بازار مبل جاجرود

بازار مبل جاجرود

نام بازار مبل جاجرود را کسانی که قصد خرید مبل استیل دارند زیاد از اطرفیان خود می‌شنوند. این بازار قدیمی و البته خوش‌نام یکی از مراکز خرید مبل در تهران است. در مطلب آموزشی امروز تمامی نکاتی را که در مورد این بازار مبل نیاز است شما بدانید برایتان به اختصار آورده‌ایم. با ما در ادامه همراه شوید…

بازار مبل جاجرود کجاست؟

در فاصله 16 کیلومتری از شرقی‌ترین محله‌های تهران محله‌ی جاجرود و سعید آباد واقع شده‌اند. جاجرود در یکی از محورهای مواصلاتی تهران به شمال کشور واقع شده است و دوستانی که قصد رفتن به استان مازندارن و شهر قائمشهر را دارند حتماً با این شهر نسبتاً کوچک آشنا می‌شوند. دلیل نام گذاری محله جاجرود مجاورت این قسمت با رودخانه جاجرود که یکی از رودهای اصلی تهران بوده است.

لوکیشن بازار مبل جاجرود

اگر علاقمند به حضور در این منطقه‌ی صنعتی و البته گردشگری هستید بر اساس لوکیشن زیر می‌توانید به مقصد بروید:

لوکیشن بازار مبل جاجرود

در بازار مبل جاجرود چه مبل‌هایی به فروش می‌رسد؟

در ابتدا باید به شما بگوییم که این بازار مختص فروش مبل نبوده و وسایل منزلی همچون سرویس‌ خواب، تخت‌ خواب، کنسول و … در آن به فروش می‌رسد. امّا شهرت بازار جاجرود در میان سایر بازارها این بوده که در این بازار گروه مبلمان استیل که شامل مبل استیل، مبل کلاسیک و مبل سلطنتی بوده حضور پررنگ‌تری نسبت به سایر اقلام و اکسسوری چوبی دارد. که دلیل آن را در ادامه برای شما خواهیم گفت.

خریدمبل از بازار مبل جاجرود

مبل استیل جاجرود

در محله‌ی سعیدآباد جاجرود تعداد زیادی سوله و کارگاه‌های تولیدی قرار گرفته که هرکدام اقدام به تولید چند مدل مبل استیل و کلاسیک می‌کنند. نبود فاصله زیاد بین کارگاه‌های تولیدی و فروشندگان مبل در نمایشگاه باعث شده که این تولیدکنندگان وارد همکاری با نمایشگاه‌داران شوند و اقلام ساخت خود را در مغازه‌ و توسط فروشنده واسطه به فروش برسانند. تنها دلیلی که برای یکنواخت بودن و اشباع شدن بازار با مبل‌های استیل نام برد همین مسئله است.

مشاهده
بازار مبل اهواز
مبل استیل جاجرود

لازم به ذکر است که هر مبل استیلی شامل ست میز ناهار خوری هم بوده که در این بازار به فروش رسانده می‌شود.

مزایای بازار مبل جاجرود

طبیعتاً هر بازار مبلی دارای مزایا و معایب مختص به خود است که امروز قصد معرفی این مسائل را به شما داریم. اولین مزیتی که در این بازار به چشم می‌خورد دسترسی سریع افراد ساکن در شرق تهران بوده که کمتر از 15 دقیقه امکان حضور در جاجرود را دارند. دومین مزیت این بازار این بوده که افرادی که علاقمند به دیزاین کردن دکوراسیون داخلی خانه خود به سبک اشرافی هستند در این بازار، مبلمان مناسب با سلیقه آنها زیاد به چشم‌شان می‌خورد. مزیت آخر بازار جاجرود که مهمترین حُسن آن است کیفیت بالای محصولات ارائه شده در جاجرود است؛ شما در جاجرود کمتر با محصول بی‌کیفیت و نامرغوبی روبه‌رو می‌شوید زیرا تمامی مدل‌های مبل جاجرود در سطح بالایی از کیفیت قرار گرفته‌اند.

مزایای بازار مبل جاجرود

معایب بازار مبل جاجرود

حال که با مزایای پرشمار این بازار آشنا شدید باید معایب آن را نیز مورد بررسی قرار دهیم:

  1. اولین ایرادی که به این بازار، قبل از ورود آن به چشم می‌خورد پیچ‌های تند و خطرناک منتهی به بازار مبل است. هنگام رانندگی به سمت این بازار باید از هوشیاری و دقت لازم برخوردار باشید.
  2. جاجرود در مجاورت با مناطق خوش آب و هوا از جمله آبسرد، دماوند، شهرک مهرآباد قرار گرفته است که همین ویژگی باعث تردد افراد زیادی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه از جاده جاجرود می‌شود. افرادی که قصد خرید مبل از این بازار را در روزهای آخر هفته دارند باید بدانند که زمان زیادی را باید در ترافیک سپری کنند.
  3. مشکل بعدی این بازار که شاید نمود بیشتری نسبت به سایر معایب دارد، قیمت بالای محصولات این بازار مبل است. به جرأت می‌توان گفت قیمت‌های دو بازار جاجرود و کمرد نسبت به سایر بازارهای اطراف و داخل تهران بسیار بالاتر است که بخشی جزئی آن را باید متوجه کیفیت بالای محصولات دانست و بخش اصلی گرانی به دلیل وجود واسطه‌های متعدد در بازار دانست.
  4. مشکل آخر این بازار نبود تنوع بالای محصولات است. اگر شما بخواهید طراحی داخلی خانه‌تان را به سبک مدرن و مینیمال بیارایید بدون شک شما نباید جاجرود را به عنوان مقصد خرید در نظر بگیرید چراکه نیاز دکور شما مبل راحتی و مبل چستر بوده که این دو محصول در جاجرود به سختی یافت می‌شوند.
مشاهده
بازار مبل دلاوران

از جاجرود مبل بخریم؟

خرید مبل یا سرویس‌خواب از جاجرود یا سایر بازارهای مبلمان بسته به شرایط مختلف دارد که در بالا اشاره‌هایی به آن داشتیم. در کل می‌توان گفت که اگر قصد دکورکردن خانه خود با اقلام لوکس و سلطنتی را دارید و بودجه‌ی خرید برای شما مهم نیست می‌توانید بازار مبل جاجرود را به عنوان یکی از گزینه‌های مهم در نظر داشته باشید. امّا اگر قصد خرید جهیزیه و دکور کردن خانه خود به سبک مدرن و مینیمال را دارید به هیچ وجه جاجرود مقصد خرید خوبی برای شما نیست.

از-جاجرود-مبل-بخریم

اطلاعات کافی در مورد مبل

اگر شما به محله جاجرود جهت خرید مبل مراجعه کردید حتماً نکات زیر را با دقت از فروشنده بپرسید:

  • جنس چوب: چوب نقش مهمی در ساخت مبل استیل دارد. بهترین چوب برای استفاده در مبل استیل، چوب راش گرجستان و گردو خشک است.
  • کیفیت رنگ: در هنگام خرید مبل کلاسیک و استیل، از فروشنده بخواهید نمونه رنگ محصولات خود را که بر روی چوب کار شده است را برای شما آورده تا با کیفیت رنگ محصول مدنظرتان آشنایی پیدا کنید.
  • گارانتی محصول: مبل و هر وسیله‌ی چوبی که خریداری می‌کنید اگر از استانداردهای لازم برخوردار باشد، توسط فروشند گارانتی یک یا چندساله می‌شود. به همین منظور هنگام خرید حتماً از اخذ گارانتی معتبر اطمینان حاصل فرمایید.
اطلاعات-کافی-در-مورد-مبل

جمع بندی

بازار مبل جاجرود یکی از مکان‌های قدیمی خرید و فروش مبل بوده که در فاصله 16 کیلومتری از شرقی‌ترین محله تهران قرار گرفته است. در کنار این بازار محله سعید آباد واقع شده است که تولیدی‌های مبل زیادی در این محل فعالیت می‌کنند.

مشاهده
بهترین بازارهای مبل گیلان+ آدرس+ شماره تماس

اگر قصد خرید مبل استیل و مبل کلاسیک برای دکوراسیون سلطنتی خانه‌تان هستید و البته بودجه‌ی خرید کافی را در اختیار دارید حتماً بازار مبل جاجرود را در اولویت قرار دهید. این بازار یکی از مکان‌های مطرح در ایران بوده که بعضی از تولیدات خود را به کشورهای همسایه صادر می‌کند.

ویژگی های بازار مبل جاجرود

پرسش و پاسخ

  • چه روزهایی برای خرید در بازار مبل جاجرود مناسب است؟

روزهای شنبه تا چهارشنبه به دلیل نبود ترافیک آخر هفته برای خرید از بازار مبل جاجرود بسیار مناسب است.

  • در جاجرود چه سبک مبلی به فروش می‌رسد؟

در بازار مبل جاجرود بیشتر گروه مبلمان استیل که شامل مبل استیل؛ مبل کلاسیک و مبل فرانسوی بوده به فروش می‌رسند.

  • قیمت مبل در جاجرود چقدر است؟

به دلیل کیفیت بالای محصولات و البته حضور واسطه‌های فروشگاهی، مدل‌های مبلمان در این بازار با قیمت بالا ارزش‌گذاری شده و به فروش می‌رسند.

  • برای فرنیش کردن خانه با سبک مدرن و مینیمال جاجرود محل مناسبی برای خرید اقلام چوبی است؟

خیر، شما برای چیدن خانه به سبک دکوراسیون کلاسیک و سلطنتی می‌توانید از بازار مبل جاجرود وسایل مدنظرتان را خریداری کنید.

پرسش و پاسخ بازار مبل جاجرود
اثاث چین
ارسال دیدگاه