قیمت مبل کلاسیک یافت آباد

مبل کلاسیک یافت اباد

مبل کلاسیک یکی از ایده‌های خاص و شاهکار هنرمندان صنعت مبل و چوب بوده که با ظرافت هنرمندانه‌ای از گذشته تا به امروز جایگاه ویژه‌ای در دکوراسیون خانه‌های شیک دارد. یکی از بهترین مکان‌هایی که می‌توان مدل‌های مختلفی از مبلمان کلاسیک دید؛ بازار مبل یافت‌ آباد تهران است. مدل‌های جدید مبل کلاسیک یافت اباد می‌تواند برای علاقه مندان این سبک بسیار جذاب و زیبا باشد. در این مقاله به معرفی مبلمان کلاسیک، نحوه چیدمان و نکات خرید آن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید در مورد مبلمان کلاسیک بدانید

اگر از علاقه‌مندان به شکوه و هنر اصیل اروپایی هستید؛ قطعا مبل کلاسیک می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این مبلمان با تکیه بر اصول زیبایی و هنری اصیل طراحی و ساخته می‌شوند. یکی از مبلمان مورد علاقه اشراف و طبقه‌ی خاص اروپا بودند. که به تدریج و با انقلاب صنعتی پا به زندگی مردمان عادی گذاشتند و از گذشته تا به امروز در سراسر جهان بسیار محبوب و معروف بوده‌اند.

هر آنچه که باید در مورد مبلمان کلاسیک بدانید

به چه مبل‌هایی کلاسیک گفته می‌شود؟

کلاسیک به معنای قدیمی یا دمده نیست, بلکه آثار کلاسیک برگرفته از هنر اصیل و ریشه داری است. هر طرح مبل کلاسیک معنای مخصوص وداستانی پشت خود دارد. مبل‌کلاسیک هر کشور متفاوت با سایر کشورهاست. استفاده از مبلمان کلاسیک هیچ گاه از مد نمی افتد اگر در انتخاب نوع پارچه و رنگ آن‌ها دقت کنید سالیان سال می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید.

به چه مبل‌هایی کلاسیک گفته می‌شود؟

انواع مدل مبل کلاسیک

در بازار طرح‌هایی از انواع مبلمان کلاسیک وجود دارد. به دلیل تحریم امکان واردات نمونه‌های اصل آن نیست اما انواع مختلفی از آن‌ها با الهام از طرح‌های اصلی به دست هنرمندان ایرانی ساخته می‌شود. تولیدکنندگان ایرانی در نهایت هنر،دقت و ظرافت انواع مختلف مبل‌های کلاسیک کشورهایی چون فرانسه، انگلستان و ایتالیا را طراحی و تولید می‌کنند. برای انتخابی مناسب، انواع مدل‌های مختلف مبلمان کلاسیک را باهم مقایسه می‌کنیم.

مشاهده
قیمت مبل چستر در یافت آباد

انواع مدل مبل کلاسیک

مبل کلاسیک فرانسوی

فرانسه به مهد مد معروف است. خاستگاه بزرگترین برندها و هنرمندان بزرگ دنیا فرانسه است. کیفیت نوآوری، خلاقیت و اصالت هنرمندان فرانسوی زبانزد خاص و عام است. در اوایل قرن هفدهم مبلمان‌کلاسیک فقط برای اشراف فرانسه طراحی و ساخته می‌شدند. در ابتدا حکاکی روی چوب این مبلمان بسیار پر حجم و پیچیده بود، اما به مرور زمان آن‌ها اصل سادگی و ظرافت را در پیش گرفتند.

مبل کلاسیک فرانسوی

مبل کلاسیک ساده

مبلمان فرانسوی در نهایت زیبایی، سادگی و ظرافت تولید می‌شوند. ظرافت و هنر آن‌ها همراه با پارچه‌هایی از جنس نانو، مخمل، ابریشم وکتان آن‌ها تکمیل می‌ شوند و همین امر آن‌ها را بسیار محبوب ساخته است. رنگ این مبلمان روشن است و اکثر مواقع سفید، کرم با ترکیبی از طلایی و بژ است. از مبلمان کلاسیک ساده و ظریف می‌توان برای خانه‌هایی با متراژ کوچک تر نیز استفاده کرد.

مبل کلاسیک ساده

مبلمان کلاسیک ایتالیایی

مبلمان کلاسیک ایتالیایی همواره با رعایت اصل تقارن و تناسب تولید می‌شوند؛ خبری از حکاکی‌های عجیب و غریب و پیچیده نیست اما بسیار محکم و با دوام هستند کیفیت،اصالت،هنر و ظرافت خاصی دارند که قیمت آن‌ها نیز نسبت به نمونه‌های دیگر بیشتر است چون متریال به کار رفته در آن‌ها درجه یک و بسیار با کیفیت است.

مبلمان کلاسیک ایتالیایی

مبلمان کلاسیک انگلیسی

شاخصه اصلی مبلمان کلاسیک از گذشته تا به امروز این است که این مبل ها دقیقا متناسب با همان دوره تاریخی تولید می‌شوند. انگلیسی‌ها متناسب با هر دوره تاریخی تغییراتی در انواع مبلمان خود ایجاد می‌کنند که در عین زیبایی و ظرافت باعث راحتی کارایی و عامه پسند بودن آن‌ها باشد. پارچه‌های گلدار شاخصه اصلی دکوراسیون انگلیسی است. انگلیسی‌ها به استفاده از المان‌های طبیعی،شاد و سرزنده معروف هستند.

مبلمان کلاسیک انگلیسی

کدام مبل کلاسیک بهتر است؟

برای انتخابب بهترین نوع مبلمان کلاسیک بهتر است انواع مختلف آن را باهم مقایسه کنید. مثلا ظریف ترین و دقیق ترین حکاکی همراه با خنثی ترین رنگ‌ها در کنار پارچه‌ای با کیفیت بالا مبلمان شیک فرانسوی را می‌سازد. مبلمان کلاسیک انگلیسی بسیار رسمی تر و خاص تر از مبلمان فرانسوی هستند. در چیدمان انگلیسی مبلمان کلاسیک باید در عین زیبایی و ظرافت؛ کارایی آسان و عامه پسند باشند.مبلمان کلاسیک ایتالیایی نیز ترکیبی از زیبایی،ظرافت و شیک و خاص بودن هستند.

مشاهده
پارچه برای مبل استیل طلایی

کدام مبل کلاسیک بهتر است؟

مبل کلاسیک برای آپارتمان

مسلما استفاده از مبلمان کلاسیک پر نقش و نگار در آپارتمان‌هایی که با متراژ کم هستند زیاد جالب نیست اگر علاقه مند به سبک کلاسیک هستید اما متراژ خانه این موضوع را دچار محدودیت می‌کند بهتر است از مبلمان کلاسیک فرانسوی استفاده کنید؛ آن‌ها علاوه بر زیبایی ،ظرافت و طرح‌هایی ساده با رنگ روشن دارند و دکوراسیون خانه شما را بسیار شیک و زیبا جلوه می‌دهند.

مبل کلاسیک برای آپارتمان

مبل کلاسیک برای خانه های بزرگ

اگر از جمله افرادی هستید که سالن پذیرایی بزرگی دارید و علاقمند به استفاده از ست مبلمان‌کلاسیک هستید بهتر است که از انواع مبلمان کلاسیک، ایتالیایی و انگلیسی در دکوراسیون خود استفاده کنید. این مبل‌ها در نهایت شکوه جلوه بینظیری دارند و دکوراسیون منزل شما را بسیار خاص و جذاب نشان می‌دهد. نحوه چیدمان ان‌ها نیز باید به صورتی باشد که مبل سه نفری در محور کانونی و مبل‌های تکی در تقارن و توازنی مشخص با فاصله در کنار هم قرار گرفته باشند.

مبل کلاسیک برای خانه های بزرگ

چطور دکوراسیون کلاسیک داشته باشیم؟

در دکوراسیون کلاسیک اثاث و لوازم منزل با دقت و با توجه به هنر و اصالتی عمیق انتخاب می شوند. اشیای به کار رفته هارمونی رنگ و همخوانی بیشتری نسبت به سایر سبک ها دارند. در این سبک مبل‌ها لوستر، تابلو‌ها با تکیه و الهام از یک اصل هنری طراحی می‌شوند. این سبک همیشه مد است و استفاده و طراحی هیچگاه قدیمی نمی شود؛ چون بسیار محبوب و اصیل است طرفدارن زیادی در سرتاسر جهان دارد.

چطور دکوراسیون کلاسیک داشته باشیم؟

مبل های کلاسیک را چطور بچینیم؟

مبلمان کلاسیک حجم و ارتفاع بزرگتری نسبت به سایر مبل ها دارند؛ نیاز است که همیشه اصل تقارن و تناسب را در نحوه چیدمان آن‌ها را رعایت کنیم. کاناپه سه نفری در محور کانونی و کاناپه دو نفری و مبل های تکی روبروی هم قرار می‌گیرند که البته فاصله از دیوار و پرده ها و استفاده مناسب و به جا از آکسسوارهای تزئینی باید رعایت شود.

مبل های کلاسیک را چطور بچینیم؟

قیمت مبل کلاسیک چقدر است؟

در بازار مبل یافت آباد که تنوع محصولات و کیفیت بسیار بالاست قیمت‌های متفاوتی را مشاهده خواهید کرد. اما اگر میانگین بگیریم؛ پایه قیمت مبل کلاسیک در بازار مبل از 25 میلیون اغاز و تا 80 میلیون نیز بالاتر می‌رود. هرچه نوع پارچه و مدل مبلمان از ظرافت هنری بیشتری برخوردار باشند قیمت نیز بالاتر می‌رود.

مشاهده
مبل راحتی شزلون چه مدل‌هایی دارد؟

قیمت مبل کلاسیک چقدر است؟

خرید مبل کلاسیک از بازار مبل یافت اباد

یکی از مزیت‌های بازار مبل این است که انواع مدل‌های خاص و منحصر به فرد را از لحاظ قیمت، کیفیت و رنگ و کاربرد آن‌ها در دسته بندی متفاوتی عرضه می‌کند. دسته بندی مبلمان گزینه‌هایی مختلفی را در پیش روی شما قرار می‌دهد

خرید مبل کلاسیک از بازار مبل یافت اباد

مزایای خرید اینترنتی مبلمان

خرید حضوری همیشه خوب نیست مخصوصا اگر با نبود مدل‌های شیک یا کمبود بودجه مناسب مواجه باشید.برخی از مدل‌های جدید و به روز به آسانی در اینترنت می‌توان پیدا کرد و تنوع محصولات بسیار بالاست و شما می‌توانید در هر سبک و سلیقه و زمینه‌ای بهترین مبلمان را انتخاب کنید آن‌ها را سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید. خرید اینترنتی به دلیل حذف واسطه ها با مدل‌های متنوعی رو به رو هستید. فرقی نمی‌کند که در کدام‌ شهر باشید می‌توانید از بهترین و مناسب ترین مدل‌هایی که هماهنگی و هارمونی خاصی با سبک دکوراسیون شما داشته باشند را؛ انتخاب و خریداری کنید.

مزایای خرید اینترنتی مبلمان

نتیجه گیری

در این مقاله انواع مدل جدید و قیمت مبل کلاسیک یافت اباد را شرح دادیم. مبلمان کلاسیک ریشه در هنری اصیل و بدیعی دارند که از گذشته تا به امروز به یادگار مانده‌اند. این مبلمان انواع مختلفی همچون فرانسوی، انگلیسی و ایتالیایی دارند که اگر نکات مربوط به چیدمان آن‌ها را رعایت کنیم یک دکوراسیون شیک و خاصی را خواهیم داشت. در تهران علاوه بر یافت آباد، بازارهای مبل دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید بسته به سلیقه و بودجه خودتان از آن‌ها خریداری کنید. اما اگر زمان گشت و گذار کافی ندارید و دوست دارید با هزینه مناسب تری مبلمان مدنظر خودرا درب منزل تحویل گیرید خرید اینترنتی مبلمان پیشنهاد هوشمندانه ای است.

https://cdn.isna.ir/d/2021/08/07/4/61998255.jpg

سوالات متداول

  1. مبلمان کلاسیک در چند مدل طراحی و ساخته می‌شوند؟ مبلمان کلاسیک در انواع طرح‌های فرانسوی،ایتالیایی و انگلیسی طراحی و ساخته می‌شوند.

2)انواع مختلف مبلمان کلاسیک چه تفاوت‌هایی باهم دارند؟ نوع فرانسوی آن‌ها بسیار ظریف و هنرمندانه ، مدل مبلمان انگلیسی خاص و کاربردی و راحت است. مدل‌های ایتالیایی هنری والبته با متریال با کیفیتی تولید می‌شوند به همین خاطر قیمت بالاتری دارند.

3)انواع مختلف مبلمان کلاسیک برای چه خانه‌هایی متناسب است؟ مبل فرانسوی برای خانه‌هایی با متراژ کم و مبلمان ایتالیایی و انگلیسی برای خانه‌های بزرگ بسیار زیبا و مناسب هستند.

اثاث چین
ارسال دیدگاه