مدل کمد دیواری پذیرایی

مدل کمد دیواری پذیرایی

کمد دیواری یکی از ضروری‌ترین اثاث و آکسسواری خانه است که نقش بسیار مهمی در نظم، ترتیب و دکور خانه دارد. کمد دیواری در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند که شما باید مطابق سلیقه و سبک دکوراسیون منزل خود از آن‌ها استفاده کنید. یکی از مکان‌هایی که بیشتر از بقیه نیازمند یک کمد دیواری شیک و خاص است، پذیرایی یک خانه است. در این مقاله انواع مدل کمد دیواری پذیرایی را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

چرا دکوراسیون پذیرایی مهم است؟

اگر بخواهیم در مورد دکوراسیون خانه صحبت کنیم اولین مکانی که به ذهن می‌آید دکوراسیون پذیرایی است. طراحی چیدمان و دکوراسیون این قسمت خانه بسیار مهم است چون اولین نقطه برخورد با مهمان و برداشت اصلی از سلیقه و روحیه صاحب خانه است برای همین باید با دقت بیشتری اثاثیه و لوازم پذیرایی را انتخاب کنیم.

چرا دکوراسیون پذیرایی مهم است؟

هر آنچه که باید از کمد دیواری بدانید

همانطور که می‌دانید کمد دیواری‌ها شکل مدرن صندوقچه‌ها و گنجه‌ها حتی کمدهای معمولی هستند که به علت نصب در دیوار فضای کمتری اشغال می‌کنند و اما فضای بیشتری را در اختیار شما می‌گذارند. کمد دیواری‌ها درسبک‌ها و طرح‌ها و رنگ‌های متفاوتی طراحی و تولید می‌شوند که باید طبق سلیقه‌ی شخصی و سبک اصلی دکوراسیون منزل شما انتخاب و اجرا شوند.

   هر آنچه که باید از کمد دیواری بدانید

انواع مختلف کمد دیواری

تقسیم بندی کمد دیواری از روی درب و متریال به کار رفته انجام می‌شود. بیشتر کمدها از جنس mdf است. ام دی اف رنگ پذیری عالی و تنوع طرحی فراوانی دارد. هزینه‌ی آن نیز نسبت به چوب و های گلس به صرفه و معقول است. کمد دیواری به انواع درب ریلی، کشویی، تاشو و معمولی تقسیم می‌شوند. درب‌های ریلی برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند.

مشاهده
دکوراسیون داخلی برای خانه‌های کوچک

 انواع مختلف کمد دیواری

کاربرد کمد دیواری در پذیرایی

در نشیمن می‌توان از کمد دیواری به جای ویترین یا کنسول استفاده کرد. می‌توان به جای جا کفشی و جارختی هم از مدل‌های متنوع کمد دیواری نیز استفاده کرد. موضوعی که باید در نصب کمد دیواری را مد نظر قرار دهید این است که هارمونی رنگی با سایر اثاث و آکسسواری‌های سبک دکوراسیون منزل شما را داشته باشد. بسته به سلیقه‌ی خود می‌توانید از انواع کمد دیواری‌ها با درب‌های تاشو، کشویی و حتی بدون درب نیز استفاده کنید تا آکسسواری‌های خود را در داخل آن قرار دهید.

کاربرد کمد دیواری در پذیرایی

طراحی دکوراسیون پذیرایی به سبک ایرانی

از گذشته‌های دور تا به امروز خانواده‌های ایرانی مهمان نواز بودند و به تبع اتاق پذیرایی و میهمان بسیار مهم بوده و آن‌ها اهمیت زیادی برای چیدمان اتاق پذیرایی قائل بودند و همیشه شیک ترین و به روز ترین وسایل در آنجا جای می‌دادند. امروزه نیز چیدمان پذیرایی ایرانی و سنتی محبوبیت خاصی دارد زیرا توجه به نورآفتاب و انتخاب پرده مناسب برای حفاظت و پوشانندگی محیط و تنظیم نور و دما جز المان‌های مهم و تاثیر گذار طراحی دکوراسیون به سبک ایرانی است.

طراحی دکوراسیون پذیرایی به سبک ایرانی

طراحی دکوراسیون به سبک کلاسیک

کلاسیک یکی از برترین و محبوب ترین سبک‌های دکوراسیون داخلی است. در این سبک المان‌ها با توجه به هنری اصیل و ریشه دار انتخاب می‌شوند. اثاث منزل از جمله مبلمان، پرده‌ها، دیوار و کفپوش‌ها از همین سبک تبعیت می‌کنند. سبک کلاسیک بسیار زیبا، چشم نواز و با وقار و اصیل است.

طراحی دکوراسیون به سبک کلاسیک

دکوراسیون سبک مدرن چگونه است؟

برخی از افراد علاقه مند به دکوراسیون مدرن هستند. دکوراسیون مدرن المان های خاص و متفاوتی به کار می‌رود. استفاده از رنگ های شاد، سازه های فلزی و استیل و بعضا اکسسواری‌های غیر معمول،زیبا و ظریف و ساده از شاخصه اصلی سبک مدرن است. این سبک طرفدارن زیادی در ایران و سراسر جهان دارند زیرا با روحیه افراد و سبک زندگی معاصر بسیار همخوانی و اشتراک‌های روحی و روانی دارد.

مشاهده
دکوراسیون به سبک انگلیسی

دکوراسیون سبک مدرن چگونه است؟

کدام کمد دیواری بهتر است؟

انتخاب جنس و نوع کمد دیواری کاملا بستگی به سلیقه‌ی شخصی شما و سبک کلی دکوراسیون خانه‌تان دارد. اگر سبک دکوراسیون خانه‌ی شما کلاسیک است، کمد دیواری نیز باید در همین سبک باشد و معمولا جنس آن چوبی و درب‌های تاشو یا معمولی با آینه‌کاری ظریف دارد. اگر سبک منزل شما مدرن است می‌توان از کمد دیواری‌های جادار با درب ریلی استفاده کرد که از حداکثر فضای ممکن بهره‌ی بهینه ببرید. در سبک نئوکلاسیک نیز می‌توان از انواع مختلفی از کمدها در طیف‌های رنگی متفاوتی استفاده کرد. معمولا برای خانه‌های بزرگ از سبک کلاسیک و برای خانه‌های کوچک و آپارتمان‌ها در سبک مدرن استفاده می‌شود.

   کدام کمد دیواری بهتر است؟

چرا کمد دیواری مهم است؟

انتخاب کمد دیواری مناسب یکی از ضرورت‌های اتاق خواب است. کمد دیواری بسیار پرکاربرد است با وجود کمد دیواری خبر از شلختگی و ریخت و پاش لباس‌ها در اطراف نیست. کمد دیواری باید به صورتی باشد که حجم زیادی از اتاق خواب را اشغال نکند و شما بتوانید آزادانه چیدمان مناسبی داشته باشید.

   چرا کمد دیواری مهم است؟

انواع کمد دیواری مدرن

همه روزه انواع مختلفی از کمددیواری‌ها طراحی و ساخته می‌شوند. اما کمد دیواری‌های مدرن با درب‌های ریلی و کشویی کاربرد بیشتری دارند. این کمدها می‌توانند در عمق بیشتری اجرا شوند و از همین رو می‌توانند فضای بیشتری را در اختیار شما قرار دهند. کمد دیواری با درب‌های آینه‌ای نیز می‌توانند فضای اتاق خواب شما را بسیار بزرگ و دل باز نشان دهند. سبک مدرن برای خانه‌های کوچک و آپارتمان‌هایی با متراژ کم بسیار مناسب است.

   انواع کمد دیواری مدرن

مزیت خرید اینترنتی کمد دیواری

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح،رنگ،نقش،سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در گالری ‌های مبلمان و فروشگاه‌های عرضه کننده صنایع چوبی، امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر به شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی کمد دیواری است.

مشاهده
تجهیز هتل چه نیازها و مراحلی دارد؟

http://v4-upload.goalsites.com/102/image_1513415548_WALKIN-CLOSET-16.jpg

نتیجه گیری

در این مقاله مدل کمد دیواری پذیرایی را مورد بحث و بررسی قرار دادیم. انتخاب کمد دیواری مناسب یکی از ضرورت‌های دکوراسیون هر خانه‌ای است. کمد دیواری بسیار پرکاربرد است با وجود کمد دیواری خبر از شلختگی و ریخت و پاش لباس‌ها در اطراف نیست. کمد دیواری باید به صورتی باشد که حجم زیادی از نشیمن یا پذیرایی را اشغال نکند و شما بتوانید آزادانه چیدمان مناسبی داشته باشید. کمد دیواری به انواع درب ریلی، کشویی، تاشو و معمولی تقسیم می‌شوند. درب‌های ریلی برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند.

https://derevoart.ru/upload/iblock/8ce/8cef027f2540a6e3d58812e4cd41d1c7.jpg

سوالات متداول

  1. کاربرد کمد دیواری در پذیرایی چیست؟ به عنوان ویترین و میز کنسول می‌توان از آن استفاده کرد.
  2. کدام کمد دیواری برای پذیرایی بهتر است؟ کمد دیواری‌هایی با درب‌های کشویی، تاشو و بدون درب مناسب هستند.
  3. در انتخاب کمد دیواری برای پذیرایی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ به هارمونی رنگ بین اجزا و اثاث موجود در نشیمن با کمد دیواری باید توجه داشته باشیم.
اثاث چین
ارسال دیدگاه