بازار مبل کرج

بازار مبل کرج

بازار مبل یکی از راه‌های سریع و مطمئن برای خرید مبلمان، سرویس‌ خواب، میز کنسول، میز ناهار خوری و سایر اقلام و اکسسوری چوبی برای خرید جهیزیه و اثاثیه منزل است. اگر ساکن استان البرز و شهر کرج هستید برای خرید وسایل چوبی خانه نیازی به حضور در بازار مبل تهران نیست، بلکه می‌توانید با حضور در بازارهای مبل شهرتان خرید خود را انجام دهید. در همین راستا در مطلب امروز به معرفی این بازار و نکات مثبت و منفی آن می‌پردازیم. با ما در ادامه همراه باشید….

آدرس بازار مبل کرج + لوکیشن + شماره تماس

استان البرز با نزدیک به سه میلیون نفر جمعیتی که در درون خود جای داده است محدود به یک بازار مبل نیست بلکه با چند بازار مبل معروف اقدام به تأمین ملزومات منزل و اداره می‌پردازد. نام و آدرس این بازارهای مبلمان و دکوراسیون داخلی به شرح ذیل است:

  1. آدرس بازار مبل امام علی (ع): کرج، مشکین دشت ، بلوار دشت بهشت ، خیابان رضوان، بازار مبل امام علی (ع) ________ شماره تماس بازار مبل امام علی (ع): 02636209000
مشاهده
بازارهای مبل در شهر مشهد+ آدرس

لوکیشن بازار مبل امام علی (ع) کرج:

آدرس بازار مبل امام علی
  • 2-      آدرس بازار مبل رستاخیز: کرج، رجایی شهر (گوهردشت)، بلوار رستاخیز، بازار مبل رستاخیز

لوکیشن بازار مبل رستاخیز کرج:

لوکیشن بازار مبل رستاخیز
  • آدرس بازار مبل آبنوس: کرج، بلوار پیام (جاده قزلحصار)، بازار مبل آبنوس _________ شماره تماس بازار مبل آبنوس کرج: 02633307621

لوکیشن بازار مبل آبنوس کرج:

لوکیشن بازار مبل آبنوس
  • آدرس بازار مبل کوروش: کرج، بلوار چمران، رو به روی سه راه دانشکده، بازار مبل کوروش _________ شماره تماس بازار مبل کوروش کرج: 02632409175

لوکیشن بازار مبل کوروش کرج:

لوکیشن بازار مبل کوروش
  • آدرس بازار مبل مارلیک: کرج، جاده ملارد، بلوار هفت تیر، بین ارغوان و شفق، بازار مبل مارلیک

لوکیشن بازار مبل مارلیک کرج:

لوکیشن بازار مبل مارلیک

این 5 بازار از معروف‌ترین بازارهای مبل استان البرز و شهر کرج هستند که اقدام به ارائه‌ی خدمات فروشگاهی از جمله فروش مبلمان استیل و مبلمان راحتی و همچنین فروش سرویس‌خواب دونفره، سرویس‌خواب یک‌نفره و تخت‌خواب نوزاد و نوجوان می‌نمایند.

کدام بازار مبل کرج محصولات ارزان‌تری نسبت به سایرین دارند؟

در شهر کرج همانند تهران، گالری و شوروم‌های جذابی برای فروش مبل و سایر محصولات بازگشایی شده ولی متأسفانه بیشتر این گالری‌ها توان خرید مردم را درنظر نگرفته و اقدام به فروش محصولات خود یا دیگران با قیمت‌های نجومی و گزاف می‌کنند.

 یکی از بازارهای مبلمان کرج که نسبت به سایر بازارها خوشنام‌تر بوده بازار مبل امام علی (ع) است. در این بازار معمولاً فروشنده‌ها قیمت‌های محصولات خود را با سودی منطقی به فروش می‌رسانند و همین امر باعث استقبال مردم کرج و سایر نقاط استان البرز به این بازار شده است.

قیمت مبل در بازار کرج

محصولات به فروش رسیده در بازار کرج در کجا تولید می‌شوند؟

اکثر محصولات عرضه شده در بازار مبل استان البرز در اطراف استان و حومه شهر تهران تولید می‌شوند. معمولاً مبلمان راحتی در بازارهای مبل کرج ساخت شهرهایی نظیر شهریار و چهاردانگه تهران بوده و گروه مبلمان استیل این بازارها از اطراف تهران نظیر جاجرود و یا منطقه‌ی صنعتی کمرد به این بازارها آورده و به فروش می‌رسند.

مشاهده
بازار مبل بندرعباس
محصولات بازار کرج

کیفیت محصولات بازار کرج

کیفیت محصولات این بازار به طور میانگین رضایت نسبی خریداران را جلب می‌کند امّا دیده شده که بعضی از فروشنده‌ها سفارش کارهای بی‌کیفیت را به تولیدکنندگان داده و برای سود بیشتر اقدام به فروش این محصولات می‌کنند. یکی از مشکلاتی که بیشتر خریداران صنایع چوبی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند نداشتن اطلاعات کافی در خصوص مبل و یا سرویس‌خواب باکیفیت است که این دلیل خوبی برای سودجوییِ عده‌ی کمی از فروشندگان شده است.

کیفیت محصولات بازار کرج

مبل باکیفیت چه ویژگی دارد؟

اگر قصد خرید مبل راحتی یا مبل استیل برای دکوراسیون پذیرایی و نشیمن خانه خود را دارید، اولین مسئله‌ای که باید با آن آشنا باشید جنس کلاف مبل است. کلاف مبل راحتی با کیفیت از چوب روس و کلاف مبل استیل درجه یک از چوب راش گرجستان ساخته می‌شود، این ساختار تضمین کننده طول عمر بالای مبل به دور از هرگونه شکستگی است.

در مرحله‌ی بعد شما می‌بایست اطلاعات کافی را در مورد نشیمن مبل‌تان داشته باشید. مبل راحتی باکیفیت از اسفنج یورولوکس ویژه و مبلمان استیل از فوم سرد شرکتی ساخته می‌شوند.

مبل باکیفیت چه ویژگی دارد

خرید اینترنتی مبل یا خرید از بازار مبل کرج

یکی از روش‌های خریدی که در دو سال گذشته با شایع شدن ویروس کرونا مورد استقبال و توجه زیادی قرار گرفته خرید آنلاین مبل و سایر محصولات چوبی است. شما در این روش خرید، مدل مدنظر را مستقیم از کارخانه و بدون واسطه خریداری می‌کنید و درب منزلتان تحویل می‌گیرید. در این روش خرید علاوه بر مزایای گفته شده، نسبت به بازار مبل با تعداد مدل‌های بیشتری آشنا می‌شوید و خرید خود را با چند کلیک نهایی می‌کنید.

مشاهده
بازار مبل یاسوج
خرید اینترنتی مبل یا خرید از بازار کرج

نتیجه گیری

این بازار تنها مختص به یک بازار نبوده بلکه با بیش از 5 بازار مبل بعد از تهران و ملایر در رتبه سوم از نظر تعداد بازار قرار می‌گیرد. بازار‌های معروف این شهر عبارت‌اند از: بازار مبل امام علی (ع)، بازار مبل رستاخیز، بازار مبل آبنوس، بازار مبل کوروش و بازار مبل مارلیک.

در این بازارها انواع و اقسام مبلمان راحتی، استیل، تخت‌ خواب نوزاد، بزرگسال، میز کنسول و … با تنوع بالا به فروش می‌رسند. عمده محصول این بازار در کارگاه‌های تولیدی شهریار، چهاردانگه و جاجرود تهران ساخته می‌شوند که از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارند.

پرسش و پاسخ

  • آدرس بازار مبل امام علی (ع) کرج کجاست؟

کرج، مشکین دشت ، بلوار دشت بهشت ، خیابان رضوان، بازار مبل امام علی (ع)

  • آدرس بازار مبل رستاخیز کرج کجاست؟

کرج، رجایی شهر (گوهردشت)، بلوار رستاخیز، بازار مبل رستاخیز

  • آدرس بازار مبل آبنوس کرج کجاست؟

کرج، بلوار پیام (جاده قزلحصار)، بازار مبل آبنوس

اثاث چین
ارسال دیدگاه