ابعاد تخت و کمد نوزاد نوجوان

ابعاد تخت و کمد نوزاد نوجوان

اهمیت به دکوراسیون داخلی خانه تنها به پذیرایی و هال معطوف نبوده بلکه دکوراسیون اتاق خواب کودک، نوجوان و بزرگسال را هم در بر‌می‌گیرد. اگر برای فرزند خود قصد خرید سرویس خواب نوزاد را دارید و اطلاعات کافی در مورد اقلام سرویس خواب از جمله ابعاد تخت و کمد نوزاد نوجوان را ندارید با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب تمامی نکاتی که باید هنگام سفارش و خرید را بدانید برای شما به طور کامل توضیح دهیم.

سرویس خواب نوزاد و نوجوان شامل چه اقلامی است؟

بیشتر خانواده‌ها در هنگام خرید سیسمونی، آشنایی کامل با اقلام سرویس خواب نوزاد ندارند. شما با خرید کامل اقلام زیر می‌توانید دکوراسیون اتاق فرزند خود را بی نیاز از هرگونه اقلام دکوراتیو نمایید:

  • اقلام سرویس خواب نوزاد: مدل سرویس خواب نوزاد موجود در بازار معمولاً شامل تخت خواب نوزاد، ویترین، شلف و کمد هستند که دکور اتاق خواب نوزاد با داشتن این اقلام کاملاً مناسب چیدن دیگر وسایل سیسمونی است.
  • اقلام سرویس خواب نوجوان: مدل سرویس خواب نوجوان موجود در بازار بیشتر شامل تخت خواب نوجوان، پاتختی، میز تحریر و کمد بوده که این اقلام قابلیت استفاده تا سنین بالاتر را دارند.
سرویس خواب نوزاد و نوجوان

ابعاد تخت و کمد نوزاد نوجوان چقدر است؟

شما در هنگام خرید تخت‌خواب و کمد، باید ابتدا متراژ اتاق خواب و محل قرارگیری را اندازه‌گیری کرده و نسبت به آن اقدام به سفارش این محصولات نمایید. تخت خواب در بازار مبل تهران و سایر شهرستان‌ها ابعادی مشخص و سایز بندی داشته ولی کمد ست تخت خواب می‌تواند نسبت به درخواست شما سفارشی سازی شود. به ابعاد زیر توجه کنید:

  • ابعاد تخت نوزاد: تخت خواب نوزادی که شما در بازار بیش از هر مدلی مشاهده می‌کنید تخت خواب نوزاد دومنظوره است. تخت ‌خواب‌های دو منظوره نوزاد بر روی خود یک کمد دارند که با رشد و قد کشیدن کودک امکان برداشته شدن این کمد وجود دارد از همین رو به این مدل تخت نوزاد نوجوان می‌گویند. ابعاد تخت‌خواب نوزاد دومنظوره معمولاً در رنج 90 × 190 بوده و سایز تشک این تخت‌خواب 80 × 180 است.
  • ابعاد تخت نوجوان: ابعاد تخت خواب نوجوان با تخت‌ نوزاد کاملاً متفاوت است و به شکل تخت‌خواب یکنفره بزرگسال ساخته می‌شود. ابعاد این مدل به صورت استاندارد 90 × 200 بوده و اگر فضای کافی در اتاق را در اختیار دارید می‌توانید از ابعاد 120 × 200 و 140 × 200 سفارش خود را نهایی کنید.
  • ابعاد کمد نوزاد: کمد تخت نوزاد یکی از اقلامی است که باید در انتخاب سایز آن برای چینش وسایل و لباس‌های کودک دقت زیادی به خرج دهید. کمدهای نوزاد بیشتر به صورت دو درب در ابعاد 50 (عمق) × 90 (طول) × 190 (ارتفاع) تولید می‌شوند ولی اگر فضای کافی در اتاق خواب را در اختیار ندارید می‌توانید کمد یک درب با ابعاد 50 (عمق) × 45 (طول) × 190 (ارتفاع) را سفارش دهید.
  • ابعاد کمد نوجوان: سِت کمد تخت خواب نوجوان نزدیک به ابعاد مدل نوزاد تولید می‌شود. کمدهای نوجوان دو درب در ابعاد 50 (عمق) × 100 (طول) × 200 (ارتفاع) و مدل‌های سه درب نوجوان  50 (عمق) × 120 (طول) × 200 (ارتفاع) ساخته می‌شوند که شما بسته به فضا و متراژ و البته نیاز خود می‌توانید از این مدل‌ها انتخاب خود را انجام دهید.
  • ابعاد ویترین نوزاد: ویترین برای نمایش وسایل دکوری و اسباب بازی یکی از وسایل اصلی سرویس خواب نوزاد است. سایز ویترین نوزاد همانند کمد یک درب با ابعاد 50 (عمق) × 45 (طول) × 190 (ارتفاع) تولید می‌شود.
مشاهده
انواع تشک بادی
ابعاد تخت و کمد نوزاد نوجوان

در هنگام خرید تخت و کمد نوزاد به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

اگر قصد خرید تخت و کمدی شیک برای دکوراسیون داخلی اتاق خانه خود دارید باید به تمامی نکات از جمله جنس، رنگ و سایز این محصولات توجه کنید. با مطالعه قسمت‌های پایین در هنگام خرید با دیدی بازتر می‌توانید خرید مقرون به صرفه، با کیفیت و هوشمندانه را انجام دهید.

نکات خرید تخت و کمد نوزاد

جنس تخت و کمد

اولین پارامتری که می‌بایست بعد از پرداختن به ابعاد این وسایل به آن توجه ویژه‌ای بکنید، جنس تخت و کمد و سایر اقلام سرویس خواب است. سرویس خواب نوزاد نوجوان با جنس‌ چوب، ام دی اف و ملامینه ساخته می‌شوند که مشخصات و اطلاعات فنی آن به شرح زیر است:

  • تخت و کمد چوبی: سرویس خواب چوبی یکی از مدل‌های قدیمی و در عین حال باکیفیت بازار بوده که در طول زمان به محبوبیت آن افزوده شده است. چوب اگر از نوع مرغوب(راش، گردو، بلوط) در ساخت سرویس خواب به کار رفته باشد، تا سالیان دراز می‌تواند برای شما عمر بکند. تنها عاملی که باعث می‌شود عده‌ای از مردم در خرید این محصول کمی مردد شوند، گران بودن مدل‌های تمام چوب است که در ادامه برای خرید سرویس خواب چوبی راه‌حلی برای شما آورده‌ایم.
  • تخت و کمد ام دی اف: سرویس خواب نوزاد نوجوان ام دی اف پرفروش‌ترین مدل حال حاضر بازار بوده که با توجه به کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب، یکی از پیشنهادات ما برای خرید تخت و کمد است. تنوع مدلی این گروه سرویس خواب بسیار بالا بوده و می‌تواند هر سلیقه‌ای را از خود راضی کند.
  • تخت و کمد ملامینه: متاسفأنه قدرت پایین خرید مردم در این روزها باعث شده است که محصولات بی کیفیتی از جمله ملامینه، بازار را اشباع کند. باید به شما بگوییم که اگر سرویس خواب انتخابی شما تماماً از ملامینه ساخته شده باشد نباید به طول عمر آن دلخوش کرد چراکه با جابه‌جایی و یا سنگینی بار، احتمال شکستگی بر روی آن وجود دارد.
مشاهده
تشک طبی چیست؟

نکته: سرویس خواب‌ نوزاد نوجوان ترکیبی که از ام دی اف و ملامینه ساخته شده‌اند مشکلی به جهت کیفیت ندارند.

جنس تخت و کمد

رنگ تخت و کمد نوزاد نوجوان

انتخاب رنگ برای وسایل دکوراسیون اتاق کودک همیشه برای والدین چالش برانگیز بوده به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم نسبت به جنسیت و سن فرزندتان رنگ مناسب را انتخاب کنید. اگر کودک شما دختر است پیشنهاد ما استفاده از رنگ‌های گرم از جمله نارنجی، صورتی و بنفش بوده و برای نوزاد پسر از رنگ‌های سرد مانند آبی و طوسی می‌شود در دکوراسیون اتاق استفاده کرد.

رنگ تخت و کمد نوزاد نوجوان

خرید اینترنتی تخت خواب

در بالا گفتیم که قیمت تخت‌خواب چوبی نوزاد کمی بالاتر از توان خرید مردم است. دلیل این افزایش قیمت را فروشندگان، نوسانات نرخ ارز و تأمین مواد اولیه می‌دانند که تا حدی صحیح است؛ امّا بیشترین دلیل افزایش قیمت در بازار حضور همین فروشندگان و حاشیه سود نجومی آنها برای هر محصول است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم خرید اینترنتی تخت خواب که یکی از روش‌های نوپا در کشور ما است را امتحان کنید. در این روش خرید شما محصول مدنظرتان را بدون حضور واسطه و مستقیم از کارخانه خریداری کرده و درب منزلتان تحویل می‌گیرید.

خرید اینترنتی تخت خواب
adminuser adminuser
ارسال دیدگاه