راهنمای خرید میز کنسول

راهنمای خرید میز کنسول

صفر تا صد راهنمای خرید میز کنسول

میز کنسول در اغلب دکوراسیون‌ها مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و از آن غافل می‌شوید. میز کنسول انواع بسیار متنوعی دارد. به طور معمول در ورودی منزل از این میز بلند و باریک استفاده می‌شود.

در واقع می‌توان آن را به هر فضایی در خانه اضافه کرد و سازگاری بی حدو نهایتی با انواع دکوراسیون مدرن و کلاسیک دارد. می توان از آن برای پر کردن فضای خالی، جایگاه دکوری و محلی برای یادآوری تصویر عزیزان و کلکسیونی از خاطرات استفاده کرد.

طراحی میز کنسول چگونه است؟

بسیاری از میزهای کنسول موجود امروزی دارای عناصر طراحی زیبا و جالبی هستند که از جمله آنها آینه، چوب، اشکال هندسی، رومیزی شیشه‌ای، پایه‌های خمیده، ویژگی‌هایی مانند برگ یا گل، کشو و غیره هستند.

انواع کنسول چیست؟

امروزه با پیشرفت در صنایع مبلمان و طراحی صنعتی، انواع میزهای کنسول قابل طراحی و تولید مطابق سلایق مختلف مشتریان هستند.

میز کنسول با قالب فلزی

این میز کنسول مدرن و مینیمالیستی یک انتخاب خارق العاده برای ورودی‌های کوچک است. کاملاً باریک است در حالی که هنوز یک فضای ذخیره سازی کافی با یک قفسه بالا و پایین را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این، رنگ خاکستری تیره این میز کنسول  زیبایی انواع دکوراسیون منزل را به همراه خواهد داشت.

مشاهده
راهنمای خرید کتابخانه
راهنمای خرید میز کنسول

میز کنسول استونفورد

جدول کنسول استونفورد ساده، جذاب و مقرون به صرفه است. دو قفسه فضای کافی برای نگه داشتن کتاب، گیاهان و کارد و چنگال را فراهم می‌کند. به علاوه ، رنگ مشکی براق آن به راحتی با بسیاری از طرح‌های ورودی متفاوت هماهنگ است.

میز کنسول آدلین

این میز، کنسول لمسی زیبا و پیچیده را برای هر نوع ورودی فراهم می‌کند. این میز دارای چوبی تیره است و با طراحی باز منتهی به طرف پایه، پشتیبانی می‌شود. سطح بالای آن با طولی باریک برای نگه داشتن مجموعه‌ای از اشیاء تزئینی یا خانگی است.

میز کنسول نیم دایره

یک میز کنسول نیم دایره در اصل ترکیبی از یک میز گرد و یک میز کنسول است. این نوع میز بهترین طراحی و کارایی را ارائه می‌دهد و همین امر آن را به یک انتخاب مشترک در میان صاحبان خانه‌ها تبدیل کرده است.

میز کنسول‌های ساید بای ساید جانبی

از ساید بای ساید معمولاً برای تهیه فضای ذخیره اضافی در هر اتاق، اعم از آشپزخانه، اتاق غذاخوری یا محل کار منزل استفاده می‌شود. با این حال، این تنوع کاربردی مبلمان به عنوان یک میز عالی برای سالن پذیرایی شما هم عمل می‌کند.

انتخاب محل میزکنسول اهمیت بسیار زیادی دارد!

نوع فضای موجود در انتخاب میز کنسول مهم است. بلند، کوتاه، باریک، کم عمق و جنس میز را با فضای موجود مقایسه کنید. یک میز کنسول فوق العاده باریک که به دیوار متصل شده است، نوعی صرفه جویی عالی در فضای موجود است.

اگر اتاق گسترده و باز است، یک میز با اندازه بزرگتر و محکم‌تر انتخاب کنید. اگر در یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کنید و هیچ مکانی برای صرفه جویی در آن ندارید، ناامید نشوید از کنسول‌های باریک و قفسه‌ای بدون پایه و نصب شونده به دیوار استفاده کنید.

مشاهده
راهنمای خرید مبل استیل

کاربری میز کنسول چیست؟

میز کنسول دارای انعطاف پذیری و شگفتی‌های چند منظوره است. بدانید که می‌خواهید با میز کنسول چه کار کنید. آیا به یک فضای ذخیره سازی نیاز دارید؟ آیا محلی برای دکور و مکمل تزئینات مبلمان می‌خواهید؟ یا صرفاً به میز کنسول جهت زیبایی منزل علاقمندید؟

مطابقت میز کنسول و دکور

آیا میز کنسول کلاسیک، مینیمالیستی، رنگارنگ یا زینتی می‌خواهید؟ میز کنسول در سبک‌ها، متریال و بودجه‌های بی شماری ارائه می‌شود. میزی را انتخاب کنید که حس بصری مناسبی را به خانه شما می‌بخشد. اطمینان حاصل کنید که به خوبی با دکور اتاق هماهنگ است.

محل قرارگیری میز کنسول

میزهای کنسول می‌توانند خود را در هر اتاقی جای دهند. گزینه‌های خود را باز نگه دارید. این میزها در ورودی، نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب و هرجایی که فکرش را کنید به کار میروند.

ورودی یا راهرو

میز کنسول مانند یک بیانیه افتتاحیه عمل می‌کند. آن را با یک آینه جفت کنید تا نور و لمس زیبایی را حس کنید. یا از میز به عنوان یک لنگر برای نمایش یک اثر هنری چشمگیر استفاده کنید. از نظر کاربردی، این محصول مکانی برای ذخیره محتوای غیرمترقبه است که شما را غرق در تغییرات کوچک می‌کند.

هال

یک میز کنسول تزئینی در هال به خوبی کارآمد است. آن را مانند یک میز جانبی به حساب آورید، یک ویترین بصری جالب و مایه کنجکاوی را بسازید. میز کنسول محلی مناسب برای قرار دادن شمعدان، جهت تعادل و تقارن فضا است.

ناهارخوری

میز کنسول در کنار میز ناهار خوری، به عنوان یک میز کناری در انواع مختلف به کار می‌رود. مواد غذایی و ظروف غذاخوری را روی آن قرار دهید یا هنگامی که میزبان هستید، میز را به مخزن اسرار پذیرایی تبدیل کنید. کشوهای این میز کنسول را برای ذخیره وسایل و لوازمی مثل کارد و چنگال استفاده کنید.

مشاهده
راهنمای خرید تخت‌ خواب دو طبقه

اتاق خواب

از میز کنسول به عنوان یک کابین شبانه برای کتاب‌های کنار تختخواب و چراغ مطالعه استفاده کنید. سبدهای حصیری را در زیرش قرار دهید و آن را به فضایی زیبا برای نگهداری کتونی تبدیل کنید. می‌توانید آن را با یک آینه جفت کنید تا به یک کمد تبدیل شود.

نتیجه گیری

میز کنسول در اقصی نقاط خانه و در جنس‌ها و مدل‌های مختلف به عنوان ابزاری کاربردی و تزیینی در دکوراسیون منزل استفاده می‌شود.

اثاث چین
ارسال دیدگاه