دکوراسیون داخلی برای خانه‌های کوچک

دکوراسیون داخلی خانه‌ کوچک

امروزه زندگی در خانه‌های کوچک و آپارتمانی ایجاب می‌کند که چیدمانی مناسب و خاصی داشته باشیم. دکوراسیون داخلی برای خانه‌های کوچک باید در عین سادگی شیک و مدرن باشد تا فضای خانه‌ی شما کمی بزرگتر و دلبازتر نشان دهند. اگر می‌خواهید بدانید که برای خانه‌های کوچک چه دکوراسیونی مناسب است؟ در این مقاله آن را شرح می‌دهیم. با ما همراه باشید.

بهترین دکوراسیون برای خانه‌ی کوچک

اگر در انتخاب دکوراسیون برای خانه‌های کوچک مردد هستید و نمی‌دانید کدام سبک برای شما مناسب است؟ بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. آنچه معماران و طراحان دکوراسیون داخلی برای خانه‌های کوچک پیشنهاد می‌دهند؛ دکوراسیون مدرن است. این سبک از دکوراسیون در نهایت سادگی، ظرافت و آراستگی چیدمان چشم نوازی برای خانه‌های شما به ارمغان می‌آورد.

بهترین دکوراسیون برای خانه‌ی کوچک

آشنایی با دکوراسیون سبک مدرن

سبک دکوراسیون مدرن از اواخر قرن نوزدهم میلادی در اروپا مطرح شد. این سبک نو انقلابی در چیدمان کلاسیک و سنتی خانه‌های اروپایی به وجود آورد و کم‌کم طرفداران سادگی و ظرافت و زیبایی از سراسر جهان شیفته این سبک زیبا شدند.

آشنایی با دکوراسیون سبک مدرن

سبک دکوراسیون مدرن چه ویژگی‌هایی دارد

این سبک خاص وساده ویژگی و المان‌هایی دارد که به راحتی می‌توان تفاوت آن را با سبک‌های دیگر تشخیص داد‌.‌ ترکیب‌های نامتناسب، استفاده از رنگ‌های روشن، تنوع مواد اولیه، استفاده از طرح‌های حیوانات وگل و گیاه طبیعی در خانه آشپزخانه‌های کرومیومی و براق،نورپردازی های انتزاعی و استفاده از نور طبیعی، استفاده از وسایل فلزی، استفاده از مبلمان راحتی با کارایی بالا و ایجاد حس فضای باز و آزادی از المان‌های به کار رفته در این سبک دکوراسیون است.

مشاهده
نکات قبل از خرید مبل دست دوم

سبک دکوراسیون مدرن چه ویژگی‌هایی دارد

طراحی دکوراسیون خانه‌ی کوچک با وسایل ارزان قیمت

احتمالا وقتی نام طراحی دکوراسیون را می‌شنوید،یاد گرانی و تورم و قیمت دلار میافتید, حق دارید اما قرار نیست اثاث مورد نیاز سبک مدرن را با اثاث گران قیمتی که در سبک کلاسیک به کار می‌رود مقایسه کنید.زیبایی و سادگی و راحتی این دکور ایجاب می‌کند که با کمی خلاقیت و هنر و توجه به دسترس ترین اثاث هم بتوانید یک دکوراسیون بسیار شیک و ظریف و منحصر به فرد داشته باشید.

طراحی دکوراسیون خانه‌ی کوچک با وسایل ارزان قیمت

از چه رنگ‌هایی در دکوراسیون سبک مدرن استفاده می‌شود؟

رنگ طوسی روشن و خاکستری تیره رنگ قالب سبک دکوراسیون مدرن است، اما در کنار آن می‌توان از رنگ‌های مکملی مثل زرد، قرمز، صورتی،ارغوانی و یا ترکیب زیبای سفید و سیاه نیز استفاده کرد تا این تضاد رنگی بسیار زیبا و جذاب تر به نظر برسد.

از چه رنگ‌هایی در دکوراسیون سبک مدرن استفاده می‌شود؟

از چه مبل هایی در سبک مدرن استفاده می‌شود

در این سبک که راحتی، آسایش و کارایی بالا مد نظر است از مبل های راحتی استفاده می‌کنند. مبل‌های راحتی نیز در دسته بندی مبل راحتی شیک، چستر فیلد، ال و مبل های تختخواب‌شو جای می‌گیرند.در این سبک نیاز به میز ناهارخوری‌های ست و المان‌هایی با چیدمان طرح متقارن ندارید. در سبک مدرن برای در چیدمان قسمت‌های مختلف منزل انتخاب‌ها و گزینه‌های زیادی پیش رو دارید. می‌توانید برای دیدن انواع مبل جدید برای خانه‌های کوچک به سایت اثاث چین مراجعه کنید.

از چه مبل هایی در سبک مدرن استفاده می‌شود

مبل راحتی برای سبک مدرن

در زندگی امروزی باید جسارت انتخاب های خلاقانه را داشت. دکوراسیون منزل شما باید متناسب با روحیات و خلقیات خانواده شما باشد و مهمترین کسانی که باید احساس راحتی کنند شما هستید این احساس راحتی و آرامش می تواند با انتخاب مناسب و چیدمان مبل راحتی کسب شود. مبل‌های راحتی چون تنوع رنگی متفاوتی دارند گزینه های بیشتری را در پیش روی شما قرار می دهند.

مشاهده
طراحی اتاق کنفرانس کارآمد

مبل راحتی برای سبک مدرن

مبل چستر برای خانه‌های کوچک

اگر علاقه مند به این نوع خاص مبلمان باشید، باید در نحوه چیدمان و دکوراسیون آن‌ها مواردی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال این مبلمان باید در فضای مناسب و فاصله زیادی از دیوار قرار گیرند. به هیچ وجه نزدیک یا چسبیده به دیوار نگذارید. در نحوه قرار گیری کاناپه‌ها اصل تقارن را درنظر بگیرید. در انتخاب آن‌ها می‌توانید مبل‌های تکی را از رنگ‌های مکمل انتخاب کنید. مثلا رنگ‌های طوسی و زرد و یا سرخابی و طوسی ترکیب زیبایی در سبک مدرن دارند.

مبل چستر برای خانه‌های کوچک

نشیمن خانه‌ی کوچک

نشیمن خانه از جمله قسمت‌های خانه است که دکور آراسته آن سلیقه و سبک کلی زندگی و دکوراسیون شما را به بیننده انتقال می‌دهد. در نشیمن مدرن می‌توانید از مبلمان ال، چستر فیلد و مدل‌های تخت خواب شو استفاده کنید. هیچ محدودیتی از بابت رنگ ندارید؛ تضاد رنگی یک اصل اساسی در این سبک است. برای پرده ها نیازی نیست که از پرده‌های حجیم و گرانقیمتی استفاده کنید پرده بسیار ساده حریر سفید می‌تواند نور طبیعی را مهمان خانه هایتان کند. نیازی به میزناهارخوری ست با مبلمان هم ندارید. یک نیکمت چوبی با یک میز بسیار ساده با رنگ متفاوت می‌تواند به فضای خانه رنگ و روح تازه‌ای ببخشد. استفاده از پاف،تابلوهای هنری پست مدرن و گل و گیاه طبیعی با گلدان‌های ساده سفید و مشکی نیز می‌تواند دکوری منحصر به فرد و چشم نوازی را برای خانه شما پدید آورد.

نشیمن خانه‌ی کوچک

طراحی آشپزخانه برای خانه‌های کوچک

در طراحی آشپزخانه به سبک مدرن از کابینت‌هایی جدید با متریال بسیار باکیفیتی استفاده می‌شود. محدودیت انتخاب رنگ نیز ندارید. طراحی داخلی این کابینت‌ها معمولا با حداکثر کارایی و ظرفیت انجام می‌شود و همه وسایل اشپزخانه باید در داخل کابینت‌ها قرار بگیرند و اشپزخانه بسیار شیک،تمیز و مرتب به نظر بیاید.

مشاهده
ست کردن مبلمان با دکوراسیون منزل

طراحی آشپزخانه برای خانه‌های کوچک

چیدمان اتاق خواب در خانه‌های کوچک

در اتاق خواب‌ها می‌توانید از تخت خواب‌های کم جا، تاشو و مدرن استفاده کنید. این تخت خواب‌ها که به صورت تخت و کمد کارایی دارند می‌توانند فضای کافی برای لوازم و اثاث ضروری شما به وجود آورند. استفاده از تخت خواب‌های دونفره و دوطبقه در اتاق کودکان یا نوجوانان نیز، راهکاری برای استفاده بهینه از فضای کوچک است.

چیدمان اتاق خواب در خانه‌های کوچک

نتیجه گیری

در این مقاله دکوراسیون داخلی برای خانه‌های کوچک را شرح دادیم. بهترین سبک برای چیدمان خانه‌های کوچک چیدمان مدرن است. این سبک در نهایت زیبایی و سادگی می‌تواند دکوراسیون خانه‌های کوچک را بسیار چشم نواز نشان دهد. در این سبک که راحتی، آسایش و کارایی بالا مد نظر است از مبل های راحتی استفاده می‌کنند. مبل‌های راحتی نیز در دسته بندی مبل راحتی شیک، چستر فیلد، ال و مبل های تختخواب‌ شو جای می‌گیرند. در اتاق خواب‌ها می‌توانید از تخت خواب‌های کم جا، تاشو و مدرن استفاده کنید. این تخت خواب‌ها که به صورت تخت و کمد کارایی دارند می‌توانند فضای کافی برای لوازم و اثاث ضروری شما به وجود آورند.

https://dizainexpert.ru/wp-content/uploads/2019/11/dvuhyarusnaya-kvartira.jpg

سوالات متداول

1.برای خانه‌های کوچک چه دکوراسیونی مناسب است؟ دکوراسیون مدرن

2.چیدمان آشپزخانه چگونه باید باشد؟ درخانه‌های کوچک کابینت‌هایی جدید با متریال بسیار باکیفیتی استفاده می‌شود.

3.در اتاق خواب کوچک از چه تخت خوابی استفاده می‌کنند؟ از تخت خواب‌های کم جا، تاشو و دوطبقه می‌توان استفاده کرد.

اثاث چین
ارسال دیدگاه