سرویس روتختی نوزاد

سرویس روتختی نوزاد

دکوراسیون اتاق خواب همیشه یکی از پرچالش‌ترین قسمت‌های دکوراسیون داخلی خانه است. شما در طی شب و روز بیش از 8 ساعت را در اتاق خواب خود می‌گذرانید که به همین علت شما باید دقت زیادی را در انتخاب و خرید وسایل دکوری و وسایلی که برای راحتی خواب شما استفاده می‌شود داشته باشید. یکی از کالاهایی که هم جنبه‌ی راحتی داشته و هم برای دیزاین کردن اتاق خواب کودکان کاربرد زیادی دارد، سرویس روتختی نوزاد است.

اگر شما به تازگی صاحب فرزندی شده‌اید و قصد دارید دکوراسیون اتاق خواب را بیارایید با ما در ادامه این مطلب آموزشی همراه شوید.

سرویس روتختی چیست؟

در اتاق خواب نوزاد شما می‌توانید دو سرویس جای دهید، نخست سرویس خواب نوزاد که شامل تخت خواب نوزاد، شلف، ویترین و کمد می‌شود و بعد از آن سرویس روتختی نوزاد که شامل بالشت، ملحفه، پتو و روتختی است. با داشتن این دو سرویس در اتاق خواب شما از خرید وسیله‌های دکوری بی نیاز می‌شوید.

رنگ سرویس روتختی

یکی از مسائلی که هنگام انتخاب رنک سرویس روتختی، باید به آن اهمیت دهید رنگ سرویس روتختی نوزاد است. برای انتخاب بهتر رنگ سرویس روتختی، شما ابتدا باید جنسیت فرزندتان را مورد بررسی قرار داده و بعد از آن به سراغ طیف رنگی دیگر اقلام اتاق خواب نظیر تخت خواب، کمد و سایر اقلام سرویس خواب نوزاد بروید و طبق طیف رنگی آن، به رنگ مورد نظر در سرویس روتختی دست پیدا کنید.

مشاهده
خرید تختخواب گرد ؛ جذابیت در دل خانه ایرانی

اگر هنوز هیچ کدام از وسیله‌های اتاق کودک‌تان را انتخاب و خریداری نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم به منظور همگونی بیشتر نوع رنگ با جنسیت کودک‌تان از رنگ‌های سرد مانند آبی و طوسی برای نوزاد پسر و از رنگ‌های گرم مانند نارنجی، صورتی و بنفش برای نوزاد دختر در رنگ سرویس خواب و سرویس روتختی نوزاد استفاده کنید.

رنگ سرویس روتختی

نکات مهم هنگام خرید

 خرید وسایل اتاق خواب نوزاد با سایر قسمت‌های خانه کاملاً متفاوت بوده و باید با توجه بیشتری انجام شود چراکه کودک شما در برابر خطر کاملاً بی دفاع است.

یکی از وسایلی که به هنگام خواب با کودک همراه بوده و نیاز است وسواس زیادی در هنگام خرید آن خرج شود، سرویس رو تختی نوزاد است. به همین منظور تمام نکاتی که باید قبل از خرید، به آن توجه داشته باشید را برایتان به تفکیک آورده‌ایم.

جنس پارچه

جنس پارچه این محصول از پارامترهای بسیار مهم در تشخیص محصول باکیفیت است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از لباسی استفاده کردید که به اصطلاح پلاستیکی بوده و بعد از تعریق دوست داشتید که همان لحضه لباس‌تان را با مدل تمام نخ جابه‌جا کنید. تفاوت شما با نوزادتان در این است که شما می‌توانید خواسته‌های خود را به زبان بیاورد امّا کودک شما نمی‌تواند از مسئله‌ای شکایت داشته باشد.

برای اینکه پوست کودک شما در فصل گرما آسیب نبیند پیشنهاد می‌کنیم از پارچه‌ای که ترکیب ساتن و پلی استر در آن به کار رفته باشد برای رو تختی، روبالشتی و ملحفه استفاده کنید.

جنس پارچه روتختی نوزاد

عدم پرزدهی

پرز برای سیستم تنفسی کودک و نوزاد مضر است به همین علت پیشنهاد ما به شما استفاده از پارچه‌هایی بوده که با عدم پرزدهی تا سالیان زیادی در دکوراسیون داخلی خانه قابلیت استفاده دارند.

مشاهده
تخت خواب یک نفره کلاسیک

لطافت

لطافت یکی از مواردی که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت، لطافت اقلام سرویس روتختی است. هرچه این اقلام لطافت بیشتری داشته باشند، خواب کودک شما دلچسب‌تر می‌شود. برای پی بردن به لطافت یک پارچه شما نیاز به انجام کار خاصی ندارید، بلکه فقط کافی است پارچه را با دست خود لمس کنید. هرچه ساتن در یک پارچه بیشتر به کار رفته باشد آن پارچه لطیف‌تر است.

لطافت روتختی نوزاد

عدم آب‌رفت و اتوپذیری

به دلیل گروه سنی پایین نوزاد شاید شما هفته‌ای چند مرتبه نیاز به شستن، ملحفه، پتو و بالشت را داشته باشید بنابراین انتخاب پارچه‌ای که بر اثر شست‌وشو به اصطلاح آب نرفته و تغییر سایز نداشته باشد اهمیت پیدا می‌کند. علاوه بر این شما باید این محصولات را با پارچه‌ای انتخاب کنید که بعد از شست و شو به راحتی قابلیت اتو کشیدن را بر روی خود داشته باشد.

ثبات رنگ

رنگی که بر روی اشکال فانتزی پتو، ملحفه و سایر قسمت‌های سرویس به کار می‌رود اگر درجه یک باشد بعد از شست‌وشو نه کم رنگ شده و نه با رنگ‌های دیگر ترکیب می‌شوند. متأسفانه محصولات بی‌کیفیت زیادی در بازار وجود داشته که بعد از اینکه یک یا دو مرتبه مورد شست‌وشو قرار گرفته می‌شوند، دچار تغییر رنگ شده و دکوراسیون اتاق خواب را نامطلوب نشان می‌دهند.

ست کردن وسایل اتاق خواب

اگر علاقمند به سِت کردن وسایل اتاق خواب با یکدیگر هستید ابتدا اقدام به خرید سرویس خواب کودک با رنگ و طرحی مناسب نمایید و بعد از آن روتختی و پتوی هم رنگ و با طرح یکسان را برای روی تخت‌خواب انتخاب کنید. طرح‌هایی مانند باربری و کیتی برای مدل دخترانه و باب اسفنجی و اسمورف ببرای مدل نوزاد پسر از جدیدترین مدل‌های بازار هستند.

مشاهده
تشک آنتی رفلاکس نوزاد
ست کردن وسایل اتاق خواب

ضمانت نامه کالا

برای جلوگیری از سودجویی حتماً از وسایل اتاق خواب را با ضمانت‌نامه یک و دو ساله خریداری کنید و کارت گارانتی معتبر شرکتی را از فروشنده تقاضا کنید. متأسفانه عده‌ای از مردم هنگام خرید سرویس خواب اکتفا به حرف در خصوص ضمانت کالا کرده و بعد از مراجعه به فروشگاه فروشنده کالا به راحتی منکر سخن خود در این رابطه می‌کند.

خرید اینترنتی اقلام اتاق خواب

با تورم بالایی که در سال‌های اخیر با آن روبه‌رو بودیم خرید کالاهای دکوری و کاربردی در اتاق خواب برای مردم کمی سخت به نظر می‌رسد. از همین رو به منظور کاهش هزینه‌های و افزایش توان خرید، پیشنهاد می‌کنیم از خرید اینترنتی تخت خواب و سایر اقلام اتاق خواب از جمله سرویس روتختی نوزاد غافل نشوید. شما در این روش خرید به راحتی می‌توانید به سایت‌های معتبر فروشگاهی(دارای نماد اعتماد الکترونیکی) مراجعه کرده و با چند کلیک ساده محصول مدنظرتان را بدون حضور هیچ واسطه‌ای در درب خانه‌تان تحویل بگیرید.

این روش منحصر به خرید اقلام اتاق خواب نبوده بلکه با استفاده از آن می‌شود سایر اثاثیه دکوراسیون داخلی مانند مبل، کنسول، میز ناهار خوری و … را خریداری کرده و در هزینه‌هایتان به طور چشم‌گیری صرفه‌جوی کنید. زوج‌هایی که به دنبال خرید جهزیه هستند این روش را حتماً امتحان کنند.

خرید اینترنتی اقلام اتاق خواب
اثاث چین
ارسال دیدگاه