جدیدترین مدل‌های کمد دیواری اتاق کوچک

جدیدترین مدل‌های کمد دیواری اتاق کوچک

کمد دیواری نقش بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی دارد و یکی از ملزومات اصلی اتاق خواب است. زمانی‌که متراژ اتاق خواب شما کم است یا فضای کافی در اختیار ندارید؛ یک کمد دیواری جادار می‌تواند بسیار مفید و عصای دست شما باشد. کمد دیواری قرار است مشکل کمبود فضای شما را حل و نقش مهمی در نظم و ترتیب منزل شما داشته باشد البته به شرطی که مدل مناسب آن را انتخاب کنید. کمد دیواری انواع مختلفی دارد که در این مقاله جدیدترین مدل‌های کمد دیواری اتاق کوچک را معرفی می‌کنیم. همراه ما باشید.

هر آنچه که باید از کمد دیواری بدانید

همانطور که می‌دانید کمد دیواری‌ها شکل مدرن صندوقچه‌ها و گنجه‌ها حتی کمدهای معمولی هستند که به علت نصب در دیوار فضای کمتری اشغال می‌کنند و اما فضای بیشتری را در اختیار شما می‌گذارند. کمد دیواری‌ها در سبک‌ها و طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند که باید طبق سلیقه‌ی شخصی و سبک اصلی دکوراسیون منزل شما انتخاب و اجرا شوند.

   هر آنچه که باید از کمد دیواری بدانید

چیدمان اتاق خواب کوچک چگونه باید باشد؟

در چیدمان اتاق خواب کوچک بهتر است که ابتدا سرویس خواب مناسبی با توجه به فضا انتخاب کنید. می‌توانید به جای پاتختی‌ها از کمد دیواری استفاده کنید. رنگ اتاق باید شاد و روشن باشد. ترجیحا ترکیب بنفش و سفید می‌تواند خواب مناسب و راحتی برای شما به ارمغان آورد. اجزای اضافی و غیر قابل استفاده را حذف کنید. در انتخاب کاغذ دیواری نیز از طرح‌های ساده و ظریف تری استفاده کنید. همچنین هرچه پرده و سایر اجزا در نهایت سادگی و ظرافت به اصطلاح در سبک مینیمال انتخاب شوند اتاق خواب شمارا بزرگ اما شیک جلوه می‌دهند.

مشاهده
صفر تا صد چیدمان دکوراسیون آشپزخانه
   چیدمان اتاق خواب کوچک چگونه باید باشد؟

کمد دیواری اتاق خواب کوچک چگونه باید باشد؟

انتخاب کمد دیواری مناسب یکی از ضرورت‌های اتاق خواب‌های کوچک است. کمد دیواری بسیار پرکاربرد است با وجود کمد دیواری خبر از شلختگی و ریخت و پاش لباس‌ها در اطراف نیست. کمد دیواری باید به صورتی باشد که حجم زیادی از اتاق خواب را اشغال نکند و شما بتوانید آزادانه چیدمان مناسبی داشته باشید.

   کمد دیواری اتاق خواب کوچک چگونه باید باشد؟

انواع مختلف کمد دیواری

تقسیم بندی کمد دیواری از روی درب و متریال به کار رفته انجام می‌شود. بیشتر کمدها از جنس mdf است. ام دی اف رنگ پذیری عالی و تنوع طرحی فراوانی دارد. هزینه‌ی آن نیز نسبت به چوب و های گلس به صرفه و معقول است. کمد دیواری به انواع درب ریلی، کشویی، تاشو و معمولی تقسیم می‌شوند. درب‌های ریلی برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند.

   انواع مختلف کمد دیواری

کدام کمد دیواری بهتر است؟

انتخاب جنس و نوع کمد دیواری کاملا بستگی به سلیقه‌ی شخصی شما و سبک کلی دکوراسیون خانه‌تان دارد. اگر سبک دکوراسیون خانه‌ی شما کلاسیک است، کمد دیواری نیز باید در همین سبک باشد و معمولا جنس آن چوبی و درب‌های تاشو یا معمولی با آینه‌کاری ظریف دارد. اگر سبک منزل شما مدرن است می‌توان از کمد دیواری‌های جادار با درب ریلی استفاده کرد که از حداکثر فضای ممکن بهره‌ی بهینه ببرید. در سبک نئوکلاسیک نیز می‌توان از انواع مختلفی از کمدها در طیف‌های رنگی متفاوتی استفاده کرد. معمولا برای خانه‌های بزرگ از سبک کلاسیک و برای خانه‌های کوچک و آپارتمان‌ها در سبک مدرن استفاده می‌شود.

   کدام کمد دیواری بهتر است؟

همه آنچه که باید در مورد اتاق خواب بدانید

شما ۸ ساعت از شبانه روز را در خواب سپری می‌کنید. برای داشتن آرامش و استراحت کافی نیاز دارید در اتاقی آرام،دنج و راحت شب را بگذرانید، تا روزی پرانرژی و شادی را آغاز کنید. اهمیت خواب مناسب و کامل برای سلامتی شما بسیار مهم است. برای داشتن انرژی کافی در طول روز و شور و نشاطی خاص برای انجام کارهای مورد علاقه و تحقق رویاهایتان شما نیاز به یک اتاق خواب دارید که با رعایت برخی اصول آن را به یک محیط بسیار شیک و خاص تبدیل کنید.

مشاهده
دکوراسیون اتاق کودک چگونه طراحی می‌شود؟

   همه آنچه که باید در مورد اتاق خواب بدانید

در دکوراسیون اتاق خواب باید به چه مواردی توجه کنیم؟

هر کدام از قسمت‌های منزل باید از یک سبک دکوراسیون پیروی کنند. تم و سبک اصلی باید در کوچکترین بخش‌های خانه نیز رعایت شود.به طور مثال اگر سبک دکوراسیون شما کلاسیک است؛ سرویس خواب و کمد دیواری شما هم باید در همین سبک انتخاب شود. اصلی ترین اجزای یک اتاق خواب خوب یک سرویس خواب مناسب و کمد دیواری‌های خاص است. تخت خواب شما باید علاوه بر زیبایی از سلامت شما هم مراقبت کند. شما یک سوم عمر خود را در خواب می‌گذرانید برای همین در هنگام خرید سرویس خواب باید بهترین آن را انتخاب کنید تا هماهنگی و هارمونی لازم با کمد دیواری را داشته و نظم اتاق بهم نریزد.

   در دکوراسیون اتاق خواب باید به چه مواردی توجه کنیم؟

بهترین رنگ برای اتاق خواب

بهترین رنگ برای اتاق خواب رنگ بنفش است بنفش علاوه بر انتقال حس رویایی و شکوهمندی بسیار آرامش‌دهنده و خواب‌آور است. ترکیب رنگ بنفش با سفید و طلایی بسیار زیبا و چشم نواز جلوه می‌دهد بهتر است که در المان‌های خاص از رنگ سفید و بنفش بهره ببریم.

   بهترین رنگ برای اتاق خواب

انواع کمد دیواری مدرن

همه روزه انواع مختلفی از کمددیواری‌ها طراحی و ساخته می‌شوند. اما کمد دیواری‌های مدرن با درب‌های ریلی و کشویی کاربرد بیشتری دارند. این کمدها می‌توانند در عمق بیشتری اجرا شوند و از همین رو می‌توانند فضای بیشتری را در اختیار شما قرار دهند. کمد دیواری با درب‌های آینه‌ای نیز می‌توانند فضای اتاق خواب شما را بسیار بزرگ و دل باز نشان دهند. سبک مدرن برای خانه‌های کوچک و آپارتمان‌هایی با متراژ کم بسیار مناسب است.

مشاهده
مدل کمد دیواری پذیرایی

   انواع کمد دیواری مدرن

مزیت خرید اینترنتی کمد دیواری

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح،رنگ،نقش،سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در گالری ‌های مبلمان و فروشگاه‌های عرضه کننده صنایع چوبی، امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر به شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی کمد دیواری است.

   مزیت خرید اینترنتی کمد دیواری

نتیجه گیری

در این مقاله جدیدترین مدل‌های کمد دیواری اتاق خواب کوچک را مورد بحث و بررسی قرار دادیم. انتخاب کمد دیواری مناسب یکی از ضرورت‌های اتاق خواب است. کمد دیواری بسیار پرکاربرد است با وجود کمد دیواری خبر از شلختگی و ریخت و پاش لباس‌ها در اطراف نیست. کمد دیواری باید به صورتی باشد که حجم زیادی از اتاق خواب را اشغال نکند و شما بتوانید آزادانه چیدمان مناسبی داشته باشید. کمد دیواری به انواع درب ریلی، کشویی، تاشو و معمولی تقسیم می‌شوند. درب‌های ریلی برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند.

https://d2f0ora2gkri0g.cloudfront.net/bkpam2253373_cassia-white-interiors_1.jpg

سوالات متداول

1.کدام کمد دیواری برای خانه‌های کوچک بهتر است؟ کمد دیواری با رنگ روشن در سبک مدرن که درب‌های ریلی داشته باشد.

2.کدام کمد دیواری برای اتاق خواب بزرگ مناسب است؟ کمد دیواری در سبک کلاسیک مناسب اتاق خواب‌های بزرگ است.

3. کاربرد آینه در اتاق خواب چیست؟ علاوه بر استفاده معمول باعث می‌شود فضای اتاق بزرگتر به نظر برسد.

adminuser adminuser
ارسال دیدگاه