هر آنچه که باید درباره پارچه مبل استیل بدانید

پارچه مبل استیل

یکی از تاثیرگذارترین عوامل در ظاهر و جلوه مبلمان و سرویس چوب، انتخاب یک پارچه مبل مناسب است. پارچه مبل را هم از لحاظ طرح و نقش و هم از لحاظ رنگ باید مورد بررسی قرار دهید. معمولا بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند پارچه مبلی را با لوازم خانه ست کنند. برای این کار می‌توانید از رنگ پرده، فرش، کاغذ دیواری و… برای ست کرد با مبلمان استفاده کنید.
در این مقاله قصد داریم تا شما را با پارچه رومبلی استیل و انواع مختلف آن آشنا کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا علاوه بر آشنایی با این مدل پارچه بتوانید با راهنمای انتخاب پارچه مبل استیل هم آشنا شوید.

معرفی پارچه مبل استیل

 پارچه رومبلی استیل از طرح و رنگ‌های خاص و زیبایی بافته شده است. برخی از آن‌ها طرح‌های برجسته و برخی دیگر طرح‌های ساده دارند. معمولا بیشتر این پارچه‌ها از نوع پارچه‌های کریستالی طرح برجسته است و ظاهر بسیار شکیل و زیبایی را به مبل می‌دهد. معمولا پارچه مبل استیل ساده را بیشتر برای فضاهای کوچکتر استفاده می‌کنند، به مراتب هرچه فضا بزرگتر باشد پارچه مبل استیل می‌تواند طرح‌دار و تیره رنگ باشد. این پارچه‌ها انواع اقسام مختلفی دارند از جمله آن‌ها می‌توان به چرم، پارچه کریستال، پارچه مخمل، پارچه پوست اسبی و… اشاره کرد.

مشاهده
از کجا مبل ارزان بخریم؟
معرفی پارچه مبل استیل

انتخاب رنگ پارچه مبل استیل

انتخاب رنگ پارچه رومبلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. معمولا باید رنگ پارچه‌ای را انتخاب کنید متناسب با دکوراسیون داخلی شما باشد، از طرفی؛ با چوب استفاده شده در ساخت مبل هم همخوانی داشته باشد. معمولا از پارچه مبل استیل برای سبک کلاسیک و لوکس استفاده می‌کنند. به همین دلیل بهتر است پارچه‌ای را انتخاب کنید که با دکوراسیون خانه تطابق داشته باشد.

انتخاب رنگ پارچه مبل استیل

بهترین پارچه مبل استیل

پارچه مبل استیل تنوع و انواع مختلفی دارد. در ادامه با ویژگی‌ها و انواع آن آشنا خواهید شد:

پارچه سلطنتی: معمولا این مدل پارچه مبل استیل، از الیاف ابریشم مصنوعی و پلاستیک بافته شده است. به همین دلیل در صورت ایجاد لک به سرعت تمیز می‌شوند و رنگ رو روی آن به سرعت از بین نخواهد رفت.

پارچه شانل: یکی دیگر از پارچه‌های مبل استیل، پارچه شانل است. تنوع طرح و رنگ این مدل پارچه بسیار بالاست. این پارچه پرز زیادی دارد، این موضوع می‌تواند یکی از دلایل انتخاب آن باشد. در حال حاضر این نوع پارچه در دو مدل طرح‌دار و ساده در بازار موجود است.

پارچه کریستال: یکی از مرغوب‌ترین و پرطرفدارترین پارچه‌های مبلی، پارچه کریستال است. این پارچه‌های دارای طرح‌های گلدار و طلاکوب شده است و در بیشتر مبلمان سلطنتی از آن استفاده می‌کنند. این نوع پارچه زمانی زیبایی و جلوه خود را نشان می‌دهد که با چوب راش ترکیب شود.

بهترین پارچه مبل استیل

از پارچه مبل استیل برای چه نوع مبلمانی استفاده می‌شود؟

این نوع پارچه بافت بسیاری زیبا و کیفیت الیاف بسیار بالایی دارد، از این رو از آن برای تهیه روکش مبلمان سلطنتی، کلاسیک، راحتی و پذیرایی استفاده می‌کنند. معمولا تولیدکنندگانی که از این نوع پارچه برای روکش مبلمان تولیدی خود استفاده می‌کنند، سود بسیار کمتری دریافت خواهند کرد. کیفیت بالا و لوکس بودن پارچه مبل استیل باعث شده تا به مراتب، قیمت بالاتری داشته باشد.

مشاهده
راهنمای خرید نیم ست مبل کلاسیک
انواع پارچه میل استیل

ویژگی‌های مهم پارچه مبل استیل

  • پارچه مبل استیل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.
  • در برابر شست‌وشو با انواع شوینده‌ها، کیفیت و مقاومت بسیار بالایی دارد.
  • بافت این نوع پارچه‌ها از تار و پود منظمی تشکیل شده است و بسیار آراسته و یکدست هستند.
  • جداره‌های نازکی روی این پارچه وجود دارد که مانع از تعریق در حین نشستن می‌شود.
ویژگی‌های مهم پارچه مبل استیل

راهنمای خرید پارچه رومبلی

  • در حین خرید و انتخاب پارچه رومبلی میزان بودجه خود را مشخص کنید. سپس با توجه بودجه‌ای که دارید می‌توانید یکی از بهترین مدل‌های پارچه رومبلی را انتخاب کنید. هیچ وقت کیفیت را فدای کمیت نکنید، اگر قصد دارید برای مدت زمان طولانی از مبلتان استفاده کنید بهتر است پارچه با کیفیت انتخاب کنید.
  • حتما به رنگ دکوراسیون و رنگ پارچه‌ای که انتخاب می‌کنید توجه داشته باشید.
  • نوع پارچه را با توجه به فضای اتاق پذیرایی و مدل مبلمانتان انتخاب کنید.
  • با توجه به فضای اتاق پذیرایی خود تعداد مبل‌ها و اندازه آن‌ها را مشخص کنید.
راهنمای خرید پارچه رومبلی

همه چیز درباره پارچه مبل استیل

همیشه یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها، انتخاب رنگ مبل و مدل پارچه است. سعی کنید در این انتخاب دقت داشته باشید، پارچه رو مبلی را نمی‌توان در صورت دوست نداشتن عوض کرد. این کار با هزینه بالایی همراه است. به همین دلیل بهتر است از پارچه‌های با کیفیت و خوش رنگ و نقش استفاده کنید.
در این مقاله سعی کردیم تا شما را با پارچه مبلی استیل آشنا کنیم، با توجه به مطالب عنوان شده و راهنمایی‌های لازم می‌توانید یکی از بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید. همیشه سعی کنید با آگاهی و شناخت کامل انتخاب کنید.  

مشاهده
خرید مبل چستر ، رازهای یک خرید با کیفیت

سوالات متداول

  1. پارچه مبل استیل برای چه نوع مبل‌هایی استفاده می‌شود؟
    این پارچه به عنوان روکش مبل‌های سلطنتی، کلاسیک، راحتی و پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  2. بهترین نوع پارچه مبل استیل چه پارچه‌ای است؟

پارچه شانل، پارچه سلطنتی و پارچه کریستال.

اثاث چین
ارسال دیدگاه