مبل استیل بدون لمسه

مبل استیل بدون لمسه

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که هنر لمسه کاری برروی مبلمان را نمی‌پسندید؛ یا از طرح‌های شلوغ خوشتان نمی‌آید و بیشتر طرفدار سادگی و ظرافت هستید؛ پیشنهاد ما به شما مبل استیل بدون لمسه است. در این مقاله چیدمان مبلمان استیل و انواع مدل آن را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید در مورد مبلمان استیل بدانید

مبلمان استیل در حجم بزرگ و اندازه‌های بلندتری نسبت به سایر مبلمان طراحی می‌شوند. زیرا حکاکی چوب مبلمان باید در ابعاد و مقیاس بزرگتری انجام شود تا این هنر بدیع و اصیل زیبایی خود را بیش از پیش به نمایش بگذارد و جلوه‌ای خاص و منحصر به فرد داشته باشد. این مبلمان به دلیل ظاهر لوکس خود جزء مبلمان مورد علاقه ایرانی‌ها در پذیرایی مهمان‌ها بوده و همچنین قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها دارند. تنوع رنگی و کالیته‌های متنوع پارچه‌ای بالایی دارند و می‌توانید پارچه های آن‌ها را طبق سلیقه دلخواه خود انتخاب کنید.

لمسه کاری چیست؟

در ساختار مبل استیل و چستر فیلد، طرح لمسه به کار رفته است. لمسه معمولاً مبل‌های ساده و راحتی را از شکل سادگی و بی‌رنگ و روح آن در می آورد و باعث ظرافت و زیبایی آن‌ها می‌شود.در لمسه کاری با استفاده ازدکمه‌ها یا پلیسه‌ها مبلمان ظاهری زیباتر پیدا میکنند.لمسه با طرح‌های هندسی متداول‌تر است. لمسه کاری تماما با دست انجام می‌شود. با این حال عده‌ای به دلیل عدم تقارن طرح‌ها و دکمه‌های بی کیفیت و عدم راحتی از مدل مبلمان بدون لمسه بیشتر استقبال می‌کنند.

مبلمان بدون لمسه چه تفاوتی با لمسه کاری دارد؟

در مبلمان بدون لمسه برای کیفیت بیشتر و دوام پارچه در قسمت تکیه گاه از پیلی یا پلیسه استفاده می‌کنند. پیلی‌ها به صورت عمودی کار می‌شوند و تعداد آن بسته به مدل مبلمان متفاوت است. لمسه کاری نسبت به مدل‌های بدون لمسه شلوغ و پرکارتر به نظر می‌رسند. مبل‌های بدون لمسه برای مینیمالیست‌ها بسیار مناسب است. در ادامه چندین مدل جدید و پرطرفدار مبلمان بدون لمسه را در فروشگاه اثاث چین را معرفی می‌کنیم.

مشاهده
شست‌‌ و شوی کوسن مبل

مبل استیل مرداس

یکی از مدل‌های محبوب و البته پرطرفدار مبلمان طرح کلاسیک، مبل استیل مرداس است. این مدل طرح خاص کلاسیکی دارد که علاوه بر این سبک می‌توانید در دکوراسیون مدرن نیز از آن‌ها استفاده کنید. مرداس یکی از مدل‌های مبلمان استیل بدون لمسه است که زیبایی و ظرافت را با هم دارد. رنگ‌های متنوع آن را نیز بسته به سلیقه و نوع چیدمان خانه‌ی خود انتخاب کنید.

مبل استیل کاجی

مبلمان استیل انگلیسی شاخصه‌ی بدیعی دارند که می‌توان از نشیمن گاه تخت و مبل‌های تک نفره جذاب آن‌ها شناخت. مبل استیل کاجی نیز با همان طرح انگلیسی با لمسه کاری ظریف از آن دسته مبلمانی است که می‌تواند دکوراسیون خانه‌ی شما را بسیار شیک و چشم نواز نشان دهد.

مبل استیل کاجی

مبل استیل نازگل

یکی از محبوب‌ترین مبلمان در جهان مبل‌های طرح فرانسوی است. این طرح منحصر به فرد به هنر منبت کاری مزین شده و لمسه کاری جز در بازوها و کناره‌ها جایی کار نشده است. این لمسه کاری برای محکم کاری و دوام و ماندگاری مبلمان ضروری است. مبل استیل نازگل در طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی وجود دارد اما اوج زیبایی آن ترکیب آبی روشن با استخوانی یا طلایی است. علاوه بر مبلمان، سرویس ناهارخوری، بوفه و آینه و کنسول آن نیز موجود است و شما می‌توانید برای یک چیدمان خاص آن‌ها را سفارش دهید. ست نازگل برای جهیزیه‌ی نوعروسان نیز انتخاب مناسب و هوشمندانه‌ای است.

مبل استیل نازگل

مبل استیل نگین

یکی از مدل‌های بدون لمسه فروشگاه اثاث چین، مبل استیل نگین است. این ست 7 نفره که بر پایه‌ی چوب راش طراحی و تولید شده؛ برای یک دکوراسیون شیک و خاص مناسب است. طرح کلی آن بر اساس مبلمان فرانسوی ساخته و پرداخته شده و منبت کاری ظریف، زیبایی آن را کامل کرده است.

مبل استیل نگین

مبل استیل والنسیا

اگر جزء علاقه مندان به طرح‌های خاص و منحصر به فرد مبلمان هستید و دوست دارید از مدل‌های ترند روز در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید؛ پیشنهاد ما به شما مبل استیل والنسیا است. والنسیا با منبت کاری ظریف بر پایه‌ی چوب راش طراحی و ساخته و یک میز جلو مبلی و دو عدد عسلی مناسب 7 نفر بوده و می‌توانید به صورت اقساطی نیز خریداری کنید. ست ناهارخوری آن قابل سفارش است و می‌توانید همراه با مبلمان آن برای یک جهیزیه‌ی شیک سفارش دهید.

مشاهده
تعویض پارچه مبل

مبل استیل وانسیا

مبلمان استیل چگونه بچینیم؟

چیدمان مبلمان استیل باید اصل تقارن و نقطه کانونی و محور اصلی را در نظر داشت. زیرا این مبلمان خاص برای زیبایی و نشان دادن شکوه خود نیازی به فضایی دارند که با رعایت فاصله ترکیب جذاب خود را نشان دهند.

چیدمان مبلمان استیل چگونه باید باشد؟

بهترین مکان‌هایی که می‌توان مبل استیل را به راحتی در آن تا قرارداد سالن‌های بزرگ و خانه‌هایی با متراژ بزرگتر است. در این خانه‎‎ها حجم فضای خالی به راحتی با مبلمان استیل پر می‌شود و ظاهر زیبایی به خانه می‌بخشد. برای تفکیک فضا و ایجاد یک فضای مناسب برای مهمانی‌ها بی‌نظیر، اما برای استفاده روزانه راحت و کاربردی نیستند.

مبل‌های استیل خود را در کنار هم به صورت یک خط مستقیم و به هم پیوسته قرار ندهید! نه تنها هنر و سلیقه شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد بلکه کل دکوراسیون خانه را نیز زیر سوال می‌برد.چیدمان خطی از ارزش و خلاقیت خانه شما کم می‌کند. قرار گرفتن کاناپه‌ها در کنارردیفی از مبل‌های تکی حس خوبی را منتقل نمی‌کند.

اصل تقارن در دکوراسیون مبلمان استیل

در چیدمان مبل استیل باید اصل تقارن را رعایت کرد. اصل تقارن در دکوراسیون یعنی نحوه چیدمان مبل‌ها باید به گونه‌ای باشد که نوعی هماهنگی و نظم را نشان دهد. اگر این اثر رعایت نشود فضا بسیار آشفته و شلخته به نظر می‌رسد برای همین این اصل در دکوراسیون بسیار مهم است. شما باید در انتخاب سایر لوازم منزل نیز نظیر: میزها،صندلی‌ها،سرویس غذاخوری دقت کنید.

فاصله مناسب بین مبلمان چقدر باید باشد؟

فاصله مناسب در میان مبلمان استیل باید رعایت شود. آن‌ها هم از سطح دیوار و هم پرده‌ها باید فاصله داشته باشد و هم فاصله میان مبل‌ها رعایت شود. حداقل فاصله مناسب از دیوار ۱۰ سانتیمتر است و مناسب ترین فاصله بین ۱۵ تا ۲۵ سانتی متر است. فاصله بین مبل‌ها هم باید ۳۰ سانتی متری باشد. رعایت فاصله باعث می‌شود که سازه های چوبی به دیوار ضربه نزنند و فاصله میان مبل‌ها مانع عبور و مرور افراد نشود.

مشاهده
پارچه مبلی سلطنتی

مبلمان نیمه استیل برای چه سبک‌هایی مناسب هستند؟

این مبلمان برای سبک کلاسیک و لاکچری بسیار مناسب هستند زیرا طراحی و ساختار ویژه‌ی آن‌ها را مناسب این سبک‌ها ساخته است. برای ترکیب و چیدمان این مبلمان بهتر است انتخاب سایر اثاث منزل و آکسسواری‌های موجود در فضا با مبلمان استیل همخوانی و هارمونی رنگ و تم داشته باشند.

مزیت خرید اینترنتی مبل استیل چیست؟

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح،رنگ،نقش،سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در گالری ‌های مبلمان و فروشگاه‌هایی که صنایع چوبی را عرضه می‌کنند، امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبربه شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی مبل استیل است.

نتیجه گیری

در این مقاله انواع مدل مبل استیل بدون لمسه را معرفی کردیم. این مدل مبلمان راحتی و زیبایی بیشتری نسبت به مبلمان استیل با لمسه کاری دارند. در مبلمان بدون لمسه برای کیفیت بیشتر و دوام پارچه در قسمت تکیه گاه از پیلی یا پلیسه استفاده می‌کنند. پیلی‌ها به صورت عمودی کار می‌شوند و تعداد آن بسته به مدل مبلمان متفاوت است. لمسه کاری نسبت به مدل‌های بدون لمسه شلوغ و پرکارتر به نظر می‌رسند. مبل‌های بدون لمسه برای مینیمالیست‌ها بسیار مناسب است. مرداس، کاجی، نازگل، نگین، والنسیا از جمله مبلمان بدون لمسه فروشگاه اثاث چین است.

سوالات متداول

  1. لمسه کاری چیست؟ لمسه طرح‌های هندسی متقارن بر روی تکیه گاه و بازوهای مبلمان است که برای محکم کاری و زیبایی به کار می‌رود.
  2. مبل بدون لمسه چه تفاوتی با مبلمان لمسه کاری دارد؟ در ساختار این مدل مبلمان به جای لمسه کاری از پیلی استفاده می‌شود.
  3. مزیت خرید اینترنتی چیست؟ تنوع طرح و مدل، امکان مقایسه قیمت، خرید اقساطی بدون ضامن، مشاوره‌ی 24 ساعته و تحویل درب منزل از جمله مزیت‌های خرید اینترنتی مبلمان استیل است.
اثاث چین
ارسال دیدگاه