سرویس اتاق کودک

سرویس اتاق کودک

یکی از حساسیت‌های خانواده‌ها برای خرید اسباب و وسایل منزل مربوط به سرویس اتاق خواب کودک است، مطمئنا والدین ترجیح می‌دهند بهترین و مرغوب‌ترین کالا را با توجه به بودجه خانواده برای بچه‌ها تهیه کنند. از طرفی وسایل اتاق خواب کودک نقش مهمی در روحیه او و البته دکوراسیون داخلی ساختمان خواهد داشت، بنابراین بهتر است هنگام انتخاب این وسایل به نکات مهمی توجه کنیم که قرار است در این مقاله مورد بررسی قرار گیرد.

خرید تخت خواب نوزاد

کوچک‌ترین عضو خانواده‌ها نوزادان هستند، معمولا قبل از دنیا آمدن نوزاد خانواده سعی می‌کنند تا اتاق مناسبی با بهترین وسایل و متناسب با جنسیت او برایش فراهم کنند. اساسی‌ترین کالای مربوط به اتاق خواب نوزاد، سرویس تخت و کمد است، در این بخش به نکات مهم در انتخاب سرویس اتاق خواب نوزاد می‌پردازیم.

سرویس اتاق کودک
سرویس اتاق کودک

مهمترین نکته در مورد تخت نوزاد

– مهمترین نکته در مورد تخت نوزاد توجه ویژه به استاندارد بودن و ایمن بودن آن است. ایمن بودن تخت نوزاد سبب می‌شود تا خانواده با خیال راحت نوزاد را هنگام خواب در اتاق خود تنها بگذارند و استاندارد بودن آن سبب می‌شود تا خواب کودک آسوده و راحت باشد.

تخت نوزاد با میله حفاظ

برخی از تخت‌های نوزاد موجود در بازار دارای میله‌های حفاظ است باید دقت کنید که فاصله این میله‌ها و همچنین ارتفاع آن از جمله مواردی است که نیازمند دقت فراوانی است. از طرفی تخت‌هایی که قابلیت تنظیم ارتفاع دارند شما را در فراهم کردن یک تختخواب مناسب برای نوزادتان یاری می‌کنند.

مشاهده
خرید تختخواب سلطنتی ، ایده‌ای جذاب و اصیل

تخت و کمد با متریال و رنگ ضد حساسیت

– اطمینان حاصل کنید که تخت و کمد از متریال و با رنگ ضد حساسیت تهیه شده باشند، از آنجایی که نوزادان شرایط بدنی بسیار حساسی دارند بهتر است تمام وسایل و مواد آلرژی‌زا را از اتاق او دور کنید، این مسئله از آنجا اهمیت دارد که برخی آلرژی‌ها بسیار خطرناک هستند و ممکن است به سلامتی نوزاد آسیب جدی وارد کند. گاهی رنگ‌های به کار رفته در وسایل از نوع مرغوب نبوده و بوی نامطبوعی ایجاد می‌کند و یا ممکن است شخص را دچار آلرژی‌های  پوستی یا تنفسی نماید.

– سرویس خواب نوزاد شامل وسایل زیادی می‌شود، می‌توانید بسته به نیاز خود برخی از آنها را حذف کنید و یا وسایلی را سفارش دهید که واقعا به آنها نیاز دارید. مثلا می‌توانید از کمدهای بوفه‌دار برای چیدن اسباب بازی‌ها استفاده کنید و یا تخت‌هایی که دارای کشو و قفسه در کنارشان هستند برای اتاق خواب‌های کوچک بسیار مناسبند و می‌توان بسیاری از وسایل مورد نیاز نوزاد را در آنها قرار داد.

خرید سرویس خواب اتاق کودک

یکی از راه‌های استقلال کودکان اختصاص یک اتاق به آنها است، خانواده‌هایی که توانایی اختصاص دادن اتاق به کودکان خود را دارند، سعی می‌کنند یک سرویس خواب زیبا و تمام‌عیار برای او فراهم کنند. باید توجه داشت که نکات مهمی در خرید سرویس خواب برای اتاق کودکان وجود دارد که باید قبل از خرید به آنها توجه کنید.

تختخواب با استحکام مناسب

– یک تختخواب با استحکام مناسب و متریال مناسب می‌تواند تا سال‌ها شما را از خرید مجدد بی نیاز کند. برای این که بتوانید یک تخت را تا سالیان طولانی مورد استفاده قرار دهید، می‌توانید برای کودک خود از تخت‌های سایز نوجوان استفاده کنید. در این صورت کودک از سنین حدود ۵ سالگی تا سن نوجوانی می‌تواند از همان تخت استفاده کند.

مشاهده
سرویس روتختی نوزاد

ابعاد و سایز تخت

– ابعاد و سایز تخت یکی از مسائلی است که باید به آن توجه کنید، در صورتی که فضای اتاق شما مناسب است می‌توانید از سرویس خواب کامل و یا در صورت نیاز از تخت و کمد استفاده کنید.

خرید تخت کم‌جا

– اگر فضای کوچکی در اختیار دارید اما دوست دارید فرزند مستقلی داشته باشید می‌توانید از تخت‌های کم‌جا استفاده کنید، این مدل تخت‌ها با قابلیت قرار گرفتن در کمد و یا تبدیل شدن به مبلمان می تواند گزینه مناسبی برای خانه‌های کوچک باشد. انتخاب تخت دو طبقه برای خانواده‌هایی که چندین فرزند دارند می‌توانند از تخت‌های دو طبقه استفاده کنند.

خرید تخت‌های چند طبقه و چند کاره

از راه‌های زیباسازی دکوراسیون اتاق کودک در صورتی که فضای کافی در اختیار دارید استفاده از تخت‌های چند طبقه و چند کاره است، برای مثال تختخواب‌هایی وجود دارد که یکی از طبقات آن را می‌توان به محیطی برای بازی کودک اختصاص داد و یا تختخواب‌هایی که دارای میز تحریر و کتابخانه هستند، برای ایده گرفتن در این مورد می‌توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت مدل‌های بسیار زیبایی را مشاهده کنید که با توجه به جنسیت کودک امکان استفاده از آن‌ها را دارید.

– توجه به هارمونی رنگ‌ها یکی از مسائلی است که باید به آن توجه کنید، طیف رنگی استفاده شده در اتاق کودک مثل فرش، رنگ دیوارها، پرده‌ها و وسایل دیگر می‌تواند در انتخاب رنگ سرویس خواب کودک مورد توجه واقع شود.

خرید تخت خواب با قیمت مناسب

– میزان بودجه‌ای که برای خرید تخت و وسایل اتاق خواب کودک در نظر می‌گیرید موضوع مورد اهمیتی است، اگر بتوانید با بودجه‌ای که در نظر دارید وسایل مناسبی برای کودکتان تهیه کنید یک خرید فراموش‌نشدنی و خاطره‌انگیز را رقم زده‌اید، مطمئنا می‌توانید با هر میزان بودجه‌ای بهترین و با کیفیت‌ترین وسایل را تهیه کرد این کار مستلزم یک جستجوی پیگیر و تلاش برای یافتن موارد خوب است.

مشاهده
خرید آینه کنسول ؛ خوش اقبالی و زیبایی در منزل
سرویس اتاق کودک
سرویس اتاق کودک

خرید سرویس اتاق کودک یا ساخت سفارشی؟

برخی از والدین وسایل موجود در بازار را نمی‌پسندند و ترجیح می‌دهند طرح‌های خودشان را برای این کار ارائه دهند، البته باید توجه داشت سفارش سرویس خواب ممکن است کمی گران‌تر از موارد آماده موجود در بازار تمام شود بنابراین اگر قصد سفارش یک مدل خاص دارید باید بودجه بیشتری برای این کار کنار بگذارید.

اما سفارش سرویس خواب کودک این مزیت را دارد که شما می‌توانید از متریال درخواستی خود برای تهیه این کالا استفاده کنید و مراحل ساخت را از نزدیک ببینید.

خرید سرویس اتاق کودک از برندهای معروف در بازار

اگر از برندهای معروف و معتبر موجود در بازار خریداری کنید می‌توانید ضمانت‌های لازم را از فروشنده جهت گارانتی و خدمات پس از فروش دریافت کنید این مسئله کمک می‌کند تا با اطمینان خاطر بیشتری خرید خود را انجام دهید.

یکی از امکانات دیگری که برای خرید سرویس خواب کودک در اختیار شماست امکان خرید آنلاین است، شما می‌توانید خرید خود را از فروشگاه‌های معتبری که به عرضه کالا در اینترنت مشغول هستند انجام دهید، در خرید آنلاین شما قادر خواهید بود به صورت همزمان اجناس موجود در چندین فروشگاه اینترنتی را بررسی کرده و از نظر قیمت، طرح و مدل و هم‌چنین رنگ به مقایسه اجناس موجود در فروشگاه‌های مختلف بپردازید.

ضمن این که اکثر برندهای معتبر دارای سایت در بستر اینترنت هستند و این امکان را دارید تا بدون نیاز به صرف وقت و هزینه به بررسی مدل‌های مختلف برندهای گوناگون بپردازید.

اثاث‌چین یکی از فروشگاه‌های معروف و معتبر در فضای اینترنت است که به عرضه مستقیم کالا از کارخانه پرداخته است، در این سایت ضمن مشاوره با کارشناسان برای تهیه کالای مناسب می‌توانید کالای مورد نظر را با قیمت مناسب تهیه کرده و از گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز بهره‌مند شوید.

اثاث چین
ارسال دیدگاه