بهترین تشک برای کمردرد

بهترین تشک برای کمردرد

اگر شما هم موقع بیدار شدن حس دردناک کمردرد را تجربه می‌کنید و این درد آزاردهنده در تمام طول روز همراه شماست؛ وقت آن است که تجدید نظری در تخت خواب به خصوص تشک خود داشته باشید. انتخاب بهترین تشک برای کمردرد کمی دشوار است. اما در این مقاله راهنمای خرید شما خواهیم بود. با ما همراه باشید.

کدام تشک برای کمردرد بهتر است؟

در بازار برای کمردرد تشک مخصوصی تعریف نشده است. بهترین تشک آن است که خودتان بر رویش احساس راحتی و آرامش داشته باشید. تشکی که هنگام خواب نه آنقدر سفت باشد تا غلت زدن برروی آن سخت شود و نه آنقدر نرم باشد که کمرتان در داخل آن فرو رود و دردش تشدید شود. بهتر است در هنگام خرید انواع مختلف تشک را امتحان و مورد مناسب خود را انتخاب کنید.

کدام تشک برای کمردرد بهتر است؟

بهترین تشک طبی چه ویژگی هایی دارد

برای خرید بهترین تشک باید به ویژگی های مثل ارتفاع مناسب، خوش خواب بودن، متریال با کیفیت، نرم یا سفت بودن و راحت بودن فرم بدن و حفاظت از ستون فقرات و سایز مناسب که بسیار هم مهم هستند؛ توجه کاملی داشته و بسیار دقت کنید.

بهترین تشک طبی چه ویژگی هایی دارد

در خرید تشک طبی باید به چه عواملی توجه کنیم

شما یک سوم از عمر خود را در خواب سپری می‌کنید, داشتن یک تشک خوب که سلامت جسمانی شما را بهبود می‌بخشد و از لحاظ روحی و روانی آرامش خاطر و نشاط را برای شما به ارمغان می آورد, بسیار مهم است. به همین خاطر باید در انتخاب آن‌ها بسیار دقت کنید عواملی مثل وزن شما، کیفیت تشک، ارتفاع، طول و عرض تشک از عواملی است که حتما باید به آن‌ها توجه ویژه ای داشته باشید.

مشاهده
تشک آنتی رفلاکس نوزاد

در خرید تشک طبی باید به چه عواملی توجه کنیم

نشانه‌های یک تشک خوب برای کمردرد چیست؟

در هنگام خرید ابتدا باید به فرم مناسب آن‌ها توجه کنید. تشک مناسب نباید زود گود یا پاره شوند. دوخت آن‌ها باید محکم و طرح آن نباید زیاد بر جسته باشد. مقاومت فنرها و استحکام و دوخت سفت و کیفیت بسته بندی از نشانه‌های مرغوبیت تشک است. پیشنهاد می‌شود هر 6 ماه یکبار تشک را به اندازه‌ی زاویه‌ی 180 درجه بچرخانید تا هر دوطرف تشک به یک اندازه فرسوده شوند.

نشانه‌های یک تشک خوب برای کمردرد چیست؟

ارتفاع تشک طبی مخصوص کمردرد چقدر باید باشد؟

یکی از عوامل مهم در انتخاب و خرید تشک طبی توجه به ارتفاع آن‌هاست. ارتفاع آن‌ها معمولا از 10 سانتی متر به بالا شروع می‌شود و میزان استاندارد آن‌ها ۲۲ تا ۳۰ سانتی متر است. هر چقدر ارتفاع تشک بالاتر باشد میزان متریال به کار رفته در آن نیز بهتر و با کیفیت تر است. بالاترین ارتفاع معمولا بهترین کیفیت را دارد. دوخت تشک و فریم های اطراف آن نیز بادقت بیشتری انجام شود.

ارتفاع تشک طبی مخصوص کمردرد چقدر باید باشد؟

عرض تشک مناسب چقدر است؟

در انتخاب عرض یک تشک خوب باید به نوع تشک دو نفره یا یک نفره توجه کنید. معمولا عرض تشک‌های استاندارد تک نفره 90 سانتیمتر است, اما بعضی از افراد تشک های ۱۲۰ سانتی متری را نیز انتخاب می‌کنند. سایز تشک‌های دونفره نیز از ۱۶۰ سانتی متر شروع می‌شوند. البته این سایز نیز به دلخواه شما و فضای اتاق خواب می‌تواند از ۱۴۰ تا ۱۸۰ سانتی متر نیز متغیر باشد.

طول تشک طبی استاندار چقدر است؟

طول تشک طبی استاندار معمولا ۲۰۰ سانتی متر است. این میزان برای تمام افراد نرمال که قد متوسطی دارند مناسب است. اگر قد شما بیشتر از ۱۸۰ سانتی متر است باید تشک مخصوص به خود را سفارش دهید. البته تشک برای نوجوانان و کودکان و نوزاد نیز اندازه‌های متفاوتی دارند.

طول تشک طبی استاندار چقدر است؟

نشانه‌های یک تشک طبی مرغوب چیست؟

احتمالا بارها واژه طبی را برای انواع مدل تشک ها شنیده اید. اما باید بتوانید تشک طبی اصلی را از نمونه های تقلبی تشخیص دهید. اولین ویژگی که یک تشک طبی مرغوب را نشان می دهد این است که آن‌ها باید سطحی صاف و بدون شیب داشته باشند. کمی سفت تر از سایر تشک‌ها به نظر برسند, البته تشک‌های کاملا سفت نیز مناسب نیستند ؛سفتی آن‌ها باید نسبت به میزان سفتی تشک‌های کلاسیک سنجیده شود و تشک‌های کلاسیک همان تشک‌هایی هستند که از پشم گوسفند به صورت دستی تهیه می‌شوند و در گذشته بسیار کاربرد داشتند.

مشاهده
فروش فوم مبل در تهران

نشانه‌های یک تشک طبی مرغوب چیست؟

تشک طبی نر بهتر است یا سفت؟

برخی افراد تشک نرم دوست دارند و برخی مدل‌های سفتری را ترجیح می‌دهند. به راحتی می‌توانید تشک نرم و سفت را با یک آزمایش کوچک تشخیص دهید. روی تشک بخوابید وسعی کنید دست خود را به داخل گودی کمر خود ببرید؛ اگر دست شما به راحتی به سمت داخل گودی رفت آن تشک خیلی محکم و سفت است اما اگر نتوانستید به هیچ وجه دستتان را داخل گودی کمرتان قرار دهید آن تشک نرم است. یک تشک طبی استاندارد باید به اندازه عملکرد یعنی همان مقدار انحنایی که در حالت ایستاده در ناحیه کمر وجود دارد قرار بگیرد. اگر تشک به گونه‌ای سفت باشد که این انحنا به طور کامل از بین برود یا کمر بیش از اندازه انحنا داشته باشد دچار کمردرد می شوید.

تشک کلاسیک چیست؟

به تشک‌های پر پشم گوسفندی که پیشتر در خانه‌ی مادربزرگ‌هایمان دیده می‌شد، تشک کلاسیک می‌گویند. این نوع تشک‌ها معمولا به صورت دستی آماده می‌شوند. ابتدا پشم گوسفند را از بازار می‌خرند، آن را تمیز کرده و پس از شست و شو در آفتاب پهن کرده و چندین بار آن را غاژ می‌کنند. غاژ کردن ( دانه‌های پشم و پنبه را از هم جدا کردن) قبل از مرحله حلاجی کردن است. پس از حلاجی آن‌ها را داخل پارچه‌های سقید یا متقال می‌چیینند. سپس با یک سوزن لحاف دوزی که اندازه بزرگتری نسبت به سوزن‌های معمولی دارد؛ پشم‌ها را با گره کوک می‌زنند و بر جان پارچه می‌دوزنند. در آخر نیز پارچه‌ی رویی که اکثرا گلدار است را می‌دوزند و تشک گرم و نرم را آماده می‌کنند.

مشاهده
انواع سرویس خواب مسافرتی نوزاد

تشک کلاسیک چیست؟

مزیت خرید اینترنتی تشک طبی چیست؟

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح،رنگ،نقش،سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در فروشگاه‌های کالای خواب امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر به شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی تشک طبی مخصوص کمردرد است.

مزیت خرید اینترنتی تشک طبی چیست؟

نتیجه گیری

در این مقاله راهنما برای خرید بهترین تشک برای کمردرد را ارائه دادیم. توجه به ظاهر تشک، ارتفاع، طول و عرض مناسب و استاندارد، از نکات مهمی است که حتما باید در انتخاب و خرید تشک به آن‌ها توجه داشته باشید. آزمایش سفتی و نرم بودن تشک هم می‌تواند بر کیفیت خواب شما تاثیر داشته باشد. بهترین تشک آن است که خودتان بر رویش احساس راحتی و آرامش داشته باشید. تشکی که هنگام خواب نه آنقدر سفت باشد تا غلت زدن برروی آن سخت شود و نه آنقدر نرم باشد که کمرتان در داخل آن فرو رود و دردش تشدید شود. بهتر است در هنگام خرید انواع مختلف تشک را امتحان و مورد مناسب خود را انتخاب کنید.

https://organicandhealthy.com/wp-content/uploads/2019/01/Timber-Ridge.jpg

سوالات متداول

1. بهترین تشک مخصوص کمردرد کدام است؟ بهترین تشک ان است که غلت زدن بر روی آن آسان و بدون هیچ احساس ناخوشایندی باشد.

2. تشک نرم بهتر است یا سفت؟ تشک استاندارد طبی بهترین گزینه برای کمردرد است. اگر تشک بیش از حد نرم باشد در داخل آن فرو می‌روید و اگر سفت باشد غلت زدن و چرخیدن در آن مشکل و باعث کمردرد می‌شود.

3. مزیت خرید اینترنتی چیست؟ تنوع محصولات، امکان مقایسه قیمت، مشاوره‌ی 24 ساعته و تحویل درب منزل از جمله مزیت‌های خرید اینترنتی است.

اثاث چین
ارسال دیدگاه