جدیدترین کاور مبل

جدیدترین کاور مبل

احتمالا وقتی نام کاور مبل را می‌شنوید یاد پارچه‌های باز پهن شده بی سلیقه یا پیراهن‌های چین سوزنی شده پفکی می‌افتید که در گالری‌های مبلمان دیده‌اید. اما دنیای کاور به اندازه انواع مدل مبلمان متفاوت است. اگر طرح و نقش مبلمان خود را دوست دارید و نمی‌خواهید کیفیت مبل‌هایتان به سرعت پایین بیاید؛ بهتر است از پوششی متناسب با مبلمان‌تان استفاده کنید. در این مقاله جدیدترین کاور مبل را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

هرآنچه که باید در مورد کاور مبل بدانید

کاور مبل مانند یک پیراهن بر تن مبل می‌نشیند، می‌توان بسته به نوع دکوراسیون خانه رنگ‌های مختلفی را انتخاب کرد. اگر دوست دارید تغییر دکوراسیون شیک اما ارزان قیمتی را تجربه کنید، راه حل آن استفاده از کاور مبل است. کاور مبل در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار موجود هستند که باید متناسب با نوع مبلمان بهترین کیفیت آن‌ را بدون اینکه نیاز به هزینه بیشتری داشته باشید؛ انتخاب کنید.

هرآنچه که باید در مورد کاور مبل بدانید

چه رنگ‌هایی برای کاور مبل بهتر است؟

بهتر است رنگ کاور مبل متناسب با سبک دکوراسیون خانه شما باشد. می‌توانید بسته به سلیقه خودتان بهترین رنگ‌ها را انتخاب کنید. اما معمولا از رنگ‌های کرم، قهوه‌ای، طوسی، شتری حتی ترکیب چند رنگ نیز استفاده کنید. این رنگ‌ها بسته به نوع سبک زندگی شما متغیر است. معمولا اگر فرزندان کوچک و بازیگوشی دارید باید از رنگ‌های تیره تر با مقاومت بالاتری انتخاب کنید. تا شلوغی و کثیف کردن مبلمان زیاد به چشم نخورد.

چه رنگ‌هایی برای کاور مبل بهتر است؟

کاور مبل به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

کاورهای مبلمان معمولا به دو دسته اصلی پارچه‌ای و ژله‌ای تقسیم می‌شوند.معمولا قیمت کاور پارچه‌ای بسته به نوع پارچه انتخاب شده و هزینه دوخت کمی بالاتر است. اما کاور ژلاتینی و کاورهای اماده چین سوزی شده هزینه کمتری دارند.

مشاهده
چیدمان مبل چستر در انواع دکوراسیون‌

کاور مبل به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

کاور پارچه‌ای مبل چیست؟

همانطور که از نامش پیداست برای دوخت کاور پارچه‌ای، از پارچه‌های پلی استر و یا کتان استفاده می‌شود هزینه پارچه با احتساب کیفیت و دوخت آن متفاوت است. معمولاً پارچه‌های با کیفیت خوش رنگ و زیبا قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها دارند. هزینه دوخت آن نیز جداگانه حساب می‌شود.

 کاور پارچه‌ای مبل چیست؟

کاور ژله‌ای در کجا استفاده می‌شود؟

احتمالاً کاور ژله‌ای را در پوشش مبلمان سلطنتی دیده‌اید. همانطور که از نامش پیداست کاور ژله ای از جنس طلق پلاستیکی است.‌ترکیب ان ها با پلیمر pvc باعث ایجاد محصولی با کیفیت و با قابلیت شست و شوی بالایی باشد.این نوع کاور خاص با پوشانندگی مبلمان طرح‌های آن را نیز نشان می‌دهد. از کاور ژله‌ای برای ست مبلمان کلاسیک و سلطنتی نیز استفاده می‌شود.

کاور ژله‌ای در کجا استفاده می‌شود؟

ویژگی‌های کاورهای ژله‌ای

کاورهای ژله‌ای در اندازه‌های متفاوت طراحی و دوخته شده‌اند که می‌توانید یا به صورت آماده خریداری کنید و یا سفارش دوخت آن‌ها را به یک مرکز معتبر بدهید. اما نکته‌ای که در حفظ و نگه داری کاورهای شیشه‌ای وجود دارد این است که باید گرد و غبار نشسته بر روی آن‌ها را زود به زود پاک کنید. زیرا این گرد و خاک پس از مدتی حالت چسبنده و روغنی به خود می‌گیرند و آن را بر روی مبلمان نیز منتقل می‌کنند که در این صورت تمیز کردن آن‌ها از روی مبلمان سخت خواهد بود. بهتر است هر چند روز یک بار سطح کاور را با یک دستمال خشک گردگیری کنید و هفته‌ای حداقل یک مرتبه کاور ر از سطح مبلمان جدا کرده و در هوای آزاد بتکانید. این کار باعث عدم ته نشینی گرد و غبار بر روی کاور و مبل می‌شود.

ویژگی‌های کاورهای ژله‌ای

کاور پارچه‌ای برای مبل راحتی

از کاورهای پارچه‌ای معمولا برای دوخت و پوشش مبلمان راحتی استفاده می‌شود. مبلمان راحتی کلاسیک چون فضای مسطحی دارند دوخت انواع پارچه برای آن‌ها مناسب است. از کاور پارچه‎‌ای برای مبلمان ال نیز استفاده می‌کنند. اما مبلمان کلاسیک و سلطنتی که هنر منبت کاری در آن‌ها نقش بسته بهتر است از کاورهای ژله‌ای استفاده کنند تا طرح و نقش آن‌ها پنهان نماند.

مشاهده
میز جلو مبلی برای مبل چستر
کاور پارچه‌ای برای مبل راحتی

کاور برای مبل سلطنتی

اگر دوست دارید نقش و نگار و شکل کلی مبلمان استیل یا سلطنتی شما به همان گونه‌ای که است نمایان باشد؛ بهتر است از کاور مبل ژله‌ای استفاده کنید. این کاورهای به اصطلاح شیشه‌ای می‌توانند علاوه بر محافظت از گرد و غبار شکل کلی و ظاهر مبلمان شما را هم حفظ کنند.

کاور برای مبل سلطنتی

کاور مبل کلاسیک

چنانچه دوست دارید دکوراسیون خانه‌ی شما رسمی و شیک و البته چشم نواز باشد؛ با انتخاب مبلمان کلاسیک می‌توانید به هدف خود برسید و چیدمان مورد علاقه خود را در منزل پیاده کنید. مبلمان کلاسیک انواع مختلفی دارند که بسته به نوع متریال متفاوت هستند. مبل‌کلاسیک هر کشور متفاوت با سایر کشورهاست. استفاده از مبلمان کلاسیک هیچ گاه از مد نمی افتد اگر در انتخاب نوع پارچه و رنگ آن‌ها دقت کنید سالیان سال می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید. کاور ژله‌ای و پیراهن‌هایی از جنس ترمه می‌توانند از مبلمان شما محافظت کنند.

کاور مبل کلاسیک

انواع کاور پارچه‌ای مبلمان

کاورهای پارچه‌ای علاوه بر جنس‌های مختلف، طرح، رنگ و انواع مدل‌های متفاوتی دارند. این کاورها برای مبلمان راحتی، ال و چستر مناسب هستند. در انتخاب پارچه مناسب باید بسیار دقت کنید زیرا هر پارچه‌ای مناسب دوخت کاور نیست. پارچه‌ای برای دوخت پیراهن مبل مناسب است که ابتدا جنس خوبی داشته و آبرفت زیادی نداشته باشد. اگر آبرفت پارچه زیاد باشد پس از هربار شستشو چند سانتی متر از طول کاور کم شده و به مرور زمان پیراهن بر تن مبل کوچک‌تر می‌شود. پارچه‌های خیلی ضخیم و خیلی نرم نیز مناسب کاور نیستند. زیرا دوخت پارچه بسیار سخت است و ایستایی زیبایی نخواهد داشت. اگر جنس پارچه نرم و یا نخی باشد؛ پس از مدت کوتاهی خراب می‌شوند و قابل استفاده نخواهند بود.

انواع کاور پارچه‌ای مبلمان

در خرید کاور باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در خرید کاور باید به جنس پارچه و نوع دوخت آن‌ها و انتخاب یک خیاط خوش دوخت و کاربلد دقت کنیم. اندازه‌گیری باید به صورت دقیق و کامل انجام شود. نوع پارچه و رنگ و کیفیت آن نیز بسیار مهم است. اگر کاور رنگ روشنی داشته باشد زود به زود کثیف می‌شود. شست و شوی بسیار نیز به کیفیت و تازگی کاور آسیب می‌زند. کاورهای ژله‌ای نیز باید از نمونه‌های با کیفیت ولی ارزان قیمت انتخاب شوند تا هنگام تعویض مشکلی نداشته باشند.

مشاهده
مبل تک نفره ارزان

در خرید کاور باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید اینترنتی کاور مبلمان

خرید حضوری همیشه خوب نیست؛ مخصوصا اگر با نبود مدل‌های شیک یا کمبود بودجه مناسب مواجه باشید. برخی از مدل‌های جدید و به روز به آسانی در اینترنت می‌توان پیدا کرد و تنوع محصولات بسیار بالاست و شما می‌توانید در هر سبک و سلیقه و زمینه‌ای بهترین مبلمان را انتخاب کنید آن‌ها را سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید. خرید اینترنتی به دلیل حذف واسطه‌ها با قیمت‌های مناسب و مدل‌های متنوعی رو به رو هستید. فرقی نمی‌کند که در کدام‌ شهر باشید می‌توانید از بهترین و مناسب ترین مدل‌هایی که هماهنگی و هارمونی خاصی با سبک دکوراسیون شما داشته باشند را؛ انتخاب و خریداری کنید. مشاوره 24 ساعته رایگان نیز می‌تواند بسیار موثر باشد.

خرید اینترنتی کاور مبلمان

نتیجه گیری

در این مقاله جدیدترین کاور مبل را معرفی کردیم. مدل‌های جدید کاورها بدون نیاز به دوخت به صورت آماده در اندازه‌های متفاوتی در بازار وجود دارند. کاور نقش محافظتی از رنگ، جنس و مدل مبلمان را بر عهده دارد و می‌تواند مانع گرد و غبار ناشی از هوا باشد.کاورهای مبلمان معمولا به دو دسته اصلی پارچه‌ای و ژله‌ای تقسیم می‌شوند.معمولا قیمت کاور پارچه‌ای بسته به نوع پارچه انتخاب شده و هزینه دوخت کمی بالاتر است. اما کاور ژلاتینی و کاورهای اماده چین سوزی شده هزینه کمتری دارند. کاورهای پارچه‌ای علاوه بر جنس‌های مختلف، طرح، رنگ و انواع مدل‌های متفاوتی دارند. این کاورها برای مبلمان راحتی، ال و چستر مناسب هستند. از کاور ژله‌ای برای ست مبلمان کلاسیک و سلطنتی نیز استفاده می‌شود.

http://photonshouse.com/photo/62/62422ab89f67db40c525e45b7d872a7f.jpg

سوالات متداول

1.کاور ژله‌ای برای کدام مدل مبلمان مناسب است؟ از کاور ژله‌ای برای ست مبلمان کلاسیک و سلطنتی استفاده می‌شود.

2. از کاور پارچه‌ای برای کدام نوع مبلمان استفاده می‌شود؟ این کاورها برای مبلمان راحتی، ال و چستر مناسب هستند.

3. مزیت خرید اینترنتی کاور مبلمان چیست؟ تنوع محصولات، امکان مقایسه کالاها، مشاوره 24 ساعته رایگان و تحویل درب منزل از جمله مزایای خرید اینترنتی کاور و یا پیراهن مبلمان است.

adminuser adminuser
ارسال دیدگاه