تزیین خانه با وسایل ارزان قیمت

تزیین خانه با وسایل ارزان

امروزه، با توجه به شرایط اقتصادی، تورم بالا و همچنین مهمان ناخوانده­ای به نام ویروس کرونا، بیشتر مردم از تعویض وسایل خانه درمانده­اند و این کار را بسیار پرهزینه می­دانند. در این مطلب سعی برآن شده که تزیین خانه با وسایل ارزان قیمت را به شما آموزش دهیم. در ابتدا وسایلی که شاید از نظر شما خرید آن با هزینه زیاد قابل تامین است را با راهکارهای ساده­ای که تا حد امکان هزینه­ها را پایین می­آورد به شما خواهیم گفت. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید:

چرا خرید لوازم منزل گران است؟

همیشه حضور واسطه­های متعدد در کشور ما ایران مسبب افزایش قیمت سرسام آور می­شود. این افزایش قیمت تنها به لوازم منزل مختص نشده و همه­ی نیاز­های ما از جمله خوراکی، دارو، پوشاک و … را دربر می­گیرد. برای درک بهتر شما از حضور ناشایست واسطه­ها مثالی در ضمینه خوراکی­ها می­زنیم:

وقتی یک کشاورز اقدام به کشت محصولی میزند(برای مثال گوچه فرنگی)، این صیفی­جات در هنگام برداشت در شهری مانند کرمان که یکی از تولید­کنندگان به نام گوجه ­فرنگی در ایران است قیمتی در حدود کیلویی 200 الی 300 تومان از کشاورز توسط یک دلال میوه خریداری شده و نسبت به حمل آن اقدام می­شود. یک کامیون گوجه فرنگی از مزارع شهر کرمان حمل شده و تا بازار میوه تهران حداقل به 5 الی 6 واسطه دیگر فروخته می­شود و در بازار میوه قیمتی در حدود 4 الی 5 هزار تومان بر روی همان کامیون بارگیری شده در مزرعه و بدون ایجاد هیچ ارزش افزوده­ای ارزش گذاری می­شود!!

با مثال بالا دریافتیم که چقدر نقش واسطه در گران شدن و تورم بالای تمامی وسایل زندگی پررنگ است! امّا نکته اینجاست که هیچکس علاقه به هزینه اضافی و پرداخت پول به این شکل برای خرید وسایل ندارد. به همین منظور در این مقاله سعی بر حذف تمامی واسطه­هایی که باعث خرید نکردن وسایل خانه شما به دلیل گرانی می­شود شده­ایم.

مشاهده
انواع جلومبلی پارچه ای و چوبی را بشناسید
خرید وسایل ارزان قیمت برای خانه

مبلمان خانه­تان را با این روش تعویض کنید

یکی از کالا­هایی که با تعویض آن می­شود رنگ و لعاب خانه را دگرگون نمود مبلمان منزل است. بیشتر افراد هنگام خرید مبل، با  خانواده به بازار مبل ( مثلا بازار مبل ملایر و … ) مراجعه کرده و با قیمت­هایی باورنکردنی روبه­رو می­شوند که در بعضی موارد باعث منصرف شدن از خرید می­­گردد. ما در اینجا دو روش خرید مبل ارزان را به شما می­گوییم:

  • روش اول: بیشتر کارگاه­های تولیدی مبل در اطراف شهر سکونت شما واقع شده است. شما می­توانید در یک روز تعطیل به همراه خانواده اقدام به رفتن به این مکان­­­ها نموده و بدون هیچ واسطه­ای خرید خود را انجام دهید. متاسفانه این روش شامل معایبی از جمله ندیدن محصولات متنوعی که یک فروشگاه به شما هنگام خرید نشان می­دهد و همچنین دوربودن این کارگاه­ها از محل سکونت خانه شما می­شود.
  • روش دوم: روش خرید دومی که دراینجا قصد به معرفی آن داریم، خرید اینترنتی مبل است! بیشتر کارخانه­های مبلمان و صنعت دکوراسیون برای سهولت هنگام خرید، اقدام به ایجاد سایت­های فروش آنلاین نموده­اند که با این روش به راحتی با تنوع بالای محصولات در پشت کامپیوتر یا گوشی هوشمند مواجه می­شوید و بدون صرف زمان می­توانید خرید خود را به آسانی نهایی و در درب خانه­تان با رنگ و پارچه دلخواه خریداری کنید.
تعویض مبلمان منزل

چه مبلی برای خرید خانه از نظر هزینه مناسب است؟

مبلمان در بازار مبل تهران به دو دسته­ی کلی مبلمان راحتی و استیل تقسیم بندی می­شود. اگر از نظر هزینه بخواهیم مبلمان را بررسی کنیم، سری مبلمان راحتی که شامل مبل راحتی، مبل چستر و مبل ال می­شود قیمت پایین­تری نسبت به مبل کلاسیک، استیل و سلطنتی دارد.

خرید آنلاین مبل راحتی گزینه مناسبی برای نوعروس­ها است، این مبل با قیمت مناسب در هنگام خرید جهیزیه عروس بسیار کاربردی است.

مشاهده
خرید جهیزیه عروس با بالاترین کیفیت در یک قدمی شما

نکته: اگر قصد هزینه­ی خیلی پایین برای خرید مبلمان دارید از مبل ال راحتی غافل نشوید چراکه این محصول قیمتی در حدود 5 الی 10 میلیون تومان در فروشگاه­های اینترنتی دارد.

مناسب ترین مبل از نظر هزینه برای خانه

سرویس خواب ام دی اف، باکیفیت امّا ارزان

دکوراسیون اتاق را می­توان یکی از قسمت­های چالش­برانگیز هنگام خرید اکسسوری دانست. کالای خواب یک اتاق خواب که شامل سرویس خواب، تشک، بالشت و پتو بوده می­تواند از نظر قیمتی این وسایل کمی گران به نظر برسد.

سرویس خواب ام دی اف یکی از آن گزینه­هایی است که با جایگزین کردن این محصول به جای سرویس خواب چوبی گرانقیمت می­شود خرید ارزان را در دستور کار قرار داد. این سبک سرویس خواب از لحاظ مقاومت و ساختار در درجه­ی بالایی قرار دارد و رنگ سفید آن برای خرید جهیزیه پیشنهاد می­شود.

سرویس خواب ام دی اف، باکیفیت و ارزان

خرید وسایل برقی ساخت داخل

وسیله­های برقی ازجمله یخچال، تلویزیون، ماکروویو، ماشین لباسشویی و … همیشه از لحاظ قیمتی خانواده­ها را هنگام خرید دچار مشکل می­کند. با توجه به اینکه خرید از برند­های خارجی نظیر ال جی و سامسونگ مورد توجه قرار گرفته است ولی باید این موضوع را هم در نظر داشت که افزایش نرخ ارز و تعرفه­های سنگین گمرکی خرید این محصولات باکیفیت را بدون توجیه نشان می­دهد.

نابسامانی­های نرخ ارز باعث ورود تولیدکنندگان داخلی این محصولات به بازارهای داخلی شده است. برندهایی مانند اسنوا، امرسان، دیپوینت، سام و جی­پلاس جزو برندهایی بوده که با قیمتی به مراتب پایین­تر از برندهای خارجی و قابل رقابت از نظر کیفیت می­باشند.

لوستر چوبی، مناسب برای تغییر دکوراسیون

روشنایی و لوستر یکی از وسیله­هایی بوده که همیشه باعث زیباتر شدن دکوراسیون خانه می­شود. مدل­های برنزی این کالا قیمتی نسبتاً بالا داشته از همین­رو خرید مدل­های چوبی که قیمت پایینی داشته و باعث مدرن دیده شدن دکوراسیون خانه می­شود گزینه مناسبی به منظور خرید ارزان برای خانه است.

شایان ذکر است که آباژورهای چوبی و فلزی هم با توجه به بهای پایین که حدود 1 میلیون تومان است، مناسب دکوراسیون­ مدرن و مینیمال است.

لوستر ارزان قیمت

نقش تابلو در دکوراسیون خانه

تابلو را باید بخش جدایی ناپذیر دکوراسیون خانه دانست. برای زیبایی یک دکوراسیون الزاماً نباید تابلو فرش یا تصاویر گرانقیمت به دیوار شما نصب شود بلکه با کمی خلاقیت می­شود یک دکوراسیون زیبا را با تابلوهای ارزان قیمت با طرح­های روز و یا قاب عکس­های زیبا بیارایید.

مشاهده
انواع دیوارکوب‌ چوبی

کاغذ دیواری ایرانی

همانطور که در بالا گفته شد دیوار یکی از اِلمان­های زیبایی خانه است به همین منظور نقش کاغذ دیواری را نباید در دکوراسیون خانه نادیده گرفت. کاغذ دیواری­های موجود در بازار ایران به دو دسته وارداتی و داخلی تقسیم بندی می­شود. کاغذ دیواری­های ایرانی طرحی مشابه مدل­های وارداتی با جنس متفاوت دارد که قابل چشم پوشی است.

برای دیزاین دیوارها با این روش حتماً از یکدست کردن دیوارها با یک مدل کاغذ اجتناب کرده و هر دیواری را با طرح و رنگی جذاب با نازل­ترین قیمت بیارایید .

کاغذ دیواری ارزان

نکته مهم در مورد خرید ارزان وسایل خانه

شما باید این نکته را مورد توجه قرار بدهید که خرید ارزان وسایل خانه به منظور بی­کیفیت بودن این محصولات نباید باشد بلکه باید شما با حذف تمامی واسطه­ها و انتخاب بهترین طرح و رنگ مناسب دکوراسیون داخلی محل سکونتتان طراحی و چیدمان خانه را با توجه به سلیقه دلخواهتان انجام دهید.

جمع بندی

  • تزیین خانه با وسایل ارزان با توجه به گرانی­های اخیر را بیشتر از هروقت دیگری باید در دستور کار قرار دهید.
  • خرید مبل یکی از کارهایی است که با انجام آن دکوراسیون خانه­تان به شکل باورنکردنی تغییر خواهد کرد.
  • یکی از روش­هایی که باعث حذف واسطه­ها می­شود خرید اینترنتی مبل یا مراجعه حضوری به کارگاه­های تولیدی این محصول است.
  • مبل راحتی بیشتر از هر مبل دیگری مناسب جهیزیه نوعروس و زوجین است.
  • از سرویس خواب ام دی اف که طرح و رنگ جذاب­تری نسبت به سایر مدل­ها دارند به منظور خرید ارزان و مطمئن به لحاظ کیفیت استفاده کنید.
  • در خرید محصولات برقی، برند­های داخلی نظیر اسنوا، دی­پوینت و … را جایگزین برندهای گرانقیمت خارجی نمایید.
  • لوستر چوبی، کاغذ دیواری و تابلوهای ارزان قیمت به تنهایی می­توانند یک دکوراسیون زیبا را بیافرینند.
اثاث چین
ارسال دیدگاه