بازار مبل اردبیل

بازار مبلمان اردبیل

مبلمان نقش تعیین کننده‌ای در دکوراسیون داخلی منازل ایفا می کند، گاهی این نقش به اندازه‌ای پررنگ می‌شود که مبل آغازگر انتخاب سبک دکوراسیونی چیدمان منزل می‌گردد. بنابراین هیچ فرقی نمی کند در کدام نقطه از ایران ساکن باشید. مبلمان مهمترین وسیله ای است که برای دکور کردن منزل خود به آن احتیاج دارید. در صورتی که در استان اردبیل ساکن باشید برای خرید مبلمان می‌توانید با مراجعه به بازار مبل اردبیل جدیدترین مدل مبلمان روز را مشاهده نمایید.

بازار مبل اردبیل

شهر اردبیل قطب تولید مبلمان کشور و یکی از 5 مرکز مهم تولید مبلمان و کالای خواب است. واحدهای تولیدی حاضر در این منطقه بیش از 10 درصد مصنوعات چوبی مورد نیاز کشور را تولید می‌کند. بنابراین بازار مبل اردبیل یک بازار بزرگ و پر رونق است. در ادامه بزگترین مراکز فروش مبلمان و کلای خواب را به شما معرفی می‌کنیم.

بازار مبل اردبیل

آدرس + لوکیشن + شماره تماس بازار مبل اردبیل

اولین و بزرگترین بازار اردبیل مجتمع تجاری بازار اردبیل است که جدیدترین مدل مبلمان ترک، مبل استیل، مبل راحتی، آینه کنسول، سرویس خواب و … را می توانید در آن تهیه کنید.

آدرس مجتمع تجاری بازار مبل اردبیل: اردبیل، میدان ایثار، شهرک صنعتی 1، خیابان صنعت، روبروی بلوار سرو

مشاهده
بازارهای مبل همدان را بشناسید
آدرس + لوکیشن + شماره تماس بازار اردبیل

بازار مبل شیخ صفی اردبیل

محصولاتی که در این بازار به فروش می رسد شامل انواع مبلمان، ویترین، بوفه، سرویس خواب کودک و … می شود. در این بازار اردبیل شاهد تنوع بالای محصولات به لحاظ طرح و مدل و همچنین قیمت‌های رقابتی هستیم. این بازار بزرگترین بازار اردبیل محسوب می‌شود.

آدرس بازار مبل شیخ صفی: اردبیل – بلوار سعدی – بازار مبل شیخ صفی

شماره تماس:  09143538220

بازار مبل شیخ صفی اردبیل

بازار مبل تات اردبیل

یکی دیگر از معروفترین و بزرگترین بازارهای مبلمان در کشور بازار تات اردبیل است، در این بازار تولید کنندگان بسیاری وجود دارند که با جدیدترین شیوه‌های موجود در صنایع مبلمان مشغول کسب و کار هستند. تنوع اجناس تولیدی این بازار نیز به جهت طرح و مدل های مختلف در مبلمان، کالای خواب و دیگر مصنوعات چوبی بسیار بالا است.

آدرس بازار مبل تات: میدان ایثار (شهید جدی) ، شهرک صنعتی 1 ، خیابان صنعت ، روبروی بلوار سرو ، بازار مبل تات

آدرس شعبه کودک و نوجوان : اردبیل ، خیابان باکری ، جنب میدان باکری ، ساختمان نسیم خواب

بازار مبل تات اردبیل

کیفیت مبلمان در بازار مبل اردبیل

همانطور که گفتیم بازار اردبیل یک بازار مبل بزرگ و توسعه یافته است، به همین دلیل تنوع اجناس به لحاظ رنگ، طرح و مدل بسیار بالا است، همچنین تولیدی‌های موجود در این بازار با متریال مرغوب و با کیفیت مبلمان فوق العاده از نظر کیفیت تولید می‌کنند.

بیشتر حجم بازار مبل اردبیل را تولیدات داخلی به خود اختصاص می دهند، البته شرکت های نام آشنا و کارخانجات تولیدی نیز در این میان سهم بسیار بالایی دارند، به همین دلیل رقابتی بودن محصولات سبب شده است که تنوع بالایی از نظر قیمت و کیفیت در این بازار موجود باشد که هر مشتری با هر بودجه ای امکان خرید مبلمان داشته باشد.

مشاهده
بهترین بازارهای مبل گیلان+ آدرس+ شماره تماس
کیفیت مبلمان در بازار اردبیل

قیمت مبلمان و کالای خواب در بازار مبل اردبیل

قیمت مبلمان و مصنوعات چوبی در بازار اردبیل بستگی به متریال تولیدی آنها خواهد داشت، این محصولات غالبا از کیفیت بالایی برخوردارند و در مقایسه با مبلمان ترک و وارداتی قیمت مناسب‌تری دارند، با این حال از آنجا که کارخانجات و کارگاه های تولیدی دراین عرصه فعالیت زیادی دارند قیمت مبلمان در اردبیل به نسبت سایر استان‌های همجوار متعادل تر است. مبل سلطنتی نسبت به سایر مبلمان از قیمت بالاتری برخوردار است. مبلمان ال و راحتی نیز قیمت بهتری دارند. بنابراین افراد با شرایط مالی مختلف می‌توانند متناسب با بودجه خود در بازار اردبیل خرید کنند.

قیمت مبلمان و کالای خواب در بازار اردبیل

خرید آنلاین مبلمان در اردبیل

در حال حاضر خرید اینترنتی در همه زمینه ها یکه‌تاز معاملات است. این مسئله در مورد خرید مبلمان اینترنتی نیز صدق می کند. امکان خرید غیر حضوری مبل در بازار اردبیل نیز وجود دارد. بسیاری از تولید کنندگان مبل در این بازار دارای سایت و امکان خرید اینترنتی مبل هستند. بنابراین شهروندان اردبیل و شهرهای همجوار این امکان را دارند که با مراجعه به سایت های فروشگاهی عرضه مبلمان، مدل های مختلف مبل راحتی، ال، کلاسیک و مبل استیل را مشاهده کرده و با مقایسه قیمت ها و طرح ها بهترین محصول را برای خرید انتخاب کنند.

خرید آنلاین مبلمان در اردبیل

آیا مبل‌های بازار اردبیل تولید داخل است؟

در این بازار مبل‌های درجه یک محصول ایران در برندهای شرکتی مشهور به فروش می‌رسد، این مبلمان به لحاظ کیفیتی رقیب سرسختی برای محصولات ترک و خارجی محسوب می‌شود و قیمت متناسب تری نیز  دارد. از طرفی در سالهای اخیر با توجه به ممنوعیت واردات مبلمان و تحریم‌ها، کمتر شاهد حضور مبلمان خارجی در ایران هستیم و بازار اردبیل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مشاهده
بازار مبل خرم آباد
آیا مبل‌های بازار اردبیل تولید داخل است

نتیجه گیری

بازار اردبیل یکی از بزرگترین بازارهای مبل و  کالای خواب در ایران است و برندهای مشهوری چون تات در آن مشغول به فعالیت هستند. تنوع و کیفیت مبلمان در این بازار بسیار بالا است و انتظار می‌رود که به خوبی نیاز استان اردبیل و استان های همجوار را در مورد خرید انواع مبل، سرویس خواب، آینه و کنسول، ویترین و بوفه و … تامین کند.

پرسش و پاسخ

قیمت و کیفیت مبلمان بازار اردبیل در چه حدی است؟

کیفیت مبلمان بازار اردبیل بسیار بالا است و بازار رقابتی با اجناس خارجی به لحاظ کیفیت و مدل دارد.

بازار شیخ صفی الدین اردبیل بهتر است یا بازار مبل تات؟

به لحاظ کیفیت طرح و مدل هر دو بازار مبل از تنوع بالایی برخوردار هستند، از نظر متریال تولیدی نیز کیفیت مبلمان در این بازار ها قابل رقابت با یکدیگر است.

آیا امکان خرید اینترنتی مبل در بازار اردبیل وجود دارد؟

بله بسیاری از فروشندگان در بازار اردبیل با راه‌اندازی سایت فروشگاهی امکان خرید اینترنتی مبلمان را برای همشهری‌ها و شهرهای همجوار فراهم کرده‌اند.

اثاث چین
ارسال دیدگاه