خرید مبل راحتی چستر ، زینت خانه‌های لاکچری

خرید مبل چستر

اگر به دنبال یک چیدمان زیبا، بی نظیر و مدرن هستید باید بگوییم به دنبال خرید مبل راحتی چستر باشید. اگرچه انواع مختلفی از مبلمان در بازار موجود است و این تنوع طرح و مدل به خریداران اجازه می‌دهد تا سبک‌های متفاوتی از چیدمان منزل را تجربه کنند اما می‌توان گفت انتخاب چستر، انتخاب مشکل پسندان است.

خرید مبل چستر
خرید مبل چستر

یکی از فواید انتخاب مبلمان چستر آن است که هم در چیدمان سبک‌های سنتی و هم مدرن و حتی در چیدمان‌های لاکچری کاربرد دارند، به همین دلیل است که از این نوع مبلمان به عنوان انتخاب مشکل پسندان نام برده شده است. چستر در کنار زیبایی و شکوه خاصی که دارد از اصالت طرح نیز برخوردار است و همین مسئله سبب می‌شود تا اعتبار خاصی در میان انواع مبلمان داشته باشد. در این مقاله قصد داریم به بررسی ویژگی‌ها و نکات مهم در خرید مبلمان چستر بپردازیم.

خرید مبل چستر ارزان

نمیتوان گفت مبل چستر در دسته مبل‌های گران قیمت قرار میگیرد یا ارزان قیمت. برای ارزیابی قیمت این مبلمان لوکس باید ابتدا شناخت خوبی از آن داشته باشیم. مبلمان چسترفیلد به نوع خاصی از کاناپه‌های چرمی‌اطلاق می‌شده است که استفاده از آن به سال 1800 میلادی توسط بریتانیایی‌ها باز میگردد.

بعدها و به مرور زمان استفاده از متریال‌های دیگری چون، جیر، مخمل، اطلس و انواع گوناگونی از پارچه‌های نفیس در ساخت مبلمان چسترفیلد صورت گرفت. بنابراین باید گفت مهمترین چیز در ارزش گذاری و قیمت مبلمان چستر کیفیت موادی است که در تهیه آن به کار رفته است.

مشاهده
تعویض پارچه مبل

مبلمان چستر از دیرباز با عنوان مبلمان لاکچری و سلطنتی شناخته شده است، اما امروزه نمی‌توان خرید و مالکیت این مبل را به قشر یا سطح خاصی از جامعه متعلق دانست، آنچه اهمیت دارد انتخاب این مبلمان در رنگ‌ها و طرح‌های متنوع برای داشتن یک چیدمان خاص و بی نظیر است.

ویژگی‌های منحصر به فرد مبلمان چستر

انتخاب سبک‌های مختلف طراحی و مدل مبلمان بستگی کامل به سبک چیدمان منزل شما دارد. خرید مبل چستر می‌تواند یک انتخاب مدرن و در عین حال کلاسیک و با شکوه باشد. برای این که آگاهی بیشتری از مشخصات این مبلمان لاکچری داشته باشید توجه شما را به ویژگی‌های خاص مبلمان چسترفیلد جلب می‌کنیم.

لمسه دوزی

شاید بتوان گفت مهمترین ویژگی و وجه تمایز مبلمان چستر از مدل‌های دیگر لمسه دوزی آن است. لمسه دوزی به معنای دوخت یا اتصال دکمه‌هایی در بافت بدنه رویه مبل است. این مسئله فرورفتگی و برآمدگی‌های یک شکل و منظمی‌در سطح مبل پدید می‌آورد که نقش خوشایندی به آن می‌بخشد. تمام پشتی‌ها، دسته‌ها و گاهی حتی کوسن‌های به کار رفته در این مبلمان دارای لمسه دوزی است.

این لمسه‌ها ممکن است به صورت کوک‌های منظم و یا استفاده از دکمه‌های کوچک، بزرگ، طرح دار و امثال آن باشد که هرکدام از این موارد در زیبایی‌های بصری این مبلمان نقش مجزایی ایفا میکنند.

می‌توان مبلمان چستری سفارش داد که تنها در بخش پشتی دارای لمسه دوزی باشد، یا لمسه‌های آن منحصرا روی پشتی و دسته صورت گرفته باشد. در هر صورت این بسته به سلیقه مشتری است که میزان لمسه دوزی‌ها را متناسب با پارچه سفارشی انتخاب کند. در کل به این علت که ساخت این سبک از مبلمان بسیار تیراژ دارد دست سازنده‌های مبل در ساخت آنها باز است و می‌توانند هر نوع سفارشی را که مشتری در خصوص این سبک مبلمان داشته باشد اجرا کنند.

مشاهده
خرید مبل استیل ، دانستی‌های لازم قبل از خرید

دسته‌های ظریف

از دیگر مشخصه‌های مبل چستر فیلد دسته‌های ظریف آن است که حس آرامش و استراحت بازوان را در ذهن تداعی می‌کند، یکی دیگر از نکاتی که در مورد این مبل می‌توان به آن اشاره کرد پایه‌های زیبایی است که در اکثر انواع مبلمان چستر کاربرد دارد.

خرید اینترنتی مبل چستر

این روزها خرید مبل آنلاین کار انتخاب اثاثیه منزل و خرید آنها را بسیار راحت‌تر کرده است. شما می‌توانید به جای صرف وقت و هزینه برای حضور در مراکز عرضه و فروش مبلمان و بررسی مدل‌ها و قیمت‌ها، به راحتی با مراجعه به سایت‌های فروشگاهی معتبر با انواع مبلمان چستر، راهنمای انتخاب مبل مناسب، قیمت‌های متفاوت، متریال به کار رفته در انواع مبل چستر و اطلاعاتی نظیر آن آشنا شوید. در واقع در یک فروشگاه آنلاین تمامی امکاناتی که مد نظر دارید را زیر یک سقف تجربه خواهید کرد.

خرید مبل چستر
خرید مبل چستر

از طرفی در خرید آنلاین امکان مقایسه انواع مدل‌ها به صورت همزمان، آشنایی با برندهای مشهور تولیدکننده مبل چستر برای شما فراهم است. فقط باید در نظر داشته باشید که خریدهای آنلاین مشکلات خاص خود را دارند و آن شامل انتخاب فروشگاه معتبر، دریافت ضمانت‌های لازم از نظر کیفیت کالای ارائه شده، حمل و نقل، پاسخگویی کارشناسان و خدمات پس از فروش است.

با توجه به نکاتی که به آنها اشاره کردیم می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی که بسیاری از آنها به صورت آنلاین به فروش مبل چستر و انواع مبلمان مشغول هستند مراجعه کرده و بعد از بررسی‌های لازم مبلمان مورد نظر خود را سفارش دهید.

انواع مبلمان چستر

مبل‌های چستر انواع گوناگونی دارند. خرید مبل چستر یکی از انتخاب‌های شما است، شما می‌توانید مدل‌های کلاسیک، مدل‌های لوکس و مدل‌های پایه دار و یا تمام چرمی ‌مبل چستر را نیز در نظر داشته باشید، انتخاب طرح و رنگ و مدل مبل بستگی به سبک و تم چیدمان منزل شما دارد. برای مثال مبل‌های مدرن‌تر این سبک دارای دسته‌های مستطیل شکل و لبه‌های صاف و خطوط مستقیم است، در حالی که مدل‌های سنتی آن دارای لبه‌های برگشته، گرد و همچنین دسته‌های گرد و بالشتکی شکل است.

مشاهده
خرید مبل راحتی جدید انتخاب سختپسندان

مدل‌های راحتی مبلمان چستر فاقد پایه هستند، غالبا از جنس چرم هستند اما مدل‌های لوکس‌تر و سلطنتی‌تر از جنس مخمل و اطلس با پایه‌های چوبی بلند و کشیده و همچنین لمسه‌دوزی در بخش‌های درونی و بیرونی است، انتخاب رنگ در این مدل از مبلمان حرف اول را می‌زند و به نظر می‌رسد رنگ سبز و سورمه‌ای پرطرفدارترین رنگ‌ها در سبک‌های سلطنتی مبل چستر هستند.

از آنجایی که مدل‌های کلاسیک یا راحتی پرفروش‌ترین سبک‌های مبلمان در میان مدل‌های گوناگون است، به نظر می‌رسد فروش مبل راحتی چستر نیز نسبت به مدل‌های دیگر این مبلمان پر رونق‌تر باشد.

در انتخاب مبل چستر مهمترین نکته انتخاب رویه مبلمان است، باید سعی کنید از انواع پارچه‌های با کیفیت انتخاب کنید تا مبلمان خریداری شده عمر مفید بیشتری داشته باشند.

41,800,000 تومان

مبل چستر آریانو

41,600,000 تومان

مبل چستر مرینوس

42,700,000 تومان

مبل چستر پریا

اثاث چین
ارسال دیدگاه