انواع جلومبلی پارچه ای و چوبی را بشناسید

انواع جلومبلی پارچه ای

میز جلو مبلی و عسلی یکی از میزهایی است که برای کامل کردن دکوراسیون خانه و یا محل کار بکار می­رود. این میزهای کوچک صرفاً جنبه تزئینی نداشته و برای پذیرایی از میهمان و قرار دادن وسایل دکوری بر روی آن بسیار کاربردی است.

ست میز جلومبلی و عسلی امروزه در مدلهای متنوع با ابعاد گوناگون و همچنین کارایی­های متفاوت ساخته می­شود. در ادامه مطلب سعی بر معرفی کامل انواع جلومبلی پارچه­ای و چوبی بر اساس جنس، طرح و رنگ شده است؛ با ما در ادامه همراه باشید…

تعریف میز جلومبلی وعسلی و ویژگی­­های ظاهری

میز جلومبلی و عسلی که در برخی مناطق کشور به نام گل میز شناخته می­شود به منظور جایگیری در مقابل انواع مبلمان استیل، مبل راحتی، مبل چستر و … ساخته می­شود. کارایی اصلی این مدل میزها در وهله اول برای پذیرایی و قرار دادن ظروف پذیرایی بر روی آن و بعد از این کامل کردن اِلمان­های یک دکوراسیون زیبا می­باشد.   

اگر بخواهیم در مورد ظاهر ست میز عسلی و جلو مبلی به شما بگوییم، باید گفت که میز جلو مبلی با ابعاد بزرگ­تر مناسب قراردادن مقابل کاناپه سه نفره و میز عسلی با سایز کوچک برای کنار مبل یک نفره مناسب است.

تعریف میز جلومبلی وعسلی و ویژگی­­های ظاهری

ست میزجلومبلی و عسلی

به طور کلی میز جلومبلی و عسلی در دو حالت زیر ساخته می­شود:

  1. یک عدد میز جلومبلی و سه عدد میزعسلی که در این نوع سِت، میزهای­ عسلی معمولاً با سه سایز از بزرگ به کوچک تقسیم بندی می­شوند. این مدل سِت بیشتر مناسب گروه مبلمان راحتی است و برای مبلمان دیگر کاربرد زیادی ندارد.
  2. یک عدد میز جلومبلی و دو عدد میز عسلی که ابعاد میزعسلی با هم یکسان است.
مشاهده
تزیین خانه با وسایل ارزان قیمت
ست میزجلومبلی و عسلی

میز جلومبلی پارچه­ای

میزجلومبلی پارچه­ای و یا همان پاف به میزی گفته می­شود که در مقابل مبل راحتی، مبل چستر و مبل ال به منظور قراردادن پا و استراحت کردن و در برخی موارد از آن برای پذیرایی از مهمان و یا حتی صندلی اضافی استفاده می­شود.

ساختار این میز به این صورت است که یک چارچوب، چوبی و یا فلزی با ابر و اسفنج پُرشده و توسط پارچه پوشانده می­شود.

در بعضی مدل­ها بر روی پاف یک درب تعبیه می­شود که با باز کردن آن می­توانید ظروف پذیرایی را داخل جلومبلی قرار دهید و هنگام مهمانی بدون مراجعه به آشپزخانه وسایل لازم را از درون آن بیرون بیاورید.

میز جلومبلی پارچه­ای

جنس میز جلومبلی وعسلی

میزهای جلومبلی به همراه سِت عسلی با متریال گوناگونی ساخته می­شوند. این متریال برای هر سلیقه و سبک دکوراسیونی متفاوت است که در ادامه بیشتر به آن می­پردازیم:

  • میز­جلومبلی چوبی: این مدل میز یکی از محبوب­ترین سری­ها بوده که در دو سبک منبت ­کاری شده و ساده ساخته می­شوند. مدل­های منبت کاری شده مناسب مبل کلاسیک، مبل استیل و مبل مصری است و مدل­­های ساده برای جاگیری در دکوراسیون مدرن و کنار مبل راحتی تولید می­شوند. این جلومبلی وعسلی از بیشترین قیمت در مقایسه با سایر مدل­ها برخوردار بوده که دلیل آن گران بودن چوب نسب به متریال دیگر است.
  • میزجلومبلی ام دی اف: سِت ام دی اف جلومبلی و عسلی را باید پر فروش­ترین مدل در میان سایر سبک­های این میز دانست چراکه میز ام دی اف طراحی­های متنوع بیشتری نسبت به بقیه مدل­ها دارد و از نظر قیمتی، با هر قدرت خریدی امکان تهیه آن وجود دارد.
  • میزجلومبلی فلزی: با همه­گیر شدن مبل پایه فلزی در میان مردم، میزهای پایه فلزی با استقبال بیشتری مواجه شده است. سِت میزجلومبلی عسلی پایه فلزی بیشتر در سه رنگ کروم، طلایی و مشکی به صورت آبکاری شده در فروشگاه­های اکسسوری خانه دیده می­شود. این مدل میز مناسب دکوراسیون مینیمال و دکوراسیون مدرن بوده و در دکوراسیون­های سنتی و دکوراسیون سلطنتی جایی ندارد.
  • میزجلومبلی پارچه­ای: همانطور که در بالا اشاره شد، میزجلومبلی پارچه­ای یا همان پاف با چارچوب فلزی یا چوبی ساخته می­شود و رویه آن با پارچه­ای که باید سِت مبل راحتی باشد پوشانده می­شود. این میزجلومبلی قیمتی ارزان داشته و درعین حال یکی از پرکاربرد ترین مدل­ها در میان سایرین می­باشد.
مشاهده
دکوراسیون داخلی برای خانه‌های کوچک
جنس میز جلومبلی وعسلی

قیمت میزجلومبلی وعسلی

اگر قصد خرید جلومبلی دارید باید توجه داشته باشید که قیمت میز را مواد اولیه به کار رفته در آن مشخص می­نماید. میزهای چوبی با قیمتی گران­تر از سایر مدل­ها در بازار به فروش می­­رسد و مدل­­های ام دی اف و ملامینه با کمترین قیمت و مناسب با قدرت خرید مشتری در دسترس قرار می­گیرد.

توجه داشته باشید که اگر به دنبال میزجلومبلی ارزان و با کیفیت هستید با یافتن روش خریدی مطمئن و مقرون به صرفه که می­تواند خرید مستقیم از کارخانه و یا خرید اینترنتی جلو مبلی باشد به این مهم دست پیدا کنید و با حذف تمامی واسطه­ها محصولی با کیفیت و در عین حال ارزان را خریداری و در دکوراسیون منزل و یا دکوراسیون محل کار خود داشته باشید.

قیمت میزجلومبلی وعسلی

رنگ میزجلومبلی

در خرید میزعسلی و جلومبلی باید توجه داشته باشید که در مرحله­ی اول چه رنگی درخور دکوراسیون خانه شما بوده و در مرحله­ی دوم توجه به این نکته که کیفیت رنگ به کاررفته در میز به چه شکل است.

  • برای انتخاب رنگ میز جلومبلی و عسلی باید رنگ پایه­ مبل، رنگ پارچه، رنگ پرده و تم رنگی دکوراسیون خانه را مورد توجه داشته باشید و نسبت به آن رنگ میزجلومبلی را انتخاب نمایید.
  • بعد از انتخاب رنگ، کیفیت رنگ را با دانستن این نکته که در میزهای ام دی اف وکیوم از کیفیت بالاتری نسبت به رنگ­های پوششی و در میزهای چوبی رنگ­هایی که با پلی یورتان ترک بر روی میز پاشیده می­شوند به مراتب بهتر و با کیفیت­تر از سایر مدل­ها هستند مشخص نمایید.
مشاهده
انواع دیوارکوب‌های تزیینی

میزجلومبلی را ازکجا بخریم؟

بازار مبل و فروشگاه اینترنتی همیشه دو گزینه­ی مناسب جهت خرید میز جلومبلی و عسلی هستند. اگر قصد رفتن به بازار مبل برای خرید را دارید پیشنهاد می­شود ابتدا با مراجعه به وب سایت­ها و شبکه­های مجازی از جمله پینترست و اینستاگرام، مدل­های روز را مشاهده و بعد از شناخت این مدل­ها خرید خود را انجام دهید.

میزجلومبلی را ازکجا بخریم؟

سِت میز جلومبلی وعسلی شرکتی

شاید واژه­ی شرکتی در صنایع چوبی به گوش شما رسیده ولی تفاوت آن با مدل­های کارگاهی را ندانسته باشید. به طور معمول میز جلومبلی و یا مبل شرکتی محبوبیت بالاتری نسبت به سایر مدل­های کارگاهی دارد که دلیل آن را باید در کیفیت مواد اولیه، نحوه ساخت و گارانتی معتبر دانست که این اطمینان را بعد از خرید به شما می­دهد که محصول خریداری شده علاوه بر عمر بالا در صورتی که با مشکلی مواجه شود از گارانتی و یا خدمات پس از فروش آن می­شود به آسانی و بدون کوچکترین دغدغه­ای استفاده کرد.

سِت میز جلومبلی وعسلی شرکتی

نکات خرید میز جلومبلی

در اینجا نکاتی که باید قبل از خرید میز جلومبلی خواهیم گفت:

  1. میزهای جلومبلی و میزعسلی در ابعاد متنوع ساخته می­شوند از این رو قبل از خرید این محصول ابعاد مبل خود را مدنظر گرفته و نسبت به آن میز مدنظرتان را با ارتفاع و طول وعرض مناسب مبل خریداری نمایید.
  2. بعد از خرید میزعسلی و جلومبلی حتماً از شیشه­ای برای روی صفحه میز استفاده کنید تا با قراردادن ظرف پذیرایی روی میز، صفحه دچار پریدگی رنگ نشود.
  3. در صورتی که فضای خانه شما کوچک است، میزجلومبلی کمجا گزینه­ای مناسب برای فضای خانه­تان است.
  4. میز جلومبلی گرد یکی از مدل­های جدید در بازار بوده که مناسب دکوراسین مدرن است.
  5. در بعضی جلومبلی ها کشویی تعبیه شده که با داشتن این مدل می­شود بعضی از ظروف و وسایل پذیرایی را در درون آن نگهداری نمود.
  6. اگر مبل خانه شما مبل ال است، جلومبلی پارچه­ای بهترین گزینه برای قراردان در مقابل این سبک مبلمان است.
اثاث چین
ارسال دیدگاه