مبل استیل زیتونی

مبل استیل زیتونی

یکی از رنگ‌های آرامش دهنده و پرکاربرد در چیدمان لوکس، زیتونی است. رنگ زیتونی در ترکیب با طلایی و سفید به نهایت زیبایی و کمال خود می‌رسد. اگر به چیدمان کلاسیک و باشکوه اروپایی علاقه دارید، بهتر است از مبل استیل زیتونی کمک بگیرید. این رنگ فضای منزل شما را خاص و چشم نواز نشان می‌دهد. در این مقاله انواع مدل مبلمان استیل به رنگ زیتونی را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

دکوراسیون با مبل زیتونی

اگر به سبک کلاسیک علاقه و دوست دارید چیدمان خانه‌ی شما به سبک فرانسوی زیبا و باشکوه باشد؛ بهتر است در کنار مبلمان طلایی رنگ سفید خود از مبلمان استیل یا کلاسیک زیتونی هم بهره ببرید. این رنگ ملایم آرامش و راحتی را برای شما به ارمغان می‌اورد. رنگ زیتونی جزء ترندهای سال 2022 در زمینه‌ی طراحی دکوراسیون داخلی است.

زیتونی با چه رنگ‌هایی ست می‌شود؟

طلایی، استخوانی و کرمی متداول‌ترین رنگ‌هایی هستند که با ترکیب زیتونی هارمونی جذاب و دلنشینی به وجود می‌آورند. هرچه تن رنگ خنثی باشد زیتونی چشم نواز به نظر می‌رسد. به عنوان رنگ سوم هم می‌توان از رنگ سفید و قرمز در حد معمول و آکسسواری‌های اطراف استفاده کرد. زیتونی در ترکیب با کرمی و مشکی نیز می‌تواند یک دکوراسیون شیک و چشم نوازی را به وجود بیاورد.

مدل‌های جدید مبل زیتونی

طراحان مد و فشن همه روزه طرح‌های جدید و به روزی را ارائه می‌کنند. بازار مبل و صنایع چوبی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بسته به سلیقه و سبک دکوراسیون خانه‌ی شما، می‌توانید مبلمان راحتی و یا استیل زیتونی رنگ را انتخاب کنید. در ادامه چندین مدل پرفروش و جدید مبلمان زیتونی موجود در فروشگاه اثاث چین را معرفی می‌کنیم. در این فروشگاه شما می‌توانید انواع مدل جدید مبلمان و سایر آکسسواری‌ها را به صورت اقساطی و بدون ضامن نیز خریداری کنید. جشنواره‌های تخفیف نیز می‌تواند در هنگام یک خرید مناسب به شما کمک کند.

مشاهده
انواع مبل ال راحتی را بشناسیم

مبل استیل مرداس

یکی از مدل‌های محبوب و البته پرطرفدار مبلمان طرح کلاسیک، مبل استیل مرداس است. این مدل طرح خاص کلاسیکی دارد که علاوه بر این سبک می‌توانید در دکوراسیون مدرن نیز از آن‌ها استفاده کنید. مرداس یکی از مدل‌های مبلمان استیل به رنگ زیتونی است که زیبایی و ظرافت را با هم دارد. رنگ‌های دیگر آن را نیز می‌توانید بسته به سلیقه و نوع چیدمان خانه‌ی خود انتخاب کنید.

مبل استیل کاجی

مبلمان استیل انگلیسی شاخصه‌ی بدیعی دارند که می‌توان از نشیمن گاه تخت و مبل‌های تک نفره جذاب آن‌ها شناخت. مبل استیل کاجی زیتونی رنگ نیز با همان طرح انگلیسی با لمسه کاری ظریف از آن دسته مبلمانی است که می‌تواند دکوراسیون خانه‌ی شما را بسیار شیک و چشم نواز نشان دهد.

مبل استیل ترمه

مبل ترمه با طرح کلاسیک خود می‌تواند یک دکور شیک و منحصر به فرد را برای شما به ارمغان آورد. این مبلمان که بر پایه‌ی چوب گردو طراحی و تولید شده‌اند؛ مزین به منبت کاری ظریف و هنرمندانه‌ای هستند. فوم سرد 35 کیلویی خاص کیفیت و کارایی ترمه بشدت بالا می‌برد. علاوه بر مبلمان 7 نفره، می‌توانید ست ناهارخوری آن را نیز سفارش دهید تا یک دکوراسیون شیک و منحصر به فردی را داشته باشید. ست مبلمان و ناهارخوری می‌تواند برای جهیزیه‌ی عروس خانم‌ها نیز گزینه‌ی هوشمندانه و متناسبی باشد.

مبل استیل ترمه

مبل استیل امپراطور

یکی از ست‌های جذاب مبلمان مربوط به مبل استیل امپراطور است. این مدل مبلمان با طرح کلاسیک و رنگ زیتونی خود می‌توانند دکوراسیون خانه‌ی شما را بسیار خاص و چشم نواز نشان دهد. منبت کاری ظریف آن‌ها که بر پایه‌ی چوب راش انجام شده به امپراطوری صلابتی با ابهت بخشیده است. امپراطور برای یک تغییر دکوراسیون شیک و یک جهیزیه‌ی چشم نواز بسیار مناسب است.

مبل استیل امپراطور

مبل استیل پیتر

یکی از ست‌های بسیار جذاب و خاص مبلمان، مبل استیل پیتر است. پیتر با منبت کاری ظریف و دقیق بر پایه‌ی چوب گردو طراحی و تولید شده است. پارچه گلدار انگلیسی نیز بر زیبایی و کارایی پیتر افزوده است. این ست 7 نفره با یک میز جلومبلی و 2 عسلی تکمیل شده و شما می‌توانید با استفاده از این نوع مبلمان دکور منزل خود را خاص و چشم نواز جلوه دهید. می‌توانید رنگ زیتونی آن را نیز سفارش دهید.

مشاهده
انواع مبل راحتی بدون پایه

مبلمان استیل برای چه سبک‌هایی مناسب هستند؟

این مبلمان برای سبک کلاسیک و لاکچری بسیار مناسب هستند زیرا طراحی و ساختار ویژه‌ی آن‌ها را مناسب این سبک‌ها ساخته است. برای ترکیب و چیدمان این مبلمان بهتر است انتخاب سایر اثاث منزل و آکسسواری‌های موجود در فضا با مبلمان استیل همخوانی و هارمونی رنگ و تم داشته باشند.

چطور مبلمان استیل را بچینیم؟

مبل‌های استیل خود را در کنار هم به صورت یک خط مستقیم و به هم پیوسته قرار ندهید! نه تنها هنر و سلیقه شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد بلکه کل دکوراسیون خانه را نیز زیر سوال می‌برد.چیدمان خطی از ارزش و خلاقیت خانه شما کم می‌کند. قرار گرفتن کاناپه‌ها در کنار ردیفی از مبل‌های تک نفره حس خوبی را منتقل نمی‌کند.

اصل تقارن در دکوراسیون چیست؟

در چیدمان مبل استیل باید اصل تقارن را رعایت کرد. اصل تقارن در دکوراسیون یعنی نحوه چیدمان مبل‌ها باید به گونه‌ای باشد که نوعی هماهنگی و نظم را نشان دهد. اگر این اثر رعایت نشود فضا بسیار آشفته و شلخته به نظر می‌رسد برای همین این اصل در دکوراسیون بسیار مهم است. شما باید در انتخاب سایر لوازم منزل نیز نظیر: میزها، صندلی‌ها، سرویس غذاخوری دقت کنید.

مبل استیل برای خانه‌های بزرگ

بهترین مکان‌هایی که می‌توان مبل‌های استیل را به راحتی در آن تا قرارداد سالن‌های بزرگ و خانه‌هایی با متراژ بزرگتر است. در این خانه‎‎هاحجم فضای خالی به راحتی با مبلمان استیل پر می‌شود و ظاهر زیبایی به خانه می‌بخشد. برای تفکیک فضا و ایجاد یک فضای مناسب برای مهمانی‌ها بی‌نظیر، اما برای استفاده روزانه راحت و کاربردی نیستند.این مبلمان برای مهمانی‌ها و دورهمی‌ها یا قرارهای مهم مفید هستند و نمی‌توان برای نشیمن یا تی‌وی روم خانه مورد استفاده قرار داد.

مشاهده
پارچه مبلی مایا

مبلمان استیل برای آپارتمان

اگر تصمیم دارید که از مبلمان استیل برای فضای کوچک خانه یا در آپارتمان‌ها استفاده کنید, بهتر است که دست نگه دارید این مبلمان بزرگ و پرحجم اصلاً برای خانه‌های کوچک مناسب نیستند! آن‌ها فضای زیادی را اشغال می‌کنند و همین امر باعث کوچکتر نشان دادن خانه شما می‌شود. در خانه‌های کوچک بهتر است از مبلمان ال،چستر و راحتی یا نیمه کلاسیک استفاده کنید.

مزیت خرید اینترنتی مبلمان استیل چیست؟

در خرید اینترنتی شما با مدل‌های فراوان،در طرح،رنگ،نقش،سبک‌های متفاوتی روبه رو هستید. در گالری ‌های مبلمان امکان ارائه همه محصولات در یک مکان نیست.اما در خرید اینترنتی از سایت‌های معتبر به شما این امکان را می‌دهد که در دسته‌ بندی متفاوت با قیمت‌های متنوع ببینید. مشاورآنلاین می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز برای یک انتخاب مناسب راهنمایی کند و با پشتیبانی 24 ساعته و تحویل درب منزل نیز از دیگر مزایای خرید اینترنتی است.

نتیجه گیری

در این مقاله به موضوع مبل استیل زیتونی پرداختیم و نمونه‌های پرطرفدار آن‌ها معرفی کردیم..این مبلمان هم برای سبک کلاسیک و هم برای سبک مدرن مناسب هستند . در چیدمان مبل استیل رعایت اصل تقارن بسیار مهم است. چیدمان خطی نظم دکوراسیون شما را به هم می‌ریزد. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سالن‌های مستطیل شکل بزرگ، مبلمان استیل است. که با توجه به سلیقه و علاقه‌ی شما می‌توانید از انواع مختلف آن‌ها بهره ببرید. در زندگی باید جسارت انتخاب‌های متفاوت را داشت. اگر به دکوراسیون شیک و کلاسیک علاقه دارید می‌توانید از مبلمان زیتونی در کنار رنگ‌هایی همچون طلایی و استخوانی نیز بهره ببرید.

سوالات متداول

1.چیدمان مبلمان استیل چگونه باید باشد؟ با رعایت اصل تقارن و حول محور کانونی می‌توان چیدمان شیک و منحصر به فردی داشت.

2.مدل‌های پرطرفدار و پرفروش مبل استیل زیتونی کدام است؟ مبل استیل مرداس،کاجی، ترمه، امپراطور، ترمه و پیتر از جمله مبلمان زیتونی در فروشگاه اثاث چین هستند.

3. مزیت خرید اینترنتی چیست؟ در خرید اینترنتی مبلمان بدون واسطه و به طور مستقیم از کارخانه به خانه منتقل می‌شوند. امکان خرید اقساطی بدون ضامن نیز فراهم شده است.

اثاث چین
ارسال دیدگاه