راهنمای خرید سرویس خواب نوجوان

راهنمای خرید سرویس خواب نوجوان

اکثر بچه ها در سنین نوجوانی علاقه‌مند هستند که اتاق شخصی داشته باشند، داشتن یک اتاق خصوصی اولین قدم برای مستقل شدن فرزندان خانواده است، بنابراین تهیه و تجهیز یک اتاق خواب زیبا و مستقل برای فرزندان نوجوان از جمله کارهایی است که اغلب والدین به آن توجه می‎کنند، در این مقاله قصد داریم شما را با نکات مهم و کاربردی در تهیه سرویس خواب نوجوان آشنا کنیم. از جمله این که سرویس خواب نوجوان شامل چه کالاهایی است، چه استانداردهایی باید داشته باشد، نکات مهم خرید سرویس خواب کدام است، سرویس خواب آماده بهتر است یا سفارشی، خرید آنلاین به‌صرفه‌تر است یا خرید حضوری، برای اینکه پاسخ این پرسش‌ها را بدانید با ما همراه باشید.

سرویس خواب نوجوان شامل چه کالاهایی است

معمولا تمام سرویس خواب‌ها شامل تخت‌خواب، پاف، پاتختی، دراور و آینه و کمد است، در مورد سرویس نوجوان برای اینکه سرویس کاربردی‌تر باشد، استند و میز تحریر نیز در کنار دیگر اقلام وجود دارد، از آنجایی که غالبا بچه‌ها در اتاق خواب خود درس می‌خوانند، بنابراین حضور میز تحریر و استند به‌عنوان کتابخانه یا محلی برای قرار دادن وسایل در سرویس خواب نوجوان امری کاربردی و لازم است.

راهنمای خرید سرویس خواب نوجوان

البته باید توجه داشت در صورتی که بیش از یک فرزند دارید و از نظر فضا دارای کمبود هستید می‌توانید از انواع سرویس خواب‌های دو طبقه و یا کم‌جا و یا حتی مبلمان تخت‌خواب‌شو استفاده کنید. شما این امکان را دارید که هرکدام از وسایل سرویس خواب را حذف کنید، برای مثال کسانی که فضای کمتری در اختیار دارند می‌توانند از کمد، پاف و یا دراور صرفنظر کنند، در حالت کلی این شما هستید که انتخاب می‌کنید سرویس خواب شامل چه اقلامی باید باشد.

مشاهده
راهنمای خرید فایل و کمد اداری

استانداردهای لازم سرویس خواب نوجوان

تخت‌خواب یکی از وسایلی است که با سلامتی بدن ارتباط مستقیم دارد، از آنجایی که خواب آرام و استراحت کافی در روند رشد کودکان و نوجوانان اهمیت دارد، بهتر است از تخت‌خواب استاندارد استفاده شود. در مورد انتخاب سایز تخت باید جثه فرزندتان را در نظر داشته باشید، اگرچه در حالت کلی تخت‌های نوجوان دارای یک استاندارد است که طبق آن اندازه تخت 70*130 و یا 70*135 می‌باشد. ارتفاع استاندارد تخت از روی زمین نیز معمولا بین 25 تا 35 سانتی‌متر است، فراموش نکنید که انتخاب ابعاد استاندارد به زیباتر دیده شدن سرویس خواب کمک بسیاری خواهد کرد. اگرچه در انتخاب سایز تخت باید تناسب بین سایز و فضای موجود را نیز در نظر بگیرید.

اگر قرار است از تخت‌خواب های دو یا سه طبقه استفاده کنید، فراموش نکنید که حتما از متریال با کیفیت ساخته شده و برای طبقات بالا حفاظ ایمنی وجود داشته باشد، رعایت این استانداردهای به ظاهر بی‌اهمیت از جان و سلامتی فرزندانتان محافظت خواهد کرد.

نکات مهم خرید سرویس خواب نوجوان

– یکی از مهمترین نکاتی که باید هنگام خرید سرویس خواب نوجوان به آن فکر کنید این است که کدام یک از اقلام موجود در سرویس خواب را باید سفارش دهید، معمولا خرید تخت‌خواب و کمد و میز تحریر در اولویت قرار دارد.

– تناسب حجم و اندازه اقلام سرویس خواب و اتاق فرزندتان را فراموش نکنید.

– انتخاب طرح و رنگ را به فرزندتان بسپارید اما سعی کنید هارمونی خوبی از نظر تم رنگی ایجاد کنید.

– مطمئن شوید که سرویس خواب انتخابی شما از متریال مرغوب و با کیفیت تهیه شده باشد، به استاندارد بودن وسایل و ایمن بودن آنها توجه داشته باشید.

مشاهده
راهنمای خرید صندلی اداری

– می‌توانید با توجه به جنسیت فرزندتان از طرح‌های فانتزی نیز استفاده کنید، استفاده از طرح‌هایی نظیر گل، کلبه و یا کشتی و شخصیت‌های محبوب برای کودکان جذابیت زیادی دارد.

سرویس خواب آماده یا سفارشی

بسیاری از والدین هنگام خرید سرویس خواب نوجوان بین خرید سرویس‌های آماده یا سفارش سرویس خواب منحصربه‌فرد تردید دارند، باید بگوییم هرکدام از این انتخاب‌ها مزایا و معایب خود را داراست که در این بخش به آنها اشاره می‌کنیم.

استفاده از سرویس خواب‌های آماده برای شما صرفه‌جویی در زمان را به‌همراه دارد، از طرفی مدل‌های شیک و به‌روزی در بازار وجود دارد که می‌توانید به‌راحتی از میان آنها را یکی را انتخاب کنید، اکثر فروشگاه‌ها نیز دارای خدمات پس از فروش و گارانتی هستند، اما ممکن است فرزند شما طرح خاصی را مد نظر داشته باشد و یا به دلایلی مثل استاندارد نبودن فضای اتاق مجبور باشید سرویس خواب خاصی را سفارش دهید.

سفارش دادن سرویس خواب با طرح‌های منحصربه‌فرد این امکان را دارد که طرح نهایی با آنچه شما دیده بودید و در ذهن دارید تفاوت داشته باشد، معمولا قیمت سرویس‌های سفارشی از مدل‌های آماده گرانتر است، زمان زیادی نیاز است تا یک سرویس سفارشی آماده تحویل شود، اما یک نکته مثبت در مورد ساخت سرویس خواب آن است که می‌توانید از کیفیت متریال به‌کاررفته در آن مطمئن باشید.

خرید آنلاین یا خرید حضوری

هرکدام از روش‌های خریداری سرویس خواب نیز دارای معایب و مزایای منحصر به خود است، برای مثال در خرید حضوری امکان بررسی دقیق کالا برای شما مهیاست، اما در خرید آنلاین نیز می‌توانید بدون صرف هزینه و زمان اضافه با بررسی ده‌ها فروشگاه معتبر مجازی انواع مدل‌ها و قیمت‌ها را بررسی کرده و آنچه با سلیقه و بودجه شما مطابقت دارد خریداری کنید.

مشاهده
راهنمای خرید میز جلو مبلی و میز عسلی

امکان سفارش مستقیم از کارخانه، خرید راحت بدون در نظر گرفتن بعد مسافتی و همچنین بررسی تنوع طرح و رنگ‌های موجود در کاتالوگ‎های آنلاین از جمله مزایای خرید اینترنتی است.

کلام آخر

با توجه به موارد ذکر شده می‌توان نتیجه گرفت که خرید سرویس خواب نوجوان چه به‌صورت اینترنتی و چه به‌صورت حضوری شامل نکاتی است که رعایت آنها به خرید رضایت‌بخش منتهی خواهد شد، مهمترین فاکتور هنگام خرید این کالا توجه به رعایت استانداردها و کیفیت محصول است، اندازه و رنگ و مدل کالای خواب نیز از جمله مواردی است که سلیقه‌ای است و می‌تواند در مورد هر شخص یا جنسیتی متفاوت باشد. همچنین اگر طرح یا مدل خاصی در نظر دارید می‌توانید به‌جای خرید محصولات آماده، سفارش ساخت مدل مورد نظر خود را به یک تولید کننده بدهید.

اثاث چین
ارسال دیدگاه