تعمیر مبل چرم به پارچه‌ای

تعمیر مبل چرم به پارچه‌ای

اگر مبلمان چرم شما پس از مدتی ظاهر اولیه‌ی خودش را از دست داده و دیگر مثل قبل زیبایی و کارایی ندارد؛ بهتر است روکش آن‌ها را تعویض کنید. مبلمان چرم پس از مدتی پوسته پوسته می‌شوند و اگر لایه رویی آن‌ها را به پارچه تغییر دهید؛ می‌توانید مدت زمان زیادی از آن‌ها استفاده ‌کنید. در این مقاله روش‌های تعمیر مبل چرم به پارچه‌ای آموزش می‌دهیم. با ما همراه باشید.

هر آنچه که باید از مبلمان چرم بدانید

مبلمان چرم که می‌توانند در دسته راحتی یا چستر فیلد طراحی و ساخته شوند، مدل‌ها و رنگ‌های متفاوتی دارند. چرم چهار برابر از پارچه مقاوم تر است و اگر نکات استفاده و شست و شوی آن را رعایت کنید, تا سالیان سال به همان کیفیت و مرغوبیت می‌توان استفاده کرد. اما بعضی اوقات تولید کنندگان از چرم نامرغوب استفاده می‌کنند و این امر باعث می‌شود که چرم خیلی سریع تکه تکه شده و خراب شود.

هر آنچه که باید از مبلمان چرم بدانید

چه زمانی مبلمان نیاز به تعمیر دارند؟

تعمیر مبلمان چند مرحله دارد. اگر مبل‌های شما چرمی هستند ممکن است بعد از مدتی پوسته پوسته شوند در این صورت بهتر است تا آسیب به فوم نشیمنگاه نرسیده؛ لایه‌ی بیرونی را با استفاده از پارچه‌ی دیگر تغییر دهید. اگر از مبلمان راحتی استفاده می‌کنید؛ ممکن است اسفنج ان‌ها بعد از مدتی خاصیت اولیه‌ی خود را از دست بدهد در این صورت اسفنج تغییر یافته و می‌توان با اسفنج دیگری مبلمان را تعمیر و نو کرد. اگر از مبلمان کلاسیک یا استیل استفاده می‌کنید، ممکن است رنگ چوب برود یا فوم آن‌ها خراب شود؛ در این صورت نیز بهتر است علاوه بر تعمیر ایرادات، پارچه‌ی مبلی آن‌ها را نیز تغییر دهید تا حس خوب خرید یک ست جدید مبلمان را نیز تجربه کنید.

چرا مبل پارچه‌ای از چرم بهتر است؟

چرم چهار برابر پارچه مقاوم است اما قیمت آن نیز به مراتب بالاتر از هر نوع پارچه است و اگر چرم اصل و مرغوبی باشد قیمت تا چندین برابر هم بالا می‌رود. در این شرایط اقتصادی خریداری مبلمان چرم برای همه مقدور نیست! از طرفی پارچه‌های مرغوب و با کیفیت بالایی در بازار وجود دارند که علاوه بر زیبایی کارایی بالایی هم دارند. همچنین ترس خراب شدن و پوسته پوسته شدن آن‌ها را ندارید. پس اگر می‌خواهید مدت زمان بیشتری از مبلمان خود استفاده کنید بهتر است مبلمان پارچه‌ای متنوع را جایگزین مبل‌های چرم کنید.

مشاهده
خرید مبل آنلاین ، تجربه‌ی یک خرید متفاوت و راحت
چرا مبل پارچه‌ای از چرم بهتر است؟

چطور چرم مرغوب انتخاب کنیم

گران‌ترین و با کیفیت‌ترین نوع چرم در بازار چرم آنلیلین است. این نوع چرم به خصوص و با کیفیت غنی‌ترین و پررنگ‌ترین رنگدانه‌های طبیعی را در خود جای داده است. مبل چرم طی 12 ثانیه با دمای بدن انسان سازگار می‌شود و گرما و لطافتی بی‌نظیر دارد. اگر از گزند اشیای تیز، رطوبت و چنگ زدن و پاره کردن توسط حیوانات خانگی حفظ شود, می‌تواند عمر بیشتری داشته باشد.

چطور چرم مرغوب انتخاب کنیم

مبل چرم

مبلمان چرم در دو دسته‌ی راحتی و چستر دیده می‌شوند. البته این مبلمان بیشتر از منازل در اداره‌ها، هتل‌ها و دفاتر کار مورد استفاده قرار می‌گیرند و مبلمان چستر چرم بیشتر از مدل‌های راحتی طرفدار دارند. که البته پارچه‌های چرم برازنده‌ی مبلمان چستر است. یکی از لوکس ترین و شیک ترین مبلمان در حال حاضر مبل چستر است. این مبلمان شیک و به روز که همیشه مد هستند و شما می‌توانید با خیال راحت همیشه از آن‌ها استفاده کنید. با هر سبک دکوراسیونی ست می‌شوند و به راحتی چیدمان خانه‌ی شما را جذاب و چشم نواز می‌کنند.

مبل چرم

مبل چستر چرم برای اداره

احتمالا مبلمان چستر را علاوه بر منازل در محیط های اداری نیز دیده‌اید. این مبلمان شاخصه‌های مخصوصی دارند که با نگاه اول متوجه تمایز آن‌ها با مدل‌های دیگر خواهید شد . این مبلمان در دسته مبلمان راحتی قرار می‌گیرند اما از لحاظ لوکس و لاکچری با مبلمان سبک کلاسیک نیز برابری می‌کنند. علاوه بر شکوه و زیبایی ‌و رنگ بندی فوق العاده همراه با چرم جذاب, دسته‌های استوانه‌ای بلندتر از پشتی، از شاخصه‌های اصلی وجه تمایز و نشان خاص مبل چستر است. متریال به کاررفته در آن نوع خاصی است که نشیمنگاه آن را بسیار نرم و دلچسب می‌کند.دکمه‌هایی نیز جهت طراحی و محکم کاری درآن‌ها به کار رفته است.

مبل چستر چرم برای اداره

چرا مبلمان بعد از شست و شو خراب می‌شوند؟

ممکن است پس از شست و شوی غیر اصولی، مبلمان همان جلوه و کیفیت قبلی را نداشته باشند. این مشکل به دلیل نفوذ آب و رطوبت در فوم یا اسفنج مبلمان است. اگر به هنگام شست و شو مبلمان خیلی سریع خشک نشوند آب از پارچه گذشته و به فوم می‌رسد. در این صورت نیز مبلمان پوسته پوسته شده و پس از مدتی خراب می‌شوند.

مشاهده
میز ناهار خوری لوکس
چرا مبلمان بعد از شست و شو خراب می‌شوند؟

کدام پارچه برای مبلمان بهتر است؟

احتمالا پارچه‌های محکم با رنگ بندی متفاوت و متنوعی را دیده‌اید. آن‌ها طرح ابر و بادی دارند و برای مبلمان چستر فیلد بسیار مناسب هستند. این پارچه‌ها برای لمسه کاری که مشخصه اصلی مبل چستر هستند، کاربرد دارند.

کدام پارچه برای مبلمان بهتر است؟

پارچه کتان برای مبل

همانطور که می‌دانید کتان از گیاهان ساخته می‌شود و هم برای سبک کلاسیک و هم مدرن مناسب است پارچه های کتان با نام‌های مختلفی در بازار وجود دارند که پیش از سایر پارچه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. کتان در مقابل آلودگی مقاومت خوبی دارد و از انواع مختلف آن می‌توان برای مبلمان راحتی، مبل چستر و ال استفاده کرد.

پارچه کتان برای مبل

چطور پارچه‌ی خوب را تشخیص دهیم؟

برای انتخاب پارچه باید مکان مورد نظر خود را در نظر بگیرید. اگر برای مبلمان راحتی و ال و چستر پارچه می‌خرید؛ این پارچه باید مقاومت زیادی در برابر نشست و برخاست، ساییدگی، لکه و آب داشته باشد. اگر برای مبلمان سلطنتی است باید علاوه بر گزینه های بالا طرح و رنگ خاصی داشته و هارمونی کلی با فضای خانه نشان دهد.

چطور پارچه‌ی خوب را تشخیص دهیم؟

پارچه‌های طبیعی بهتر اند یا مصنوعی

پارچه های طبیعی خیلی زود چروک می‌شوند یا در مقابل نور آفتاب شکل اولیه خود را از دست داده و کم‌کم کدر می‌شوند. اما پارچه‌هایی که مواد مصنوعی نظیر پلی استر، اکریلیک و نایلون ترکیب شده‌اند؛ دچار چین و چروک نمی‌شوند و در مقابل نور آفتاب نیز مقاومت خوبی دارد.

پارچه‌های طبیعی بهتر اند یا مصنوعی

کدام پارچه‌ها برای مبلمان چستر بهتر است؟

از جدیدترین نوع پارچه‌هایی که برای مبلمان چستر مناسب هستند؛ می‌توان پارچه نانو را نام برد. اگر در هنگام خرید با پارچه های نانو مواجه شدید معمولا کیفیت و قیمت بالاتری نسبت به پارچه‌های دیگر دارند. پارچه نانو در مقابل حرارت نور خورشید و لکه‌ها مقاوم است و می‌توان با یک دستمال نم دار نیز لکه‌های ایجاد شده بر روی آن‌ها را تمیز کرد.

کدام پارچه‌ها برای مبلمان چستر بهتر است؟

چطور مبل راحتی را تعمیر کنیم؟

مبلمان راحتی چون بیش از سایر مدل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ بعد از مدتی دچار آسیب و فرسودگی می‌شوند. اگر پارچه آسیب چندانی ندیده و رنگ و رورفته نشده است؛ می‌توانید با تعویض اسفنج نشیمنگاه ان‌ها را تعمیر کنید. اما در مواردی تعمیر مبلمان راحتی هزینه برتر از خرید ست جدید است.

مشاهده
همه چیز درباره پارچه مبلی جری
چطور مبل راحتی را تعمیر کنیم؟

خرید مبل بهتر است یا تعمیر آن؟

اگر مبلمان شما چندین آسیب جزئی دارند که می‌توان با کمی تعمیرات و صرف هزینه‌ی کم آن‌ها را نونوار کرد؛ بهتر است تعمیر کنید. اما اگر آسیب مبلمان شما شامل تعویض پارچه؛ تعویض فوم یا اسفنج، رنگ آمیزی و تعمیر اسکلت و کلاف اصلی مبلمان باشد؛ بهتر است به فکر خرید ست جدید باشید. زیرا در صورت تعمیرات کلی هزینه‌ی آن با خرید ست جدید برابر می‌شود.

خرید مبل بهتر است یا تعمیر آن؟

مزیت خرید اینترنتی

خرید حضوری همیشه خوب نیست؛ مخصوصا اگر با نبود مدل‌های شیک یا کمبود بودجه مناسب مواجه باشید. برخی از مدل‌های جدید و به روز به آسانی در اینترنت می‌توان پیدا کرد و تنوع محصولات بسیار بالاست و شما می‌توانید در هر سبک و سلیقه و زمینه‌ای بهترین مبلمان را انتخاب کنید آن‌ها را سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید. خرید اینترنتی به دلیل حذف واسطه‌ها با قیمت‌های مناسب و مدل‌های متنوعی رو به رو هستید. فرقی نمی‌کند که در کدام‌ شهر باشید می‌توانید از بهترین و مناسب ترین مدل‌هایی که هماهنگی و هارمونی خاصی با سبک دکوراسیون شما داشته باشند را؛ انتخاب و خریداری کنید. مشاوره 24 ساعته رایگان نیز می‌تواند بسیار موثر باشد.

مزیت خرید اینترنتی

نتیجه گیری

در این مقاله با روش‌های تعمیر مبل به پارچه‌ای آشنا شدیم. تعمیر مبلمان چند مرحله دارد. اگر مبل‌های شما چرمی هستند ممکن است بعد از مدتی پوسته پوسته شوند در این صورت بهتر است تا آسیب به فوم نشیمنگاه نرسیده؛ لایه‌ی بیرونی را با استفاده از پارچه‌ی دیگر تغییر دهید. اگر از مبلمان راحتی استفاده می‌کنید؛ ممکن است اسفنج ان‌ها بعد از مدتی خاصیت اولیه‌ی خود را از دست بدهد در این صورت اسفنج تغییر یافته و می‌توان با اسفنج دیگری مبلمان را شود تعمیر و نو کرد. اگر از مبلمان کلاسیک یا استیل استفاده می‌کنید، ممکن است رنگ چوب برود یا فوم آن‌ها خراب ؛ در این صورت نیز بهتر است علاوه بر تعمیر ایرادات، پارچه‌ی مبلی آن‌ها را نیز تغییر دهید تا حس خوب خرید یک ست جدید مبلمان را نیز تجربه کنید.

https://www.wohnwelten24h.de/media/image/2e/e3/61/wohnwelten24h-genua-1.jpg

سوالات متداول

1.کدام پارچه برای تعویض مبل چرم بهتر است؟ از پارچه‌های چرم، نانو، مخمل و مسکو می‌توان استفاده کرد.

2. مزیت مبلمان پارچه‌ای نسبت به مبلمان چرم چیست؟ مقاومت بالا در برابر ساییدگی، خراش و ضربه دارد و همچنین نسبت به مبلمان چرم ماندگاری بالایی دارند.

3.پارچه مسکو چه ویژگی‌هایی دارد؟ طرح ابر و بادی، جنس محکم و رنگ بندی متنوعی دارد.

adminuser adminuser
ارسال دیدگاه