مدل میز تلویزیون دیواری

مدل میز تلویزیون دیواری

میز تلویزیون برای قدیمی‌­ترها تداعی کننده یک باکس به شکل میز کنسول است که بر روی آن انواع لوازم دکوری نظیر گلدان و قاب عکس قرار می­گرفت. با کوچکتر شدن سایز تلویزیون­‌ها و ورود نسل جدید تی وی مانند ال سی دی و ال ای دی، تغییرات اساسی در شکل و فرم میز تی وی به وجود آمد.

امروزه هنگامی که شما به قصد خرید میز ال سی دی به بازار مراجعه می­کنید با انواع مدل میز تلویزیون دیواری، ایستاده و … با جنس­‌های مختلف روبه­ رو می­شوید. در این مطلب آموزشی ما سعی بر معرفی انواع میز تلویزیون از جمله مدل دیواری داریم. اگر قصد خرید میز تلویزیون دارید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید…

انواع مدل میز تلویزیون دیواری شیک

مدل میز تلویزیون از نظر کاربری

همانطور که در بالا به آن اشاره مختصری شد میز تی وی از انواع متنوعی طراحی و در بازار مبل تهران و سایر شهرستان­­­ها عرضه می­شود که مشهورترین آنها به شرح ذیل می­باشد:

  1. میز تلویزیون دیواری: یکی از مدل­های محبوب میان مردم مدل دیواری است. این میز با پیچ شدن بر روی دیوار و با قرار گرفتن تلویزیون بر روی آن هیچ فضایی از داخل خانه را اشغال نمی­کند. مدل های دیواری کاملاً مناسب خانه­هایی با فضا و متراژ کوچک می­باشند.
  2. میز تلویزیون زمینی: مدل­های ایستاده بر روی زمین یکی از پر تقاضاترین مدل­های موجود در بازار هستند. این مدل چهار پایه دارند که بر روی آن میز سوار می­شود. بر روی میز تی وی زمینی، کشو و باکس­هایی تعبیه می­‌شوند که برای استفاده و قرار دادن لوازم صوتی در درون آن مناسب هستند. این مدل میز در ابعاد متنوع ساخته شده که شما می­‌توانید بسته به نیاز خود سفارش خود را به تولیدکننده و یا فروشنده این میزها بدهید.
مشاهده
مدل‌های جدید کمد دیواری ریلی
مدل میز تلویزیون از نظر کاربری

مدل مناسب میز تلویزیون برای دکوراسیون داخلی

این روزها با ورود انواع و اقسام سبک­های دکوراسیون داخلی به درون خانه‌­های ما، باید توجه داشته باشیم که هر سبکی وسایل و اثاثیه مخصوص خود را دارد. برای مثال وقتی که شما می­خواهید سبک دکوراسیون خانه خود را مدرن بچینید می­بایست تمامی وسایل از جمله مبلمان، میز کنسول، اقلام سرویس خواب، تخت خواب، میز ناهارخوری و … را به شکل مدرن خریداری نمایید. میز ال سی دی هم از این قاعده مستثنی نیست. در این قسمت ما مدل میز تی وی که مناسب سبک­های دکوراسیون داخلی هستند را برای شما معرفی می­کنیم.

مدل مناسب میز تلویزیون برای دکوراسیون داخلی

میز تلویزیون مناسب سبک دکوراسیون کلاسیک

در سبک دکوراسیون کلاسیک، برای تهیه یک میز ال ای دی باید دو فاکتور رنگ و ظاهر را مورد بررسی قرار دهید به شکلی که یک میز تلویزیون کلاسیک باید با رنگ­های دکور کلاسیک که قهوه‌‍­ای و شیری هست مطابقت داشته و بعد از آن بر روی خود منبت کاری­‌های ظریف داشته باشد.

میز تلویزیون مناسب دکوراسیون مدرن

طراحی میز ال سی دی مدرن باید ساده و با رنگ­های تیره انجام شده باشد. بر روی میز مدرن معمولاً دستگیره برای باز کردن کشو وجود ندارد بلکه کشو و کمدهای این میز به صورت فشاری مگنت­دار ساخته می­شود. یکی از مدل­هایی که برای دکوراسیون مدرن بسیار مناسب است میز تلویزیون شیشه‌­ای بوده که در عین سادگی زیبایی محسوسی به دکوراسیون داخلی مدرن می­بخشد.

میز تلویزیون مناسب دکوراسیون مدرن

میز تلویزیون مناسب دکوراسیون مینیمال

از سبک­هایی که در چند سال گذشته جای خود را در بسیاری از خانه‌­ها در کشور ما پیدا کرده است، دکوراسیون مینیمال است. میز تلویزیون دکوراسیون مینیمال باید با رنگ­‌های روشن و ظاهری ساده خریداری شود. در میز تی وی مینیمال بهتر است پایه­‌های میز از فلزآبکاری شده ساخته شده باشد تا زیبایی محل استفاده را چند برابر نماید.

مشاهده
چیدمان مبل سلطنتی و راحتی کنار هم

میز تلویزیون مناسب دکوراسیون روستیک

برای پیدا کردن میز تلویزیون مناسب دکوراسیون روستیک یا همان دکوراسیون ساده­ای که الهام گرفته از طرح­های روستایی است کار سختی ندارید چراکه بیس و ساختار مواد اولیه در دکوراسیون روستیک از چوب ساخته می­شود و در همین راستا بیشتر مدل­های میز تلویزیون موجود در بازار از چوب و ام دی اف تولید می­شوند.

میز تلویزیون مناسب دکوراسیون مدرن

جنس میز تلویزیون از چیست؟

میز تلویزیون همانند سایر محصولات و اکسسوری چوبی بسته به نوع و طرح خود از متریال و مواد اولیه مختلفی ساخته می­شوند. در این بخش تمامی میزهای موجود در بازار از نظر متریال را برای شما به اختصار معرفی می­کنیم:

  • میز تلویزیون چوبی: مدل چوبی از قدیمی و محبوب­ترین مدل‌­های حال حاضر بازار می­باشد که دلیل آن دوام بالا و ساختار باکیفیت چوب به کار رفته در مدل چوبی است. شایان ذکر است که مدل­های کلاسیک به دلیل منبت کاری که بر روی بدنه خود دارند از مدل چوبی می­باشند.
  • میز تلویزیون ام دی اف: یکی از مدل‌­هایی که در بازار ایران به دلیل قیمت مناسب مورد استقبال زیادی قرار گرفته است، میز تلویزیون ام دی اف است. مدل­های ام دی اف ساختاری شبیه به چوب دارند و به جرأت می­توان گفت تنوع مدل در این ساختار بیشتر از هر مدل دیگری است. مدل ام دی اف کیفیتی نزدیک به مدل­‌های چوبی دارد که به همین دلیل می­شود از آن به طور طولانی مدت و خیالی آسوده استفاده کرد.
  • ·         میز تلویزیون ملامینه: ملامینه به روکشی گفته می­شود که بر روی لترون کشیده می­شود. ملامینه به خودی خود دوام بالایی دارد ولی لترون و نئوپان شکننده می­باشند و هر آن ممکن است بر اثر جابه جایی میز تلویزیون شما آسیب ببیند؛ لذا به هیچ عنوان به خاطر قیمت پایین کیفیت را فدا نکرده و از مدل­های با کیفیت خرید خود را انجام بدهید.
  • میز تلویزیون شیشه­ای: در بالا اشاره کوتاهی به مدل شیشه­ای شد. مدل شیشه­ای مناسب دکوراسیون مدرن بوده و شیشه‌­های آن به سلیقه‌ی شما می‌­تواند رنگی، روشن، مات و تیره باشد. اگر قصد خرید میز ال سی دی شیشه­‌ای دارید، قبل از خرید توجه کنید که بدنه و اسکلت میز از چه موادی ساخته شده است و آیا مواد امکان تحمل وزن شیشه را بر روی خود دارند؟!
مشاهده
خرید جاکفشی ، راهنمایی برای همه سلیقه‌ها

میز تلویزیون ارزان

اگر قصد خرید میز تلویزیون ارزان دارید، باید توجه داشته باشید که قسمت زیادی از قیمت این محصول را مواد اولیه به کار رفته در آن مشخص می­کند و طبیعی است که هرچه محصول انتخابیه شما از مواد اولیه با کیفیت‌­تر ساخته شود، قیمت آن افزایش پیدا می­کند. امّا برای مدیریت هزینه یکی از راه‌­هایی که با انجام آن می­توانید با حذف تمامی واسطه­ها خرید خود را انجام دهید، خرید اینترنتی میز ال سی دی است. در این روش شما بدون نیاز به تردد در شهر و صرف وقت، تنها با چند کلیک با تنوع بسیار زیادی از مدل­های میز تلویزیون دیواری و زمینی رو به رو می­‌شوید که بعد از انتخاب طرح و رنگ، این محصول را درب منزل خود تحویل می­‌گیرید و علاوه بر صرفه جویی در هزینه، مدیریت زمان خود را به نحواحسن انجام داده‌­اید.

اثاث چین
ارسال دیدگاه