میز جلو مبلی برای مبل چستر

میز جلو مبلی برای مبل چستر

انتخاب میز مناسب برای جلو مبلی به اندازه‌ی مبلمان اهمیت و کاربرد دارد. ست جلو مبلی باید هماهنگ با سبک دکوراسیون منزل باشد تا هارمونی و تناژ طرح و رنگ به خوبی صورت گیرد. انواع مختلفی از جلو مبلی و عسلی‌ها برای مبلمان وجود دارد. در این مقاله قصد داریم میز جلو مبلی برای مبل چستر را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

مبل چستر چیست؟

این مبلمان در دسته مبلمان راحتی قرار می‌گیرند اما از لحاظ لوکس و لاکچری با مبلمان سبک کلاسیک نیز برابری می‌کنند. علاوه بر شکوه و زیبایی ‌و رنگ بندی فوق العاده همراه با چرم جذاب, دسته‌های استوانه‌ای بلندتر از پشتی، از شاخصه‌های اصلی وجه تمایز و نشان خاص مبل چستر است. متریال به کاررفته در آن نوع خاصی است که نشیمنگاه آن را بسیار نرم و دلچسب می‌کند. دکمه‌هایی نیز جهت طراحی و محکم کاری درآن‌ها به کار رفته است.

مبلمان چستر برای چه سبکی مناسب هستند؟

فرقی نمی‌کند که دکوراسیون کلاسیک داشته باشید یا دکوراسیون مدرن؛ این مبلمان خاص با رعایت هارمونی و هم خوانی هم با مبلمان سبک کلاسیک و هم با مبلمان سبک مدرن ست می‌شوند. احتمالا مبلمان چستر را علاوه بر منازل در محیط های اداری نیز دیده‌اید. این مبلمان شاخصه‌های مخصوصی دارند که با نگاه اول متوجه تمایز آن‌ها با مدل‌های دیگر خواهید شد .

انواع مدل مبل چستر

این مبلمان باشکوه و کاربردی در سبک‌های مختلفی همچون ایتالیایی،فرانسوی،ترک و امریکایی عرضه می‌شوند؛ تفاوت اندکی بایکدیگر در قیمت و مواد به کاررفته دارند. در مدل های ایتالیایی مبل‌های تکی طراحی مستطیل شکلی دارند ولی در مدل‌های فرانسوی متقارن و گرد تر اند. در نوع اسفنج و فوم به کار رفته نیز کمی متفاوت‌اند.

مشاهده
پارچه مبلی مسکو

چطور مبلمان چستر را بچینیم؟

اگر علاقه مند به این نوع خاص مبلمان باشید، باید در نحوه چیدمان و دکوراسیون آن‌ها مواردی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال این مبلمان باید در فضای مناسب و فاصله زیادی از دیوار قرار گیرند. به هیچ وجه نزدیک یا چسبیده به دیوار نگذارید. در نحوه قرار گیری کاناپه‌ها اصل تقارن را درنظر بگیرید. در انتخاب آن‌ها می‌توانید مبل‌های تکی را از رنگ‌های مکمل انتخاب کنید. مثلا رنگ‌های طوسی و زرد و یا سرخابی و طوسی ترکیب زیبایی در سبک مدرن دارند.

کدام میز برای مبل چستر بهتر است؟

انواع مختلفی از میزها برای مبلمان طراحی و ساخته شده است. اما سوال اینجاست که کدام یک از آن‌ها برای مبل چستر بهتر است؟ میزها می‌توانند به صورت ساده، گرد، مستطیل و یا مربع باشند. همچنین متریال به کاررفته در آن‌ها نیز می‌تواند چوب، ام دی اف، استیل و یا حتی شیشه باشد. ترکیب جلو مبلی با عسلی‌ها را می‌توانید با میز تلویزیون و کنسول ست کنید تا چیدمانی منظم و شیکی داشته باشید. در ادامه چندین مدل جدید و پرطرفدار را معرفی می‌کنیم.

میز جلو مبلی و عسلی ماریا

میزهای استیل طلایی در ترکیب با مبلمان راحتی و کلاسیک بسیار چشم نواز و خاص هستند. ست ماریا که از یک جلو مبلی و ۳ عدد عسلی تشکیل شده ام‌دی‌اف است که پایه های آن‌ها به صورت اشکال هندسی است. ست ماریا می تواند انتخاب مناسبی برای چیدمان نشیمن شما باشد‌.

میز جلو مبلی و عسلی حصیری

اگر به دنبال میزهایی هستید که هم با مبلمان کلاسیک و هم مبلمان مدرن ست شوند، بهترین انتخاب میز جلو مبلی و عسلی حصیری است. این میز با ترکیب MDF و فلز آبکاری شده ترکیب چشم نوازی را به وجود می‌آورد.

میز جلو مبلی و عسلی شاندیز

اگر به دنبال میزی هستید که ظرفیت بالا اما جاگیری کمی داشته باشد، میز جلو مبلی و عسلی شاندیز مناسب شماست. میزهای عسلی این ست در کنار جلو مبلی قرار می‌گیرند، که هم می‌توانند ظرفیت جلو مبلی را افزایش دهند و هم مواقعی که از آن استفاده نمی‌کنید در یک گوشه قرار گیرند و جای کمی اشغال کنند.

میز جلو مبلی و عسلی شاندیز

میز جلو مبلی و عسلی آرشه

یک میز ساده و شیک که در سبک مدرن طراحی شده باشد، مناسب خانه‌های کوچک است. اگر فضای زیادی در اختیار ندارید می‌توانید از میز جلو مبلی و عسلی آرشه کمک بگیرید. ست آرشه علاوه بر پذیرایی شیک برای مهمان می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

مشاهده
رنگ پارچه برای مبل استیل قهوه‎‌ای

میز جلو مبلی و عسلی آرتمیس

اگر به استفاده بهینه از فضا علاقه دارید و می‌خواهید وسایل پذیرایی‌تان را در داخل میز جا بدهید؛ تا همیشه در دسترس باشند، میز جلو مبلی و عسلی آرتمیس مناسب شماست. می‌توانید این ست را همراه میز تلویزیون و کنسول سفارش دهید تا از ترکیب این مدل و هارمونی رنگی آن دکوراسیونی شیک و خاص داشته باشید.

میز جلو مبلی و عسلی رومینا

دوست دارید از یک میز تلفیقی و ترکیبی استفاده کنید؟ میز جلو مبلی و عسلی رومینا این امکان را به شما می‌دهد که عسلی‌ها را در کنار جلو مبلی قرار دهید و طول آن را بیشتر و فضا را صمیمی تر کنید. اگر هم می‌خواهید که به صورت تک نفره از مهمان‌هایتان پذیرایی کنید؛ می‌توانید آن‌ها را به آسانی جابه جا کنید.

میز جلو مبلی و عسلی آنیل

ترکیب مشکی و طلایی یکی از ترکیب رنگ‌هایی خاص و منحصربه فردی است که جلوه چشم نوازی به دکوراسیون منزل شما میبخشد. یکی از ست‌های اثاث چین که به راحتی فضای خانه شما را شیک و خاص می‌کند، میز جلو مبلی و عسلی آنیل است.

میز جلو مبلی و عسلی آنیل

‌میز جلو مبلی و عسلی الوند

میز جلو مبلی و عسلی الوند، به سادگی و ظرافت معروف است. ترکیب ام دی اف و فلز آبکاری شده یک ست مینیمال را به وجود آورده است که می‌توان با خیال راحت در سبک مدرن از آن بهره برد. با مدل‌های ساده ترس دمده شدن نخواهید داشت.

میز جلو مبلی و عسلی لارا

یکی دیگر از میزهای ترکیبی که در دل خود یک عسلی شیک را هم جای می‌دهد، میز جلو مبلی و عسلی لارا است. این ترکیب طراحی مدرن و خاصی دارد که در کمترین فضا کارایی بسیار بالایی از خود به نمایش می‌گذارد.

میز جلو مبلی و عسلی پارسه

اگر به ترکیبات و صنایع چوبی علاقه دارید و دوست دارید محیط پذیرایی و نشیمن شما گرم و صمیمی به نظر برسد، بهتر است که از میز جلو مبلی و عسلی پارسه استفاده کنید. این ست که از MDF ساخته شده است، می‌تواند گرما و صمیمیتی که به دنبال آن هستید را برایتان به ارمغان بیاورد.

مبل چستر برای سالن بزرگ

این مبل‌ها به دلیل استفاده از فوم‌های زیاد و سنگین ابعاد و اندازه‌های بزرگتری دارند و فضای بیشتری را اشغال می‌کنند؛ معمولا برای فضاهای بزرگ و محیط اداری انتخاب و استفاده می‌شوند. در منازل نیز باید متناسب با فضا انتخاب شوند. معمولا به دلیل سایز بزرگ ان‌ها برای خانه‌های کوچک مناسب نیستند. برای خانه‌های کوچک و آپارتمان‌ها می‌توان از مبلمان ال چستر و ال استفاده کرد.

مشاهده
کوسن برای مبل راحتی قهوه‌ای

بهترین رنگ مبل چستر

این مبلمان بیشتر مناسب سبک‌های کلاسیک، مدرن و سنتی هستند. در انتخاب مدل‌های کلاسیک باید به رنگ آن‌ها توجه کرد؛ معمولاً رنگ‌های کرم، طلایی و سفید مناسب سبک کلاسیک‌اند. اما رنگ‌هایی مثل سرخابی، بنفش، آبی و زرد به علت جسارت و تنوع رنگی بیشتر مناسب طراحی و فضای مدرن تری هستند. برای فضاهای اداری نیز رنگ‌های مشکی و چرم قهوه‌ای انتخاب مناسب و بهتری است.

بهترین رنگ مبل چستر

مزیت خرید اینترنتی میز چیست؟

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح،رنگ،نقش،سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در گالری ‌های مبلمان امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبری همچون اثاث چین به شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی ست جلو مبلی و عسلی است.

نتیجه گیری

در این مقاله میز جلو مبلی برای مبل چستر را بررسی کردیم. انتخاب ست جلو مبلی و عسلی به اندازه‌ی مبلمان اهمیت دارد. یک میز خوب باید هماهنگ با سبک اصلی دکوراسیون منزل شما باشد. میزها در شکل‌ها و مدل‌های گوناگونی با متریال مختلفی طراحی و ساخته می‌شوند. برای داشتن دکوراسیونی شیک و منظم می‌توان جلو مبلی و عسلی‌ها را با میز تی وی و کنسول ست کرد. از جمله جدیدترین و پرفروش‌ترین مدل میزها می‌توان به ست جلو مبلی و عسلی ماریا، حصیری، شاندیز، آرشه، آرتمیس، رومینا، الوند، آنیل، لارا و پارسه اشاره کرد.

سوالات متداول

1.برای انتخاب میز به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ به سبک دکوراسیون منزل و همچنین مدل، رنگ و چیدمان مبلمان باید توجه کرد.

2.ست کامل یک میز برای مبلمان شامل چه اجزایی می‌شود؟ یک عدد جلو مبلی و 2 میز عسلی می‌شود.

3. برای مبلمان چستر چه میزی مناسب است؟ میزی با کارایی بالا و مدل ساده و شیک برای این مبلمان مناسب است.

اثاث چین
ارسال دیدگاه