اکسسوری اتاق پذیرایی شامل چه مواردی می‌شود؟

اکسسوری اتاق پذیرایی

امروزه با آشنایی بیشتر مردم با صفحات دکوراسیون داخلی در صفحات مجازی و وب گردی، برای خیلی از خانم­ها این سوال پیش آمده که اکسسوری­های ضروری و مورد نیاز در قسمت­های مختلف خانه شامل چه مواردی می­شود! چرا که در هرکدام از تصاویر پیج­‌های مختلف، یک سری وسایل جدید به چشم می­خورد. در این مطلب آموزشی ما سعی بر این داریم تا تمامی اکسسوری پذیرایی را که کنار وسایل بزرگ این قسمت زیبایی را به دکوراسیون پذیرایی می­بخشد به شما معرفی کنیم؛ امّا قبل از آن، وسایل بزرگ پذیرایی را برای شما به طور مختصر توضیح می­‌دهیم و بعد از آن به سراغ اکسسوری اتاق پذیرایی می­رویم. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید…

مهمترین تجهیزات اکسسوری اتاق پذیرایی

وسایل اصلی اتاق پذیرایی که برای هرخانه­ای مهم است به شرح زیر می­باشد:

  • مبل: از جمله وسایلی که نیاز اصلی دکوراسیون پذیرایی است، مبل استیل، مبل راحتی و مبل چستر می­باشد.
  • کنسول: میز کنسول یکی از وسایلی است که برای چیدمان ظروف پذیرایی از مهمان استفاده می­شود.
  • فرش: فرش یکی دیگر از اثاثیه ­های مورد نیاز هر خانه و قسمت پذیرایی می­باشد.
  • میز ناهارخوری: میز ناهارخوری در کنار مبل می­تواند یکی از نیاز­­های مهم پذیرایی خانه باشد.
  • میزجلومبلی: میز جلومبلی برای پذیرایی از مهمان یکی از وسایلی است که در دکوراسیون پذیرایی اهمیت زیادی دارد.
اکسسوری های اتاق نشیمن

10 عدد اکسسوری دکوراسیون پذیرایی

در این بخش قصد داریم تمامی وسایلی که مناسب یک دکوراسیون زیبا و جذاب در قسمت پذیرایی خانه بوده را به طور کامل برای شما معرفی کنیم. این اکسسوری­ ها به شرح ذیل می ­باشد:

  1. تابلو فرش: اگر دکوراسیون داخلی خانه شما به سبک­های ایرانی، سلطنتی و کلاسیک دیزاین شده است. تابلو فرش یکی از اکسسوری­هایی است که می ­تواند یکی از اِلمان­های زیباشناسی دکوراسیون پذیرایی خانه شما شود.
  2. لوستر: لوستر چوبی و لوستر برنجی برای تمامی دکوراسیون­ها از اکسسوری­های زیبا و جذاب یک اتاق پذیرایی است.
  3. آباژور: اگر به فکر پر کردن گوشه­های خالی دکوراسیون پذیرایی خانه­تان هستید با قراردادن آباژور در این فضاها تمامی دغدغه­ های شما به راحتی مرتفع می­گردد. دلیل علاقه خانواده ­های ایرانی به آباژور این مسئله بوده که قیمت آباژور در بازار روشنایی ایران نسبتاً پایین بوده و هزینه­ای بین یک تا دو میلیون تومانی دارد.
  4. بوفه: بوفه و ویترین چوبی را نباید جزء وسایل بزرگ و مهم یک پذیرایی دانست زیرا بوفه برای نمایش دادن ظروف دکوری بوده و درصورت نبود آن مشکل اساسی در دکوراسیون خانه پیش نمی­آید. بوفه­ های کلاسیک و منبت­کاری شده مناسب دکوراسیون­ های سلطنتی و ایرانی بوده و ویترین­های مدرن با ابعاد کوچک برای دکوراسیون مدرن و دکوراسیون مینیمال کارایی زیادی دارند.
  5. صندلی راک: صندلی راک در کنار شومینه یکی از اکسسوری ­های جذاب دکوراسیون پذیرایی است که زیبایی و آرامش مثال زدنی را به دکور خانه شما می­آورد.
  6. تاب ریلکسی: اگر دکوراسیون خانه شما دکوراسیون مینیمال و یا دکوراسیون مدرن است، تاب ریلکسی یکی از لوازمی بوده که زیبایی محسوسی را به پذیرایی خانه می ­آورد. تاب ریلکسی قیمتی نسبتاً مناسب داشته و در حدود 2 الی 3 میلیون تومان بسته به مدل انتخابی شما در بازار عرضه می­شود.
  7. ساعت ایستاده: ساعت ایستاده با منبت کاری ظریف از اکسسوری­ های محبوب برای استفاده در دکوراسیون پذیرایی خانه می­باشد. شما می­توانید رنگ ساعت ایستاده را متناسب با رنگ مبل، سرویس­ خواب، تخت­خواب، کنسول و میز ناهارخوری دکور خانه سفارش دهید تا یکنواختی خانه حفظ شده و تضاد رنگی نامناسبی به چشم نیاید.
  8. استند: یکی دیگر از اِلمان­های دکوری که مناسب قرار دادن کتاب، گلدان و سایر اشیاء بر روی خود است، استند است. تفاوت استند با بوفه و ویترین در این مورد بوده که بر روی بوفه شیشه کار شده ولی در مورد استند بین شما و اشیاء دکوری هیچ وسیله ­ی دیگری وجود ندارد.
  9. بین بگ: بین بگ یا همان مبل شنی برای استفاده در دکوراسیون مینیمال و مدرن یکی از وسایل­ پیشنهادی کارشناسان سایت اثاث­چین است.
  10. میز تلفن: میز تلفن با فرم مدرن و کلاسیک می­ تواند از اکسسوری ­های شیک هال و پذیرایی یک خانه باشد.
مشاهده
چیدمان مبل استیل و راحتی در کنار هم
بین بگ

اکسسوری خانه را از کجا بخریم؟

حال که با اِلمان­های دکوری اتاق پذیرایی آشنا شدید باید مکان­های فروش اکسسوری­های چوبی و یا غیرچوبی مناسب دکوراسیون یک خانه را بشناسید تا اثاثیه مدنظر خانه خود را به راحتی خریداری کنید. یکی از مکان­ هایی که برای خرید اکسسوری چوبی خانه همیشه پیشنهاد می­شود بازار مبل است. شما با حضور در بازار مبل تهران یا شهر محل سکونتتان می­توانید وسایلی نظیر بوفه، صندلی راک، ساعت ایستاده، استند، مبل شنی و میز تلفن را به راحتی خریداری کنید.

برای خرید اکسسوری­های دیگر، نظیر لوستر و آباژور می­توانید در روزهای آخر هفته به فروشگاه­های روشنایی شهرتان سری بزنید و با مدل­های متنوع آشنا شده و در صورت نیاز خرید خود را انجام دهید. برای مثال در شهر تهران، حضور لوستر فروشان در دو محله لاله­زار و افسریه کمک شایانی به راحتی خرید شما می­کند.

مهمترین وسیال و اکسسوری های خانه مدرن

روش آخری که به مراتب ساده­تر از دو روش قبلی بوده خرید از فروشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی اثاث­چین است. شما با مراجعه به سایت این مجموعه و مشاهده منو با بیشتر از 2000 محصول متنوع اعم از وسایل بزرگ خانه نظیر مبل استیل، مبل راحتی، تخت­خواب، سرویس خواب، کنسول و اکسسوری­های کوچک مانند مبل­شنی، اسنتد، بوفه، ویترین، جاکفشی و ….  مواجه می­ شوید که اگر بخواهیم به جزء تنوع بالا مزیت­های دیگری در مورد خرید از فروشگاه آنلاین مبل مثل اثاث­چین صحبت کنیم باید بگوییم در این فروشگاه شما خرید بی واسطه و قیمت مبل ال، چستر، راحتی و دیگر وسایل را به صرفه تجربه می­کنید و با پشتیبانی 24 ساعته در هر زمان می­توانید از وضعیت سفارش خود مطلع باشید.

مشاهده
راهنمای جامع انتخاب پارچه مبل

نکته مهم: توجه داشته باشید که اگر وب سایت دیگری به جزء فروشگاه مبلمان و دکوراسیون اثاث­چین را برای خرید انتخاب کردید، حتماً با مراجعه به انتهای سایت و در قسمت فوتر سایت از وجود نماد اعتماد­ الکترونیکی(اینماد) و نماد ساماندهی اخذ شده از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اطمینان لازم را کسب نمایید.

اکسسوری مهم برای خانه

نکات پایانی

  • قبل از خرید اکسسوری اتاق پذیرایی در ابتدا به رنگ غالب در دکوراسیون داخلی توجه کنید و نسبت به آن مدلی متناسب با طرح و رنگ سایر لوازم پذیرایی انتخاب و خریداری نمایید.
  • تا حد ممکن در خرید خود با حذف واسطه در هزینه ­های خرید صرفه­ جویی کنید تا به مشکل تأمین بودجه برای خرید وسایل خانه یا خرید جهیزیه بر نخورید.
  • تمامی وسایل و اکسسوری ­هایی که خریداری می­ کنید اگر ساخت کارخانه معتبر باشند با ضمانت­نامه کتبی و معتبر ارائه می­گردند. در هنگام خرید به هیچ عنوان از اخذ برگه گارانتی از فروشنده غافل نشوید.
اثاث چین
ارسال دیدگاه