مبل استیل صورتی 

مبل استیل صورتی

خانه‌ی صورتی، رویای کودکی خیلی از دخترخانم‌های جوان است که دوست دارند طبق خانه‌ها‌ی دیزنی دکوری صورتی رنگ داشته باشند. یکی از اثاث‌های مورد نیاز برای چیدمان شیک و رویایی، استفاده از مبل استیل صورتی است. این مبلمان با طراحی خاص و رنگ ملایم خود می‌توانند حس آرامش و راحتی را برای شما به ارمغان بیاورند. در این مقاله با معرفی انواع مبلمان صورتی رنگ و نحوه‌ی چیدمان آن‌ها با شما خواهیم بود. با ما همراه باشید.

طرفداران رنگ صورتی

اگر فکر می‌کنید صورتی رنگی دخترانه است، سخت در اشتباهید. صورتی یکی از رنگ‌های ترند سال 2022 بود. اگر جزء علاقه مندان به دنیای مد و فشن باشید، می‌دانید که در فرش قرمز کن 2022 کت و شلوارهای صورتی ترند برتر بودند و سلبریتی‌های زیادی از این رنگ خاص در پوشش خود استفاده کردند. امسال برندهای معتبر جهانی نظیر گوچی، دولچه گابانا، زهیر مراد حتی الی صعب نیز اوت فیت هایی به رنگ صورتی طراحی و تولید کرده‌اند. البته به جز کت و شلوار صورتی رنگ ترانه علیدوستی در این مراسم، تمام اوت فیت‌های مردانه و زنانه صورتی در کن خوش درخشیدند.

دکوراسیون صورتی در خانه

در زندگی باید جسارت انتخاب‌های متفاوت را داشت و از شکست قوانین نانوشته نباید ترسید. دکوراسیون منزل شما باید متناسب با روحیات و خلقیات خانواده شما باشد و مهمترین کسانی که باید احساس راحتی کنند؛ شما هستید. این احساس راحتی و آرامش می تواند با انتخاب مناسب رنگ مورد پسند شما و چیدمان صحیح و اصولی کسب شود. ترکیب رنگی مناسب، هارمونی خاصی را به منزل شما می‌بخشد و دکوراسیونی شیک و چشم نواز برای شما به ارمغان می‌آورد.

صورتی با چه رنگ‌هایی ست می‌شود؟

سورمه‌ای، طوسی و آبی درباری متداول‌ترین رنگ‌هایی هستند که با ترکیب صورتی هارمونی جذاب و دلنشینی به وجود می‌آورند. هرچه تن رنگ خنثی باشد صورتی چشم نواز به نظر می‌رسد. به عنوان رنگ سوم هم می‌توان از رنگ سفید در حد معمول و آکسسواری‌های اطراف استفاده کرد. صورتی کمرنگ در ترکیب با کرمی نیز می‌تواند یک دکوراسیون شیک و چشم نوازی را به وجود بیاورد.

مشاهده
انواع مدل مبل راحتی سرمه‌ای

مدل‌های جدید مبل صورتی

طراحان مد و فشن همه روزه طرح‌های جدید و به روزی را ارائه می‌کنند. بازار مبل و صنایع چوبی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بسته به سلیقه و سبک دکوراسیون خانه‌ی شما، می‌توانید مبلمان راحتی و یا استیل صورتی رنگ را انتخاب کنید. در ادامه چندین مدل پرفروش و جدید مبلمان صورتی موجود در فروشگاه اثاث چین را معرفی می‌کنیم. در این فروشگاه شما می‌توانید انواع مدل جدید مبلمان و سایر آکسسواری‌ها را به صورت اقساطی و بدون ضامن نیز خریداری کنید. جشنواره‌های تخفیف نیز می‌تواند در هنگام یک خرید مناسب به شما کمک کند.

مبل استیل ناپولی

اگر به طراحی اروپایی علاقه و دوست دارید مبلمان صورتی رنگ شما طرحی خاص و منحصر به فرد داشته باشند؛ پیشنهاد ما به شما مبل استیل ناپولی است. این مدل مبلمان جذاب چشمان همه را به سوی خود جلب می‌کنند و می‌توانند یک دکوراسیون شیک و چشم نواز را برای شما بسازند.منبت کاری ظریف بر پایه‌ی چوب راش ناپولی را به یک ست جذاب صورتی تبدیل کرده است.

مبل استیل نایس

یکی دیگر از مدل‌های جذاب و فوق العاده لوکس اثاث چین، مبل استیل نایس است. صورتی چرک به همراه کرم-طلایی یک ترکیب جذاب و منحصر به فرد را ایجاد کرده است. طرح نایس یاداور مبلمان کلاسیک فرانسوی بوده و می‌تواند یک دکور شیک و چشم نواز را برای شما به ارمغان آورد. نایس مناسب 7 نفر با دو عسلی و یک میز جلو مبلی است.

مبل استیل نایس

مبل استیل کاجی

مبلمان استیل انگلیسی شاخصه‌ی بدیعی دارند که می‌توان از نشیمن گاه تخت و مبل‌های تک نفره جذاب آن‌ها شناخت. مبل استیل کاجی صورتی رنگ نیز با همان طرح انگلیسی با لمسه کاری ظریف از آن دسته مبلمانی است که می‌تواند دکوراسیون خانه‌ی شما را بسیار شیک و چشم نواز نشان دهد.

مبل استیل کاجی

مبل استیل مارینا

این مبلمان هفت نفره که بر پایه چوب گردو ساخته شده‌اند، حکاکی‌های ظریف و منبت کاری هنرمندانه‌ای در دسته‌ها و بازوهای خود جای داده‌اند. این مدل شیک و ظریف با قیمت مناسبی که دارد؛ می‌تواند دکوراسیون منزل شما را بسیار شیک و خاص نشان دهد. رنگ صورتی کمرنگ آن در ترکیب با سفید یا استخوانی می‌تواند یک ترکیب آرام بخش و جذابی را برای شما به ارمغان آورد.

مشاهده
پارچه مبلی سافت

مبل استیل زمرد

یک مبل با طراحی خاص همچون نگین در پذیرایی شما می‌درخشد. اگر به طراحی‌های مد روز یا به اصطلاح ترند مبلمان علاقه دارید؛ مبل استیل زمرد بسیار مناسب شماست. رنگ صورتی روشن در ترکیب با استخوانی می‌تواند چیدمان خانه‌ی شما را بسیار چشم نواز نشان دهد. اگر به تن پررنگ یا کمرنگ صورتی علاقه دارید، می‌توانید آن را سفارش دهید.

مبل استیل زمرد

مبلمان استیل برای چه سبک‌هایی مناسب هستند؟

این مبلمان برای سبک کلاسیک و لاکچری بسیار مناسب هستند زیرا طراحی و ساختار ویژه‌ی آن‌ها را مناسب این سبک‌ها ساخته است. برای ترکیب و چیدمان این مبلمان بهتر است انتخاب سایر اثاث منزل و آکسسواری‌های موجود در فضا با مبلمان استیل همخوانی و هارمونی رنگ و تم داشته باشند.

چطور مبلمان استیل را بچینیم؟

مبل‌های استیل خود را در کنار هم به صورت یک خط مستقیم و به هم پیوسته قرار ندهید! نه تنها هنر و سلیقه شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد بلکه کل دکوراسیون خانه را نیز زیر سوال می‌برد.چیدمان خطی از ارزش و خلاقیت خانه شما کم می‌کند. قرار گرفتن کاناپه‌ها در کنار ردیفی از مبل‌های تک نفره حس خوبی را منتقل نمی‌کند.

اصل تقارن در دکوراسیون چیست؟

در چیدمان مبل استیل باید اصل تقارن را رعایت کرد. اصل تقارن در دکوراسیون یعنی نحوه چیدمان مبل‌ها باید به گونه‌ای باشد که نوعی هماهنگی و نظم را نشان دهد. اگر این اثر رعایت نشود فضا بسیار آشفته و شلخته به نظر می‌رسد برای همین این اصل در دکوراسیون بسیار مهم است. شما باید در انتخاب سایر لوازم منزل نیز نظیر: میزها، صندلی‌ها، سرویس غذاخوری دقت کنید.

مبل استیل برای خانه‌های بزرگ

بهترین مکان‌هایی که می‌توان مبل‌های استیل را به راحتی در آن تا قرارداد سالن‌های بزرگ و خانه‌هایی با متراژ بزرگتر است. در این خانه‎‎هاحجم فضای خالی به راحتی با مبلمان استیل پر می‌شود و ظاهر زیبایی به خانه می‌بخشد. برای تفکیک فضا و ایجاد یک فضای مناسب برای مهمانی‌ها بی‌نظیر، اما برای استفاده روزانه راحت و کاربردی نیستند.این مبلمان برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها یا قرارهای مهم مفید هستند و نمی‌توان برای نشیمن یا تی‌وی روم خانه مورد استفاده قرار داد.

مشاهده
مبل استیل صدفی

مبلمان استیل برای آپارتمان

اگر تصمیم دارید که از مبلمان استیل برای فضای کوچک خانه یا در آپارتمان‌ها استفاده کنید, بهتر است که دست نگه دارید این مبلمان بزرگ و پرحجم اصلاً برای خانه‌های کوچک مناسب نیستند! آن‌ها فضای زیادی را اشغال می‌کنند و همین امر باعث کوچکتر نشان دادن خانه شما می‌شود. در خانه‌های کوچک بهتر است از مبلمان ال،چستر و راحتی یا نیمه کلاسیک استفاده کنید.

مزیت خرید اینترنتی مبلمان استیل چیست؟

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح،رنگ،نقش،سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در گالری ‌های مبلمان امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر به شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی است.

نتیجه گیری

در این مقاله به موضوع مبل استیل صورتی پرداختیم و نمونه‌های پرطرفدار آن‌ها معرفی کردیم..این مبلمان هم برای سبک کلاسیک و هم برای سبک مدرن مناسب هستند . در چیدمان مبل استیل رعایت اصل تقارن بسیار مهم است. چیدمان خطی نظم دکوراسیون شما را به هم می‌ریزد. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سالن‌های مستطیل شکل بزرگ، مبلمان استیل است. که با توجه به سلیقه و علاقه‌ی شما می‌توانید از انواع مختلف آن‌ها بهره ببرید. در زندگی باید جسارت انتخاب‌های متفاوت را داشت. اگر صورتی رنگ مورد علاقه‌ی شماست، از خریدن و چیدمان مبلمان صورتی رنگ هراسی نداشته باشید.

سوالات متداول

1.چیدمان مبلمان استیل چگونه باید باشد؟ با رعایت اصل تقارن و حول محور کانونی می‌توان چیدمان شیک و منحصر به فردی داشت.

2.مدل‌های پرطرفدار و پرفروش مبل استیل صورتی کدام است؟ مبل استیل ناپولی، نایس،کاجی، مارینا و زمرد از جمله مبلمان صورتی رنگ در فروشگاه اثاث چین هستند.

3. مزیت خرید اینترنتی چیست؟ در خرید اینترنتی مبلمان بدون واسطه و به طور مستقیم از کارخانه به خانه منتقل می‌شوند. امکان خرید اقساطی بدون ضامن نیز فراهم شده است.

اثاث چین
ارسال دیدگاه