راهنمای خرید میز تلفن

راهنمای خرید میز تلفن

اگر به دنبال خرید میز تلفن هستید، یک راهنمای کامل و کاربردی را برای شما آماده کرده‌ایم که می‌توانید علاوه بر آشنایی با جذاب‌ترین ایده‌ها و مدل‌های میز تلفن، با نحوه خرید کردن و نکات مهم در انتخاب این مدل میزها نیز آشنا شوید.

 برخی از انواع مدل میز تلفن وجود دارد که شاید شما کمتر از آن اطلاع داشته باشید و حتی به نظر برسد این مدل میزها برای تلفن مناسب نیستند؛ اما در حقیقت، دنیای خرید میز تلفن بسیار پیچیده و جذاب است. مدل‌هایی از میز تلفن که حتی تصور نمی‌کنید به بازار ارائه شده‌اند که قرار دادن آنها در در کنار سالن نشیمن یا سالن مطالعه، دکوراسیون داخل خانه را جذاب‌تر و زیباتر می‌کند.

خرید انواع مدل‌های میز تلفن

به طور کلی در خرید میز تلفن با دو گروه اصلی از انواع میز روبرو هستید؛ دسته اول شامل میزهایی است که  فقط برای قرار دادن تلفن یا یک وسیله دکوری در کنار آن بر روی میز طراحی شده‌اند. دسته دوم میزهای تلفن شامل میزهایی هستند که به همراه یک صندلی در کنار آن طراحی شده و به این صورت است که برای پاسخ دادن به تلفن، فرد می‌تواند بر روی مبلمان، کاناپه یا صندلی بنشیند و تلفن را جواب بدهد.

مشاهده
راهنمای خرید مبل کلاسیک
راهنمای خرید میز تلفن

 هر دو گروه از انواع میز تلفن که در بالا معرفی کردیم برای دکوراسیون داخلی مناسب هستند. بسته به اینکه شرایط مکان چگونه باشد و شما چه سلیقه‌ای داشته باشید، از هر دو گروه به تنهایی و یا از هر دو مدل در کنار هم در قسمت‌های مختلف خانه می‌توانید استفاده کنید.

 نکات مهم و راهنمای خرید میز تلفن

 نکته اول در راهنمای خرید میز تلفن: شکل و طراحی ظاهری میز تلفن

زمانی که برای خرید میز تلفن به فروشگاه مراجعه می‌کنید و یا حتی مدل‌های میز در یک فروشگاه اینترنتی را بررسی می‌کنید، با انواع میز برخورد می‌کنید که برای تلفن طراحی شده‌اند. معمولاً ارتفاعی میزها با پایه‌های بلند در نظر گرفته شده که قابلیت دسترسی افراد به تلفن، راحت‌تر باشد.

 در نمای کلی، میزهای تلفن به صورت مستطیل، مربع یا میزهای سه گوش (به شکل یک چهارم دایره) تولید می‌شوند. هر یک از این میزها در نوع خود، زیبا و منحصر به فرد هستند. برای میز تلفن معمولاً یک یا چند کشو قرار داده می‌شود تا در صورت لزوم، دفترچه تلفن در داخل آن قرار گیرد. انتخاب مدل میز به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. 

نکته دوم در راهنمای خرید میز تلفن: انتخاب مدل میز تلفن

 پس از اینکه تصمیم گرفتید میز تلفن را با چه اشکال یا طراحی انتخاب کنید، اکنون باید به سراغ انتخاب مدل میز بروید. شاید تمایل داشته باشید میزهای تلفن به صورت تکی را خریداری کنید و شاید هم تصمیم دارید میز تلفن به همراه یک کاناپه در کنار آن بخرید. در هر صورت باید به سراغ گزینه‌های خرید بروید و قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید.

مشاهده
راهنمای خرید مبلمان اداری

 نکته سوم در راهنمای خرید میز تلفن: قیمت خرید محصولات

انواع میز تلفن به طور متداول از مرغوب‌ترین انواع چوب ساخته می‌شوند، بنابراین قیمت میزهای مخصوص تلفن به قیمت چوب بستگی دارد. اگر به زیبایی دکوراسیون داخلی اهمیت می‌دهید و می‌خواهید یک میز تلفن با نمایش جذاب را خریداری کنید، باید بودجه کافی برای این کار اختصاص دهید. معمولاً انواع میز تلفن، قیمت بالایی ندارند، بنابراین انتخاب شما گسترده خواهد بود.

 تحول در دکوراسیون با خرید میز تلفن

یکی از مهم‌ترین اهدافی که مشتریان در خرید میز تلفن، آن را دنبال می‌کنند، زیباسازی دکوراسیون داخلی منزل است. اگر میز تلفن را به صورتی خریداری کنید که ابعاد متوسط داشته باشد، می‌توانید در کنار تلفن بر روی میز از وسایل تزیینی استفاده کنید. حتی یک گلدان را می‌توانید در کنار تلفن قرار دهید و نمای دکوراسیون داخلی را آرامش بخش و زیباتر سازید.

 از طرف دیگر، خرید آن دسته از میزهای تلفن که به صورت فانتزی طراحی شده‌اند، نقش زیادی در ایجاد یک دکوراسیون به سبک کلاسیک مدرن و مینیمال دارند. اگر در خرید میز تلفن حساسیت زیادی دارید، حتی می‌توانید این میزها را به صورت سفارشی سازی از فروشنده بخواهید.

 یکی دیگر از عواملی که موجب زیباسازی دکوراسیون در کنار میز تلفن می‌شود، این است که شما مدل‌هایی از میز تلفن را بخرید که به یک صندلی متصل است. این صندلی می‌تواند شکل‌های متفاوتی داشته باشد. جنس صندلی از رویه چرم مقاوم یا بهترین پارچه مرغوب ساخته می‌شود؛ بنابراین شما حتی می‌توانید از کوسن‌های رنگی برای تزیین آن استفاده کنید. این چنین ایده‌هایی، نیاز به سلیقه و برنامه‌ریزی دقیق دارد.

مشاهده
راهنمای خرید تختخواب

 اگر میز تلفن خریداری کردید و در کنار سالن قرار دادید، حتی می‌توانید با چند گلدان گل و گیاه نیز فضای اطراف میز تلفن را زیباتر کنید.

 سخن پایانی

 راهنمای خرید میز تلفن به شما می‌گوید که هنگام خرید به چه نکاتی توجه کنید. اگر عادت دارید هنگام پاسخ دادن به تلفن در همان مکان بنشینید، مدل‌های از میز را بخرید که دارای یک صندلی یا محل مخصوص نشستن است.

 برای مدل تلفن‌های بی سیم، خرید میز تلفن می‌تواند به صورت میز تک، بدون نشیمنگاه باشد. به این ترتیب به راحتی تلفن را برداشته و در هنگام حرکت صحبت می‌کنید. سعی کنید میزهای تلفن را خریداری کنید که دارای یک کشو باشد. کشو باعث می‌شود شما بتوانید دفتر تلفن، قلم یا خودکار یا لوازم ضروری مربوط به تماس را در داخل آن قرار دهید.

اثاث چین
ارسال دیدگاه