مدل‌های جدید کمد دیواری ریلی

مدل‌های جدید کمد دیواری ریلی

یکی از مدل‌های جدید کمد دیواری‌ها، کمدهایی با درب ریلی هستند. این کمد دیواری‌ها برای فضاهای کوچک و اتاق خواب‌هایی با متراژ کم بسیار مناسب‌اند. زیرا فضای بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند و دیگر نگرانی از بابت خراب شدن لولای درها و شل شدن پیچ و مهره‌های درب کمد و کابینت نخواهید داشت. در این مقاله مدل‌های جدید کمد دیواری ریلی را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید از کمد دیواری بدانید

همانطور که می‌دانید کمد دیواری‌ها شکل مدرن صندوقچه‌ها و گنجه‌ها حتی کمدهای معمولی هستند که به علت نصب در دیوار فضای کمتری اشغال می‌کنند و اما فضای بیشتری را در اختیار شما می‌گذارند. کمد دیواری‌ها درسبک‌ها و طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند که باید طبق سلیقه‌ی شخصی و سبک اصلی دکوراسیون منزل شما انتخاب و اجرا شوند.

انواع مختلف کمد دیواری

تقسیم بندی کمد دیواری از روی درب و متریال به کار رفته انجام می‌شود. بیشتر کمدها از جنس mdf است. ام دی اف رنگ پذیری عالی و تنوع طرحی فراوانی دارد. هزینه‌ی آن نیز نسبت به چوب و های گلس به صرفه و معقول است. کمد دیواری به انواع درب ریلی، کشویی، تاشو و معمولی تقسیم می‌شوند. درب‌های ریلی برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند.

کمد دیواری ریلی چیست؟

کمد دیواری ریلی جز کمددیواری‌های جدیدی هستند که درب‌های آنان نه به صورت لولایی بلکه به وسیله‌ی شیارهایی که در زیر کمد تعبیه شده است؛ باز و بسته می‌شوند. این نوع خاص کمدها از جنس‌های متفاوتی ساخته می‌شوند اما معروف‌ترین و متداول‌ترین متریالی که برای آن‌ها به کار می‌رود؛ ام دی اف و ممبران است. این کمددیواری‌ها کارایی بیشتر و بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها دارند و بسته به سلیقه‌ی شما می‌توانند در عمق بیشتری کار شوند.

مشاهده
معیار انتخاب پرده آشپزخانه بر چه اساس است؟

کدام کمد دیواری بهتر است؟

انتخاب جنس و نوع کمد دیواری کاملا بستگی به سلیقه‌ی شخصی شما و سبک کلی دکوراسیون خانه‌تان دارد. اگر سبک دکوراسیون خانه‌ی شما کلاسیک است، کمد دیواری نیز باید در همین سبک باشد و معمولا جنس آن چوبی و درب‌های تاشو یا معمولی با آینه‌کاری ظریف دارد. اگر سبک منزل شما مدرن است می‌توان از کمد دیواری‌های جادار با درب ریلی استفاده کرد که از حداکثر فضای ممکن بهره‌ی بهینه ببرید. در سبک نئوکلاسیک نیز می‌توان از انواع مختلفی از کمدها در طیف‌های رنگی متفاوتی استفاده کرد. معمولا برای خانه‌های بزرگ از سبک کلاسیک و برای خانه‌های کوچک و آپارتمان‌ها در سبک مدرن استفاده می‌شود.

چرا کمد دیواری مهم است؟

انتخاب کمد دیواری مناسب یکی از ضرورت‌های اتاق خواب است. کمد دیواری بسیار پرکاربرد است با وجود کمد دیواری خبر از شلختگی و ریخت و پاش لباس‌ها در اطراف نیست. کمد دیواری باید به صورتی باشد که حجم زیادی از اتاق خواب را اشغال نکند و شما بتوانید آزادانه چیدمان مناسبی داشته باشید.

مزیت خرید اینترنتی کمد دیواری

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح،رنگ،نقش،سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در گالری ‌های مبلمان و فروشگاه‌های عرضه کننده صنایع چوبی، امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر به شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی کمد دیواری است.

مشاهده
انواع دیوارکوب‌های تزیینی

کمد دیواری ریلی جدید

در ادامه چندین مدل جدید از انواع کمد دیواری‌های ریلی را معرفی می‌کنیم. تا به هنگام خریداری و نصب آن‌ها اطلاعات و ایده‌های متفاوت و جذابی داشته باشید. این کمد دیواری‌ها بسته به سلیقه‌ی شخصی شما و سبک کلی دکوراسیون می‌توانند تغییر کنند.

 کمد دیواری ریلی
 کمد دیواری ریلی
 کمد دیواری ریلی
 کمد دیواری ریلی
 کمد دیواری ریلی
 کمد دیواری ریلی
 کمد دیواری ریلی
 کمد دیواری ریلی
 کمد دیواری ریلی
 کمد دیواری ریلی
 کمد دیواری ریلی
 کمد دیواری ریلی
 کمد دیواری ریلی
 کمد دیواری ریلی
 کمد دیواری ریلی
 کمد دیواری ریلی
 کمد دیواری ریلی
 کمد دیواری ریلی
اثاث چین
ارسال دیدگاه