بازار مبل یاسوج

بازار مبل یاسوج

امروزه خرید و استفاده از مبلمان در تمام منازل به یک امر واجب تبدیل شده است که با توجه به ساختار و متراژ منازل و سلیقه های متفاوت، تنوع محصولات نیز بسیار بالا رفته است. یکی از دغدغه های افراد در این زمینه، یافتن محل های مناسب جهت خرید مبلمان است که از نظر تنوع و قیمت دارای محصولات فراوانی باشد. بنابراین ترجیح افراد، بر خرید از مراکز خرید مبلمان و بازارهاست که اغلب دارای همه ی انواع مبل ال، مبل چستر، مبل کلاسیک و مبل سلطنتی باشد. با وجود همچنین مراکزی افراد می‌توانند به راحتی خرید خود را انجام دهند.

مراکز خرید مبلمان در یاسوج

اگر شما هم از اهالی کهکیلویه و بویر احمد و یاسوج هستید، احتمالا مشتاقید که  با بازارها و مراکز خرید مبلمان در این شهر بیشتر آشنا شوید. در این مقاله قصد داریم این مراکز را به شما معرفی کنیم.

شهر یاسوج به دلیل موقعیت جغرافیایی خود، از وجود بازارهای بزرگ مبل محروم است. اما فروشگاه های محلی ای در سراسر این شهر وجود دارند که می‌توانید از وجود آنها بهره ببرید.

مراکز خرید مبلمان در یاسوج

از جمله ی آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مبلمان و سرویس خواب ارم

در این فروشگاه می‌توانید به انواع مبل راحتی، مبل کلاسیک، مبل سلطنتی، سرویس خواب، میز ناهار خوری و انواع میز جلومبلی و عسلی دسترسی داشته باشید و به راحتی بتوانید یک انتخاب خوب را برای خود رقم بزنید. این فروشگاه در بلوار ارم، روبروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قرار گرفته است.

مشاهده
بازار مبل اراک

شماره تماس: 074-33353255

مبلمان و سرویس خواب ارم

مبل مامکو

این فروشگاه که در خیابان جمهوری، خیابان مصلا قرار دارد، یکی از مراکز فروش مبلمان در این شهر است. البته اگر به این خیابان سر زده باشید حتما فروشگاه های دیگری در آنجا دیده اید که می‌توانند به انتخاب انواع مبل سلطنتی، راحتی و کلاسیک و یا همچنین انواع سرویس خواب به شما کمک کنند.

شماره تماس: 09177430045

مبل مامکو

مبلمان لوتوس

این فروشگاه در تل زالی و خیابان معلم واقع شده است و دارای تنوع خوبی در زمینه ی فروش مبلمان می‌باشد. این فروشگاه مبلمان در زمینه ی دکوراسیون نیز فعالیت می‌کند که می توانید از این مزیت نیز بهره مند شوید.

شماره تماس: 09173438563

مبلمان لوتوس

مبلمان گانا

فروشگاه مبلمان گانا در میدان انقلاب یاسوج قرار گرفته است که به فروش انواع مبلمان و انجام دکوراسیون منزل می‌پردازد.

شماره تماس: 07433348888

مبلمان گانا

مبل امیر

در این فروشگاه نیز می‌توانید به راحتی به انواع مبلمان و میز ناهارخوری دسترسی داشته باشید. این فروشگاه مبلمان در دولت آباد، میدان انقلاب، بلوار سپهبد قرنی واقع شده است. ساعت کاری این فروشگاه همه روزه از ساعت 8 الی 9 می‌باشد.

شماره تماس: 09171431149

مبل امیر

فروشگاه یاسوج کالا

فروشگاه یاسوج کالا در محمود آباد، خیابان امت قرار دارد و در اینجا نیز می‌توانید به طیف وسیعی از مبلمان دست یابید

شماره تماس: 09385917177

فروشگاه یاسوج کالا

کدام نوع مبلمان برای خانه ی مناسب است ؟

خانه های امروزی اغلب دارای پذیرایی های کوچکتری نسبت به سابق هستند. بنابراین ساکنین این منازل سعی می‌کنند با توجه به فضای موجود از مبلمانی استفاده کنند که سبب درهم ریختگی و شلوغ شدن خانه نشود. معمولا در محیط هایی با پذیرایی کوچک از مبل راحتی به همراه میز جلو مبلی و عسلی جمع وجور استفاده می‌شود. اما در منازل بزرگتر از 100 متر مبل کلاسیک و مبل سلطنتی قطعا جلوه ی بهتری خواهد داشت. دقت داشته باشید که هر چه میزان منبت کاری این دسته از مبل ها بیشتر باشد، پذیرایی شما شلوغتر خواهد شد. همچنین در منازلی با پذیرایی بزرگتر، می توان از محصولاتی مانند میز کنسول، کتابخانه، انواع استند و بوفه و ویترین استفاده کرد.

مشاهده
بازار مبل ایلام را بشناسید+ آدرس+ شماره تماس
انواع مبلمان در شهر یاسوج

قیمت مبلمان در یاسوج

مبلمان و سرویس های خواب بسته به نوع، کیفیت ساخت و همچنین متریال استفاده شده در آن، از قیمت های متفاوتی برخوردارهستند. مبل کلاسیک نسبت به مبل های راحتی و چستر معمولا قیمت بالاتری دارد. ولی در عوض مبل راحتی، مبل چستر و ال دارای تنوع بیشتری در زمینه رنگ و مدل هستند.

قیمت مبلمان در یاسوج

نحوه خرید اینترنتی مبلمان

امروزه با توجه به شیوع کرونا، اکثر افراد به خرید غیر حضوری و آنلاین روی آورده اند. خرید های اینترنتی به بازار مبلمان نیز سرایت کرده است. به طوریکه اکثر شرکتها، فروشگاه ها و یا خرده فروشان سعی داشته اند در این قسمت عرض اندام نمایند. بنابراین با کمی جستجو و بدست آوردن آدرس اینترنتی فروشگاه ها، می‌توانید از آنها به صورت مجازی خرید نمایید.

نحوه خرید اینترنتی مبلمان

نتیجه گیری

خرید مبلمان با توجه به محل قرارگیری آنها و میزان بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید، مستلزم دقت و حوصله ی بسیاری است. محصولات تولید شده در همه ی شهرها، دارای کیفیت و مقاومت مشابه ای نسبت به بازارهای موجود در تهران می‌باشند. شما می‌توانید با سر زدن به فروشگاه های موجود در سراسر یاسوج از وضعیت جدیدترین مبلمان و سرویس های خواب، با خبر شوید.

خرید مبلمان در یاسوج

سوالات متداول

  • آیا بین محصولات موجود در یاسوج و بازار های مبل در تهران تفاوت قیمت وجود دارد؟

خیر. تولیدی های موجود در شهر یاسوج با تولید محصولات مشابه بازارهای  تهران، قیمت ها را حتی برای شما تا حد زیادی کاهش خواهند داد. 

  • آیا امکان خرید اینترنتی مبلمان در یاسوج وجود دارد؟
مشاهده
بازار مبل شهرکرد

بله . در صورتیکه فروشگاه ها این امکان را فراهم  کرده باشند، شما می‌توانید به راحتی این محصولات را خرید نمایید.

  • چطور می توانم از برند های معروف مبلمان و سرویس خواب خرید نمایم ؟

اکثر برند ها در شهرها نمایندگی دارند . با تحقیق می توانید شعب نزدیک به شهر خود را پیدا کرده و سفارش دهید.

  • آیا مبلمان موجود در بازار یاسوج، از تهران تامین می شوند؟

خیر، تولیدی های موجود در سراسر یاسوج به تامین محصولات مورد نیاز این شهر می‌پردازند.

اثاث چین
ارسال دیدگاه