آینه کنسول اسپرت

آینه کنسول اسپرت

یکی از اکسسواری‌هایی که می‌تواند جلوه‌ی خاصی به منزل شما ببخشد؛ آینه کنسول است. کاربرد آن‌ها نه فقط به عنوان یک عنصر زیبایی بلکه عضوی با کارایی و ماندگاری بالاست. این آکسسواری‌های در طرح‌ها و مدل‌های متنوعی برای سبک‌های مختلف دکوراسیون تولید می‌شوند. اما اگر در بین طرح‌های گوناگون آن‌ها مردد هستید و نمی‌دانید کدام یک از آن‌ها را انتخاب کنید؛ بهتر است از آینه کنسول اسپرت استفاده کنید. ست کردن این مدل آکسسواری با بیشتر سبک‌های دکوراسیون داخلی مخصوصا سبک مدرن به آسانی انجام می‌شود و شما دغدغه‌ای از بابت هماهنگی و هارمونی اثاث منزل خود نخواهید داشت.

آینه کنسول چیست؟

آینه کنسول‌ها جزء آکسسواری‌هایی قدیمی هستند که از دهه‌ی 90 میلادی جای خودشان را در خانه‌های اروپایی باز کردند. ابتدا فقط یک میز ساده چوبی بودند که به عنوان زیبایی یک آینه بزرگ پایه دار نیز به آن‌ها اضافه شد. بعدها شمعدان‌های جفتی، آباژور، شمع و گل نیز به عنوان تزیین به جمع اینه و کنسول پیوستند و ترکیب یک آکسسواری‌ چوبی کلاسیک را به وجود آوردند. بعدها منبت کاری ترکیبات زیبایی پدید آورد که باعث شد راهشان به ایران باز شوند.

آینه کنسول چیست؟

آینه کنسول چه کاربردی دارد؟

اینه کنسول‌ها در طرح‌های خاص و متنوعی طراحی و تولید می‌شوند. نوع منبت کاری آن‌ها در سبک کلاسیک و انواع ظریف‌تر و اسپرت آن‌ها در دکوراسیون مدرن کاربرد دارد. علاوه بر اینکه می‌توانند محلی برای نمایش آکسسواری‌ها یا حتی قاب عکس‌ها باشند؛ می‌توانید در سالن پذیرایی در کنار میز ناهارخوری‌تان به عنوان محلی برای نگه داری ظرف و ظروف به آن‌ها نگاه کنید. حتی می‌توانید با کمی خلاقیت یک کشوی مخفی در داخل آن‌ها تعبیه کنید تا به عنوان یک گاوصندوق محل نگه داری پول، مدارک یا اشیای قیمتی عمل کند.

مشاهده
میزتحریر مناسب برای شما چیست؟
آینه کنسول چه کاربردی دارد؟

آینه کنسول بخریم یا ویترین؟

حتما شما هم ویترین یا بوفه‌های پر زرق و برق را در جهیزیه عروس‌ خانم‌ها دیده‌اید. این ویترین‌های تجملاتی جز اشغال فضا کاری نمی‌کنند. هزینه‌ی ظرف و ظروف آن‌ها را به قیمت بالای این بوفه‌ها هم اضافه کنید. استفاده از ویترین‌ها مدت‌هاست جز ترندهای دکوراسیون داخلی نیستند. اما اینه کنسول‌ها همیشه مد هستند و می‌توانید استفاده بهینه‌ای از آن‌ها داشته باشید.

آینه کنسول بخریم یا ویترین؟

آینه کنسول کلاسیک بهتره یا اسپرت؟

با توجه به اینکه امروزه به دلیل افزایش سرسام آور مسکن و قیمت نجومی ملک و املاک، متراژ خانه‌ها کمتر شده و دیگر مثل گذشته خبری از خانه‌های بزرگ نیست. برای همین بهتر است در خانه‌های کوچک از دکوراسیون مدرن استفاده کنیم. در این سبک نیز اینه کنسول‌هایی با تم اسپرت هماهنگی بیشتری با دکوراسیون داخلی دارند. اما اگر از علاقه مندان سبک کلاسیک هستید؛ پیشنهاد می‌شود آینه کنسول منبت کاری شده شیک را انتخاب و خریداری کنید.

اینه کنسول کلاسیک بهتره یا اسپرت؟

آینه کنسول‌های اسپرت چه ویژگی‌هایی دارند؟

آینه‌هایی با قاب‌های محدب، منحنی‌های خاص، تنوع در طراحی و دیزاین از جمله ویژگی‌های سبک اسپرت است که با کنسول‌هایی با پایه‌های بلند، شکل‌های متفاوت و کم جا و ظریف ترکیب شده و تشکیل سبک اسپرت را داده‌اند. بر خلاف سبک کلاسیک؛ تنوع رنگی در سبک اسپرت بیشتر است و می‌توانید بدون دغدغه با رنگ‌های مختلفی ست کنید.

آینه کنسول‌های اسپرت چه ویژگی‌هایی دارند؟

آشنایی با دکوراسیون سبک مدرن

سبک دکوراسیون مدرن از اواخر قرن نوزدهم میلادی در اروپا مطرح شد. این سبک نو انقلابی در چیدمان کلاسیک و سنتی خانه‌های اروپایی به وجود آورد و کم‌کم طرفداران سادگی و ظرافت و زیبایی از سراسر جهان شیفته این سبک زیبا شدند و به تدریج جایگزین سبک‌ پرهزینه‌ی کلاسیک شد. دکوراسیون داخلی مدرن، بسیار محبوب و پرطرفدار است.

آشنایی با دکوراسیون سبک مدرن

سبک دکوراسیون مدرن چه ویژگی‌هایی دارد

این سبک خاص و ساده ویژگی و المان‌هایی دارد که به راحتی می‌توان تفاوت آن را با سبک‌های دیگر تشخیص داد‌.‌ ترکیب‌های نامتناسب، استفاده از رنگ‌های سیر یا تیره، تنوع مواد اولیه، استفاده از طرح‌های حیوانات و گل و گیاه طبیعی در خانه آشپزخانه‌های کرومیومی و براق،نورپردازی های انتزاعی و استفاده از نور طبیعی، استفاده از وسایل فلزی، استفاده از مبلمان راحتی با کارایی بالا و ایجاد حس فضای باز و آزادی از المان‌های به کار رفته در این سبک دکوراسیون است.

مشاهده
میز کامپیوتر استاندارد
آشنایی با دکوراسیون سبک مدرن

از چه مبل هایی در سبک مدرن استفاده می‌شود

در این سبک که راحتی، آسایش و کارایی بالا مد نظر است از مبل های راحتی استفاده می‌کنند. مبل‌های راحتی نیز در دسته بندی مبل راحتی شیک، چستر فیلد، ال و مبل های تختخواب‌شو جای می‌گیرند. در این سبک نیاز به میز ناهارخوری‌های ست و المان‌هایی با چیدمان طرح متقارن ندارید. در سبک مدرن برای در چیدمان قسمت‌های مختلف منزل انتخاب‌ها و گزینه‌های زیادی پیش رو دارید.

از چه مبل هایی در سبک مدرن استفاده می‌شود

چیدمان دکوراسیون مدرن با هزینه‌ی کمتر

اگر دوست دارید دکوراسیون منزل خود را به سبک مدرن طراحی کنید در عین حال هزینه‌ها برایتان مهم است و نمی‌خواهید وسایل قیمتی استفاده کنید, از دسترس‌ترین و ابتدایی‌ ترین اثاث و لوازمی که در اختیار دارید الهام بگیرید و ایده‌های خلاقانه به کار برید. مثلا می‌توانید از فضاهای پرت خانه مثل زیر پله به عنوان کتابخانه، کمد لباس یا یک گلخانه کوچک استفاده کنید. برای ساخت این مکان‌ها نیز می‌توانید به صورت مجازی آموزش ببینید و حتی با وسایل دوریز نیز یک کتابخانه یا یک گلخانه‌ی زیبا بسازید و از داشتن آن لذت ببرید.

چیدمان دکوراسیون مدرن با هزینه‌ی کمتر

چطور نشیمن مدرن را بچینیم ؟

نشیمن خانه از جمله قسمت‌های خانه است که دکور آراسته آن سلیقه و سبک کلی زندگی و چیدمان دکوراسیون داخلی شما را به بیننده انتقال می‌دهد. در نشیمن مدرن می‌توانید از مبلمان ال، چستر فیلد و مدل‌های تخت خواب شو استفاده کنید. هیچ محدودیتی از بابت رنگ ندارید؛ تضاد رنگی یک اصل اساسی در این سبک است. برای پرده ها نیازی نیست که از پرده‌های حجیم و گرانقیمتی استفاده کنید پرده بسیار ساده حریر سفید می‌تواند نور طبیعی را مهمان خانه هایتان کند. نیازی به میز ناهارخوری ست با مبلمان هم ندارید. یک نیکمت چوبی با یک میز بسیار ساده با رنگ متفاوت می‌تواند به فضای خانه رنگ و روح تازه‌ای ببخشد. استفاده از پاف، تابلوهای هنری پست مدرن و گل و گیاه طبیعی با گلدان‌های ساده سفید و مشکی نیز می‌تواند دکوری منحصر به فرد و چشم نوازی را برای خانه شما پدید آورد.

مشاهده
میزناهارخوری برای فضای کوچک
چطور نشیمن مدرن را بچینیم ؟

مزیت خرید اینترنتی اکسسواری

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان در طرح، رنگ، نقش، سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در فروشگاه‌های دکوراسیون و گالری‌های مبلمان و صنایع چوبی؛ امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر به شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی آینه کنسول است.

مزیت خرید اینترنتی اکسسواری

نتیجه گیری

در این مقاله آینه کنسول اسپرت را معرفی کردیم. آینه کنسول‌ها جزء آکسسواری‌هایی قدیمی هستند که در طرح‌های مختلف برای سبک‌های متفاوت طراحی و تولید می‌شوند. نوع منبت کاری آن‌ها در سبک کلاسیک و انواع ظریف‌تر و اسپرت آن‌ها در دکوراسیون مدرن کاربرد دارد. بهتر است در خانه‌های کوچک از دکوراسیون مدرن استفاده کنیم. در این سبک نیز اینه کنسول‌هایی با تم اسپرت هماهنگی بیشتری با دکوراسیون داخلی دارند. اما اگر از علاقه مندان سبک کلاسیک هستید؛ پیشنهاد می‌شود آینه کنسول منبت کاری شده شیک را انتخاب و خریداری کنید.

انواع میز کنسول

سوالات متداول

1.آینه کنسول چه کاربردی دارد؟ محلی برای نگه داری ظرف و ظروف میز ناهارخوری، محل دیزاین با آکسسواری و محل نگه داری اسناد و مدارک.

2. آینه کنسول کلاسیک بهتر است یا مدرن؟ مدل‌های اسپرت و مدرن در نهایت ظرافت و سادگی طراحی می‌شوند و فضای اندکی لازم دارند اما مدل‌های کلاسیک به محل بیشتری نیاز دارند.

3.مزیت خرید اینترنتی آینه کنسول چیست؟ تنوع در محصول، امکان مقایسه قیمت و کیفیت، مشاوره‌ی 24 ساعته و شرایط خریداری به صورت اقساطی از جمله مزایای خرید اینترنتی از اثاث چین است.

اثاث چین
ارسال دیدگاه