خرید مبل ترکیه ای انتخاب سخت پسندان

خرید مبل ترکیه ای

افرادی که برای دکوراسیون داخلی منزل خود وسواس زیادی به خرج می‌دهند و از طرفی مسائل مالی برایشان اهمیت چندانی ندارد اولین انتخابی که برای مبلمان دارند خرید مبل ترکیه ای است. این روزها برندهای ترک مشتریان خود را در بازار دارند و ترکیه یکی از مشهورترین کشورهایی است که محصولاتش را به ایران صادر می‌کند.

انتخاب مبل‌های وارداتی برای مشکل پسندان گزینه مناسبی به نظر می‌رسد. قصد داریم نکات مهم در خرید و انتخاب سرویس مبل ترکیه ای را برای شما در این مطلب شرح دهیم.

خرید مبل ترکیه ای
خرید مبل ترکیه ای

مزایای خرید مبل ترکیه ای

از آنجایی که ترکیه از همسایگان ایران به شمار می‌آید و از طرفی یکی از بهترین کشورها در صنعت مد و دکوراسیون محسوب می‌شود ورود مبلمان و کالای دکوری از ترکیه به ایران بسیار مقرون به صرفه‌تر از کشورهای اروپایی است. همچنین می‌توان گفت مبلمان ترک از کیفیت بالا و طراحی و مدل زیبا و شیکی برخوردار است. بنابراین انتخاب مبلمان ترکیه ای برای کسانی که می‌خواهند یک دکوراسیون شیک و منحصر به فرد و در عین حال با کیفیت داشته باشند بسیار مناسب است.

برندهای مشهور مبل ترک

برندهای مشهوری از مبلمان ترک به ایران وارد شده است. اما چهار برند وجود دارد که از نظر طراحی و مدل زیبا و کیفیت بالا توانسته است اعتماد مشتریان ایرانی را به خوبی جلب نماید که در این قسمت به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

مشاهده
چگونه مبل راحتی را تمیز کنیم؟

برندهای مشهور مبل در ترکیه

  ENZA HOME، ISTIKBAL، BELLONA، MODA LIFE  از جمله برندهای مشهور ترکیه ای هستند که مبلمان آنها در بازار ایران یافت می‌شود. فرقی نمی‌کند شما یک مبلمان راحتی می‌خواهید یا قصد خرید مبل کلاسیک را دارید، عاشق خرید مبل استیل هستید یا از طرفداران خرید مبل چستر، در هر صورت برای هر سلیقه‌ای می‌توان از میان انواع طرح و مدل‌های ترک یک انتخاب مناسب داشت.

شاید بتوان گفت در کنار قیمت مناسب مبلمان ترکیه ای نسبت به مدل‌های دیگر و همچنین نزدیکی فرهنگ دو کشور مبل‌های وارداتی از این کشور بسیار به سلیقه مخاطب ایرانی نزدیک است و از طرفی هزینه ترانزیت این کالاها با توجه به نزدیکی و همسایگی کشورها به مراتب کمتر از مدل‌های وارداتی دیگر است.

انواع مبل ترک

مبلمان ترکیه ای هم مانند سایر مبل‌ها دارای انواع و اقسام طرح و مدل‌ها است. مهمترین نکته در خصوص فروش مبل‌های ترکیه ای کیفیت آنها است. استفاده از متریال مرغوب در این مبل‌ها در کنار طرح و مدل‌های شیک و به روز و مدرن سبب شده است تا این مبلمان در میان مشتریان از استقبال خوبی برخوردار باشد.

مبلمان ترکیه ای موجود در بازار ایران شامل انواع مبلمان راحتی، ال، مبل استیل، مبل‌های کلاسیک، سرویس مبل چستر، انواع مبلمان چوبی کارشده و مبل‌های تختخواب شو است.

شما می‌توانید با توجه به بودجه در نظر گرفته شده برای خرید مبلمان از میان انواع موجود یکی را انتخاب کنید، فقط باید در نظر داشته باشید که مبلمان وارداتی نسبت به مبل‌های تولید داخل کشور گران‌تر هستند.

با توجه به تنوع طرح و رنگ و مدل باید در نظر داشته باشید که مبل انتخابی شما با سبک چیدمان منزل و همچنین‌ هارمونی رنگ‌های به کار رفته در دکوراسیون همخوانی قابل قبولی داشته باشد.

مشاهده
پارچه مبلی سافت

بهترین روش خرید مبل ترکیه ای

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده است که از کجا می‌توان به ادعای فروشندگان در خصوص مبل ترکیه ای اعتماد کرد یا مبلمان ترکیه ای چه خصوصیاتی دارند که می‌تواند تشخیص آنها را ساده‌تر کند. ما پیشنهاد می‌کنیم که بهترین روش برای خرید مبلمان اصل ترکیه ای خرید از نمایندگی‌های معتبر برندهای ترک است.

خرید مبل ترکیه ای

خرید مبل ترکیه ای از فروشگاه‌های معتبر موجود در اینترنت

برای این کار می‌توانید اقدام به خرید مبل اینترنتی مبل ترکیه ای کنید. خرید از فروشگاه‌های معتبر موجود در اینترنت که از نمایندگان برندهای ترک هستند کار را برای شما راحت‌تر می‌کند. شما می‌توانید با بررسی انواع مدل‌ها، طرح‌ها و مقایسه قیمت‌های مختلف در نمایندگی‌های متفاوت بهترین انتخاب را داشته باشید.

برای اطمینان بیشتر می‌توانید از فروشندگان نامه نمایندگی یا شناسنامه مبلمان انتخابی را بخواهید، همچنین اکثر کارهای وارداتی ترک دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند، بنابراین سعی کنید از اصل بودن جنسی که خریداری می‌کنید اطمینان حاصل کنید.

مقایسه مبل ترکیه ای و ایرانی

اگر همچنان در انتخاب میان مبل ایرانی و ترکیه ای مردد هستید بهتر است به مقایسه کوچکی میان این دو نوع بپردازیم تا اطلاعات شما در این مورد بیشتر شود.

مزیت مبلمان وارداتی

در حال حاضر مبلمان‌هایی با نام مبل‌های ترک، ایتالیایی و یا چینی به عنوان مبلمان وارداتی در بازار وجود دارد. با توجه به محدودیت‌های به وجود آمده در واردات ایران در اثر تحریم‌ها شاید بتوان گفت مهمترین مزیت مبلمان وارداتی کیفیت پارچه و متریال به کار رفته در آن است.  از نقاط قوت مبلمان ترک می‌توان به پارچه‌های مرغوب، چوب‌های با کیفیت، استفاده از رنگ مرغوب نام برد.

مشاهده
لمسه کاری چیست؟

ضمانت‌های لازم در خرید مبل ترکیه ای

البته باید به این نکته توجه داشته باشید که واردات کالاهای لوکس که مبلمان نیز یکی از آنها محسوب می‌شود مدتی است که ممنوع شده است پس هنگام خرید این کالا به عنوان کالای وارداتی و یا ترک حتما ضمانت‌های لازم را از فروشنده بخواهید. مسائل دیگری که باید به آن توجه کنید کیفیت رنگ‌های به کار رفته و سازگاری آن با آب و هوای کشورمان، همچنین خدمات پس از فروش برای آنها از جمله تعمیرات چوب‌ها یا پارچه‌ها نکته دیگری است که باید به آن توجه خاص داشته باشید.

خرید مبل ترکیه ای ، مبل‌های تمام چوب

نکته دیگر که در خصوص مبلمان ترکیه ای باید بدانید این است که مبل‌های تمام چوب این کشور اکثرا با مواد رزینی و مخصوص ترکیب شده‌اند، این مسئله به دلیل احتمال پوسیدگی چوب راش در آب و هوای مرطوب است. اگر مبل خریداری شده توسط شما واقعا از برندهای ترک باشد نباید نگران این موضوع باشید چرا که مواد رزینی به کار رفته در این مبل‌ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به هیچ عنوان خطرناک یا حساسیت‌زا نیستند.

در مبلمان ایرانی سلیقه مشتری اکثرا در مبل‌های تمام چوب است و از آنجایی که آب و هوای کشور ما خیلی مرطوب نیست نیازی به استفاده از رزین در تولید مبل نیست و از طرفی مواد شیمیایی و رزین با کیفیت بالا در کشورمان به شدت گران است.

در مورد طراحی مبلمان ایرانی یا ترک فرق چندانی با هم ندارند و اکثر کارها کپی‌هایی از مدل‌های ایتالیایی، فرانسوی و بریتانیایی است. بنابراین اصالت طرح در مبلمان ترک یا ایرانی فرق چندانی با هم نمی‌کند.

اثاث چین
ارسال دیدگاه