستن شما باید مناسب و راحت و بدون تغییر دادن خاصی باشد.

یک صندلی استاندارد چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

مبل تک نفره برای سالن انتظار

صندلی‌های تک نفره‌ی چرمی را با بازو و پشتی کامل می‌شناسیم. این صندلی‌ها ارتفاع کمتری دارند و نشست و برخاست بر روی آن‌ها آسان‌تر است. شیب تکیه گاه پشتی آن‌ها را برای یک انتظار طولانی مدت مناسب ساخته است. این مدل از صندلی‌ها باید بازو و دسته‌ی متناسبی داشته باشند. به جز صندلی‌های تک نفره از ست مبلمان نیز می‌توان در مطب‌های شخصی و محیط‌های اداری نیز استفاده کرد.

مبل تک نفره برای سالن انتظار

برای سالن انتظار مبل بهتر است یا صندلی؟

برای برخی از افراد استفاده از صندلی انتظار به صرفه‌تر از مبلمان است. همانطور که می‌دانید قیمت مبلمان مانند سایر اقلام در ایران بسیار بالا رفته و خرید ست مبلمان اداری برای تمام اقشار میسر نیست. اما اگربه ظاهر شیک و دکوراسیون چشم نواز اهمیت می‌دهید؛ بهتر است از ست مبلمان اداری به خصوص مبلمان چستر استفاده کنید.

برای سالن انتظار مبل بهتر است یا صندلی؟

مبل چستر چیست؟

این مبلمان در دسته مبلمان راحتی قرار می‌گیرند اما از لحاظ لوکس و لاکچری با مبلمان سبک کلاسیک نیز برابری می‌کنند. علاوه بر شکوه و زیبایی ‌و رنگ بندی فوق العاده همراه با چرم جذاب, دسته‌های استوانه‌ای بلندتر از پشتی، از شاخصه‌های اصلی وجه تمایز و نشان خاص مبل چستر است. متریال به کاررفته در آن نوع خاصی است که نشیمنگاه آن را بسیار نرم و دلچسب می‌کند. دکمه‌هایی نیز جهت طراحی و محکم کاری درآن‌ها به کار رفته است.

مشاهده
خرید صندلی آشپزخانه ،مهم در ظاهر آشپزخانه

صندلی بیمارستانی

انواع مدل مبل چستر

این مبلمان باشکوه و کاربردی در سبک‌های مختلفی همچون ایتالیایی،فرانسوی،ترک و امریکایی عرضه می‌شوند؛ تفاوت اندکی بایکدیگر در قیمت و مواد به کاررفته دارند. در مدل های ایتالیایی مبل‌های تکی طراحی مستطیل شکلی دارند ولی در مدل‌های فرانسوی متقارن و گرد تر اند. در نوع اسفنج و فوم به کار رفته نیز کمی متفاوت‌اند.

صندلی حصیری

کدام روکش برای صندلی بهتر است؟

پارچه شکل ظاهری مناسب و کیفیتی پایدار به صندلی می‌بخشد. اگر به زیبایی و دوام صندلی‌های انتظار اهمیت می‌دهید؛ بهتر است از روکش‌های پارچه‌ای که طرح‌های متنوعی دارند استفاده کنید. اما اگر تمیز کردن روکش‌ها برای‌تان سخت است، پیشنهاد ما به شما روکش وینیل است. وینیل یا همان روکش چرمی روش شستشوی آسان‌تری نسبت به پارچه دارد و در مقابل آب نفوذ ناپذیر است. تمیز کردن گرد و غبار نیز آسان‌تر است.

صندلی پلاستیکی

چطور چرم مرغوب انتخاب کنیم

گران‌ترین و با کیفیت‌ترین نوع چرم در بازار چرم آنلیلین است. این نوع چرم به خصوص و با کیفیت غنی‌ترین و پررنگ‌ترین رنگدانه‌های طبیعی را در خود جای داده است. مبل چرم طی 12 ثانیه با دمای بدن انسان سازگار می‌شود و گرما و لطافتی بی‌نظیر دارد. اگر از گزند اشیای تیز، رطوبت و چنگ زدن و پاره کردن توسط حیوانات خانگی حفظ شود, می‌تواند عمر بیشتری داشته باشد.

چطور چرم مرغوب انتخاب کنیم

چطور مبل چرم را تمیز کنیم؟

مبل چرم برای تمیزشدن نیاز به شیوه‌های خاص و به غیر مبلمان دیگر دارد. این مبلمان باید ابتدا توسط جارو گردگیری شوند. سپس به وسیله یک پارچه نرم و نم دار لکه‌ گیری شده و فورا خشک شوند. اگر رطوبت باقی بماند پوسته پوسته شده و خیلی زود از بین می‌روند. به وسیله روغن زیتون نیز می‌توان آن‌ها را جلا داد. توضیحات مفصل در اینباره را در این مقاله بخوانید.

مشاهده
هر آنچه که باید درباره پارچه مبل استیل بدانید

چطور مبل چرم را تمیز کنیم؟

مبل چه رنگی بخریم؟

چون سالن انتظار محل عبور و مرور افراد زیادی است، پیشنهاد می‌شود بسته به سبک دکوراسیون از رنگ‌های تیره و سیر استفاده کنید. زیرا این نوع صندلی‌ها و مبلمان به خاطر آلودگی‌ها و کثیفی‌ها رنگ تیره‌ای به خود می‌گیرند و منظره‌ی زشتی از خود به جای می‌گذارند. رنگ‌های روشنی همچون کرمی و سفید و شیری خیلی زودتر از آنچه که فکر می‌کنید احتیاج به تمیز کاری پیدا می‌کنند و در صورت تمیز نکردن می‌توانند ارزش دکوراسیون شما را به شدت پایین بیاورند.

مبل چه رنگی بخریم؟

خرید اقساطی صندلی‌های انتظار

اگر در این اوضاع اقتصادی خرید صندلی‌های مخصوص سالن انتظار برای‌تان مقدور نیست؛ بهتر است انواع صندلی و ست مبلمان را به صورت اقساطی بخرید. سایت‌های معتبری همچون اثاث چین امکان خرید اقساطی بدون ضامن فراهم است و شما می‌توانید پس از مشورت با کارشناسان فروش مدل مورد نظر خود را از میان انواع مختلف و متفاوت انتخاب و آن‌ها را درب منزل خود تحویل بگیرید.

خرید اقساطی صندلی‌های انتظار

مزیت خرید اینترنتی صندلی چیست؟

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح،رنگ،نقش،سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در گالری ‌های مبلمان امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبری همچون اثاث چین به شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی صندلی‌های انتظار است.

مزیت خرید اینترنتی صندلی چیست؟

نتیجه گیری

در این مقاله راهنمای خرید صندلی انتظاررا ارائه دادیم. صندلی‌های انتظار تنها ابزارهایی هستند که رنج انتظار چندین ساعته برای انجام یک کار اداری یا در مطب یک پزشک را تسهیل می‌کنند. متداول‌ترین نوع صندلی انتظار همان صندلی‌های پلاستیکی سفت و خشکی است که به وسیله‌ی یک پایه‌ی فلزی به همدیگر متصل شده و به صورت یک ردیف در آمده‌اند. این مدل صندلی‌های بیشتر در سالن انتظار بیمارستان‌ها و بانک‌ها و امکان عمومی کاربرد دارند. هرچه محل انتظار خصوصی‌تر باشد؛ نوع صندلی مورد استفاده شیک‌تر و خاص‌تر است. مثلا می‌توان به جای صندلی‌های خشک و سفت از صندلی‌های تک نفره چرمی یا مبلمان چستر استفاده کرد.

مشاهده
نکاتی که باید هنگام خرید نیم ست مبل ال در نظر داشته باشیم

https://mmminimal.com/wp-content/uploads/2017/01/minimal-red-chair-concrete.jpg

سوالات متداول

1.از چه صندلی‌هایی می‌توان برای سالن انتظار استفاده کرد؟ از صندلی‌های تک نفره، پلاستیکی به صورت ردیفی و مبلمان اداری و چستر می‌توان استفاده کرد.

2. چرا در سالن انتظار باید از رنگ‌های تیره استفاده کرد؟ زیرا در این سالن‌ها به علت عبور و مرور افراد رنگ‌های روشن خیلی زود کثیف می‌شوند و تمیز نکردن آن‌ها ارزش دکوراسیون شما را به شدت پایین می‌آورد.

3. مزیت خرید اینترنتی چیست؟ تنوع محصولات، امکان مقایسه قیمت، مشاوره‌ی 24 ساعته و تحویل درب منزل از جمله مزیت‌های خرید اینترنتی صندلی‌های مخصوص انتظار است.

اثاث چین
ارسال دیدگاه