آموزش تزیین میز تلویزیون

آموزش تزیین میز تلویزیون

میز تلویزیون در دکوراسیون خانه‌ها اهمیت و جایگاه ویژه‌ای دارد. تزیین آن در سبک‌های مختلف دکوراسیون متفاوت است. برای تزیین میز تی وی بسته به علاقه و سلیقه شما می‌توان از انواع اکسسواری‌های استفاده کرد. در این مقاله با آموزش تزیین میز تلویزیون با شما خواهیم بود. با ما همراه باشید.

چطور میز تلویزیون را تزیین کنیم؟

اولین اصل برای تزیین شیک میز تلویزیون، چیدمان آن همگام با سبک اصلی دکوراسیون خانه است. اگر سبک خانه‌ی شما مدرن است؛ میز تی وی نیز باید بسیار ساده و ظریف دیزاین شود. اگر سبک و سیاق کلاسیک مورد پسند شماست، بهتر است از میزهای منبت کاری شده و اکسسواری‌های این سبک استفاده کنید.

چطور میز تلویزیون را تزیین کنیم؟

کدام میز برای تی وی بهتر است؟

در بازار انواع مختلفی از میزهای تلویزیون به چشم می‌خورند که هریک ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. در کل میزهای تلویزیونی به دسته‌هایی همچون چوبی، های گلاس، ام دی اف و استیل تقسیم می‌شوند. که هر یک از آن‌ها باید با توجه به سبک خاص دکوراسیون منزل شما انتخاب شوند.

   کدام میز برای تی وی بهتر است؟

دکوراسیون کلاسیک

کلاسیک به معنای قدیمی یا دمده نیست, بلکه آثار کلاسیک برگرفته از هنر اصیل و ریشه داری است. هر طرح اثاثیه‌ی کلاسیک معنای مخصوص وداستانی پشت خود دارد. مثلا مبل‌ کلاسیک هر کشور متفاوت با سایر کشورهاست. استفاده از مبلمان و میز و صندلی کلاسیک هیچ گاه از مد نمی افتد اگر در انتخاب نوع پارچه و رنگ آن‌ها دقت کنید سالیان سال می‌توانید با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنید.

مشاهده
انواع هپی چیر را بشناسید!
   دکوراسیون کلاسیک

دیزاین میز تلویزیون در سبک کلاسیک

وقتی سبک چیدمان منزل شما کلاسیک است؛ میز تلویزیون شما هم باید از نمونه‌های کلاسیک و منبت کاری شده انتخاب شوند. این میزها خود دارای حکاکی و نقش ونگارند برای همین بهتر است در کنار آن‌ها از کتاب‌ها، گلدان و اکسسواری تزیینی جفت و قرینه استفاده کنید.

 دیزاین میز تلویزیون در سبک کلاسیک

چطور یک دیزاین کلاسیک بچینیم؟

اگر دوست دارید میز تی وی شما دکور کلاسیک داشته باشد؛ بهتر است که ابتدا دیوار پشت آن را با کاغذ دیواری مناسب، آینه کاری یا پوستر و سنگ آنتیک تزیین کنید. سپس برای شلف‌ها و طبقات مختلف آن، از اکسسواری قرینه استفاده کنید. این آکسسواری‌ها می‌توانند ظروف آنتیک، گلدان‌های کوچک، مجسمه‌های زینتی و یا کندی و باکس‌های مختلفی باشند. در کنار میز کلاسیک نیز می‌توان از گلدان‌های پایه بلند با گل‌های طبیعی بهره برد.

چطور یک دیزاین کلاسیک بچینیم؟

چه میزی برای سبک کلاسیک بهتر است؟

مدل‌های مختلفی از میزهای منبت کاری شده در بازار موجود است. یکی از مدل‌های متداول آن میزهای خمره‌ای قهوه‌ای است. که علاوه بر کاربرد به عنوان میز تلویزیون به عنوان میز کنسول نیز کارایی دارند. منبت کاری سایر میزها می‌تواند بر روی کشوها، شلف‌ها و اطراف میز انجام شود. که بر اساس سلیقه و علاقه مندی خود می‌توانید از مدل‌های متفاوت آن انتخاب کنید.

   چه میزی برای سبک کلاسیک بهتر است؟

تزیین میز تلویزیون به سبک مدرن

ویژگی بارز سبک مدرن، سادگی و ظرافت است. هرچه دکور میز و اکسسواری‌های به کار رفته کمتر باشد به همان نسبت دیزاین شما شیک و منحصر به فرد خواهد بود. در این سبک می‌توانید از اشیای تزیینی فانتزی و مجسمه‌های خاص استفاده کنید. استفاده از تابلوهای انتزاعی و هنری، پوسترهای متفاوت و حتی رنگ آمیزی تی وی وال شما می‌تواند دکور میز مدرن را به وجود آورد. استفاده معقول از کتاب و چیدمان مناسب آن‌ها نیز، می‌تواند گزینه‌ی پیشنهادی مناسبی باشد.

مشاهده
تجهیز هتل چه نیازها و مراحلی دارد؟

تزیین میز تلویزیون به سبک مدرن

طراحی دکوراسیون خانه مدرن با وسایل ارزان قیمت

احتمالا وقتی نام طراحی دکوراسیون را می‌شنوید،یاد گرانی و تورم و قیمت دلار میافتید, حق دارید اما قرار نیست اثاث مورد نیاز سبک مدرن را با اثاث گران قیمتی که در سبک کلاسیک به کار می‌رود مقایسه کنید.زیبایی و سادگی و راحتی این دکور ایجاب می‌کند که با کمی خلاقیت و هنر و توجه به دسترس ترین اثاث هم بتوانید یک دکوراسیون بسیار شیک و ظریف و منحصر به فرد داشته باشید.

     طراحی دکوراسیون خانه مدرن با وسایل ارزان قیمت

از چه رنگ‌هایی در دکوراسیون سبک مدرن استفاده می‌شود؟

رنگ طوسی روشن و خاکستری تیره رنگ قالب سبک دکوراسیون مدرن است، اما در کنار آن می‌توان از رنگ‌های مکملی مثل زرد، قرمز، صورتی،ارغوانی و یا ترکیب زیبای سفید و سیاه نیز استفاده کرد تا این تضاد رنگی بسیار زیبا و جذاب تر به نظر برسد.

   از چه رنگ‌هایی در دکوراسیون سبک مدرن استفاده می‌شود؟

چطور تلویزیون را به دیوار بزنیم؟

مدتی است که طراحان دکوراسیون‌های داخلی تلویزیون را نه بر روی میز بلکه بر دیوار جای می‌دهند. این کار چند علت دارد. ابتدا زاویه دید مناسبی به شما می‌دهد و باعث می‌شود از تماشا با زاویه مناسب لذت ببرید. دوم امکان جابه جایی و بهترین مکان نمایش را برای شما فراهم می‌آورد. سوم اگر که کودک خردسالی دارید و ترس از دست دادن و آسیب به تلویزیون کلافه‌تان کرده، بهترین راه نصب تلویزیون بر دیوار است.

چطور تلویزیون را به دیوار بزنیم؟

کدام میز برای تلویزیون دیواری بهتر است؟

برای انتخاب بهترین نوع میز برای تلویزیون دیواری، بهتر است به سبک دکوراسیون منزل توجه شود. اگر سبک دکوراسیون شما کلاسیک باشد میز شما باید طرح دار و همراه با منبت کاری باشد. اگر سبک خانه شما مدرن است، برای میز تلویزیون گزینه‌های خاص و متنوعی را پیش رو دارید. اما در اکثر موارد یک میز ساده چوبی می‌تواند بهترین گزینه برای میز تلویزیون باشد.

کدام میز برای تلویزیون دیواری بهتر است؟

کدام میز برای خانه‌ی کوچک بهتر است؟

انتخاب یک میز مناسب به عواملی همچون بودجه، سلیقه، علاقه و سبک دکوراسیون بستگی دارد. بهترین سبک دکوراسیون برای خانه‌های کوچک دکوراسیون مدرن است که در آن اثاث منزل در نهایت سادگی و ظرافت انتخاب می‌شوند. میز تی وی مدرن نیز معمولا ساده، شیک و تک رنگ است. شلف‌ها و قفسه‌های کاربردی آن نیز کوچک و جمع و جورتر از مدل‌های دیگر است.

مشاهده
صفر تا صد چیدمان دکوراسیون آشپزخانه

   کدام میز برای خانه‌ی کوچک بهتر است؟

مزیت خرید اینترنتی میز تلویزیون

در خرید میز تلویزیونی به صورت اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح،رنگ،نقش،سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در فروشگاه‌های دکوراسیون و گالری‌های مبلمان و صنایع چوبی امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر به شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی است.

نتیجه گیری

در این مقاله با آموزش تزیین میز تلویزیون همراه شما بودیم. برای تزیین میز تلویزیون باید سبک کلی دکوراسیون منزل تان را در نظر بگیرید. اگر سبک خانه‌ی شما مدرن است؛ میز تی وی نیز باید بسیار ساده و ظریف دیزاین شود. اگر سبک و سیاق کلاسیک مورد پسند شماست، بهتر است از میزهای منبت کاری شده و اکسسواری‌های این سبک استفاده کنید. از گلدان، اشیای تزیینی، ظروف قدیمی و آنتیک و کتاب می‌توان دیزاین‌های متفاوتی را به وجود آورد.

https://9.allegroimg.com/original/03a0d8/879aeebf414d94903941a92778d9

سوالات متداول

1.با چی میز تلویزیون را تزیین کنیم؟ با گلدان، اشیای تزیینی، ظروف قدیمی و آنتیک و کتاب می‌توان دیزاین‌های متفاوتی را به وجود آورد.

2.تزیین میز تلویزیون در سبک مدرن به چه صورت است؟ ساده و ظریف همراه با اکسسواری‌‌های ترند و فانتزی

3. تزیین میز تلویزیون در سبک کلاسیک چگونه است؟ آکسسواری‌های تزیینی مورد استفاده تا حد امکان طرح کلاسیک و یه صورت قرینه و جفت باشند.

اثاث چین
ارسال دیدگاه