آشنایی با بازار مبل کردستان

بازار مبل کردستان

مبلمان یکی از لوازم اصلی در بخش پذیرایی خانه است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند هزینه بالایی برای خرید مبلمان و سرویس چوب خود بپردازند، زیرا قصد دارند برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنند. اگر می‌خواهید برای یک مدت زمان کوتاه استفاده کنید می‌توانیn با انتخاب یک مبلمان با کیفیت معمول بعد از گذشت چند سال آن را تعویض کنید.

در این مقاله قصد داریم تا تمام فروشگاه‌های مبلمان خانگی و اداری کردستان را به شما معرفی کنیم، پس تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

در این بخش با فروشگاه‌های مبل کردستان بیشتر آشنا خواهید شد:

فروشگاه شهر دنج+ آدرس+ شماره تماس

یکی از بزرگترین فروشگاه‌های استان کردستان است که علاوه بر مبلمان، فرض، سرویس چوب، سرویس خواب، میز ناهارخوری، کنسول، کمد، دراور و… را عرضه می‌کند. این فروشگاه مناسب برای عروس خانم‌هایی است که به دنبال خرید اجناسی با کیفیت مقرون به صرفه هستند.
برای دیدن نمونه‌ کارهای بیشتر می‌توانید به وب‌سایت این فروشگاه یا پیج آن‌ها در فضای مجازی مراجعه کنید.
آدرس: کردستان، شهرک صنعتی شماره یک، 300 متر بالاتر از کارخانه شیر
شماره تماس: 09188746090

قصر مبل سنندج+ آدرس+ شماره تماس

فروشگاه قصر مبل سنندج برای رفاه حال مشتریان، طرح اقساطی را راه‌اندازی کرده است. در این طرح با داشتن یک ضامن معتبر یا با استفاده از چک بانکی می‌توانید دو سوم مبلغ را به صورت اقساطی در 6 ماه تسویه کنید. تمامی محصولات عرضه شده در این فروشگاه از سطح کیفیت بالایی برخوردار هستند.
آدرس: کردستان، خیابان نمکی، کوچه دباغ‌ زاده
شماره تماس: 08733235059

مشاهده
بازار مبل ملایر ، نشان از توسعه صنعت در شهرستانها
قصر مبل سنندج+ آدرس+ شماره تماس

فروشگاه مبلمان آقایی+ آدرس+ شماره تماس

اگر به دنبال فروشگاهی برای تهیه مبلمان اداری، چرم، میز و صندلی ادارات و شرکت‌ها هستید این فروشگاه می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. فروشگاه مبلمان آقای یکی از تنها فروشگاه‌های ارائه‌کننده محصولات اداری در استان کردستان است. اگر برای شرکت، اداره، دفتر کار و.. خود دنبال یک مبلمان با کیفیت و زیبا هستید از این فروشگاه دیدن کنید.
آدرس: کردستان، چهارراه انقلاب
شماره تماس: 08733153521

مبل رضا+ آدرس+ شماره تماس+ لوکیشن

اگر به دنبال مدل‌های زیبا و خاص مبل لاوست هستید می‌توانید به فروشگاه مبل رضا سری بزنید. در این فروشگاه انواع و اقسام مبلمان راحتی، مبلمان سلطنتی، کاناپه تکی و… را می‌توانید ببینید. در صورت داشتن ضامن معتبر و چک بانکی می‌توانید لوازم خانگی خود را به صورت اقساطی از این فروشگاه تهیه کنید.
آدرس: کردستان، بلوار جانبازان، بلوار کردستان
شماره تماس: 09189981862

مبل رضا+ آدرس+ شماره تماس+ لوکیشن

مبل ستاره شهر+ آدرس+ شماره تماس

انواع مبلمان سلطنتی به همراه تاج‌های معرق‌کاری شده و طلاکوب را تنها می‌توانید در این فروشگاه ببینید. فروشگاه مبل ستاره شهر همواره سعی می‌کند تا با بهترین کیفیت محصولات خود را عرضه کند. همین موضوع دلیل بر پیشی گرفتن این فروشگاه از رقبای خود شده است.
آدرس: کردستان، خسروآباد، خیابان شبلی
شماره تماس: 09122154952

مبل کیمیا+ آدرس+ شماره تماس

اگر به دنبال شکل و طرح خاصی از مبلمان و سرویس چوب هستید، در این فروشگاه می‌توانید مدل‌های متنوعی را در طرح و رنگ‌های مختلف ببینید. بهتر است با دقت و زمان کافی از کاتالوگ فروشگاه مبل کیمیا دیدن کنید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را با توجه به بودجه خود داشته باشید.
آدرس: کردستان، خیابان انقلاب، کوچه آذر
شماره تماس: 09183730235

مشاهده
بازار مبل دلاوران
مبل کیمیا+ آدرس+ شماره تماس

مبلمان بهکار+ آدرس+ شماره تماس

مبلمان بهکار یکی از فروشگاه‌هایی بوده که انواع مبلمان راحتی، استیل، کاناپه، سلطنتی و.. را عرضه کرده است. مبلمان بهکار تمام اجناس خود را با کیفیت بالا و بهترین مواد اولیه می‌سازد. پس به راحتی می‌توانید از نزدیک کیفیت مبلمان و سرویس چوب را ببینید.
آدرس: کردستان، خیابان انقلاب
شماره تماس:  09188711749

مبلمان بهکار+ آدرس+ شماره تماس

جمع‌‌بندی آشنایی با مبل‌ فروش‌های کردستان

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با فروشگاه‌های معتبر مبلمان استان کردستان بیشتر آشنا کنیم. بسیاری از افراد همیشه با این مشکل مواجه هستند که نمی‌دانند به کدام فروشگاه مراجعه کنند، اکنون به راحتی به تمام فروشگاه‌ها دسترسی خواهید داشت. اگر زمان خرید حضوری را ندارید برخی از این فروشگاه‌ها در فضای مجازی دارای وب سایت، پیح و کانال هستند. به راحتی با تلفن همراه خود می‌توانید وارد آن‌ها شوید و از مدل‌های موجود انتخاب کنید.

فروشگاه اثاث چین صرفا به منظور افزایش آگاهی و افزایش سطح اطلاعات همشهریان کردستانی عزیز، این فروشگاه‌ها را معرفی کرده است. وب سایت اثاث چین به هیچ عنوان ضمانتی بر خوب بودن این فروشگاه‌ها نیست.

سوالات متداول

نکات مهم درباره بودجه خرید مبل چیست؟

حتما در ابتدا بودجه خود را مشخص کنید. برای اینکه وقت و زمان خود را هدر ندهید، سپس با توجه به بودجه خود از مدل‌های مختلف دیدن کنید.

تعداد مبل‌ها را چطور انتخاب کنیم؟


فضایی که قرار است مبلمان در آن قرار بگیرد را انتخاب کنید. با توجه به فضای موجود مبلمان 7 نفره یا 9 نفره انتخاب کنید. در صورت داتشن فضای زیاد می‌توانید لاوست، پاف و… ست با مبلمان خود تهیه کنید.

مشاهده
بازار مبل بندرعباس

در انتخاب رنگ پارچه مبل به چه نکاتی باید توجه کرد؟


در حین انتخاب رنگ پارچه به اندازه فضای اتاق و رنگ دکوراسیون منزل خود توجه داشته باشید. اگر می‌خواهید دکوراسیون زیبا و چشم‌نوازی داشته باشید تنها کافیست هارمونی رنگ مناسب را رعایت کنید. بهتر است از رنگ‌های مکمل یکدیگر استفاده کنید تا چشم‌نواز باشند. به هیچ عنوان فراموش نکنید که برای فضاهای کوچک، پارچه رومبلی روشن تهیه کنید تا فضا را بسیار بزرگتر از حالت ممکن نشان دهد.

پارچه ترک و خارجی بخریم یا ایرانی؟

اگر محدودیت بودجه ندارید می‌توانید از پارچه‌های ترک و خارجی استفاده کنید. این پارچه‌های جلوه کار را بیشتر نشان می‌دهند و ماندگاری و دوام بالاتری خواهند داشت.

اثاث چین
ارسال دیدگاه