بازار مبل شیراز

بازار مبل شیراز

مبلمان در دکوراسیون یک خانه نقش اساسی و مهمی دارند انتخاب مناسب آن‌ها می‌تواند خانه را بزرگ یا کوچک جلوه دهند. برای تکمیل دکوراسیون خانه ابتدا باید خرید مبلمان صورت گیرد و مابقی اثاث خانه متناسب با آن‌ها خریداری شوند. بهترین مرکز خرید مبلمان بازار مبل هر شهر است. در این مقاله به سراغ بازار مبل شیراز رفتیم‌.با ما همراه باشید.

شیراز یکی از زیباترین و با فرهنگ ترین شهرهای ایران است. طبیعت زیبا و بکر و بناهای تاریخی شیراز را روی یکی از مهمترین شهرهای ایران تبدیل کرده است. شیراز هم در ادبیات،فرهنگ و هنر و هم در بحث صنعت تجارت و تولیدات یکی از شهرهای پیشگام و پیشرو ایران است.

آدرس یازار مبل شیراز

بازارهای مبلمان شهر شیراز 

در سطح شهر شیراز چندین بازار و فروشگاه و گالری مبلمان وجود دارد. این فروشگاه‌ها محصولات متنوع و متفاوتی را عرضه می‌کنند. مبلمان و آکسسوارهای چوبی جدید و مدرن و متناسب با همه سلیقه‌ها و سبک‌ها در بازارهای مبلمان شهر شیراز ارائه می‌شوند.

بازارهای مبلمان شهر شیراز 

آدرس بازارهای مبل شیراز کجاست؟

در شیراز چندین بازار مبل فعالیت می‌کنند. بازار مبل شهرک شهید دستغیب،بازار مبل محراب ،بازار مبل خاورمیانه، بازار مبل خیابان وصال و بازار مبل دهکده شیراز از جمله مهمترین و متمرکزترین مراکز خرید مبلمان،سرویس خواب،میر ناهارخوری و آکسسواری‌های چوبی هستند.

آدرس بازارهای مبل شیراز کجاست؟

 شهرک مبل شهید دستغیب شیراز

 تنوع محصولات جدید و خدمات منحصر به فرد در شهرک مبل شهید دستغیب بسیار بالاست. این بازار جز قدیمی ترین و با سابقه ترین مکان‌ها در شهر شیراز است. گالری‌های مختلفی انواع و اقسام مبلمان و سرویس‌های خواب و ست ناهار خوری را با شرایط مناسب به فروش می‌رسانند.

مشاهده
راهنمای خرید تخت باغی
 شهرک مبل شهید دستغیب شیراز

بازارمبل شهید محراب

این بازار قدیمی محل مناسبی برای عرضه مبلمان سلطنتی و استیل و انواع مبل راحتی است. تنوع محصولات به قدری زیاد است که سختگیرترین افراد را راضی میکند.

شما به راحتی میتوانید مطابق با دکوراسیون کلی خانه خودتان بهترین مدل مبلمان را انتخاب و خریداری نمایید.

بازارمبل شهید محراب

بازار مبل خیابان وصال شیراز

یک خیابان گردی و گشت و گذار در سطح شهر در آب و هوای خوش و دلچسب شیراز همراه با لذت خرید یکی از تجربه‌های به یادماندنی در شهر شیراز است. خیابان وصال یک خیابان طولانیست که به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است. در دو طرف آن تمرکز فروشگاه‌های مبلمان بسیار زیاد است و شما می‌توانید مطابق سلیقه دلخواه خودتان در سبک‌های متفاوتی مبلمان جدیدی را خریداری کنید.

بازار مبل خیابان وصال شیراز

بازار مبل دهکده شیراز

از جمله مراکز خرید زیبا و مدرن مبلمان در شهر شیراز می‌توان به بازار مبل دهکده اشاره کرد. بازار دهکده شیراز همواره جدیدترین و مدرن‌ترین نوع مبلمان را عرضه می‌کند. در این بازار تنوع و ترکیب محصولات بسیار بالاست. به طور مثال مبلمان برای فضای باز،سرویس خواب کودک، سرویس خواب مدرن نوجوان، سرویس جهیزیه عروس به طور کاملا تخصصی ارائه می‌شوند. علاوه بر سرویس‌های جالب آکسسواری‌های جذابی نیز به فروش می‌رسند.

بازار مبل دهکده شیراز

آدرس بازار مبل دهکده شیراز

بازار مبل دهکده شیراز در کیلومتر ۲۵ شیراز، روبروی شهرک صنعتی آب باریک، ورودی متل دنا قرار دار این مجتمع تجاری_ تفریحی میتواند تجربه یک خرید خوب همراه با تفریح و گشت و گذار را در خاطر شما ماندگار کند.

آدرس بازار مبل دهکده شیراز

بازار مبل خاورمیانه

بازار مبل خاورمیانه در واقع یک برند است. که قیمت محصولات آن در سراسر کشور یکسان است تنوع محصولات آن بسیار بالاست و به جز مبلمان ایرانی در آن محصولاتی از کشورهای ترکیه، هند، مصر و سایر کشورها عرضه می‌شود. مدل‌های این بازار تکراری نیستند و تقریباً از هر کدام مدل‌های محدودی شارژ می شوند. برای افرادی که علاقمند به استفاده از برندهای بزرگ و روز دنیا هستند. بازار مبل خاورمیانه انتخاب هوشمندانه‌ای است.

مشاهده
راهنمای خرید میز جلو مبلی و میز عسلی
بازار مبل خاورمیانه

آدرس بازار مبل خاورمیانه

بازار مبل خاورمیانه  دربلوار صنایع الکترونیک، بعد از حسابی ۱۶ روبروی سیلویا قرار دارد این بازار فعالیت خود را به صورت دو شیفته از ساعت ۹ الی ۱۳ ظهر آغاز و در وسط ۱۶ تا ۲۲ به اتمام می‌رساند.بهتر است در ساعات مشخص فعالیت از آنجا بازدید کنید.

آدرس بازار مبل خاورمیانه

قیمت مبل در بازارهای شیراز

یکی از مزیت‌های بازار مبل این است که شما می‌توانید با خیال راحت و صرف زمان از تمام گالری‌های موجود قیمت بگیرید و بهترین ومناسبترین آن‌ها را باتوجه به بودجه خود انتخاب کنید. این کار کمی زمانبر است اما ارزش صرف وقت و انرژی را دارد.باتوجه به اینکه در شهر شیراز بازارهای مبل متمرکزی وجود دارد شما می‌توانید مبلمان مورد پسند خود را با قیمت مناسب‌تری خریداری کنید.

قیمت مبل در بازارهای شیراز

مزایای خرید اینترنتی مبلمان

 خرید حضوری همیشه خوب نیست مخصوصا اگر با نبود مدل‌های شیک یا کمبود بودجه مناسب مواجه باشید.برخی از مدل‌های جدید و به روز به آسانی در اینترنت می‌توان پیدا کرد و تنوع محصولات بسیار بالاست و شما می‌توانید در هر سبک و سلیقه و زمینه‌ای بهترین  مبلمان را انتخاب کنید آن‌ها را سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید. خرید اینترنتی به دلیل حذف واسطه ها با مدل‌های متنوعی رو به رو هستید. فرقی نمی‌کند که در کدام‌ شهر باشید می‌توانید از بهترین و مناسب ترین مدل‌هایی که هماهنگی و هارمونی خاصی با سبک دکوراسیون شما داشته باشند را؛ انتخاب و خریداری کنید.

مزایای خرید اینترنتی مبلمان

نتیجه گیری

در این مقاله در مورد بازار مبل شیراز صحبت کردیم. بازارهای مبل مزیت‌های فراوانی دارد یکی از برترین مزیت‌های آن‌ها این است که مطابق با تمام سلیقه‌ها و با بودجه‌های مناسبی می‌توان بهترین و برترین مدل‌ها را خریداری کرد. در شیراز علاوه بر بازار مبل خاورمیانه، دهکده،شهرک مبل شهید دستغیب،بازارمبل محراب و خیابان وصال چندین فروشگاه و گالری‌های متنوع در سطح شهر وجود دارد که هم مبلمان سلطنتی و هم راحتی را تولید و عرضه می‌کنند. اما اگر زمان گشت و گذار کافی ندارید و دوست دارید با هزینه مناسب تری مبلمان مدنظر خودرا درب منزل تحویل گیرید خرید اینترنتی مبلمان پیشنهاد هوشمندانه ای است.

مشاهده
بهترین رنگ برای مبل راحتی
نتیجه گیری

 سوالات متداول

  1. در شهر شیراز چند بازار مبل وجود دارد؟  در شیراز شهرک مبل شهید دستغیب،بازار مبل محراب، بازار مبل خیابان وصال، بازار مبل دهکده شیراز و بازار مبل خاورمیانه در کنار گالری‌های معتبر دیگری وجود دارد.
  2. ویژگی‌های بازار مبل خاورمیانه چیست؟ یک برند جهانی است که محصولات خاصی را از کشورهای خارجی وارد می‌کند. قیمت محصولات در سراسر کشور و در تمامی شعبه‌ها یکسان است.
  3. چرا بازار مبل دهکده محبوب است؟ بازارمبل دهکده به صورت تخصصی محصولات مدرنی در زمینه سرویس خواب کودک و نوجوان و سرویس جهیزیه عروس و مبلمان فضای باز عرضه می‌کند.
اثاث چین
ارسال دیدگاه