خرید کمد اداری ، انتخابی مهم برای نظ‌‌م‌دهی

خرید کمد اداری

اگر به دکوراسیون و زیبایی محل کار خود اهمیت می‌دهید یکی از مهمترین فاکتورها در این رابطه خرید کمد اداری مناسب است. استفاده از کمد اداری در کنار نظم دهی به فایل‌ها و مدارک و وسایل شما، در زیبایی فضای کار نیز اهمیت بسیاری دارد بنابراین باید با دید باز و انتخاب درست خریداری شود. اصولا توجه به دکوراسیون و مباحث زیبایی شناسی در چیدمان خرید مبلمان اداری را سخت‌تر از آنچه به نظر می‌رسد می‌سازد. در این مقاله قصد داریم به نکات مهم در خرید اینگونه کالاها اشاره کنیم.

انواع کمد اداری

باید بگوییم اصولا کمد یکی از کاربردی‌ترین کالاها در محیط‌های اداری است، از این وسیله معمولا برای نگهداری مدارک، فایل‌ها، کاغذها و وسایل استفاده می‌شود، می‌توان گفت جدا از بحث جنس این گونه کمدها از نظر شکل ظاهری و کارایی می‌توان آن‌ها را به انواع گوناگون تقسیم بندی کرد.

کمدهای کشویی

شاید بتوان گفت این مدل از کمدها شایع‌ترین مدل‌های موجود در بازار هستند که با اسم فایل شناخته می‌شوند، فایل‌ها برای نگهداری مدارک، زونکن و پرونده‌ها انتخاب مناسبی است. کمدهای کشویی کاربرد آسانی دارند، می‌توان برای نظم دهی بیشتر از کمدهایی استفاده کرد که کشوهایی در سایزهای متفاوت دارند، یا در کنار کشو دارای بوفه‌های شیشه ای نیز هستند. استفاده از کمدهای قفل دار می‌تواند علاوه بر نظم دهی به مدارک فضایی امن در اختیارتان قرار دهد تا مدارک مهم را در آنجا نگهداری کنید.

مشاهده
میزکار مناسب، راهنمای انتخاب
خرید کمد اداری
خرید کمد اداری

کمدهای قفسه دار

این مدل کمدها همانطور که از نامشان پیداست دارای قفسه هستند و درب ندارند و به راحتی می‌توان وسایل را در آنها قرار داد یا برداشت، بنابراین برای قرار دادن مدارک و وسایل دم دستی و مورد استفاده روزانه بسیار مناسب هستند. می‌توان از بخشی از طبقه‌ها به منظور زیباسازی بیشتر فضای اداری به محلی برای قرار دادن مجسمه‌ها و کتاب و لوازم دکوری نیز استفاده کرد. این مدل کمدهای قفسه‌دار معمولا با بوفه‌های درب شیشه ای در کنار هم‌هارمونی زیبایی از نظر جلوه بصری ایجاد می‌کنند.

کمدهای چرخ دار

معمولا برای این که کمدهای اداری دوام و مقاومت بالایی داشته باشند، برای ساخت آنها از متریال با کیفیتی استفاده می‌شود و اصولا سنگین هستند، اما از آنجایی که در اداره جات جابجا کردن وسایل در اتاق‌های مختلف امری عادی است استفاده از کمدهای چرخ دار می‌تواند کمک بسیاری به تغییر دکوراسیون مداوم در فضاهای اداری کند و یا در صورت لزوم پرونده‌ها و مدارک قطور که بسیاری از کارکنان باید به آنها دسترسی داشته باشند را در این کمدها قرار می‌دهند تا در صورت لزوم با جابجا کردن کمد دسترسی به مدارک لازم برای همگان فراهم شود.

کمدهای دو درب

یکی دیگر از انواع کمدهایی که کاربرد اداری دارند کمدهایی هستند که با دو درب بزرگ و بلند ساخته می‌شوند، از این مدل کمدها بیشتر در قرار دادن وسایل استفاده می‌شود.

از نظر جنس متریال به کار رفته در کمد نیز، کمدهای اداری به انواع کمدهای پلاستیکی، فلزی و چوبی تقسیم می‌شوند. بنابراین اگر قصد خرید کمد، فایل و قفسه اداری را دارید باید ابتدا توجه کنید که کدام یک از انواع آن برای کار شما مناسب‌تر است.

نکات مهم در خرید کمد اداری

مهمترین نکته برای خرید این کمدها آن است که بدانید قرار است در کدام قسمت از محیط اداری از این کمد استفاده شود، در این صورت می‌توانید ابعاد متناسب را انتخاب کنید، رنگ کمد نیز نکته دیگری است که باید به آن دقت لازم را داشت. باید سعی کنید از رنگ‌هایی استفاده کنید که با دیگر رنگ‌های به کار رفته در دکوراسیون همخوانی داشته باشد. اصولا در دکوراسیون‌های اداری رنگ‌های خنثی بیشترین کاربرد را دارند.

مشاهده
نحوه‌ی صحیح نشستن پشت میز اداری

برای این که کمد مناسبی خریداری کنید باید به  کاربرد آن نیز توجه داشته باشید. این که قرار است چه چیزهایی در کمد نگهداری شود به شما کمک می‌کند تا انتخاب خوبی داشته باشید.

جنس کمد اداری نیز بستگی به بودجه و البته کارایی آن خواهد داشت، شما می‌توانید با استفاده از کاربردی که قرار است کمد داشته باشد یکی از انواع جنس‌های ذکر شده را انتخاب کنید.

خرید کمد اداری اینترنتی

این روزها به لطف وجود فروشگاه‌های آنلاین هزینه سفرهای درون شهری برای یافتن کالای مورد نظر، صرف وقت برای پیدا کردن و همچنین هزینه حمل و نقل وسایل کم شده است. کمد و فایل اداری نیز یکی از کالایی است که می‌توان آن را به صورت اینترنتی خریداری کرد.

شاید پیدا کردن چندین فروشگاه عرضه کننده وسایل دکوری اداری کمی ‌مشکل باشد اما در اینترنت و با یک جستجوی ساده شما می‌توانید به تعداد زیادی فروشگاه اینترنتی دست پیدا کنید و مدل‌های زیادی را بررسی کرده و با توجه به نیاز و کاربرد وسیله مورد نظر آن را به صورت سفارشی خریداری نمایید.

همچنین می‌توانید از یک فروشگاه اینترنتی معتبر برای خرید مبل کلاسیک ، خرید مبل چستر، خرید مبل ال وهمچنین خرید جهیزیه عروس هم اقدام نمائید

خرید کمد اداری
خرید کمد اداری

در خرید‌های اینترنتی رعایت نکاتی از قبیل ضمانت و گارانتی کیفیت و سلامت کالا، تحویل به موقع، بیمه حمل و نقل و … برعهده خود شماست. سعی کنید از فروشگاه‌هایی خرید کنید که نماد اعتماد داشته باشند و یا از نمایندگی‌های برندهای مشهور باشند. شما می‌توانید با مقایسه انواع مدل‌های مختلف خرید قفسه‌های اداری را به صورت آنلاین انجام دهید.

مشاهده
طراحی اتاق کنفرانس کارآمد

خرید اقلام دکوری اداری

در کنار خرید کمد اداری و قفسه‌ها ، کالاهای دیگری نظیر مبلمان و میز اداری نیز مورد اهمیت قرار دارند. برای این که یک چیدمان زیبا و با دکوراسیون با اصولی داشته باشید، بهتر است دقت کنید تا تمام کالاهای دکوری که خریداری می‌کنید همخوانی لازم از نظر رنگ و طرح را با هم داشته باشند.

خرید کمد اداری و قفسه‌ها

در خرید میزهای اداری و قفسه‌ها نیز باید دقت کنید تا تمام کالاهایی استفاده می‌کنید از یک سبک دکوراسیون باشند، برای مثال تمام کالاها مدلی کلاسیک و یا مدرن داشته باشند، همخوانی اقلام دکوراسیون از نظر سبک چیدمان یکی از نکاتی است که گاهی مورد غفلت قرار می‌گیرد.

خرید صندلی اداری استاندارد

برخی کالاها نیز در کنار کاربرد و زیبایی که دارند ارتباط مستقیمی ‌با سلامتی شما خواهند داشت، برای مثال در خرید صندلی اداری استاندارد بودن کالا بسیار مورد اهمیت است، چرا که صندلی اداری پرکاربردترین وسیله است و ساعات زیادی از روز را شما باید روی آن بنشینید، در کنار استاندارد بودن پشتی و تکیه گاه صندلی اداری با توجه به ساعات زیادی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، بهتر است مواردی نظیر رنگ روکش صندلی و مدل و طرح آن با دیگر کالاهای موجود در فضای اداری همخوانی داشته باشد تا دکوراسیون اتاق اداری شما زیبا به نظر برسد.

اثاث چین
دیدگاه کاربران
2 دیدگاه
ارسال دیدگاه