فروش فوم مبل در تهران

فروش فوم مبل در تهران

فوم یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده‌ی مبلمان است. فوم در دو نوع سرد و گرم تولید می‌شود و بسته به مدل مبلمان گونه‌ی مناسب آن به کار می‌رود. اگر مبل‌های شما نیاز به تعمیر و تعویض فوم دارند و قصد دارید خودتان فوم مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید؛ بهتر است با مراکز فروش فوم مبل در تهران آشنا شوید. در این مقاله ضمن معرفی انواع فوم مبلمان بازارهای فروش مبل تهران را نیز معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

فوم چیست؟

فوم‌ها به دو دسته سرد و گرم تقسیم می‌شوند. بسته به نوع مبلمان از انواع مختلف آن‌ها استفاده می‌کنند. فوم‌ها تحت فشار و با حرارت کم و زیاد ساخته ‌و در ابعاد متفاوت در بخش‌های مختلف مبلمان به کار برده می‌شوند. فوم سرد کارایی و دوام بالاتری نسبت به فوم گرم دارد.

فوم چیست؟

تفاوت فوم سرد و فوم گرم چیست؟

هردو فوم در داخل کوره ساخته می‌شوند. تفاوت‌های آن‌ها مربوط به دمای در حال ساخت و عمر مفید آن‌هاست. فوم های گرم در دمای بالا ساخته می‌شوند عمر مفید آن‌ها کمتر از فوم سرد است. فوم های سرد نیز به طور غیر مستقیم حرارت می‌بینند و ساخته می‌شوند. فوم سرد قیمت بالا و عمر بیشتری دارد.

تفاوت فوم سرد و فوم گرم چیست؟

چطور فوم سرد و گرم را تشخیص بدهیم؟

اگر هنگام خرید مبل فروشنده توضیح می‌دهد که کدام فوم سرد است یا کدام گرم .بهتر است خودتان نیز امتحان بکنید با دستتان به داخل نشیمنگاه فشار وارد کنید اگر بلافاصله بعد از برداشتن دستتان سریع به حالت قبلی برگشت فوم سرد است اما اگر برگشت به حالت اول طول بکشند آن فوم گرم است.

مشاهده
نکاتی مهم برای خرید تخت خواب نوجوان
چطور فوم سرد و گرم را تشخیص بدهیم؟

خرید فوم مبل از بازار تهران

اگر ساکن تهران هستید بهتر است به بزرگترین بازار مبل تهران، یعنی یافت آباد سری بزنید. در آنجا کنار خرید و فروش مبلمان با فروشگاه‌هایی روبه رو می‌شوید که اسکلت بندی مبلمان، فروش فوم به صورت کیلویی و سایر آکسسواری‌ها را عرضه می‌کنند.

خرید فوم مبل از بازار تهران

فروش فوم مبل در بازار مبل یافت آباد

یکی از مزیت‌های بازار مبل این است که انواع مدل‌های خاص و منحصر به فرد را از لحاظ قیمت، کیفیت و رنگ و کاربرد آن‌ها در دسته بندی متفاوتی عرضه می‌کند. دسته بندی مبلمان گزینه‌هایی مختلفی را در پیش روی شما قرار می‌دهد. اینگونه راحت تر می‌توانید مبلمانی برای منزل یا محیط کاری خود انتخاب کنید. اما امکان مقایسه قیمت و تنوع بیشتر در بازار مبل کمتر و نیازمند صرف کردن زمان بیشتری است.

فروش فوم مبل در بازار مبل یافت آباد

خرید فوم مبل از خلازیر

اگر قیمت فوم برایتان مهم است و دوست ندارید هزینه‌ی زیادی بابت آن‌ها بپردازید، بهتر است سری به بازار خلازیر بزنید. احتمالا نام بازار خلازیر را شنیده‌اید. بازاری که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را در دل خود جای داده است. خلازیر بیشتر به بساط دست‌فروشانی معروف است که بساط خود را شلخته و در میان خاک و خاکروبه‌ها می‌چینند. شهرداری با دست فروشان خلازیر به شدت برخورد می‌کند و آن‌جا را می‌کوبد اما دست فروشان پا پس نمی‌کشند و بساط شان همانطور شلخته و آشفته بساط می‌کنند تا در این اوضاع سخت اقتصادی نان آور خانه‌هایشان باشند.

خرید فوم مبل از خلازیر

آدرس بازار خلازیر

این محله در نزدیکی اتوبان‌های شهید کاظمی، بخارایی و سعیدی قرار گرفته است و از لحاظ دسترسی و پارکینگ در موقعیت مناسبی قرار دارد. از طریق مترو هم ورودی 2 عبدل آباد می‌توان به راحتی رفت وآمد کرد. این بازار در مجاورت بازار بزرگ مبلمان نعمت آباد قرار گرفته است. علاوه بر بساط دست فروشان،مغازه‌های مبلمان نیز در اطراف آن وجود دارند.

بهترین فوم برای مبل

بهترین فوم برای مبلمان فوم ۱۳ سانتی سرد است این فوم عمر مفید و کارایی بالایی دارد. اما بسته به کیفیت آن قیمت بالاتری نسبت به فوم گرم و اسفنج‌ها دارند.عمر مفید فوم سرد معمولا 4 سال است. بعد از 4 سال کم کم حالت ارتجاعی سریع خود را از دست می‌دهند و هنگام نشست و برخاست، نشیمن گاه به داخل فرو می‌رود.

مشاهده
خرید سرویس خواب چه چالشهایی دارد؟

فوم بهتر است یا اسفنج؟

فوم در دمای بالا و در کوره ترکیب و ساخته می‌شود و تنوع بسیار بالایی دارند که بسته به نوع مبلمان از انواع متفاوت آن‌ها استفاده می‌شود. اما اسفنج‌ها معمولاً با ترکیب شیمیایی و با عنصر آب ساخته و پرداخته می‌شوند. ماندگاری فوم نسبت به اسفنج بالاتر است.

اسفنج چیست

اسفنج ها همان ابرهای معمولی با رنگ کرم مانند هستند که در ساختار بیشتر مبل‌ها به کار می‌روند. اگر مبل شما خراب شده باشد احتمالاً آن‌ها را دیده اید. البته اسفنج‌ها بزرگ تر از ابرها هستند و بسته به کیفیت و وزن خود در داخل مبلمان و خودروها به کار می‌روند.

اسفنج چیست

کدام اسفنج بهتر است؟

اسفنج‌ها برای راحتی و کارایی بیشتر مبلمان مورد استفاده قرار می‌گیرند و معمولاً بسته به وزن خود کیفیت های متفاوتی دارند. اسفنج‌ها در چند دسته ۲۰ کیلویی ۲۵، ۳۰ و ۳۵ کیلویی ساخته می شوند که اسفنج ۳۵ کیلویی بهتر از بقیه است.

کدام اسفنج بهتر است؟

چرا اسفنج ۳۵ کیلویی بهتر است؟

هرچه تراکم اسفنج بیشتر باشد مبل راحتی بیشتری دارد. زیرا سنگینی اسفنج ناشی است تراکم اسفنج‌ها در واحد حجم است هرچه اسفنج سفت تر باشد کارایی و دوام بیشتری دار.د اسفنج ۳۵ کیلویی به راحتی فرو نمی رود و این کیفیت بالا عمر و کارایی مبلمان شما را بیشتر می‌کند.

کدام اسفنج بهتر است؟

اسفنج‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

اسفنج‌ها به دو دسته اصلی اسفنج یورتان و اسفنج اچ آر تقسیم می‌شوند. اسفنج یورتان بر پایه آب ساخته می شود. یعنی آب عامل اصلی انبساط و افزایش حجم اسفنج است و علاوه بر آب از چند از ترکیب چند ماده شیمیایی نیز برای ساخت این اسفنج‌ها استفاده می‌کنند. تولید این اسفنج معمولاً در طی سه روز صورت می‌گیرد سپس به سه روش برش می‌خورد. و در قسمت‌های نشیمن، بازو و تکیه گاه از ابعاد مختلف آن‌ها استفاده می‌شود.

اسفنج‌ها به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

اسفنج اچ آر (hr )

این اسفنج از ترکیب ماده پلی اورتان به دست می‌آید که در حرارت غیر مستقیم یا دمای کم ساخته می‌شود. دمای کم باعث می شود مولکول‌های بیشتری در این مدل اسفنج‌ها شکل بگیرد و حالت ارتجاعی بهتری داشته باشند. خاصیت و حالت ارتجاعی باعث می‌شود که طول عمر بیشتری نسبت به سایر اسفنج‌ها داشته باشند.

مشاهده
لمسه کاری تخت خواب
اسفنج اچ آر (hr )

در ساختار کدام مبل‌ها فوم سرد به کار می‌رود؟

در ساختار مبلمان کلاسیک، سلطنتی و استیل از فوم سرد استفاده می‌کنند. فوم سرد کیفیت و کارایی و دوام این نوع مبلمان را بالا می‌برد و باعث می‌شود این مبلمان برای استفاده روزمره مناسب نباشند. علت راحت نبودن مبلمان سلطنتی و خاصیت ارتجاعی کند آن‌ها مربوط به استفاده از فوم سرد است. اما در مقابل دوام و کارایی این مدل مبلمان بیشتر از مبلمانی است که در ساختار آن‌ها از فوم گرم یا اسفنج استفاده شده است.

در ساختار کدام مبل‌ها فوم سرد به کار می‌رود؟

در کدام مبلمان از اسفنج استفاده می‌کنند؟

چون در ساختار مبلمان راحتی نیاز به اسفنج و فوم بیشتری است معمولا در داخل آن‌ها از اسفنج‌های ۳۵ کیلویی یا اسفنج hr استفاده می‌شود. اسفنج به کار رفته در داخل مبلمان راحتی نرمی و گرمی آن‌ها بالاتر می‌برد. در مبلمان ال و چستر نیز گاهی از فوم گرم و گاهی از اسفنج استفاده می‌کنند تا کارایی و دوام بالاتر و نرمی بیشتری داشته باشند.

در کدام مبلمان از اسفنج استفاده می‌کنند؟

نتیجه گیری

در این مقاله موضوع فروش فوم مبل در تهران را مورد بررسی قرار دادیم. فوم‌ها و اسفنج‌ها متداول‌ترین موادی هستند که پس از اسکلت بندی مبلمان از آن‌ها استفاده می‌کنند. فوم به دو دسته سرد و گرم تقسیم می‌شود. فوم سرد کیفیت و کارایی بیشتری نسبت به فوم گرم دارد و معمولا عمر مفید آن‌ها حدود 4 سال است. از فوم سرد در مبلمان سلطنتی، کلاسیک و استیل استفاده می‌کنند. برای نرم و گرمی بیشتر مبلمان راحتی نیز معمولا از اسفنج استفاده می‌شود. اسفنج 35 کیلویی مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین نوع اسفنج است. همچنین تفاوت فوم سرد و گرم و اسفنج‌ها را به طور کلی توضیح دادیم.

https://www.sesyalitimiizmir.net/images/akustik-kaucuk-sunger-5.jpg

سوالات متداول

  1. در ساختار مبل راحتی از کدام نوع ماده استفاده می‌کنند؟ برای راحتی بیشتر از اسفنج در ابعاد مختلف استفاده می‌کنند.
  2. برای مبل سلطنتی کدام فوم بهتر است؟ فوم 13 سانتی سرد
  3. کدام نوع فوم بهتر است؟ فوم سرد به دلیل تشکیل در حرارت و دمای کم، کیفیت و قیمت بالاتری دارد.
اثاث چین
ارسال دیدگاه