انواع سرویس خواب مسافرتی نوزاد

انواع سرویس خواب مسافرتی نوزاد

اگر به تازگی صاحب فرزند شده‌اید و دلتان حسابی برای مسافرت دسته جمعی تنگ شده است؛ اما نگران راحتی و خواب نوزادتان هستید؛ بهتر است به فکر یک سرویس خواب مسافرتی مناسب باشید. این سرویس‌های دم دستی عصای دست شما خواهند بود. در این مقاله انواع سرویس خواب مسافرتی نوزاد را شرح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

سرویس خواب نوزاد چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

سرویس خواب نوزاد باید مناسب وزن و قد آن باشد. باید به طول،اندازه و ارتفاع از سطح زمین دقت کرد.همچنین حفاظ و مقاومت و جنس خوبی داشته باشد.معمولا سرویس خواب کودک و نوزاد یکسان است و کمی در ابعاد تفاوت دارند. با کمی آینده نگری سرویس خواب نوزادی می‌تواند حداقل تا 5 سالگی کودک مفید باشد بعد از ان نیاز به تغییر سرویس و تخت خواب فرزندتان خواهید داشت.

سرویس خواب نوزاد چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

سرویس دم دستی نوزاد

سرویس مسافرتی یا دم دستی شامل یک تشک، لحاف و بالشی کوچک است. این سرویس‌ها برای نوزادان تا 12 ماهگی طراحی و تولید شده‌اند. بسته به سلیقه و علاقه‌ی خودتان می‌توانید طرح و رنگ پارچه‌ی آن را انتخاب کنید. سرویس خواب‌هایی که برای مسافرت و گشت و گذار دوخته می‌شوند؛ برای راحتی بیشتر معمولا وزن کمتری نسبت سایر سرویس خواب‌ها دارند.

سرویس دم دستی نوزاد

مدل‌های جدید سرویس خواب نوزاد

انواع مختلفی از مدل‌های سرویس خواب نوزاد در بازار وجود دارند که بسته به علاقه، چندماهگی نوزاد و متریال به کار رفته در آن‌ها قیمت‌های متنوعی دارند. سرویس خواب‌های ساده با پشم طبیعی گوسفندی، سرویس نوزاد با پشم شیشه و الیاف، سرویس‌های خواب با پارچه‌‎های کتانی ایرانی و خارجی، ست مسافرتی، ست گهواره‌ای، سرویس برای تخت خواب کودک و تشک گارددار از انواع مدل‌های سرویس خواب نوزاد به شمار می‌روند.

مشاهده
آموزش نصب تخت تاشو

مدل‌های جدید سرویس خواب نوزاد

تشک گارد دار نوزاد

تشک‌های گارد دار به راحتی می‌توانند برای یک مسافرت طولانی مناسب باشند. این تشک‌ها با طراحی منحصر به فردشان علاوه بر زیبایی و کیفیت، می‌توانند از نوزاد شما هم محافظت کنند. دیواره‌های کناری تشک، محافظت از نوزاد را بر عهده دارند و پشم یا الیاف چند لایه نیز می‌توانند مراقب گردن و ستون فقرات نوزاد باشند.

تشک گارد دار نوزاد

برای انتخاب سرویس خواب مناسب نوزادان باید به چه عواملی توجه کنیم؟

یکی از عواملی که برای خرید سرویس خواب مناسب بسیار مهم است، جنس ان است. بهترین جنس سرویس خواب پشم گوسفند است. پشم باعث گرمی و لطافت است و به بافت و استخوان بندی کودکان اسیبی نمی‌زند. پشم مصنوعی در مواجه با پشم طبیعی کیفیت مرغوبی ندارد. بهتر است ست لحاف و تشک و بالش کودک به صورت جداگانه و با روش‌های سنتی تهیه و دوخته شوند. این سرویس خواب‌ها نسبت به ست‌های بازاری کیفیت و ارزشی بالاتر دارند.

برای انتخاب سرویس خواب مناسب نوزادان باید به چه عواملی توجه کنیم؟

چطور سرویس خواب نوزاد بدوزیم؟

اگر علاقه مند به دوخت سرویس خواب هستید بهتر است ابتدا بر روی یک پارچه کهنه امتحان کنید در صورتی که ایرادی نداشتید با پارچه اصلی و پشم گوسفندی یا پشم شیشه کار خود را ادامه دهید. برای دوخت ابتدا الگوی مورد نظرتان بر روی پارچه پیاده و ابعاد و فاصله دوخت را برش بزنید. سپس درون تشک را با مقدار مناسبی از پشم پر کنید و سپس پشم را به آستر متصل سازید و سپس دوخت رویی را انجام دهید.

چطور سرویس خواب نوزاد بدوزیم؟

دوخت سرویس کودک برای مبتدی‌ها

اگر در زمینه دوخت هیچ مهارتی ندارید اما به این کار علاقه مند هستید؛ می‌خواهید انواع تشک مثل گارد دار و ساده را بدوزید؛ بهتر است به سراغ کلاس‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای یا کلیپ‌های اینترنتی رایگان بروید. با کمی تمرین و تکرار می‌توانید در این کار مهارت لازم را بدست آورید و حتی کسب درآمد کنید.

مشاهده
خرید سرویس خواب چه چالشهایی دارد؟

دوخت سرویس کودک برای مبتدی‌ها

خرید سرویس خواب نوزادی

برای خرید سرویس خواب نوزادی که مناسب دلبندتان باشد بهتر است علاوه بر رنگ آن، کیفیت پارچه و متریال به کار رفته و میزان استحکام آن را در نظر بگیرید. هرچه کیفیت بالاتر باشد خیال شما راحت تر است. زیرا مشکلی بابت ایمنی و حساسیت‌های ناشی از رنگ و پارچه را نخواهید داشت.

خرید سرویس خواب نوزادی

هرآنچه که باید در مورد اتاق نوزاد بدانید

اتاق نوزاد یکی از مهمترین قسمت‌های خانه است که باید در طراحی و دیزاین آن دقت بیشتری داشته باشید. کودکان به دلیل روحیه حساس و خاصی که دارند باید در محیطی ارام رشد کنند. دکور اتاق آن‌‌ها بیش از چیزی که فکر می‌کنید در رشد و روحیه دلبندتان تاثیرگذار است.

هرآنچه که باید در مورد اتاق نوزاد بدانید

چرا چیدمان اتاق نوزاد مهم است؟

اتاق نوزاد مکانی است که بیشترین وقت دلبندتان در ان مکان سپری می‌شود. این مکان باید با المان‌های رشد فکری و عقلی مثبت چیده شود. دکور اتاق آن‌ها در روحیه و شخصیت اینده آن‌ها بسیار تاثیر گذار است.برای اینکه فرزند شاد و سالم و موفقی داشته باشید باید محل مناسبی برای آن‌ها طراحی کنید.

چرا چیدمان اتاق نوزاد مهم است؟

چه عواملی در دکوراسیون اتاق نوزاد تاثیر گذار است؟

عوامل بسیار زیادی در طراحی و اجرای منظم و دقیق دکوراسیون اتاق نوزادان موثر هستند. توجه به روحیه،سن و سال،جنسیت،احساس و عواطف کودک باعث می‌شود که طراحی دکوراسیون به درستی صورت گیرد. اما توجه به عوامل محیطی از جمله نور پردازی،آکسسواری‌ها،کمد و تخت خواب و رنگ یا کاغذ دیواری نیز باعث دقیق اجرا شدن دیزاین می‌شود.

چه عواملی در دکوراسیون اتاق نوزاد تاثیر گذار است؟

تخت خواب نوزاد چگونه باید باشد؟

به جز سرویس خواب انتخاب تخت خواب نیز اهمیت بالایی دارد مثلا تخت خواب چوبی علی رغم قیمت و هزینه بالا کیفیت و کارایی بالاتری دارد. سرویس ام دی اف مدل‌های متنوع و رنگ‌های خاصی را برای شما و کودک دلبندتان به ارمغان می‌اورد. سرویس خواب کودک باید مناسب سن و سال کودکتان باشد. کودک زمان بسیار زیادی رابه تنهایی در اتاق خود سپری می‌کند، پس باید به طول،اندازه و ارتفاع از سطح زمین دقت کرد. همچنین حفاظ و مقاومت و جنس خوبی داشته باشد.

تخت خواب نوزاد چگونه باید باشد؟

دکوراسیون اتاق کودک چگونه باید باشد؟

یکی از بهترین دکوراسیون‌هایی که برای کودک مناسب است؛ سبک مدرن است. دکوراسیون مدرن یعنی استفاده از رنگ‌های روشن و شاد در اتاق کودکتان. که این سبک اتاق را بسیار زیبا و خاص جلوه می‌دهد. در سبک مدرن آکسسواری‌ها در حد اعتدال انتخاب می‌شوند و با ترکیب رنگ خنثی باعث آرامش و یک فضای مناسب برای دلبندتان می‌شوند.

مشاهده
خرید تخت خواب دو طبقه ، راه حل اتاقهای کوچک

دکوراسیون اتاق کودک چگونه باید باشد؟

رنگ مناسب اتاق کودک

مهمترین عاملی که باید به آن توجه کنیم انتخاب رنگ مناسب برای اتاق کودک است. کودکان روحیه لطیفی دارند انتخاب رنگ‌ها نیز بسیار مهم است. بهتر است که از رنگ‌های شاد و ملایم مثل آبی کمرنگ، صورتی، سبز کمرنگ، لیمویی و کلا در طیف آرامش دهنده انتخاب کنیم.

رنگ مناسب اتاق کودک

سرویس خواب نوزادی را از کجا بخریم؟

گالری‌ها و فروشگاه‌های زیادی به طور تخصصی در حوزه کودک و نوجوانان فعالیت می‌کنند. اما انتخاب یک سرویس خواب شیک و خاص که مناسب نوزادان باشد کمی سخت است. برای همین شما می‌توانید به راحتی ازطریق خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر مدل محبوب خود را سفارش دهید.

سرویس خواب نوزادی را از کجا بخریم؟

نتیجه گیری

در این مقاله انواع سرویس خواب مسافرتی نوزاد را مورد بررسی قرار دادیم. این سرویس خواب‌ها به مدل‌هایی همچون سرویس خواب‌های ساده با پشم طبیعی گوسفندی، سرویس نوزاد با پشم شیشه و الیاف، سرویس‌های خواب با پارچه‌‎های کتانی ایرانی و خارجی، ست مسافرتی، ست گهواره‌ای، سرویس برای تخت خواب کودک و تشک گارددار تقسیم بندی می‌شوند. برای اینکه یک مسافرت دسته جمعی خوب با نوزاد دلبندتان داشته باشید، بهتر است از ست‌های دم دستی دوخته شده با پشم طبیعی و تشک گارددار استفاده کنید.

https://cdn.decoist.com/wp-content/uploads/2016/01/Gray-and-white-nursery-with-a-hint-of-pink.jpg

سوالات متداول

1.تشک گارددار چیست؟ این تشک‌ها با حفاظ اطرافشان می‌توانند از سر و گردن و ستون فقرات نوزادان حفاظت کنند.

2.چه سرویس خوابی برای نوزاد بهتر است؟ بهترین جنس سرویس خواب پشم گوسفند است. پشم باعث گرمی و لطافت است و به بافت و استخوان بندی کودکان اسیبی نمی‌زند.

3. انواع سرویس خواب نوزاد : سرویس خواب‌های ساده با پشم طبیعی گوسفندی، سرویس نوزاد با پشم شیشه و الیاف، ست گهواره‌ای و ست دم دستی و مسافرتی از انواع سرویس خواب برای نوزاد هستند.

اثاث چین
ارسال دیدگاه