بازار مبل بندرعباس

بازار مبل بندرعباس

یکی از کلانشهرهای بزرگ در جنوب کشور، بندرعباس مرکز استان هرمزگان است. این شهر در آخرین سرشماری که در سال 1395 انجام گرفت بیش از 500 هزار نفر از جمعیت کشور را به خود اختصاص داده است، امّا به دلیل موقعیت مهم این بندر اقتصادی و تجاری روزانه افراد زیادی در حال ورود و خروج به شهر هستند. اگر شما ساکن بندرعباس هستید و یا قصد احداث هتل و رستوران در این شهر جذاب برای سرمایه گذاری را دارید، یکی از نیازهای شما خرید وسایل چوبی از جمله مبل و سرویس‌ خواب است. در این مطلب قصد داریم بازار مبل بندرعباس را برای شما معرفی کنیم. با ما در ادامه همراه شوید…

آدرس بازار مبل بندرعباس

اگر به تازگی ساکن این شهر زیبا شده‌اید و اطلاعات کافی در مورد آدرس بازار مبل بندرعباس ندارید، توجه داشته باشید که بازار مبل در بندرعباس قدرتمندتر از شهرهای دیگر هرمزگان مانند کیش و قشم دایر است. در بندرعباس ما 3 بازارمبل فعال داریم که آدرس آنها به شرح زیر است:

  1. بازار مبل ملل بندرعباس: ابتدای بلوار امام، حدفاصل پمپ بنزین بلال و پارک جنگلی، بر بلوار اصلی ، بازار مبل ملل. تلفن: 07633663063
  2. بازار مبل ایران بندرعباس: سه راه جهانبار، نرسیده به ایستگاه لنگه، بازار مبل ایران بندرعباس
  3. بازار مبل کوروش بندرعباس: خورشیلات، جنب فروشگاه گامبرون. تلفن: 07633331471
مشاهده
بازار مبل قشم
آدرس بازار مبل بندرعباس

آیا کیفیت محصولات بازار مبل بندرعباس خوب است؟

با توجه به اینکه عمده صنایع بندرعباس معطوف به فولاد، کشتیرانی و سیمان بوده و در صنایع پایین دستی ورود چندانی نداشته است، باعث شده که بندرعباس از استان‌های مجاور مانند فارس و شهرهای دوردست از جمله تهران مبلمان خود را برای عرضه تأمین کنند. کیفیت مبلمان طبق سفارش فروشنده به تولیدکننده مشخص می‌شود. ممکن است فروشنده‌ای سود بیشتر را فدای کیفیت کرده و مبلمان با کیفیتی را با حداقل سود عرضه کند و بالعکس! به طور کلی کیفیت ساخت مبل‌های عرضه شده در این بندر در سطح قابل قبولی قرار دارند.

کیفیت محصولات بازار مبل بندرعباس

محصولات بازار مبل بندرعباس جدید است؟

به دلیل هزینه‌ی بالای حمل و ارسال محصولات چوبی به شهرهای دورافتاده نسبت به پایتخت، یک فروشنده تعداد زیادی مبل راحتی و مبل استیل را سفارش داده و تا اتمام موجودی سفارش محصولات جدید را به تولید کننده نمی‌دهد که همین مسئله باعث شده مدل مبل و سرویس‌خواب چوبی عرضه شده در بندرعباس قدیمی باشد.

محصولات بازار مبل بندرعباس

در بازار مبل بندرعباس چه محصولاتی به فروش می‌رسد؟

در بازار مبل بندرعباس تنوع محصولات کمی پایین بوده ولی از این حیث که شما بخواهید محصولی مانند میز کنسول، میز آرایش و … را خریداری کنید، محصول مدنظرتان را یافت می‌کنید ولی از نظر تنوع مدل شاید به مشکل بَر بخورید.

در بازار مبل بندرعباس چه محصولاتی به فروش می‌رسد؟

قیمت مبل در بندرعباس چقدر است؟

هزینه‌های حمل سرسام آور تنها بر روی جدید بودن محصولات تأثیر نداشته بلکه باعث افزایش چشم‌گیر قیمت‌ها می‌شود. در شهرهای جنوبی از جمله بندرعباس و چابهار به هیچ عنوان شما نمی‌توانید مبل ارزان از فروشگاه‌ها خریداری کنید چراکه هزینه‌های حمل و وجود واسطه باعث تورم بالای محصولات شده است.

مشاهده
آشنایی با بازارهای مبل بجنورد
قیمت مبل در بندرعباس

اگر ساکن بندرعباس هستید چطور مبل ارزان بخرید؟

اگر ساکن این بندر باقدمت هستید روش‌های محدودی برای خرید مبل به صورت حضوری دارید. یکی از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توانید مبل شیک و جدید را با قیمت مناسب خریداری کنید، خرید اینترنتی مبل است. در این روش خرید شما از مزیت‌های زیادی بهره می‌برید که در ادامه به آن می‌پردازیم.

اگر ساکن بندرعباس هستید چطور مبل ارزان بخرید؟

مزایای خرید اینترنتی مبل

در روش خرید مبل آنلاین شما از مزایای زیر بهره می‌برید:

  • در روش خرید اینترنتی، شما با تمامی مدل‌های جدید در بستر اینترنت و بدون نیاز به مراجعه حضوری آشنا شده و می‌توانید مدل مدنظرتان را مطابق با طراحی دکوراسیون داخلی خانه‌تان انتخاب کنید.
  • ·         در شهرهای دور نسبت به پایتخت، بازارهای پارچه مبلی وجود نداشته و فروشنده نسبت به موجودی خود قدرت انتخاب پارچه مشتری را محدود می‌کند، امّا در روش اینترنتی شما هر پارچه‌ای را که مدنظر دارید می‌توانید انتخاب و طبق سلیقه‌تان به فروشنده سفارش دهید.
  • حضور واسطه‌هایی با عنوان فروشنده و نمایشگاه‌دار باعث پایین آمدن قدرت خرید شما عزیزان می‌شود در خرید مبل به صورت اینترنتی شما ‌بدون پرداخت مبلغ اضافه‌ای به واسطه‌ها، خرید خود را مستقیم از کارخانه انجام می‌‌دهید.
  • در روش خرید اینترنتی، شما محدود به خرید یک محصول نمی‌شوید. برای مثال در فروشگاه اثاث ‌چین شما با چند کلیک ساده می‌توانید تمامی محصولات چوبی ازجمله میزکنسول، جاکفشی، میز ناهار خوری، سرویس‌خواب و … را خریداری کنید.
مزایای خرید اینترنتی مبل از بازار مبل بندرعباس

هزینه‌ی باربری مبل و اقلام چوبی تا بندرعباس چقدر است؟

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم هزینه باربری تا بندرعباس و شهرهای جنوبی بالا است. اگر شما به تنهایی بخواهید مبل یا محصول دیگری را به باربری تحویل بدهید، شاید هزینه‌ی اعلامی کمی بالاتر از فروشگاه‌های اینترنتی به شما باشد. دلیل این کار، همکاری زیاد فروشگاه‌های اینترنتی با باربری است. در این روش باربری به فروشگاه اینترنتی تخفیف‌های ویژه‌ای داده که عملاً این تخفیف به سود مشتری است.

مشاهده
معرفی بازار‌ مبل اصفهان+ آدرس+ لوکیش+ شماره تماس
هزینه‌ی باربری مبل و اقلام چوبی تا بندرعباس چقدر است؟

نتیجه گیری

بندرعباس یکی از کلانشهرهای ایران بوده و با داشتن سه عدد بازار مبل که شامل بازار مبل ملل، بازار مبل ایران و بازار مبل کوروش هستند در استان هرمزگان بی‌رقیب است. محصولات عرضه شده در این بازار از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارند ولی از لحاظ تنوع مدل، کمی خریدار را دچار مشکل می‌کند. قیمت مبل در بازار مبل بندرعباس نسبت به بازار مبل تهران بسیار بالاتر بوده که دلیل آن هزینه‌های حمل محصول از تهران به بندرعباس است. برای پایین آورن هزینه‌ها و خرید مبل جدید می‌توانید از خرید اینترنتی بهره ببرید.

پرسش و پاسخ

  • آدرس بازار مبل ملل بندرعباس کجاست؟

آدرس بازار مبل ملل بندرعباس: ابتدای بلوار امام، حدفاصل پمپ بنزین بلال و پارک جنگلی، بر بلوار اصلی

  • آدرس بازار مبل کوروش بندرعباس کجاست؟

خورشیلات، جنب فروشگاه گامبرون

  • کیفیت و تنوع محصولات بازار مبل بندرعباس به چه شکل است؟

کیفیت محصولات بازار مبل بندرعباس در سطح قابل قبولی قرار دارد ولی از نظر تنوع، مبل‌های جدید و متنوعی در آن یافت نمی‌شود؟

  • قیمت مبل در بندرعباس پایین است؟

به دلیل هزینه‌های حمل نسبتاً بالای تهران_بندرعباس قیمت مبل در این شهر بالاتر از حد انتظار است.

اثاث چین
ارسال دیدگاه