بازار مبل ایلام را بشناسید+ آدرس+ شماره تماس

بازار مبل ایلام

یکی از سخت‌ترین انتخاب‌ها، خرید مبلمان و سرویس چوب است. درواقع با یک انتخاب خوب می‌توانید جلوه زیبا و بی‌نظیری به محیط منزل و اتاق پذیرایی‌تان بدهید. تنها کافیست انتخاب درستی داشته درباره مبل‌ها و چیدمان آن‌ها باشید. رعایت هارمونی رنگ، سایز، اندازه فضا و… همگی از نکاتی هستند که می‌تواند روی انتخاب شکل و مدل مبل تاثیر داشته باشد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با بازارها و فروشگاه‌های مبل ایلام بیشتر آشنا کنیم، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مبل لارتی + آدرس+ شماره تماس

یکی از فروشگاه‌های لوکس و لاکچری مبلمان در شهر ایلام، مبل لارتی است. در این فروشگاه انواع مبلمان خانگی، اداری، کنسول، سرویس چوب و… را می‌توانید در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف ببینید. محصولات این فروشگاه علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردارند.
آدرس: ایلام، 24 متری ولیعصر، پایین‌تر از چهارراه سیدالشهد، بنش خیابان مطهر
تلفن: 09182812533

مبل لیلیوم+ آدرس+ شماره تماس

یکی دیگر از فروشگاه‌های مبلمان و محصولات چوبی در استان ایلام، فروشگاه مبل لیلیوم است. انواع و اقسام مدل‌های به روز مبل‌های خانگی، اداری، سرویس خواب و … در این فروشگاه عرضه شده است.
آدرس: ایلام، میدان 22 بهمن، خیابان ولایت
تلفن: 08433366886

مشاهده
بازار مبل مازندران
مبل لیلیوم+ آدرس+ شماره تماس

مبل لطافتی+آدرس+ شماره تماس

در این فروشگاه مبل سعی شده تا علاوه بر عرضه مبلمان خانگی و اداری، انواع مختلف سرویس خواب برای کودکان و بزرگسالان هم به مشتریان عرضه شود. تنوع و کیفیت بالای محصولات این فروشگاه یکی از عوامل مهم در جذب مشتریان به فروشگاه مبل لطافتی است.
آدرس: ایلام، 24متری ولیعصر
تلفن: 08433335626

گالری مبل ملیس+ آدرس+ شماره تماس

یکی از فروشگاه‌های مبلمان در شهر ایلام، گالری مبل ملیس است. در این گالری می‌توانید انواع و اقسام مختلف مبلمان راحتی، مبلمان استیل، نیمه استیل و … را در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف ببینید.
آدرس: ایلام، بلوار شهرداری، نرسیده به چالیمار
تلفن: 08432246659

گالری مبل ملیس+ آدرس+ شماره تماس

مبلمان هنگ بوک+ آدرس+ شماره تماس

یکی از فروشگاه‌های عرضه کننده مبلمان با کیفیت و قیمت مناسب در شهر ایلام، قطعا مبلمان هنگ بوک است. انواع مبل‌های راحتی ،استیل، نیمه استیل، کاناپه‌های مختلف و… در این فروشگاه عرضه شده است.
آدرس: ایلام، بلوار امام، بین پاسداران و مفتح
تلفن: 09113397829

مبل آزاد+ آدرس+ شماره تماس

اگر به دنبال مدل‌های لوکس و خاصی هستید، بی شک فروشگاه مبل آزاد می‌تواند یک انتخاب مناسب باشد. تمام مدل‌های سطلنتی عرضه شده در این فروشگاه علاوه بر استفاده از با کیفیت‌ترین پارچه، از بهترین چوب‌ها در ساخت این مدل استفاده کرده‌اند.
آدرس: ایلام، میدان مخابرات، نبش کوچه نماز
تلفن: 08432247771

مبل آزاد+ آدرس+ شماره تماس

مبل میرزاد+آدرس+شماره تماس

در این فروشگاه هر آنچه بخواهید را برایتان مهیا می‌کنند. از انواع مبلمان اداری و خانگی با روکش چرم گرفته تا میز و صندلی نهارخوری و سرویس چوب همه با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب در سطح منطقه عرضه می‌شود.
آدرس: ایلام، خیابان سعدی، جنب بانک رفاه
تلفن: 08433346987

مشاهده
بازارهای مبل در شهر مشهد+ آدرس

مبل سیفی+ آدرس

یکی از فروشگاه‌های مبل در شهر ایلام فروشگاه سیفی است. در این فروشگاه انواع و اقسام مبلمان راحتی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف عرضه شده است. در صورت نداشتن رنگ مورد نظرتان می‌توانید آن را در کاتالوگ پارچه‌ها انتخاب کنید، در اسرع وقت آن را برایتان مهیا می‌کنند.
آدرس: ایلام، خیابان 24 متری ولیعصر، روبه‌روی بانک گردشگری

مبل سیفی+ آدرس

مبل آرسس چوب+ آدرس

در فروشگاه مبل آرسس چوب بهترین و به روزترین مدل‌های مبلمان عرضه شده است. به راحتی می‌توانید با انتخاب طرح و رنگ مورد نظر خود از کاتالوگ، یک مبل با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید.
آدرس: ایلام
تلفن: 09031010072

مبل غلامی+آدرس+شماره تماس

فروشگاه مبل غلامی سعی کرده است تا با عرضه به روزترین و جدیدترین مدل‌های مبلمان، رضایت مشتریان خود را جلب کند. در این فروشگاه شما می‌توانید انواع و اقسام مختلف مبلمان خانگی را ببینید. درصورتی که طرح و رنگ مورد نظرتان موجود نبود، می‌توانید آن را سفارش دهید تا در اسرع وقت به دستتان برسد.آدرس: ایلام، دهلران، خیابان عطار جنوبی
تلفن: 09191233976

مبل غلامی+آدرس+شماره تماس

راهنمای خرید مبلمان+ جمع‌بندی

به جنس و کیفیت پارچه دقت کنید. این مبلمان برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل استفاده از پارچه با کیفیت می‌تواند یکی از مهم‌ترین نکات در حین خرید باشد.

قبل از خرید مبل فضای مورد نظر و تعداد مبل‌ها را مشخص کنید.

بودجه یکی از عوامل تاثیرگذار در خرید مبلمان است. سعی کنید کیفیت را فدای کمیت نکنید. بسیاری از مبل‌ها قیمت بالایی دارند اما از بهترین مواد و متریال در ساخت آن‌ها استفاده شده است، اگر می‌خواهید برای مدت زمان طولانی از مبلمان خود استفاده کنید بهتر است به قیمت‌ها توجه نداشته باشید.

مشاهده
بازار مبل قم

با توجه به این نکات اگر ساکن شهر ایلام هستید و قصد خرید مبل و سرویس چوب دارید، با مطالعه‌ی این مقاله به راحتی می‌توانید به فروشگاه‌ها و گالری‌های مبل در استان مراجعه کنید. با یک انتخاب خوب، یک مبلمان با کیفیت و قیمت مناسب را می‌توانید خریداری کنید.

سوالات متداول

آیا خرید مبل به صورت آنلاین از فروشگاه‌های ایلام امکان‌پذیر است؟
تمامی فروشگاه‌های ذکر شده دارای خرید حضوری هستند برای اطلاعات بیشتر درباره خرید آنلاین می‌توانید از طریق شماره تماس‌های ذکر شده با آن‌ها در ارتباط باشید.

از مهمترین نکات خرید مبل چیست؟

یکی از مهمترین نکات خرید مبل ابعاد خانه است که برخی افراد اصلا به آن توجهی ندارند و بعد از خرید مشکلات بسیاری خواهند داشت.

چطور بهترین رنگ را برای خرید مبل در نظر بگیریم؟
چند نکته مهم؛ از خرید رنگ‌های جیغ نترسید، به میزان نور منزل‌تان توجه کنید، مبل‌های روشن خانه را بزرگتر نشان می‌دهند و در خرید به رنگ غالب خانه(رنگ کفپوشف دیوارها و دکور) دقت کنید.

اثاث چین
ارسال دیدگاه