معرفی پنج هتل برتر برای اقامتی دلچسب در دوران کرونا

معرفی پنج هتل برتر برای اقامتی دلچسب در دوران بیماری کرونا

همانطور که روزانه در رسانه ملی و شبکات اجتماعی از مردم درخواست می شود که با شیوع روزافزون کرونا از تردد‌های ضروری تا حد ممکن اجتناب نمایید ولی در صورت الزام به سفر رفتن بهتر است تمامی دستورالعمل­های مربوط به سفر را رعایت کنید؛ این دستورالعمل­ها شامل رعایت فاصله اجتماعی در وسایل نقلیه و معابر، ضدعفونی کردن دست­ها هنگام استفاده از سرویس­ بهداشتی­­های همگانی و از همه مهمتر زدن ماسک و تعویض آن است.

علاوه بر نکات بهداشتی بالا اقامت در هتلی که کلیه پروتکل های بهداشتی را رعایت نماید از اهمیت بالایی برخوردار است در این مطلب آموزشی سعی بر معرفی 5 هتلی که در آن می توانید مدت زمان سفر خود را با خیال آسوده سپری کنید داریم. با ما همراه باشید…

شماره پنج: هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش
هتل ترنج کیش

یکی از مقاصد سفر­های نوروزی و تمامی فصول جزیره زیبای کیش می باشد. در این جزیره زیبا و جادویی هتل­ها و اماکن گردشگری زیادی احداث شده است ولی هنگامی که شما در فرودگاه بین ­الملی کیش قصد گرفتن تاکسی دارید بلاشک راننده تاکسی به شما پیشنهاد اقامت در هتل ترنج را در صورت نداشتن مشکل با هزینه آن می­دهد. این هتل زیبا بر روی سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس احداث شده و دکوراسیون داخلی آن به الهام از سبک مینیمال دیزاین شده است.

در بدو ورود به هتل ترنج از شما تستی به منظور نداشتن تب گرفته می شود و قبل از اقامت شما در این مجموعه تمامی اتاق­ها به طور کامل ضد­عفونی می شوند. یکی از مزیت های این هتل نبود آسانسور که یکی از محل های پرخطر برای شیوع ویروس کرونا است می­باشد.

مشاهده
تمیز کردن مبل ، راهنمای جامع شست و شو
آدرس هتل ترنج کیش
آدرس هتل ترنج کیش

شماره چهار: هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز
هتل بزرگ شیراز

یکی دیگر از مقاصد سفر برای تمامی ایرانیان شهر زیبا و تاریخی شیراز است. شیراز هم مانند کیش از اماکن اقامتی بی­ شماری برخوردار است. اگر قصد رفتن به این شهر زیبا در جنوب ایران را دارید، تجربه اقامت در هتل بزرگ شیراز را از دست ندهید. این هتل زیبا دارای یکی از بزرگترین رستوران های گردان ایران بوده و هرساله میزبان گردشگران ایرانی و خارجی پرشماری است. دکوراسیون داخلی این هتل مجلل کلاسیک بوده و از مبل کلاسیک در دکور آن استفاده شده است.

هتل بزرگ شیراز هم مانند سایر هتل های پنج ستاره از ورود شما در صورت وجود علائم بیماری کرونا جلوگیری می­کند. در این هتل مجلل قبل از پذیرش مسافر در سوئیت و اتاق، به طور کامل مراحل ضدعفونی را انجام داده و بعد از خروج مسافر این کار مجدداً انجام می شود. به منظور جلوگیری از لمس کلید­های آسانسور توسط شما این کار توسط خدمه هتل انجام می گردد.

آدرس هتل بزرگ شیراز
آدرس هتل بزرگ شیراز

شماره سه: هتل کایا تبریز

هتل کایا تبریز
هتل کایا تبریز

اگر قصد سفر به سرسبز ایران آذربایجان و شهر تبریز را دارید اقامت در هتل کایا تبریز که با جدید­ترین متدهای روز هتل سازی بنا شده است را از دست ندهید. هتل کایا تبریز از مجموعه هتل­های زنجیره­ای کایا کشور ترکیه بوده که با 220 اتاق شیک و دلپذیر میزبان گردشگران داخلی و خارجی است. باتوجه به علاقه هموطنان آذری به دکوراسیون شیک و مجلل، در دکور این هتل زیبا از مبل چستر که زیبایی بی­نظیری را به دکوراسیون محل ارائه می دهد استفاده شده است.

مشاهده
طراحی مبلمان و خلاقیت بی حد و مرز

تمامی پروتکل ­های بهداشتی در این برج زیبا رعایت شده و سیستم تهویه هوای قوی که در هتل نصب شده کمک شایانی به شایع نشده این ویروس منحوس می­کند.

آدرس هتل کایا تبریز
آدرس هتل کایا تبریز

شماره دو: هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتلی دیگر که تمامی پروتکل های بهداشتی در آن به شکلی سخت گیرانه رعایت می شود هتل اسپیناس پالاس تهران است. این هتل زیبا با استانداردهای روز دنیا در صنعت هتل سازی کاملاً مطابقت دارد. دکوراسیون داخلی هتل اسپیناس پالاس در سبک ها و طرح های مختلف بسته به نوع اتاق طراحی شده است ولی نمای کلی و سالن ورودی آن مدرن، شیک و مجلل دیزاین شده است. متاسفانه هزینه اقامت در این هتل بسیار بالا است ولی اگر بودجه کافی برای رزرو هتل را دارید فرصت استراحت در این هتل جذاب را به هیچ عنوان از دست ندهید.

آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران
آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران

شماره یک: هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان

شهر توریست پذیر اصفهان سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان است که به همین دلیل هتل آپارتمان ها و اماکن اقامتی زیادی در این شهر بی نظیر به وجود آمده است. هتل عباسی اصفهان را می توان یکی از قدیمی ترین هتل های جهان دانست که در عین قدمت شکوه خود را در بالاترین سطح نگاه داشته است. این هتل کم نظیر در دنیا به دلیل معماری که برگرفته از عهد صفوی بوده خود می تواند مقصد گردشگری بسایری از دوستداران معماری داخلی باشد. هتل پنج ستاره عباسی یکی از شدیدترین تمهیدات را جهت رعایت پروتکل های سازمان بهداشت جهانی در مجموعه خود برقرار کرده است که می ­توان قدردان آن بود. اگر قصد سفر به شهر ترانه و رنگ را دارید با اقامت در این هتل رویایی تجربه و خاطره خوبی از این شهر کهن به یاد داشته باشد.

مشاهده
چند راهکار ساده برای افزایش طول عمر مبلمان
آدرس هتل عباسی اصفهان
اثاث چین
ارسال دیدگاه