بازار مبل دلاوران

بازار مبل دلاوران

اگر ساکن تهران هستید حتماً نام بازار مبل دلاوران را شنیده‌اید. این بازار از مکان‌های خوش نام برای خرید مبل، سرویس خواب، میز ناهار خوری، کنسول و دیگر اکسسوری‌های چوبی است. در صورتی که قصد خرید صنایع چوبی از این بازار مبل را دارید مطلب آموزشی زیر را با دقت مطالعه کرده تا با محل و نوع محصولات عرضه شده در بازار دلاوران آشنا شوید. با ما در ادامه این مقاله همراه باشد…

بازار مبل دلاوران کجاست؟

بازار مبل دلاوران در شرق تهران واقع در منطقه‌ی 4 است. دسترسی به این بازار برای کسانی که ساکن شمال شرق، شرق و جنوب شرق تهران هستند به مراتب راحت‌تر از ساکنین قسمت غربی تهران است. آدرس این بازار : تهران، منطقه‌ی شمیران‌نو، خیابان هنگام، خیابان دلاوران

این بازار مبل در مجاورت با محله‌های نارمک، شمیران‌نو، فرجام، رسالت و اوقاف واقع شده است که از نظر ترافیک کمی ترافیک سبک‌تری نسبت به محله‌های مرکزی تهران دارند.

لوکیشن بازار مبل دلاوران

لوکیشن این بازار به شرح زیر است:

لوکیشن بازار مبل دلاوران

ساعت کار بازار مبل دلاوران

ساعت کاری بازار مبل دلاوران از ساعت 10 الی 22 هر روز بوده که در روزهای تعطیل و آخر هفته‌ها تا 12 شب به طول می‌انجامد. توجه داشته باشید که فروشگاه‌های مبل در این بازار جزء مشاغل گروه یک نبوده و شامل محدودیت‌های کرونایی می‌شوند.

ساعت کار بازار مبل دلاوران

در بازار مبل دلاوران چه محصولاتی می‌فروشند؟

در این بازار تنها مبل به فروش نمی‌رسد بلکه علاوه بر مبل دیگر اکسسوری‌های چوبی و یا حتی غیرچوبی که مربوط به دکوراسیون داخلی خانه و یا محل کار بوده به فروش می‌رسد.

مشاهده
راهنمای خرید از بازار مبل سمنان

محصولات خانگی این بازار شامل مبل راحتی، مبل چستر، مبل ال، مبل استیل، مبل کلاسیک، مبل سلطنتی، بوفه و ویترین، استند، میز جلومبلی و عسلی، انواع تشک، تخت‌ خواب و سرویس خواب می‌شوند.

محصولات اداری این بازار عبارت‌اند از: مبل اداری، صندلی ادرای، صندلی مدیریتی، میز اداری، میز کارمندی و …

مزایای بازار مبل دلاوران چیست؟

همانطور که در بالا اشاره کوتاهی شد، این بازار از بازارهای خوش نام این صنف است. این بازار برای کسانی که در شرق تهران ساکن هستند از نظر دسترسی بسیار راحت است. مزیت دیگر این بازار حضور بازار پارچه مبلی در خیابان بالایی دلاوران به سمت شمال به نام خیابان علی‌پور است. شما بعد از خرید مبل می‌توانید متراژ پارچه را از فروشنده گرفته و با گشت و گذاری کوتاه در بازار پارچه، پارچه مناسب سلیقه خود را انتخاب کنید. مزیت آخر این بازار را باید تنوع بالای اجناس موجود در مغازه‌ها دانست که به نوعی بیشتر سلیقه‌ها را از خود راضی میکند.

مزایای بازار مبل دلاوران چیست؟

معایب بازار مبل دلاوران چیست؟

معایب این بازار به اندازه‌ی مزیت‌های آن نیست ولی مشکلات اساسی در این بازار وجود دارد که حتماً باید قبل از حضور در این بازار به آن واقف باشید.

اولین ایرادی که در این بازار به محض ورود قابل مشاهده است نبود پاساژ با امکانات رفاهی و البته پارکینگ و جای پارک در خیابان دلاوران تهران است. ایراد بعدی که به این بازار وارد است حضور واسطه‌های متعدد بوده که با اجاره مغازه اقدام به فروش محصولات کارخانه‌ و تولیدی‌های به نام خود می‌کنند و طبیعتاً در این فرم فروش قیمت‌ محصولات به طرز قابل توجهی افزایش پیدا می‌کنند.

مشاهده
معرفی بازار مبل ارومیه
معایب بازار مبل دلاوران چیست؟

آیا در بازار مبل دلاوران برندهای مطرح حضور دارند؟

بله، این بازار محلی پرتردد جهت خرید و فروش محصولات چوبی بوده و به همین دلیل برندهای نام آشنا در این بازار اقدام به احداث نمایندگی فروش کرده‌اند. مبلمان فیلون، مبل الدورادو، مبلیران از نام‌های مطرح و مشهور در فروش مبل راحتی باکیفیت و برند نیلپر که یکی از برندهای نام آشنا در تولید ملزومات اداری بوده، همگی در این بازار دارای نمایندگی فروش هستند.

کیفیت محصولات بازار مبل دلاوران در چه سطحی است؟

کیفیت محصولات این بازار به مراتب از بازار مبل‌های دیگر نظیر بازار مبل چهار دانگه بالاتر و به نوعی در سطح بازار مبل یافت آباد است. این بازار مبل پر رنگ و لعاب دارای محصولات باکیفیتی بوده که اکثراً با گارانتی معتبر به فروش یک و دوساله به فروش می‌رسند.

بازار مبل دلاوران یا یافت آباد؟

اگر بخواهیم بین این دو بازار مشهور محلی را برای خرید محصولات چوبی به شما معرفی کنیم، بدون شک بازار مبل یافت آباد مکانی مناسب‌تر برای خرید مبل، سرویس‌خواب و … است.  شما با حضور در بازار مبل یافت آباد به مراتب با مدل‌های به روزتر مواجه می‌شوید. علاوه بر این در بازار مبل یافت آباد پاساژهایی از جمله پاساژ خلیج فارس، پاساژ کاسپین و بازار مبل شماره یک تا سه احداث شده است که برای نوعروسانی که قصد خرید جهیزیه دارند و البته بودجه کافی را در اختیار دارند پیشنهاد می‌شود.

ویژگی های بازار مبل دلاوران

از کدام بازار، مبل ارازن بخریم؟

خرید مبل ارزان و سایر محصولات یکی از اولویت‌های مهم و اساسی خانواده‌های ایرانی است. یکی از تفکرات اشتباهی که بین مردم در این چند سال رایج شده است این مسئله بوده که مبل ارزان بی‌کیفیت است! باید به شما بگوییم که خرید محصولات چوبی با قیمت مناسب، بدان معنا است که شما با حذف واسطه‌ و دلال‌های فروش وسایل چوبی بتوانید اقلام دکوراسیون پذیرایی و دکوراسیون اتاق‌ خواب را با نازل‌ترین قیمت و البته بدون عوض شدن کیفیت خریداری نمایید. یکی از روش‌هایی که می‌شود مبل و سرویس‌خواب ارزان را خریداری کرد خرید اینترنتی مبل و سایر محصولات چوبی است. در این روش خرید شما بدون نیاز به حضور فیزیکی در بازار خرید خود را بی‌واسطه انجام داده و در درب منزل خود تحویل می‌گیرید. در این روش خرید شما علاوه بر خرج هزینه کمتر نسبت به خرید از فروشگاه با تنوع بیشتری از محصولات روبه‌رو می‌شوید و البته می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان دکوراسیون داخلی وب سایت منظور استفاده حداکثری را ببرید.

مشاهده
بازارهای مبل همدان را بشناسید
مبل ارازن در بازار مبل دلاوران

قیمت مبل در بازار مبل دلاوران

 قیمت مبل را پارمترهای مختلفی از جمله متریال به کار رفته در هنگام ساخت و البته واسطه‌های فروشگاهی مشخص می‌کنند. به طور میانگین در این بازار قیمت یک دست 8 نفره مبل راحتی بین 25 الی 40 میلیون تومان بوده که در مدل مبل استیل بین 50 الی 100 میلیون تومان متغیر است.

قیمت مبل در بازار مبل دلاوران

سوالات متداوال

  • بازار مبل دلاوران کجاست؟

آدرس : تهران، منطقه‌ی شمیران‌نو، خیابان هنگام، خیابان دلاوران

  • مزیت بازار مبل دلاوران نسبت به سایر بازارها در چیست؟

در این بازار کیفیت محصولات در درجه بالایی قرار دارند و علاوه بر آن در مجاورت این بازار، بازار پارچه مبلی قرار گرفته که انتخاب پارچه را برای شما راحت می‌کند.

  • برندهای معروف در بازار مبل دلاوران حضور دارند؟

بله، برندهایی نظیر مبل فیلون، مبل الدورادو، مبل نیلپر و … در این بازار بزرگ شعبه فروش دارند.

  • در بازار مبل دلاوران چه محصولاتی به فروش می‌رسد؟

در این بازار مبل راحتی، مبل استیل، مبل چستر، مبل کلاسیک و سایر ملزومات اداری به فروش می‌رسد.

اثاث چین
ارسال دیدگاه